identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر لوازم خانگی جی پلاس

Rate this page
تعمیرات تخصصی جی پلاس در تهران

 

تلفن نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در تهران:

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید: 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بی ک جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی چند سال اخیر است که توانسته با برندهای خارجی رقابت کند. چنانچه لوازم خانگی GPlus شما در زمان کار دچار هر نوع مشکلی شد و نیاز داشتید اقدام به دریافت خدمات تعمیر لوازم خانگی جیپلاس در محل نمایید با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس با بیش از سال ها سابقه در تهران است.

جهت ثبت درخواست تعمیر تخصصی لوازم خانگی جی پلاس در محل تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

تعمیر لوازم خانگی جی پلاس
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر اسپرسوساز
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر جاروبرقی
تعمیر ماشین ظرفشویی

نماد اینماد روبراه سرویس

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به ارائه به خدمات زیر می نماید :
کلیه خدمات مرتبط با تعویض قطعات و تعمیرات یخچال ، یخچال فریزر، یخچال دوقلو و ساید بای ساید جی پلاس
خدمات تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی اتوماتیک ، درب از بالا و درب از جلوی جی پلاس در محل
کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین های ظرفشویی جی پلاس
خدمات تخصصی تعمیرات انواع جاروبرقی جی پلاس
و ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیرات کلیه وسایل برقی و لوازم آشپزخانه جی پلاس

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در شهر تهران در کجا قرار دارد؟
روبراه سرویس نمایندگی تخصصی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در تهران است ، اکنون که وارد صفحه تعمیر لوازم خانگی جی پلاس شده اید، احتمالا یکی از لوازم خانگی و برقی برند جی پلاس شما مانند یخچال، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و … دچار مشکل شده است.
در این شرایط جایی برای نگرانی نیست !!! نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس دارای شعبه های مختلفی در سراسر نقاط شهر تهران است و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در تمامی ساعات شبانه روز است. تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی جی پلاس از کادری متخصص و سال ها سابقه برخوردار بوده و اقدام به ارائه کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در محل با ارائه ضمانتنامه معتبر می نماید.

 کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی جی پلاس با استفاده از اورجینال ترین قطعات در محل شما انجام می گیرد. کلیه خدمات مرتبط با تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در نمایندگی روبراه سرویس در همان روز و پس از ثبت درخواست تعمیرات شما انجام میگیرد. تعمیرکاران نمایندگی روبراه سرویس در اسرع وقت در محل شما حاضر می شوند. باید بدانید که کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی جی پلاس از ۳ الی ۱۲ ماه گارانتی خدمات پس از تعمیر برخوردار می باشد.
کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در محل شما همراه با فاکتور رسمی توسط روبراه سرویس به مشتری تقدیم می گردد. کلیه تعمیرکاران مرکز روبراه سرویس، از تخصص زیادی در زمینه تعمیر لوازم خانگی جی پلاس برخوردار می باشند. پس از تماس با نمایندگی های جی پلاس در سراسر نقاط شهر تهران ، مشاوره رایگان با مشتری انجام می گیرد تا در صورت جزئی بودن مشکل دستگاه ، بدون نیاز به تکنسین قادر به رفع مشکل در محل باشید.

استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در روبراه سرویس چه مزایایی دارد؟
در صورتی که لوازم خانگی های بزرگ نظیر مایکروفر، قهوه ساز، اسپرسوساز، جاروبرقی، لباسشویی و یا ظرفشویی جی پلاس در زمان کار با مشکلاتی مواجه شود ، نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیست و تعمیر لوازم خانگی در روبراه سرویس در محل و زیر نظر کاربر صورت می گیرد.
علاوه بر آن مرکز روبراه سرویس برخوردار از مجرب ترین تعمیرکاران به همراه به جدید ترین دانش فنی به منظور تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در تهران است. جهت آسودگی خاطر کاربران، کلیه خدمات تعمیرات جی پلاس در نمایندگی روبراه سرویس برخوردار از ۳ تا ۶ ماه گارانتی خدمات پس از تعمیر برخوردار می باشد.
روبراه سرویس دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشد. به این صورت که شما در کلیه ساعات شبانه روز می توانید تنها با شماره گیری ۰۲۱۶۸۲۸۷ اقدام به ثبت درخواست تعمیرات نموده و در کمتر از یک ساعت تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس در محل شما حاضر شوند. کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی جی پلاس ، با استفاده از اورجینال ترین قطعات انجام می گیرد.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در محل
یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از خدمات روبراه سرویس ، تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در محل شما است. به این شکل دیگر نیازی نیست هزینه سنگینی را به منظور حمل دستگاه به تعمیرگاه و نیروی انسانی صرف کنید. همچنین دستگاه شما از کلیه خطراتی که ممکن است در زمان انتقال دستگاه به تعمیرگاه مواجه شود، در امان خواهد ماند.
به این صورت اگر ساکن شهر تهران هستید می توانید به منظور ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی جی پلاس با شماره ۶۸۲۸۷ در تهران تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس در کلیه نقاط شهر تهران در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند و پس از آن که اقدام به عیب یابی دستگاه نمودند، لوازم خانگی جی پلاس را زیر نظر شما تعمیر کنند.

ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟
اگر در زمان کار با لوازم خانگی جی پلاس دچار مشکل شده اید، کافی است با شماره ۶۸۲۸۷ در تهران تماس نمایید و یا فرم درخواست تعمیر لوازم خانگی فوق را پر کنید تا از مرکز تعمیرات روبراه سرویس با شما تماس گرفته شود و پس از ثبت درخواست تعمیرات، تکنسین های مجرب روبراه سرویس جهت تعیین زمان مناسب جهت حضور در منزل با شما تماس نماید. اگر لوازم آشپزخانه جی پلاس شما در زمان کار دچار مشکل شده است نیز تنها باید با تعمیرگاه روبراه سرویس تماس نمایید و یا سریعا دستگاه خود را به تعمیرگاه روبراه سرویس انتقال دهید.

نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس در شهر تهران چه ویژگی دارد؟
نمایندگی رسمی تعمیرات جی پلاس برخوردار از پشتیبانی ۲۴ ساعته جهت کمک به مشتریان است. کلیه خدمات تعمیرات در نمایندگی روبراه سرویس، با استفاده از اورجینال ترین قطعات لوازم خانگی انجام می گیرد. پس از اتمام خدمات تعمیرات نیز پشتیبانان این مرکز جهت پشتیبانی خدمات و ثبت رضایت با مشتری تماس می نماید.
اگر در زمان کار با دستگاه خود دچار هرگونه مشکل شده اید و یا نیاز به دریافت خدمات نصب، تعمیر و یا سرویس لوازم خانگی جی پلاس در محل داشتید تنها کافی است باری دریافت خدمات لوازم خانگی جی پلاس با روبراه سرویس در تماس باشید.‌

نزدیک ترین تعمیرگاه تخصصی جی پلاس
به مرور زمان و با ماشینی شدن زندگی روزمره و پیشرفت تکنولوژی، امروزه لوازم خانگی در انواع برند ها و با به روز ترین امکانات در بازار تولید و عرضه شده اند که یکی از بهترین برند های لوازم خانگی نیز برند جی پلاس است. بدون شک به دلیل تفاوت موجود در قطعات و تکنولوژی های به کار رفته در این دستگاه ها، تعمیر لوازم خانگی در برند های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد.
به همین سبب لازم است به منظور آسودگی خیال خود و پیشگیری از بروز خرابی های بیشتر در لوازم خانگی، چنانچه در زمان کار با لوازم خانگی برند جی پلاس دچار شدید، با تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس در تهران تماس نمایید.

بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جی پلاس در محل کجاست؟
یافتن بهترین تعمیرگاه یخچال فریزر با وجود چالش های فراوان آن می تواند بهترین اتفاق باشد. در صورتی که ساکن تهران یا شهرهای اطراف آن هستید، به منظور تعمیر محصولات جی پلاس، توصیه ما به شما نمایندگی تعمیر جی پلاس در تهران است. چرا که تکنسین‌های ما به روز ترین دوره های آموزشی لازم را جهت ارائه خدمات نصب و نگهداری و تعمیر این محصولات سپری کرده‌اند و در انجام این خدمات مهارت و دانش کافی دارند و به این صورت از بروز آسیب های بیشتر به دستگاه در زمان تعمیر پیشگیری می‌کند. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در تهران مطمئن باشید که کلیه خدمات تعمیرات تخصصی دستگاه شما به بهترین شکل انجام خواهد شد.

بهترین نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی جی پلاس در محل کجاست؟
تعمیر ماشین ظرفشویی جزء حساس ترین و تخصصی ترین تعمیرات است که لازم است زیر نظر تکنسین‌های مجرب و برخوردار به روز ترین دانش فنی مرتبط با دستگاه شما، انجام گیرد. اطمینان داشته باشید که پس از ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی جی پلاس در نمایندگی روبراه سرویس در تهران علاوه بر تعمیر تخصصی دستگاه شما، ماشین ظرفشویی شما در قبال هر گونه حادثه‌ای که ممکن است در زمان تعکیر رخ دهد نیز محافظت خواهد شد.

اما زمانی که صحبت از تجربه می شود نیز بهتر است همواره به تعمیرگاه معتبر و برخوردار از سابقه موفق در زمینه تعمیرات و خدمات عالی به مشتریان مراجعه کنید. تکنسین‌های روبراه سرویس آموزش‌دیده و برخوردار از مجوز می باشند و اقدام به ارائه بهترین خدمات در کوتاه‌ترین زمان و بهترین کیفیت می‌نمایند. تیم فنی روبراه سرویس، ۲۴ ساعته و حتی در ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشند.

بهترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در محل کجاست؟
یکی از رایج ترین مشکلات مرتبط به ماشین‌های لباسشویی آن است که با وجود پر شدن مخزن، فرآیند شست و شو را انجام نمی گیرد یا ممکن است ماشین لباسشویی جی پلاس از تراز خود خارج شد و نیاز باشد اقدام به تنظیم مجدد نمایید.

لازم به ذکر است که هر برند روش مختص به خود را جهت تنظیمات مجدد دارد. پیش از هرکاری لازم است به منظور دریافت اطلاعات در زمینه تنظیم مجدد، به راهنمای فارسی ماشین لباسشویی جی پلاس مراجعه کنید. ماشین لباسشویی جی پلاس لازم است جهت تنظیم مجدد، خاموش شود. در صورتی که دستورالعمل‌های راهنمای دستگاه موثر نبود، می توانید با نمایندگی ماشین لباسشویی جی پلاس در تهران تماس بگیرید.
زمانی که ماشین لباسشویی شما در حال گار است و علی الخصوص درحین چرخش، به‌ شدت تکان خورده یا لرزش دارد (اغلب تا اندازه ای که دستگاه راه می‌رود)، لازم است با ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در تهران تماس بگیرید تا مجرب ترین تکنسین‌های خود را در سریع ترین زمان به منزل شما اعزام کنیم.

بهترین نمایندگی تعمیر جاروبرقی جی پلاس در تهران کجاست؟
جاروبرقی جی پلاس از ویژگی‌های مهمی نظیر وزن سبک، کار با حدقل صدای ممکن؛ استفاده آسان بر روی فرش و سطوح سخت، برخوردار از سیم بلند است و دارای طراحی جمع و جور و زیبا به منظور ذخیره‌سازی و مانور آسان می باشد.
اما با این وجود، این دستگاه نیز مانند کلیه لوازم برقی ممکن است در اثر بروز عواملی آسیب ببیند و معیوب شود. تعمیر جاروبرقی جی پلاس به‌دلیل ظرافت‌ خاص این دستگاه برقی لازم است حتما زیر نظر نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در تهران انجام شود.

برند‌‌ ها

تعمیرات-جی-پلاس

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر لوازم خانگی جی پلاس حاضر می شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر لوازم خانگی جی پلاس به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر لوازم خانگی جی پلاس به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر لوازم خانگی جی پلاس ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان لوازم خانگی جی پلاس در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر لوازم خانگی جی پلاس چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جی پلاس با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر لوازم خانگی جی پلاس از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات جی پلاس:

تعمیر لوازم خانگی جی پلاس

تعمیر لوازم خانگی جی پلاس

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. جی پلاس برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات جاروبرقی, آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص جاروبرقی را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی علی الخصوص ماشین لباسشویی پاکشوما به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی پاکشومای ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات لوازم خانگی

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.