identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو

5/5 - (2 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از مهم ترین اجزا درون هر آشپزخانه ای، ماشین ظرفشویی محسوب می شود. ماشین ظرفشویی بکو از با کیفیت ترین قطعات ساخته شده که در امر شست و شوی ظروف نقش مهمی ایفا می کند. ممکن است ظرفشویی بکو در زمان کار با اختلالاتی مواجه شود که نیاز به عیب یابی و بررسی تخصصی دارد. در این شرایط لازم است به فکر یافتن تعمیرگاه معتبر برای انجام این کار باشید.

تعمیر ظرفشویی بکو

تعمیر ظرفشویی بکو در تهران

به این صورت به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی بکو لازم است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر ماشین ظرفشویی بکو کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی ماشین ظرفشویی بکو داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند بکو علی الخصوص ماشین ظرفشویی بکو و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی بکو استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ماشین ظرفشویی بکو افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین ظرفشویی بکو
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی بکو آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ماشین ظرفشویی بکو به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی بکو
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی بکو در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین ظرفشویی بکو برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی بکو است؟
آیا به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین ظرفشویی بکو با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر بکو
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ماشین ظرفشویی بکو پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ماشین ظرفشویی بکو را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین ظرفشویی بکو از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ماشین ظرفشویی بکو به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ماشین ظرفشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ماشین ظرفشویی های بکو رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در روبراه سرویس
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در محل جهت رفاه حل کاربران و بررسی سوالات رایج و مشکلات متداول در مورد ماشین ظرفشویی بکو، اقدام به عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بکو زیر نظر تعمیرکار نمایندگی نموده است.
شما عزیزان می توانید با برخورداری از حداقل دانش فنی، اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی بکو نمایید. چنانچه نیاز به خدمات تعمیر ظرفشویی بکو در محل دارید با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نموده و یا فرم فوق را پر کنید.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بکو چیست؟
اگر با روشن نشدن ماشین ظرفشویی بکو مواجه شدید لازم است جهت تعمیر ظرفشویی بکو اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
در این شرایط پیش از هرکاری لازم است از سلامت پریز برق و برق ورودی اطمینان حاصل کنید که مشکلی نداشته باشد. پس از آن باید اقدام به بررسی فیوزها کنید. چرا که در صورت سوختن فیوز ها، جریان برق به خوبی به دستگاه منتقل نمی شود. همچنین در صورت باز ماندن درب ماشین ظرفشویی، دستگاه روشن نمی شود.

علت تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی بکو چیست؟
در صورت تمیز نشدن ظروف درون ماشین ظرفشویی، لازم است اقدام به بررسی موارد زیر و تعمیر ماشین ظرفشویی بکو نمایید:
چنانچه ظروف را به شکل منظم درون ماشین ظرفشویی قرار ندهید و هر یک را در سبد مشخص خود نگذارید، ظروف درون دستگاه به خوبی شسته نمی شود.
علاوه بر آن استفاده از مواد شوینده تاریخ انقضا گذشته، موجب می شود که ظروف به خوبی شسته نشده و لکه های سفیدی بر روی آن باقی مانده باشد. توجه کنید که ظروف بیش از حدی را درون ظرفشویی قرار ندهید.
اگر ظروف به خوبی درون ظرفشویی شسته نمی شوند و کلیه ظروف کثیف باقی می مانند لازم است محفظه مواد شوینده را مشاهده کنید تا به اندازه مناسب مواد شوینده در آن وجود داشته باشد. چنانچه به اندازه کافی ماده شستشو درون دستگاه نریخته باشید، ظروف به خوبی تمیز نمی شوند.

علت بوی بد ماشین ظرفشویی بکو چیست؟
در صورتی که ماشین ظرفشویی بکو بوی بدی می دهد، لازم است به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی بکو اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
انباشت چربی بر روی دیواره‌ ها، سینی صافی و بازوهای آبپاش موجب بوی بد دستگاه می‌ شود. پیش از هر کاری کلیه قطعات را به ‌درستی تمیز نمایید. در مرحله بعدی ماشین ظرفشویی را خالی نموده و آن را با مقداری مواد شوینده یا ضدعفونی‌ کننده روشن نمایید. اگر از دستگاه شما بوی بدی خارج می شود، لازم است با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در تهران تماس نمایید.

علت حل نشدن مواد شوینده درون ماشین ظرفشویی چیست؟
در صورتی که مواد شوینده درون مخزن دستگاه حل نمی شود، لازم است جهت تعمیر ماشین ظرفشویی اقدام به بررسی نکات زیر نمایید: ممکن است مخزن شوینده ماشین ظرفشویی معیوب شده باشد که لازم است اقدام به بررسی این قطعه نمایید. چنانچه مخزن دستگاه کثیف شده باشد، لازم است آن را با دقت تمیز نمایید.

بنابراین لازم است به منظور شروع عملیات شستشو درون ماشین ظرفشویی از مواد شوینده اورجینال برای دستگاه خود استفاده نمایید. چنانچه پس از بررسی موارد فوق نیز مشکل دستگاه شما رفع نشد، لازم است از تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو کمک بگیرید.

چرا آب وارد مخزن ماشین ظرفشویی نمی شود؟
چنانچه آب به درون مخزن ماشین ظرفشویی وارد نمی شود، به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی بکو لازم است اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
در این شرایط لازم است راه ورود آب به درون دستگاه را بررسی کنید. علاوه بر آن از عدم انسداد و یا بروز مشکل درون لوله و دهانه ورودی آب مطمئن شوید. اگر مشکل ورود آب به مخزن دستگاه شما رفع نشد، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در محل استفاده کنید.

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی بکو چیست؟
ممکن است گاهی پس از اتمام فرآیند شست و شوی ظروف مشاهده می کنید که ظروف درون دستگاه شما به خوبی خشک نشده و همچنان خیس می باشد. چنانچه ظروف را به خوبی درون ماشین ظرفشویی خود قرار ندهید، 

ممکن است در پایان فرآیند شستشو که خشک شدن ظروف انجام می گیرد، ظروف شما به خوبی خشک نشود. اگر مشکل خشک نشدن ظروف درون دستگاه شما حل نشد، لازم است با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر ظرفشویی بکو در تهران در تماس باشید.

علت باقی ماندن لکه های غذا بر روی ظروف در ماشین ظرفشویی بکو چیست؟
چنانچه لکه غذا بر روی ظروف شما درون دستگاه باقی می ماند، لازم است اقدام به بررسی موارد زیر جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو نمایید:
گاهی ممکن است پس از شست و شو لکه هایی بر روی ظروف باقی بماند که ناشی از مرغوب نبودن مواد شستشو و کافی نبودن مواد شوینده می باشد. لازم است درون محفظه مواد شوینده را بررسی کنید تا به صورت کامل پر شده باشد؛ چرا که در صورتی کافی نبودن مواد شوینده، ظروف درون دستگاه به خوبی شسته نمی شوند.

چرا درب ماشین ظرفشویی بکو قفل نمی شود؟
چنانچه درب ظرفشویی قفل نمی شود، لازم است جهت تعمیرات ظرفشویی بکو اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
پیش از هرکاری لازم است درب ماشین را باز نموده و محکم ببندید. سپس لازم است تراز بودن دستگاه خود مطمئن شوید. در مرحله بعدی لازم است ظروف درون محفظه دستگاه را بررسی کنید. گاهی اوقات دسته قابلمه و یا ظرف بزرگی مانع از بسته شدن درب دستگاه می گردد. اگر درب ظرفشویی شما قفل نمی شود، می توانید از تعمیرکار مجرب نمایندگی تعمیر ظرفشویی بکو در روبراه سرویس برای رفع مشکل کمک بخواهید.

چرا آب از ماشین ظرفشویی بکو سرریز می شود؟
در صورت سرریز شدن آب از دستگاه، موارد زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو به کار بگیرید:
دلیل سرریز کردن آب ممکن است ناشی از آبگیری مداوم ماشین ظرفشویی بکو باشد که در این شرایط لازم است اقدام به تعویض شیر برقی آب نمایید. علاوه بر آن ممکن است مشکل سرریز شدن آب دستگاه حل نشود، که بهتر است در این شرایط با نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو در محل در تماس باشید.

علت نشتی آب از ماشین ظرفشویی بکو چیست؟
چنانچه با مشکل نشتی آب در ماشین ظرفشویی بکو مواجه شدید لازم است موارد زیر را به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی بکو بررسی کنید:
اطراف ماشین ظرفشویی واشری به منظور آب بندی تعبیه شده است که در صورت معی.ب شدن این، با مشکل نشت آب از دور ماشین ظرفشویی مواجه می شوید. علاوه بر آن ممکن است شناور دستگاه معیوب شده باشد. شناوری در کف ماشین ظرفشویی بکو تعبیه شده است.

زمانی که آب پر می شود، پس از رسیدن به حد مورد نظر، شناور آن را قطع می نماید. در صورت معیوب شدن شناور، آب درون دستگاه قطع نشده و موجب نشتی آب خواهد شد. اگر مشکل نشتی آب از ماشین ظرفشویی حل نشد، بهتر است به منظور تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو با روبراه سرویس در تماس باشید.

چرا آب درون ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود؟
چنانچه ماشین ظرفشویی شما قادر به تخلیه آب نیست، لازم است به منظور تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
ممکن است مجرای آب دچار انسداد شده باشد و یا سلنوید تخلیه دستگاه از بین رفته باشد و یا پمپ تخلیه ظرفشویی معیوب شده باشد. در صورت عدم تخلیه آب در دستگاه لازم است با متخصصین مجرب تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو در محل تماس حاصل نمایید.

علت صدای زیاد ماشین ظرفشویی بکو در حین کار چیست؟
اگر با صدای زیاد ماشین ظرفشویی بکو مواجه شدید لازم است اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
سر و صدا و یا لرزش ماشین ظرفشویی در حین کار ممکن است ناشی از عواملی نظیر: لرزش پوشش فلزی موتور یا لرزش پمپ دستگاه شما ایجاد شده باشد. در این شرایط نیاز به تعمیر پمپ و تنظیم پوشش موتور خواهید داشت.
ماشین ظرفشویی بکو در حالت عادی صدای زیاد و آزاردهنده ای ندارد، چنانچه احساس می کنید که صدای دستگاه زیاد شده است یا ظرفشویی بکو شما شروع به لرزش نموده است، لازم است به منظور تعمیر ظرفشویی بکو با روبراه سرویس تماس بگیرید.

نکات ایمنی جهت پیشگیری از نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو
برخی نکات ایمنی جهت پیشگیری از نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو در زیر ذکر شده است:
بهتر است از استفاده از هر نوع مواد حلال در درون ماشین ظرفشويي خود، خودداري کنيد، چرا که اين مواد ممکن است موجب انفجار يا آتش‌سوزي شود.
از پاشيدن آب به درون ماشین ظرفشویی نیز خودداری کنید، چرا که اين كار موجب از كار افتادن قسمت هاي الكترونیكي و يا برق گرفتگي دستگاه خواهد شد. از وارد نمودن فشار زیاد و یا نشستن بر روي درب ماشین ظرفشویی در زمان باز بودن آن خودداري کنید. اين كار موجب تغيير شكل و يا از كار افتادن دستگاه شما مي‌گردد. از باز نمودن درب ماشین ظرفشویی در زمان کار خود داری کنید. لازم است به صورت منظم به نظافت فیلتر ماشین ظرفشویی توجه کنید. در صورت انباشت مواد زائد درون دستگاه نیز، سریعا آن را تمیز نمایید.

تعمیر لوازم خانگی بکو

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ظرفشویی بکو در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا ماشین ظرفشوییم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ماشین ظرفشویی بکو حاضر می شود.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ماشین ظرفشویی بکو به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ماشین ظرفشویی بکو به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ماشین ظرفشویی بکو ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ماشین ظرفشویی بکو در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین ظرفشویی بکو چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات بکو با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ماشین ظرفشویی بکو از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات بکو:

تعمیرلوازم خانگی بکو

تعمیرلوازم خانگی بکو

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. بکو برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس

برند‌‌ ها

جهت ثبت درخواست نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی در انواع برند ها در شهر تهران به لینک های زیر مراجعه کنید

Previous slide
Next slide

پر فروش ترین قطعات جانبی ماشین ظرفشویی

ظرفشویی

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کدفنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۰

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو

سبد پایین ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

۸۵۰,۰۰۰ تومان

دوش ابپاش ظرفشویی بکو 1512600200

دوش ابپاش ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دوش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

دوش ابپاش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد پنل ظرفشویی بکو

نمایشگر (برد پنل ) ظرفشویی بکو

۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد وای فای ظرفشویی بوش

برد وای فای ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۴۴۷۳

۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان

پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش

مجموعه پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۳۹۱۳

۲,۸۷۰,۰۰۰ تومان

سنسنوردما ظرفشویی بکو

سنسوردمای ظرفشویی بکو (اورجینال)

۴۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس (اورجینال)

۲,۹۸۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی الکترولوکس و AEG(اورجینال)

سبد بالای ظرفشویی الکترولوکس و AEG (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان