identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

۵ راهکار طلایی‌ جهت افزایش طول عمر اسپرسوساز

راهکار-های-افزایش-طول-عمر-اسپرسوساز

فهرست مطالب

Rate this post

بررسی راهکار های کاربردی جهت افزایش طول عمر اسپرسوساز

اسپرسوساز امروزه به دستگاهی بسیار پر طرفدار در خانه ها، برای افرادی که دوست دار قهوه هستند و اقدام به تهیه قهوه و اسپرسو خانگی می نمایند و همچنین در مراکز عمومی مانند اداره ها و کافه ها به شمار می رود.

به دلیل اهمیت این دستگاه و همچنین گرانی اسپرسوساز و قطعات جانبی آن، بهتر است شما با نکاتی که موجب افزایش طول عمر اسپرسوساز می شود آشنایی پیدا کنید

تا با رعایت این نکات کمتر نیاز به نمایندگی تعمیرات تخصصی اسپرسوساز داشته باشید.

ما در این مقاله به بررسی ۵ نکته کاربردی که موجب افزایش طول عمر اسپرسوساز می شود می پردازیم.

 

نکات کاربردی جهت افزایش طول عمر اسپرسوساز

ما در این بخش به بررسی نکاتی خواهیم پرداخت که شاید در نگاه اول برای شما جزئی و ساده باشد اما با رعایت این نکات در طولانی مدت، نیاز شما به تعمیرات تخصصی قهوه ساز در محل به حداقل خواهد رسید.

اگر به دلیل عدم استفاده اصولی از اسپرسوساز با معیوب شدن قطعات اصلی دستگاه مانند مخزن، المنت، ترموستات، برد الکترونیکی و … مواجه شدید و قهوه تهیه شده از اسپرسوساز بوش شما از طعم سابق برخوردار نبود مهم ترین نکته جهت افزایش کارایی و جلوگیری از نیاز به تعمیر دستگاه آن است که قطعات فابریک اسپرسوساز خود را از بورس لوازم قهوه در تهران خریداری نمایید
چرا که امروزه افرادی سودجو ممکن است اقدام به عرضه قطعات تقلبی قهوه ساز بوش‌ به جای قطعات اورجینال نمایند و به این صورت به دستگاه شما آسیب دو چندانی وارد می گردد

این نکات به شرح زیر است:

  1. هوا گیری منظم اسپرسوساز
  2. استفاده از آب تصفیه شده در مخزن اسپرسوساز
  3. نظافت اسپرسوساز پس از هر بار استفاده از دستگاه
  4. خالی نمودن شات اسپرسوساز پس از هر بار استفاده از دستگاه
  5. خاموش نمودن بلافاصله اسپرسوساز پس‌ از هر بار استفاده از دستگاه

افزایش-عمر-مفید-اسپرسوساز

 

هواگیری منظم اسپرسوساز

همانطور که می دانید، اکثر لوازم های خانگی، مانند یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و… پس از مدتی استفاده از دستگاه احتیاج به سرویس دارند.

به همین ترتیب یکی از مواردی که منجر به افزایش طول عمر اسپرسوساز می شود هواگیری دستگاه است. هواگیری اسپرسوساز بر اساس نوع و مدل دستگاه می تواند متفاوت باشد.

در بیشتر مواقع هواگیری اسپرسوساز به این صورت است که ابتدا باید مخزن اسپرسوساز را پر از آب نمایید و سپس دستگاه را روشن نموده تا آب موجود در مخزن اسپرسوساز خالی شده و تبدیل به بخار شود.

بهتر است هواگیری اسپرسوساز را بر اساس دفترچه راهنمای دستگاه انجام دهید. همچنین می توانید هواگیری و سرویس اسپرسوساز سامسونگ را به متخصصین مجرب روبراه سرویس بسپارید.

هواگیری-اسپرسوساز

 

استفاده از آب تصفیه شده استفاده جهت پر نمودن مخزن اسپرسوساز

بیشتر بخوانید  راهنمای استفاده از انواع برنامه های مایکروفر

یکی از مواردی که به مرور زمان منجر به کاهش طول عمر اسپرسوساز و بروز آسیب به قطعات اسپرسوساز می شود،

استفاده از آب املاح دار در مخزن اسپرسوساز است. این آب به مرور منجر به انباشت رسوبات در دستگاه شده و به این شکل منجر به کاهش طول عمر اسپرسوساز می شود.

به همین سبب یکی از موارد مهمی که منجر به افزایش طول عمر اسپرسوساز می شود  استفاده از آب‌ تصفیه شده است.

چنانچه به آب تصفیه شده دسترسی نداشتید نیز می توانید از آب معدنی و یا آب چشمه در مخزن اسپرسوساز استفاده نمایید.

