identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

طبیعتاً کثیفی لباس ها برای هیچ یک از کاربران قابل تحمل نیست. به همین سبب اولین سوالی که ممکن است کاربران از تکنسین های روبراه سرویس بپرسند، آن است که تعمیرات لباسشویی آاگ چقدر زمان بر است؟ معمولا بیشتر کاربران از طولانی شدن زمان تعمیر ماشین لباسشویی و اختلال در زندگی روزمره نگرانی دارند.

تعمیر لباسشویی آاگ

تعمیر لباسشویی آاگ در تهران

به صورت کلی پس از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آاگ، تکنسین های روبراه سرویس در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر دستگاه می نمایند. بررسی مدت زمان دقیق تعمیرات تحت تاثیر مشکل دستگاه شما است، اما حداکثر زمان صرف شده جهت تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ می تواند بین ۲ تا ۳ ساعت باشد.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تهران کجاست؟
تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر لباسشویی آاگ کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به برخورداری از دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی لباسشویی آاگ داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی لباسشویی شما کند.
به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند آاگ علی الخصوص ماشین لباسشویی آاگ و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات لباسشویی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی آاگ استفاده می کنند تا به این شکل پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ماشین لباسشویی آاگ افزایش یابد.

روبراه سرویس ارائه دهنده خدمات زیر می باشد:
نصب تخصصی و سرویس و رسوب زدایی لباسشویی آاگ
تعمیر یا تعویض پمپ تخلیه لباسشویی آاگ
تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آاگ
تعمیر و یا تعویض میکروسوئیچ درون ماشین لباسشویی آاگ
تعمیرات تخصصی دیگ و یا تعویض کاسه نمد و بلبرینگ و شفت دیگ درون لباسشویی آاگ
رفع مشکلات مرتبط با نشتی ماشین لباسشویی آاگ
تعمیر و یا تعویض ‌موتور شست و شو درون لباسشویی آاگ
تعویض کلیه کمک فنر ها در لباسشویی آاگ
کلیه خدمات تعویض و یا تعمیر درب لباسشویی آاگ
و…
لازم است پیش از انتخاب نمایندگی برای تعمیر لباسشویی آاگ به برخی نکات توجه کنید.
امروزه به دلیل عدم وجود نمایندگی های رسمی تعمیرات زیر نظر شرکت آاگ المان، تعمیرگاه های زیادی ادعای رسمی بودن نمایندگی برند آاگ را دارند. این نمایندگی های ممکن است از صلاحیت برخورداری از عنوان نمایندگی تعمیر آاگ برخوردار نباشند. به همین دلیل لازم است پیش از انتخاب تعمیرگاه معتبر به منظور ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آاگ هوشیار باشید!
پیش از آنکه اقدام به انتخاب نمایندگی مجاز به منظور ثبت درخواست نصب و تعمیر لباسشویی آاگ باید تحقیقات لازم را انجام دهید. به منظور دریافت خدمات با کیفیت با و با استفاده از اورجینال ترین قطعات و زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران لازم است تعمیرگاه های معتبری را انتخاب کنید.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی آاگ
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی لباسشویی آاگ به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آاگ
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی آاگ در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی لباسشویی آاگ است؟
آیا به منظور تعمیر لباسشویی آاگ در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین لباسشویی آاگ با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر آاگ
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و از هیچ گونه سابقه کیفری برخوردار نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر لباسشویی آاگ پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل لباسشویی آاگ را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین لباسشویی آاگ از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.

تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر لباسشویی آاگ به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری لباسشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات لباسشویی های آاگ رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

راه های تعمیر مشکل آبگیری نکردن لباسشویی آاگ به چه صورتی است؟
اگر با عدم آبگیری لباسشویی خود مواجه شدید، لازم است به منظور تعمیر ماشین لباسشویی آاگ خود از خدمات نمایندگی روبراه سرویس استفاده نمایید و پیش از حضور تکنسین، اقدام به بررسی موارد زیر در لباسشویی خود نمایید:
ممکن است به مرور زمان درون شیر آب دستگاه شما رسوباتی جمع شده باشد. در صورت بروز مشکل در شیلنگ ورودی یا پیچ خوردن آن، از تخلیه مناسب آب لباسشویی آاگ جلوگیری خواهد شد. به همین دلیل لازم است شلنگ دستگاه را به دقت بررسی و در صورت لزوم اقدام به تعمیر آن نمایید. همچنین ممکن است فیلترهای موجود درون شیلنگ ورودی آب مسدود شده باشند. در نهایت لازم است فشار آب ورودی دستگاه را بررسی کنید.

تعمیر مشکل عدم تخلیه آب در لباسشویی آاگ به چه صورتی است؟
در صورتی که دستگاه شما قادر به تخلیه آب نیست، می توانید پیش از حضور تعمیرکاران روبراه سرویس در محل، عوامل زیر را بررسی نمایید:
لازم است پیش از هر کاری شلنگ تخلیه دستگاه را به دقت بررسی نموده و در صورت بروز پیچ و تاب در آن، شلنگ را صاف کنید. در غیر این صورت نیاز به تعویض شیلنگ لباسشویی خواهید داشت. علاوه بر آن بررسی کنید که فیلتر پمپ تخلیه دچار انسداد نشده باشد. لازم است اتصالات شلنگ تخلیه را بیابید و اگر اتصالات دستگاه به درستی انجام نشده یا شل شده اند، لازم است آنها را سفت کنید. همچنین ممکن است برنامه شستشو لباسشویی آاگ را بدون فاز تخلیه تنظیم کرده باشید.

چگونه می توان اقدام به تعمیر مشکل بسته نشدن درب لباسشویی آاگ نمود؟
در صورتی که با مشکل بسته نشدن درب لباسشویی مواجه شدید، می توانید پیش از تماس با نمایندگی مجاز روبراه سرویس، اقدام به بررسی عوامل زیر نمایید:
ممکن است قفل درب یا میکروسوئیچ دستگاه شما دچار مشکل شده باشد. در این شرایط لازم است هریک از قطعات مرتبط با قفل درب را تعویض کنید. علاوه بر آن لازم است یک بار درب لباسشویی آاگ را به صورت کامل بررسی کنید. گاهی اوقات نیز ممکن است لباس یا اجسام خارجی از بسته شدن درب جلوگیری کرده باشند.

چگونه می توان اقدام به تعمیر مشکل نچرخیدن آبکش دیگ لباسشویی آاگ نمود؟
در صورتی که لباسشویی شما وارد مرحله چرخش نمی شود، لازم است به منظور تعمیر ماشین لباسشویی آاگ از تعمیرکار مجرب روبراه سرویس کمک بگیرید و پیش از حضور تکنسین در محل، اقدام به بررسی نکات زیر کنید:
لازم است لباسشویی را روی برنامه چرخش تنظیم نمایید. در صورتی که لباس ها را به صورت مساوی درون لباسشویی خود پخش نکرده باشید، دستگاه وارد فاز چرخش نخواهد شد. لازم است لباسشویی را خاموش کنید و لباس ها را با دست در تمام محفظه دیگ پخش نمایید. علاوه بر آن ممکن است کنترل واشر، فرمان چرخش دیگ را صادر نکند.

چگونه می توان اقدام به تعمیر مشکل نشتی آب درون لباسشویی آاگ نمود؟
در صورت بروز مشکل نشتی در لباسشویی آاگ، می توانید پیش از عیب یابی و تعمیر لباسشویی آاگ توسط تکنسین های نمایندگی روبراه سرویس، موارد زیر را بررسی نمایید:
این مشکل ممکن است ناشی از فرسودگی یا پارگی شلنگ لباسشویی شما رخ داده باشد. علاوه بر آن ممکن است فیلتر تخلیه لباسشویی شما به درستی در جای مشخص خود محکم نشده باشد. لازم است اقدام به بررسی شلنگ تخلیه و ورودی آب نمایید تا از عدم وجود آسیب در آن مطمئن شوید. علاوه بر آن ممکن است محل تخلیه آب دستگاه دچار انسداد شده باشد.

چگونه می توان اقدام به تعمیر مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی آاگ نمود؟
اگر با مشکل باز نشدن درب لباسشویی آاگ مواجه شدید، می توانید به منظور تعمیر لباسشویی آاگ از خدمات تکنسین های مجرب روبراه سرویس استفاده کنید. دلایل بروز این مشکل می تواند شامل موارد زیر باشد:
لازم است بررسی کنید که برق ورودی به دستگاه قطع نشده باشد علاوه بر آن باید مدار الکتریکی و فیوز خانه بررسی کنید تا از دریافت برق دستگاه مطمئن شوید. در صورت عدم اتمام برنامه شستشو لباسشویی، قادر به باز کردن درب ماشین لباسشویی آاگ نخواهید بود. علاوه بر آن لازم است بررسی کنید که آب درون محفظه دستگاه به صورت کامل تخلیه شده باشد. در صورت وجود آب در دیگ، بهتر است آن را تخلیه کنید یا برنامه چرخش دستگاه را تنظیم نمایید.

چگونه می توان اقدام به تعمیر مشکل صدای زیاد در لباسشویی آاگ نمود؟
در صورت صدای زیاد دستگاه شما در حین کار، لازم است جهت تعمیر ماشین لباسشویی آاگ از تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس کمک بگیرید و پیش از حضور تعمیرکار در محل، موارد زیر بررسی کنید:
تراز نبودن دستگاه یکی از عوامل بسیار مهم در ایجاد صدای سر و صدای لباسشویی آاگ می باشد. در صورتی که به تازگی اقدام به نصب لباسشویی آاگ نموده اید، ممکن است فراموش کرده باشید که پیچ و مهره های حمل و نقل را خارج کنید. در صورت قرار دادن مقدار کمی لباس در لباسشویی، با صدای زیاد ماشین لباسشویی در هنگام چرخش یا تخلیه مواجه می شوید.

چگونه می توان مشکل برق داشتن بدنه لباسشویی آاگ را رفع کرد؟
یکی از اصلی ترین مواردی که به عنوان یکی از خرابی های مهم درون ماشین لباسشویی به شمار می آید، برق داشتن بدنه دستگاه است، به همین منظورلازم است در صورت بروز این مشکل، پیش از تماس با نمایندگی، اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
معیوب شدن سیستم انتقال برق لباسشویی می تواند موجب بروز این مشکل شود. لازم است بررسی کنید که در سیم ارت اتصالی ایجاد نشده باشد. علاوه بر آن ممکن است بدنه موتور لباسشویی آاگ نیز دچار سوختگی یا اتصالی شده باشد. بهتر است به منظور دریافت خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی آاگ در محل با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر لباسشویی آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر لباسشویی آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات لباسشویی آاگ ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات لباسشویی آاگ، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر لباسشویی آاگ در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر لباسشویی آاگ حاضر می شود.

هزینه تعمیر لباسشویی آاگ در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر لباسشویی آاگ به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر لباسشویی آاگ به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر لباسشویی آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر لباسشویی آاگ ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان لباسشویی آاگ در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر لباسشویی آاگ چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آاگ با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر لباسشویی آاگ از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر لباسشویی آاگ در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات آاگ:

نمایندگی تعمیر آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آاگ برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی ماشین لباسشویی

لباسشویی

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۱

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

طلق درب لباسشویی بوش

طلق درب لباسشویی بوش با کدفنی ۱۲۰۰۶۸۸۶

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۰

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۶۶۰۶۸۵

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

برد اصلی لباسشویی بوش

برد اصلی لباسشویی بوش با کد فنی ۱۱۰۲۵۹۳۲

۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو ( اورجینال )

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

لاستیک لباسشویی بوش آیدوز آنتی باکتریال چراغدار کد ۰۰۷۷۲۶۶۱

۳,۶۷۰,۰۰۰ تومان

زه بیرونی لباسشویی 7 کیلویی بوش

زه بیرونی درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۶۷۲۸۱۸

۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان

زه داخل درب لباسشویی بوش

زه داخل درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۳۶۶۱۱۳

تماس بگیرید

شیربرقی 3قلو آاگ AEG

شیربرقی ۳قلو آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

کلید پاور لباسشویی بکو

کلیدپاور لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۲۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو (اورجینال)

۵۵۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

هیدرواستات لباسشویی بکو،ال جی (اورجینال)

هیدرواستات لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره لباسشویی بکو

دستگیره لباسشویی بکو (اورجینال)

۱۹۰,۰۰۰ تومان