identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس

5/5 - (1 امتیاز)

تلفن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید: 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از کاربردی ترین لوازم در هر آشپزخانه، هتل، بیمارستان و… ماشین لباسشویی می باشد که به شما امکان شست و شوی انواع لباس ها را در سریع ترین زمان ممکن می دهد. یکی از محبوب ترین برند های ماشین لباسشویی نیز در ایران، برند جی پلاس می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس

تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس

اگر در زمان کار با ماشین لباسشویی جی پلاس دچار مشکل شده اید و یا نیاز به دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در محل خود دارید می توانید فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر اسپرسوساز
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر جاروبرقی
تعمیر ماشین ظرفشویی

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی ماشین لباسشویی جی پلاس داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند جی پلاس علی الخصوص ماشین لباسشویی جی پلاس و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات ماشین لباسشویی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی جی پلاس استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ماشین لباسشویی جی پلاس افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی جی پلاس
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ماشین لباسشویی جی پلاس به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی جی پلاس
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی جی پلاس در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی جی پلاس است؟
آیا به منظور تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین لباسشویی جی پلاس با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر جی پلاس
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ماشین لباسشویی جی پلاس را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین لباسشویی جی پلاس از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ماشین لباسشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ماشین لباسشویی های جی پلاس رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در تهران در انواع برند ها با مراجعه به لینک زیر

آموزش عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در محل زیر نظر مرکز روبراه سرویس

جهت آگاهی از نحوه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در ادامه شما را با رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در زمان کار با دستگاه خود با آن مواجه شوید و همچنین نحوه ی رفع مشکل آشنا خواهیم ساخت.

چرا از ماشین لباسشویی جی پلاس در زمان کار صدای زیادی خارج می شود؟
یکی از مشکلات رایجی که ممکن است در زمان کار با ماشین های لباسشویی موجب نگرانی کاربران شود، صدای بلند دستگاه که در ادامه اقدام به بررسی عوامل بروز این مشکل و نحوه تعمیر آن میپردازیم:
گاهی ممکن است خارج شدن صدای زیاد از ماشین های لباسشویی ناشی از قرار دادن مقدار کم لباس درون این دستگاه باشد که لازم است به منظور پیشگیری از این صدا حجم بیشتری از لباس را درون دستگاه خود قرار دهید.
اگر کمک فنر نگه دارنده دیگ ماشین لباسشویی جدا شده باشد نیز در حین کار از ماشین لباسشویی صداهایی خارج می شوود که به منظور رفع این مشکل در این شرایط لازم است با یک تعمیرکار ماشین لباسشویی جی پلاس در محل در تماس باشید. گاهی نیز ممکن است ماشین لباسشویی در محل خود به خوبی تراز نشده باشد که به منظور رفع صدای زیاد دستگاه در این وضعیت لازم است اقدام به بررسی پیچ های تراز دستگاه نمایید.
علت لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی در زمان کار چیست؟
در صورتی که ماشین های لباسشویی شما در زمان کار لرزش های بیش از حدی دارد لازم است به منظور جی پلاسهی از علت لرزش و نحوه تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
تراز نبودن لباسشویی یکی از مهم ترین عواملی است که میتواند موجب لرزش ماشین لباسشویی شود که به منظور رفع این مشکل مشکل در این شرایط لازم است اقدام به تراز کردن مجدد ماشین لباسشویی نمایید.
گاهی نیز ممکن است تسمه کاهش دهنده حرکت دیگ درون لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد که برای به منظور بررسی و تعمیر آن لازم است با یک تعمیرکار ماشین لباسشویی جی پلاس در تماس باشید.
چنانچه با بررسی موارد فوق قادر به رفع مشکل لرزش های دستگاه نبودید بهتر است برای سرویس ماشین لباسشویی در این وضعیت با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس تماس نمایید.

چرا دیگ ماشین لباسشویی جی پلاس نمی چرخد؟
گاهی اوقات ممکن است پس از روشن کردن ماشین لباسشویی متوجه نچرخیدن دیگ آن شوید که به منظور بررسی این مشکل در این بخش به عیب یابی عوامل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی و نحوه تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس میپردازیم:
گاهی اوقات ممکن است مقدار لباسی که درون دستگاه قرار داده اید زیاد از حد بوده باشد و به دلیل سنگینی دستگاه، دیگ لباسشویی شما قادر به چرخش نباشد. معیوب شدن بودن قفل درب ماشین لباسشویی نیز می تواند یکی دیگر از مهم ترین عوامل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی باشد که به منظور رفع این مشکل لازم است با یک تعمیرکار مجرب در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس تماس نمایید.
علاوه بر آن معیوب شدن میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی نیز ممکن است موجب نچرخیدن دیگ لباسشویی شود که به منظور رفع این مشکل در این شرایط لازم است از یک فرد مجرب کمک بخواهید.

چرا ماشین لباسشویی جی پلاس روشن نمی شود؟
گاهی ممکن است پس از قرار دادن لباس ها درون ماشین لباسشویی خود شاهد روشن نشدن دستگاه باشید و در این شرایط بهتر است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
گاهی ممکن است خرابی و یا اتصالی در پریزی که ماشین لباسشویی را به آن متصل کرده اید موجب روشن نشدن ماشین لباسشویی شود در اینصورت بهتر است به منظور رفع ایت مشکل اقداک به اتصال ماشین لباسشویی به پریز دیگری کنید.
علاوه بر آن ممکن است برد الکترونیکی لباسشویی شما معیوب شده باشد که لازم است به منظور بررسی این موضوع با یک نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در تماس باشید. علاوه بر آن ممکن است مشکل از سنسور دمای آب ماشین لباسشویی باشد که به منظور بررسی این موضوع نیز لازم است از یک فرد متخصص جهت سرویس این قطعه کمک بخواهید.

علت عدم تخلیه ماشین لباسشویی جی پلاس چیست؟
یکی دیگر رایج ترین مشکلات کاربران ماشین های لباسشویی عدم تخلیه این دستگاه است که در ادامه به بررسی اصلی ترین عوامل عدم تخلیه ماشین لباسشویی جی پلاس و نحوه تعمیر آن خواهیم پرداخت:
ممکن است این مشکل ناشی از گرفتگی در چاه فاضلاب محل باشد که در این شرایط با مشکل عدم تخلیه ماشین لباسشویی مواجه می شوید و لازم است به منظور رفع مشکل در این شرایط اقدام به بررسی مسیر آب کنید.
گاهی نیز ممکن است پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد که به منظور تعمیر آن بهتر است از یک تعمیرکار متخصص در زمینه ماشین لباسشویی جی پلاس کمک بگیرید. علاوه بر آن ممکن است این مشکل ناشی از گرفتگی در فیلتر ماشین لباسشویی شما باشد که به منظور رفع این مشکل نیز باید بهتر است یک نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در تماس باشید.

چرا ماشین لباسشویی جی پلاس دچار نشتی شده است؟
یکی دیگر از سوالات پر تکرار کاربران، علت نشت آب از لباسشویی و چگونگی تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس است که در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم:
ممکن است این مشکل ناشی از جدا شدن شلنگ تخلیه از محل اتصال آن در قسمت پشتی ماشین لباسشویی باشد و وجود سورخ و یا پوسیدگی در شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی شما موجب بروز این مشکل شود که بهتر است به منظور تعویض آن باید با یک تعمیرکار متخصص در زمینه ماشین لباسشویی جی پلاس تماس حاصل نمایید.
علاوه بر آن این مشکل می تواند ناشی از پارگی لاستیک دور درب لباسشویی شما باشد که در این صورت نیز بهتر است به منظور تعویض آن حتما باید از یک فرد مجرب کمک بگیرید. همچنین معیوب شدن میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی نیز یکی دیگر از مهم ترین عواملی است که موجب نشت آب از ماشین لباسشویی می گردد.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا ماشین لباسشوییم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس حاضر می شود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ماشین لباسشویی جی پلاس در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جی پلاس با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات جی پلاس:

تعمیر لوازم خانگی جی پلاس

تعمیر لوازم خانگی جی پلاس

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. جی پلاس برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی ماشین لباسشویی

لباسشویی

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۱

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

طلق درب لباسشویی بوش

طلق درب لباسشویی بوش با کدفنی ۱۲۰۰۶۸۸۶

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۰

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۶۶۰۶۸۵

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

برد اصلی لباسشویی بوش

برد اصلی لباسشویی بوش با کد فنی ۱۱۰۲۵۹۳۲

۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو ( اورجینال )

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

لاستیک لباسشویی بوش آیدوز آنتی باکتریال چراغدار کد ۰۰۷۷۲۶۶۱

۳,۶۷۰,۰۰۰ تومان

زه بیرونی لباسشویی 7 کیلویی بوش

زه بیرونی درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۶۷۲۸۱۸

۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان

زه داخل درب لباسشویی بوش

زه داخل درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۳۶۶۱۱۳

تماس بگیرید

شیربرقی 3قلو آاگ AEG

شیربرقی ۳قلو آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

کلید پاور لباسشویی بکو

کلیدپاور لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۲۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو (اورجینال)

۵۵۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

هیدرواستات لباسشویی بکو،ال جی (اورجینال)

هیدرواستات لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره لباسشویی بکو

دستگیره لباسشویی بکو (اورجینال)

۱۹۰,۰۰۰ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس