identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید آاگ

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آاگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر یخچال فریزر آاگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

در صورتی که یخچال آاگ شما در حین کار دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آاگ در تهران استفاده کنید. روبراه سرویس، ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با عیب یابی و تعمیر یخچال آاگ در محل شما زیر نظر تکنسین های مجرب می باشد. کلیه مشتریان خدمات تعمیر یخچال AEG در روبراه سرویس از گارانتی معتبر ۳ تا ۶ ماهه به همراه اورجینال ترین قطعات و فاکتور رسمی برخوردار می شوند. علاوه بر آن کلیه هزینه های خدمات تعمیرات یخچال آاگ در روبراه سرویس تا ۷۵% کاهش خواهد یافت. در صورتی که به خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در روبراه سرویس با استفاده از بهترین قطعات و کمترین هزینه دارید.

تعمیر یخچال فریزر آاگ

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید آاگ

تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷ در تهران تماس نمایید تا در سریع ترین زمان، تکنسین های مجرب در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

چگونه می توان اقدام به ثبت درخواست تعمیر یخچال آاگ در روبراه سرویس نمود؟
جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال آاگ در تهران، تنها باید با نزدیک ترین شعبه روبراه سرویس تماس نمایید و یا فرم فوق با پر کنید. پس از آن که اقدام به ثبت درخواست تعمیر یخچال آاگ نمودید، پشتیبانان روبراه سرویس در کلیه ساعات شبانه روز و در کمترین زمان ممکن با شما تماس می نمایند و سپس تعمیرکاران مجرب ما در محل شما اعزام می شود.
پس از عیب‌یابی یخچال فریزر آاگ، هزینه تعمیرات دستگاه به اطلاع مشتری رسانده شده و سپس تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس پس از دریافت رضایت مشتری اقدام به تعمیر یخچال فریزر آاگ در محل شما می نمایند. پس از اتمام خدمات تعمیر یخچال آاگ نیز فاکتوری معتبر به همراه شش ماه خدمات پس از تعمیر به مشتری تقدیم می گردد.

نمایندگی تعمیر یخچال آاگ در تهران کجاست؟
زمانی که عملکرد یخچال آاگ دچار مشکل شده است، اصلا نگران نباشید. دسترسی به قطعات داخلی یخچال آاگ به دلیل تخصصی بودن آن ممکن است دشوار باشد. بنابراین لازم است با نمایندگی تعمیر یخچال آاگ در تهران تماس نمایید.
روبراه سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر یخچال آاگ در کلیه نقاط تهران است. علاوه بر آن شما می توانید به صورت شبانه روزی اقدام به دریافت مشاوره رایگان در زمینه خدمات تعمیر یخچال آاگ نمایید.

مزایای دریافت خدمات تعمیر یخچال آاگ در محل چیست؟
در صورتی که اقدام به دریافت خدمات تعمیر یخچال آاگ در محل نمایید، دیگر نیازی به صرف هزینه جهت حمل دستگاه خود به تعمیرگاه نخواهید داشت. علاوه بر آن می توانید بر فرایند تعمیرات نظارت داشته باشید و در کلیه ساعات شبانه روز اقدام به دریافت خدمات تعمیر یخچال آاگ نمایید.

کدام یک از خدمات تعمیرات یخچال فریزر آاگ توسط تعمیرکاران روبراه سرویس انجام می شود؟
به منظور رفع هریک از مشکلاتی که در زمان کار با یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای آاگ رخ می دهد، نمایندگی روبراه سرویس خدمات ویژه ای را توسط تکنسین های مجرب به مشتریان ارائه می کند. بر همین اساس چنانچه با مشکلی درون دستگاه خود مواجه شده اید، می توانید از خدمات تعمیر یخچال فریزر آاگ توسط تعمیرکاران مرکز روبراه سرویس جهت آن استفاده نمایید. در ادامه به بررسی رایج ترین خدمات تعمیرات آاگ خواهیم پرداخت.
رفع ارورهای یخچال فریزر آاگ در روبراه سرویس
رفع خطا های یخچال فریزر آاگ شامل شناسایی و عیب یابی هر یک از این مشکلاتی است که ممکن است در کارایی یخچال شما اختلال ایجاد کند. اصلی ترین خطاهای یخچال فریزر آاگ می تواند ناشی از نوسانات دما، کارایی نادرست نمایشگر، صداهای غیرطبیعی و یا مشکلاتی در سایر قطعات باشد.

در صورت بی توحهی به این هشدارها، مشکلات متعددی نظیر فاسد شدن مواد غذایی به دلیل دمای نامناسب، افزایش مصرف انرژی، کاهش خنک سازی دستگاه و معیوب شدن اجزای داخلی آن رخ می دهد. همچنین عدم رفع به موقع ارور های یخچال فریزر آاگ می تواند موجب خرابی کامل سیستم شود که بهتر است در این شرایط به منظور و رفع این مشکل از تکنسین متخصص روبراه سرویس کمک بگیرید.

شارژ گاز یخچال فریزر و ساید آاگ در روبراه سرویس
یکی از درخواست های رایج در میان مشتریان روبراه سرویس، شارژ گاز یخچال فریزر آاگ در محل است. در صورت کاهش گاز دستگاه، یخچال فریزر جهت رسیدن و حفظ دمای مناسب با مشکل مواجه می شود. توجه داشته باشید که اگر شارژ گاز یخچال به درستی انجام نگیر، خسارت زیادی به دستگاه شما وارد خواهد شد. 

علاوه بر آن مشکل عدم ایجاد سرما درون یخچال نیز ممکن است به دلیل کمبود گاز یخچال باشئ. در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ در روبراه سرویس لازم است اقدام به نشتی یابی کنید و سپس طبق استاندارد اقدام به شارژ گاز نماییئ. در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر آاگ می توانید با نمایندگی مجاز روبراه سرویس تماس بگیرید.

تعمیر درب یخچال فریزر و ساید بای ساید آاگ در روبراه سرویس
تعمیر درب یخچال فریزر آاگ شامل رفع کلیه مشکلاتی نظیر خرابی لولاها، آسیب دیدگی درب، پوسیدگی لاستیک و … است. وجود مشکلاتی در درب یخچال موجب ورود هوا به دستگاه شده و در نتیجه می تواند شما را با نوسانات دما و کاهش بهره وری انرژی مواجه کند. در این شرایط بهتر است تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس درب و اجزای آن را بررسی نمایند و در صورت نیاز اقدام به تعمیر یا تعویض درب نماید.

تعویض فیلتر آب یخچال فریزر آاگ در روبراه سرویس
فیلتر آب درون یخچال آاگ وظیفه از بین بردن هرگونه رسوبات و آلودگی های آب یخچال را بر عهده دارد. به مرور زمان ممکن است فیلتر آب دچار انسداد شده یا عملکرد خود را از دست بدهد و در این شرایط با کاهش کیفیت آب مواجه شوید. 

در صورتی که فیلتر آب در مدت زمان مشخص برای مثال شش ماه یکبار تعویض گردد، می تواند موجب بروز طعم و بوی بد آب و آسیب به اجزای داخلی آبسردکن یخچال آاگ شده و خطراتی برای سلامتی مصرف کنندگان ایجاد کند. به همین دلیل به منظور تعویض فیلتر آب یخچال آاگ خود بهتر است با کارشناسان مجموعه روبراه سرویس تماس بگیرید.

تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال فریزر و ساید بای ساید آاگ در روبراه سرویس
کمپرسور نقش مهمی در گردش گاز و حفظ سرمای دستگاه را بر عهده دارد و در صورت معیوب شدن کمپرسور و یا اختلال در عملکرد آن، یخچال شما نیز به درستی قادر به خنک کردن نبوده و این اتفاق موجب فاسد شدن مواد غذایی، افزایش مصرف انرژی و معیوب شدن سایر اجزا می شود. 

به همین صورت لازم است تعمیر یا تعویض سریع کمپرسور معیوب را به منظور افزایش عملکرد یخچال و پیشگیری از معیوب شدن بیشتر دستگاه جدی بگیرید. به طور کلی به منظور حفظ کیفیت دستگاه شما لازم است هرگونه اقدامی بر روی موتور یخچال زیر نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال آاگ انجام گیرد. تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس قادرند این خدمات را با بهترین کیفیت در منزل شما ارائه دهند.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال فریزر و ساید آاگ در روبراه سرویس
معیوب شدن برد الکترونیکی یخچال آاگ یکی از مشکلات مهمی است که در صورت عدم رسیدگی به موقع، می‌ تواند موجب نوسانات دما، اختلال در سیستم سرماسازی یخچال و حتی معیوب شدن کامل سایر قطعات دستگاه شود. برد الکترونیکی کارایی مهمی نظیر تنظیم دما، یخزدایی، عملکرد فن و مدیریت سیستم یخچال را کنترل می نماید. 

به دلیل اهمیت این قطعه لازم است تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام شود. با سپردن خدمات تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی یخچال فریزر آاگ خود به متخصصان آموزش دیده مجموعه روبراه سرویس می توانید به بهترین شکل مشکلات این قطعه را رفع کنید.

تعمیر قطعات دیفراست یخچال ساید بای ساید آاگ در روبراه سرویس
یخچال فریزرها و ساید بای ساید آاگ برخوردار از سیستم یخ زدایی هستند که مانع از جمع شدن یخ بر روی کویل های فریزر می گردند. در صورتی که سیستم دیفراست یا هریک از قطعات آن همچون سنسور دیفراست، ترمودیسک، ترموفیوز، برد و … معیوب شده باشند، موجب تجمع بیش از حد یخ، کاهش راندمان یخچال و انسداد جریان هوای آن می شود. 

بنابراین بهتر است هریک از اجزای سیستم دیفراست عیب یابی و تعمیر نمایید. به منظور تعمیر سیستم دیفراست یخچال آاگ خود می توانید با شماره ۰۲۱۶۸۲۸۷ تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر یخچال فریزر آاگ در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر یخچال فریزر آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر یخچال فریزر آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا یخچال فریزرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات یخچال فریزر آاگ ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات یخچال فریزر آاگ، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر یخچال فریزر آاگ در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر یخچال فریزر آاگ حاضر می شود.

هزینه تعمیر یخچال فریزر آاگ در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر یخچال فریزر آاگ به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر یخچال فریزر آاگ به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر یخچال فریزر آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر یخچال فریزر آاگ ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان یخچال فریزر آاگ در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر یخچال فریزر آاگ چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر یخچال فریزر آاگ از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر یخچال فریزر آاگ در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات آاگ:

نمایندگی تعمیر آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آاگ برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی یخچال فریزر و ساید بای ساید

یخچال و فریزر

فیلتر کمکی دو منظره ساید

فیلتر کمکی دو منظره ساید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

لامپ یخچال بوش

لامپ یخچال بوش با کدفنی ۱۰۰۲۴۲۸۴

۹۰۰,۰۰۰ تومان

یخ ساز ساید بکو

باکس یخ ساید بکو

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کشو فریزر ساید بوش

کشو فریزر ساید بوش

۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر اب ساید بکو

فیلتر اب ساید بکو ( اورجینال )

۵۵۰,۰۰۰ تومان

دمپر یخ ریز ساید بکو

دمپر یخ ریز ساید بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شیربرقی گاز یخچال بکو

شیربرقی گاز یخچال بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو ، بلومبرگ 4335650285

برد ساید بکو ، بلومبرگ ( اورجینال )

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو و ارچیلیک

برد ساید بکو ، بلومبرگ (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کاسه دیفراست فریزر بوش

کاسه دیفراست فریزر بوش کد فنی ۱۱۰۲۲۴۶۲

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کشو یخچال بوش

کشو یخچال بوش کد فنی ۰۰۷۰۹۶۶۷

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

فلاپ فریزر بوش

فلاپ فریزر بوش کد فنی ۰۰۶۶۳۸۲۹

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو

برد ساید بکو (اورجینال)

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دستگیره ی یخچال بکو

دستگیره ی یخچال بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۷۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۸۰۰,۰۰۰ تومان

بوبین یخریز ساید 

بوبین یخریز ساید

۳۰۰,۰۰۰ تومان