identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

علت کار نکردن برنامه های ماشین ظرفشویی بوش

کار نکردن برنامه های ماشین ظرفشویی

فهرست مطالب

4.8/5 - (9 امتیاز)

علت کار نکردن برنامه های ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی های بوش از پرقدرت ترین و با کیفیت ترین ماشین ظرفشویی های تولید شده در جهان است اما چقدر درباره ماشین ظرفشویی های بوش اطلاعات دارید ؟؟؟

اگر در منزل ماشین ظرفشویی بوش دارید روش استفاده از آن را به طور کامل یاد گرفته اید؟؟؟

جدا از موضوع این مقاله باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که جهت آشنایی با برنامه های ماشین ظرفشویی بوش در دفترچه راهنمای فارسی محصولات بوش را می توانید به صورت رایگان از سایت www.roberahservice.com دانلود نمایید و یا در صورت نیاز با ارسال درخواست از طریق پل های ارتباطی ما نظیر : تکمیل فرم زیر، واتساپ، اینستاگرام، تلگرام،و یا شماره تماس :

حل مشکل عدم وارد شدن آب به ظرفشویی

۴۴۲۱۹۶۱۹ – ۰۲۱

 ۶۸۲۸۷ – ۰۲۱

دفترچه ماشین ظرفشویی خود را درخواست کنید تا تیم روبراه سرویس در سریع ترین زمان ممکن دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی شما را به صورت رایگان برای شما ارسال کند.

در صورت بروز مشکل نیز می توانید با خیالی آسوده تعمیر ظرفشویی بوش در تهران را به نمایندگی های معتبر بسپارید.

 

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم ۱۰۰ عددی اصلی

یکی از مشکلاتی که برای مشتریان عزیز پیش می آید عمل نکردن برنامه های ماشین ظرفشویی می باشد.

گاهی اوقات ناخواسته دکمه های ماشین ظرفشویی فشرده و یا لمس می شود، از آنجایی که ماشین ظرفشویی بوش شروع به کار می کند پنل قفل شده و هیچ برنامه و یا گزینه ای را نمیتوان تغییر داد (حتی با خاموش و روشن کردن و از برق کشیدن) تنها راه حل ریست کردن ماشین ظرفشویی است .

روش ریست کردن در ماشین ظرفشویی های بوش سری SMS

ابتدا دکمه استارت را به مدت ۳ ثانیه فشرده تا صفحه نمایش زمان ۱ دقیقه را نمایش دهد

سپس دکمه استارت را رها کرده و یک دقیقه صبر می کنیم.

پس از تمام شدن ۱ دقیقه و صفر شدن زمان روی صفحه نمایش، ماشین ظرفشویی را خاموش و روشن کرده، ماشین ظرفشویی به حالت عادی در خواهد آمد.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که ماشین ظرفشویی های بوش دارای دکمه قفل کودک می باشند و گاهی برای حل این مشکل فقط کافیست قفل کودک را غیر فعال نمایید.

از کجا بفهمیم که قفل کودک ماشین ظرفشویی فعال است؟؟؟

در صورت فعال بود قفل کودک شما عزیزان دکمه های ماشین ظرفشویی را فشار دهید نوشته  CL که مخفف شده control lock می باشد روی صفحه نمایش نمایان می شود.

روش غیر فعال کردن قفل کودک ماشین ظرفشویی بوش:

دکمه intensive 70 یا همان قابلمه شو را به مدت ۳ثانیه نگه دارید تا نوشته UC نمایش داده شود پس از نمایش UC قفل کودک ماشین ظرفشویی بوش شما غیر فعال خواهد شد.

به یاد داشته باشید در صورت انجام این کارها و عدم حل شدن مشکل جهت بررسی مشکل از تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی کمک بگیرید و یا در صورت نیاز با شماره تماس ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱- ۶۸۲۸۷-۰۲۱روبراه سرویس جهت مشاوره رایگان و خرید قطعات و جرم گیر اورجینال ظرفشویی بوش تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید  تعمیرات حرفه ای ساید بای ساید بوش در منزل

جهت درخواست نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی بوش در تهران و همچنین خریداری قطعات جانبی اورجینال ماشین ظرفشویی بوش می توانید با تکمیل فرم زیر روی ما حساب کنید.

روبراه سرویس با سالها تجربه در زمینه خدمات لوازم خانگی و همچنین با داشتن ده ها کارشناس متخصص در این زمینه بهترین خدمات را به شما عزیزان تقدیم خواهد کرد.

رضایت شما آینده ماست

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *