identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر لوازم خانگی آاگ

5/5 - (5 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آاگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر لوازم خانگی آاگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لوازم خانگی جزء ضروری ترین اجزای موجود در آشپزخانه هستند که کیفیت بالای آن ها از اهمیت زیادی برخودار می باشد. برند آاگ نیز یک برند تولید کننده لوازم خانگی معتبر و با کیفیت در کشور آلمان است که عرضه کننده محصولات بی نظیر و با کیفیتی به بازارهای سراسر دنیا می باشد.

تعمیر لوازم خانگی آاگ

تعمیر لوازم خانگی آاگ در تهران

روبراه سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی آاگ نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، قهوه ساز، ماشین ظرفشویی، چای ساز، جاروشارژی و … با استفاده از بهترین قطعات در محل شما می باشد. به این صورت جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی آاگ در تهران با شماره ۶۸۲۸۷ در تهران تماس نمایید و یا لوازم خانگی فوق را پر کنید تا تکنسین های روبراه سرویس در سریع ترین زمان با شما تماس گرفته و اقدام به ارائه خدمات در محل شما نمایند.نمایندگی تعمیرات AEG آاگ در شرق ، غرب ، شمال و جنوب و مرکز تهران با استفاده از خدمات رسمی و تعمیرکاران آموزش دیده در محل اقدام به عیب یابی و رفع عیب می نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آاگ در تهران زیر نظر تکنسین های روبراه سرویس اقدام به ارائه به خدمات لوازم خانگی زیر می نماید :

نصب، سرویس، تعویض کلیه قطعات و تعمیر یخچال ، یخچال فریزر، یخچال دوقلو و ساید بای ساید آاگ
نصب و سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی اتوماتیک ، درب از بالا و جلوی آاگ
نصب، سرویس و تعمیر انواع ماشین های ظرفشویی آاگ
تعمیر کلیه جارو های برقی ، جاروشارژی و بخارشوی آاگ
تعمیر چای ساز ، قهوه ساز و اسپرسوساز آاگ
کلیه خدمات مرتبط با تعمیر مایکروفر مایکروویو ، سولاردام و توستر آاگ
خدمات نصب، سرویس و تعمیر هود و اجاق گاز آاگ
و ارائه دهنده خدمات تعمیر کلیه وسایل برقی و آشپزخانه آاگ در محل شما
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تهران در کجاست؟
روبراه سرویس نمایندگی نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی آاگ AEG در تهران می باشد ، اکنون که وارد صفحه تعمیر لوازم خانگی آاگ شده اید ،احتمالا یکی از لوازم خانگی برند آاگ شما نظیر یخچال، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، جاروشارژی، مایکروفر، فر، اجاق گاز، هود و … شما دچار مشکل شده است.
در این شرایط اصلا نگران نباشید !!! به این دلیل که نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی AEG آاگ از شعبه های مختلفی در سراسر نقاط تهران برخوردار بوده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در کلیه ساعات شبانه روز میباشد.
تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی AEG با برخورداری از کادری مجرب و چندین سال سابقه؛ اقدام به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی AEG در محل با ضمانتنامه رسمی می نماید. کلیه خدمات AEGتعمیر لوازم خانگی آاگ با استفاده از قطعات اورجینال در محل شما انجام می شود.
کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی آاگ در روبراه سرویس در همان روز و پس از تماس شما انجام میگیرد. تعمیرکاران روبراه سرویس در کمتر از یکساعت در محل شما حاضر می شوند. توجه داشته باشید که کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی AEG آاگ از ضمانتنامه رسمی ۳ الی ۱۲ ماهه برخوردار می باشد.
کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی آاگ با فاکتور رسمی روبراه سرویس تقدیم مشتری می گردد. کلیه تکنسین های روبراه سرویس، آموزش دیده و مجرب در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آاگ می باشند. در صورت تماس با تلفن نمایندگی های آاگ در سراسر تهران ، مشاوره رایگان انجام میگردد تا چنانچه مشکل جزئی بود ، بدون نیاز به تکنسین مشکل برطرف شود.

استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی آاگ در روبراه سرویس چه مزایایی دارد؟
در صورتی که برخی لوازم خانگی های بزرگ شما مانند مایکروفر، قهوه ساز، اسپرسوساز، جاروبرقی، لباسشویی و یا ظرفشویی در حین کار دچار مشکل شود ، نیازی به حمل این دستگاه به تعمیرگاه ندارید و کلیه تعمیرات در روبراه سرویس در محل و زیر نظر شما صورت می گیرد.
همچنین در صورتی که لوازم خانگی کوچک آاگ شما مانند همزن، خردکن و … دچار مشکل شود می توانید به تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس در شهر تهران مراجعه نمایید. مزایای دیگر استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر لوازم خانگی آاگ آن است که کلیه تعرفه های تعمیرات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد.
همچنین روبراه سرویس از مجرب ترین تعمیرکاران با به روز ترین دانش جهت تعمیر لوازم خانگی آاگ در تهران استفاده می نماید. جهت آسودگی خاطر مشتری، کلیه تعمیرات انجام شده در روبراه سرویس از ۳ تا ۶ ماه گارانتی خدمات پس از تعمیر برخوردار می باشد.
روبراه سرویس از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است. به این صورت که شما در تمامی ساعات شبانه روز می توانید با شماره ۰۲۱۶۸۲۸۷ تماس نمایید تا در کمتر از یک ساعت تعمیرکاران مجرب در محل شما حاضر شوند. کلیه خدمات انجام گرفته جهت تعمیر لوازم خانگی آاگ ، با استفاده از قطعات فابریک دستگاه شما می باشد.
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در محل
یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از خدمات روبراه سرویس ، تعمیر لوازم خانگی در محل شما می باشد.
به این صورت دیگر نیازی به صرف هزینه سنگین جهت حمل دستگاه و نیروی انسانی نخواهید داشت.
همچنین، دستگاه شما از خطراتی که ممکن است در حین انتقال دستگاه به تعمیرگاه مواجه شود نیز در امان می ماند.
به این شکل اگر ساکن شهر تهران هستید می توانید به منظور ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی آاگ با شماره ۶۸۲۸۷ در تهران تماس نمایید تا تعمیرکاران روبراه سرویس در کلیه نقاط شهر تهران در محل شما حاضر شوند و پس از عیب یابی دستگاه، اقدام به تعمیر لوازم خانگی آاگ زیر نظر شما نمایند.

مراحل ثبت تعمیر لوازم خانگی آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟
اگر در زمان کار با لوازم خانگی آاگ خود دچار مشکل شدید، بهتر است با شماره ۶۸۲۸۷ در تهران تماس نمایید و یا فرم درخواست لوازم خانگی فوق را پر کنید تا از روبراه سرویس با شما تماس گرفته شود و پس از ثبت درخواست تعمیر ، تعمیرکار جهت تعیین زمان مناسب برای حضور در منزل با شما تماس نماید. اگر لوازم آشپزخانه آاگ شما در حین کار دچار مشکل شده است نیز می توانید با تعمیرگاه روبراه سرویس تماس نمایید و یا دستگاه خود را جهت تعمیر به تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس انتقال دهید.

نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در شهر تهران دارای ویژگی هایی است؟
نمایندگی تعمیر آاگ برخوردار از پشتیبانی ۲۴ ساعته به منظور کمک به مشتری است. کلیه خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آاگ، با استفاده از قطعات فابریک لوازم خانگی انجام می گیرد. پس از اتمام خدمات تعمیر، پشتیبانان روبراه سرویس به منظور ثبت رضایت با مشتری تماس می نماید. 

اگر در زمان کار با دستگاه خود دچار هرگونه مشکل شدید و یا نیاز به دریافت خدمات نصب تخصصی و یا سرویس لوازم خانگی آاگ داشتید می توانید جهت تعمیر لوازم خانگی آاگ با روبراه سرویس در تماس باشید.‌

تعمیرگاه تخصصی آاگ در شهر تهران کجاست؟
به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، امروزه لوازم خانگی در برند های گوناگون و با بهترین کیفیت و قطعات در بازار عرضه شده اند که یکی از بهترین برند های لوازم خانگی نیز برند آاگ است. بدون شک با وجود تفاوت در قطعات و تکنولوژی های به کار رفته در این دستگاه ها، تعمیرات لوازم خانگی های برند های مختلف می تواند با یکدیگر متفاوت باشد.

 به همین صورت لازم است جهت آسودگی خیال خود و پیشگیری از بروز آسیب بیشتر به لوازم خانگی خود، در صورتی که در زمان کار با لوازم خانگی برند آاگ با مشکل مواجه شدید، با تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس تماس نمایید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر لوازم خانگی آاگ در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر لوازم خانگی آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر لوازم خانگی آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا لوازم خانگی فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات لوازم خانگی آاگ ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات لوازم خانگی آاگ، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر لوازم خانگی آاگ در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر لوازم خانگی آاگ حاضر می شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی آاگ در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر لوازم خانگی آاگ به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر لوازم خانگی آاگ به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر لوازم خانگی آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر لوازم خانگی آاگ ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان لوازم خانگی آاگ در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر لوازم خانگی آاگ چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر لوازم خانگی آاگ از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر لوازم خانگی آاگ در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر کلیه لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران روبراه سرویس لوازم خانگی باید مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات آاگ:

نمایندگی تعمیر آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آاگ برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

خرید قطعات یخچال بوش

پر فروش ترین قطعات جانبی 

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.

تعمیر انواع برند‌‌ های لوازم خانگی