در صورتی که به مقدار مجاز در مخزن اسپرسوساز آب نریزید، و یا بیش از حد در دستگاه آب بریزید ممکن است با مشکلاتی مانند صدای زیاد اسپرسوساز و یا نشتی آب از اسپرسوساز مواجه شوید.

ریختن-آب-تصفیه-شده-در-اسپرسوساز

 

نظافت اطراف اسپرسوساز پس از هربار استفاده از دستگاه

در حین استفاده از اسپرسوساز و تهیه قهوه، ممکن است مقداری قهوه از فنجان بیرون ریخته و به مرور موجب آسیب رسیدن به اسپرسوساز شود.

به همین دلیل بهتر است پس از استفاده از دستگاه جهت افزایش طول عمر اسپرسوساز، باقی مانده قهوه موجود در مخزن اسپرسوساز را خالی نموده و اطراف دستگاه را با استفاده از یک پارچه نرم تمیز و خشک نمایید.

به شما توصیه می شود برای بهبود در عملکرد دستگاه و جلوگیری از کاهش طول عمر اسپرسوساز پس از اتمام استفاده به صورت کامل اطراف دستگاه را تمیز نمایید.

علاوه بر تمیز نمودن دستگاه رسوب زدایی و جرم گیری اسپرسوساز نیز بسیار حائز اهمیت است.

تعمیرکاران روبراه سرویس به شما توصیه می کنند جهت رسوب زدایی دستگاه خود از قرص جرمگیر قهوه ساز بوش استفاده کنید. این قرص محصول شرکت بوش می باشد که به صورت اورجینال با بهترین کیفیت در روبراه سرویس عرضه شده و موجب افزایش طول عمر قهوه ساز شما می گردد.

نظافت-اسپرسوساز

 

خالی نمودن شات اسپرسوساز پس از هر بار استفاده از دستگاه

خالی نمودن شات اسپرسوساز پس از هر بار استفاده از دستگاه نکته بسیار مهمی است که موجب افزایش طول عمر اسپرسوساز می شود.

در صورتی که پس از استفاده از دستگاه شات اسپرسوساز را خالی نکنید، تفاله های قهوه موجود در شات به مرور منجر به زنگ زدن و تخریب قطعات اسپرسوساز خواهد شد.

عدم توجه به این نکته منجر به کاهش طول عمر اسپرسوساز می شود. پس به نظافت شات اسپرسوساز و داخل دستگاه پس از هر بار استفاده توجه نمایید.

خالی-کردن-شات-اسپرسوساز-پس-از-استفاده

 

خاموش‌ نمودن اسپرسوساز بلافاصله پس از استفاده از دستگاه

به خاموش نمودن به موقع اسپرسوساز پس از استفاده از دستگاه توجه نمایید. در اسپرسوساز های جدید خاموش شدن دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می شود.

اما در صورتی که دستگاه شما قدیمی است توجه نمایید که یکی از راهکار هایی که موجب افزایش طول عمر اسپرسوساز می شود، خاموش نمودن به موقع دستگاه است.

بیشتر بخوانید  بررسی ۳ نشانه اصلی خرابی ترموکوپل اجاق گاز و نحوه تعمیر و تعویض آن

در غیر این صورت ورود مداوم جریان برق به داخل دستگاه موجب آسیب رسیدن به موتور و قطعات داخلی دستگاه خواهد شد.

در صورت بروز مشکل در کارکرد اسپرسوساز می توانید تعمیرات تخصصی اسپرسوساز بوش را به تعمیرکار قهوه ساز بسپارید.

خاموش-نمودن-اسپرسوساز

 

نتیجه گیری سایت روبراه سرویس

در این مقاله به بررسی راهکار هایی پرداختیم که موجب افزایش طول عمر اسپرسوساز خواهد شد.

این راهکار ها شاید در نگاه اول برای شما جزئی و ساده باشند اما به مرور از منجر به کاهش بروز مشکل در کارایی اسپرسوساز و صرف هزینه های سنگین می شوند.

اما اسپرسوساز نیز مانند تمامی لوازم برقی با وجود نگهداری صحیح نیز ممکن است دچار مشکل شود که در این شرایط بهتر است تعمیر قهوه ساز اسپرسوساز در تهران خود را به نمایندگی مجاز در تهران بسپارید.

و در صورت نیاز به تعویض قطعات اقدام به خرید قطعات اورجینال قهوه ساز خود نمایید.

تعمیر کاران مجرب روبراه سرویس در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه دهند. شما عزیزان می توانید جهت ثبت درخواست تعمیرات قهوه ساز و اسپرسوساز خود با پرکردن فرم درخواست تعمیر لوازم خانگی بوش، سامسونگ، زیمنس و ال جی و یا مراجعه حضوری یا از برقراری تماس تلفنی با شماره:۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱- ۶۸۲۸۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *