identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

سیتم آی-داس در ماشین لباسشویی های بوش

5/5 - (1 امتیاز)

یکی از مشکلاتی که همواره موجب معیوب شدن لباسشویی بوش می شود، ریختن بیش از حد شوینده درون دستگاه است. چرا که این مقدار شوینده به مرور موجب انباشت رسوبات درون دستگاه و ایجاد مشکلاتی درون دستگاه شما می شود و شما را نیازمند تعمیر لباسشویی بوش خواهد کرد. بنابراین بهتر است با نحوه کار سیستم آی داس در لباسشویی بوش آگاهی یابید تا از بروز مشکلات این چنینی در دستگاه خود تا حد زیادی جلوگیری نمایید. علاوه بر آن اگر در حین کار با ماشین ظرفشویی دچار مشکل شدید می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی بوش در تهران نیز با ما تماس نمایید.

آیا تابحال اسم آی-داس (I-DOS) به گوشتان خورده ؟؟؟

آی-داس یک سیتم جدید است که به تازگی وارد لباسشویی‌های خانگی شده که در ادامه ویژگی‌های این سیتم جدید را برای شما شرح خواهیم داد.

فکر میکنم اغلب مردم ازینکه دیگر نیازی به ریختن شوینده برای هر بار شستشو در ماشین لباسشویی نداشته باشند خیلی استقبال کنند.

اینبار شرکت بزرگ بوش این تکنولوژی را در ماشین لباسشویی خود جا داده است و دیگر نیازی نیست برای هربار شستشوی لباسها مواد شوینده را از قفسه‌های کابینت بیرون بیاوریم و داخل مخزن شوینده دستگاه بریزیم جدا از اینکه همیشه مقداری شوینده روی دستگاه یا زمین نیز خواهد ریخت و باعث زحمت بیشتر خواهد شد .

همچنین این تکنولوژی جدید جدا از خلاص شدن از هربار شوینده ریختن ، تا ۳۰درصد صرفه جویی در مصرف شوینده و نرم کننده را نیز ایجاد کرده است.

البته این را هم باید در نظر داشت که این سیستم فقط برای مایع کاربردی است و نمی‌توان در این سیستم از پودر شستشو استفاده کرد ولی نه به این معنا که نمیتوانیم برای ماشین لباسشویی از پودر استفاده نماییم زیرا، محفظه‌ای جداگانه برای استفاده از پودر همانند بقیه لباسشویی‌ها وجود دارد و برای استفاده از پودر حتما باید برای هربار شستشو داخل این محفظه پودر ریخته شود .

 

توصیه روبراه سرویس:

به علت جرمی که از پودر درون ماشین لباسشویی ایجاد می‌شود بهتر است امروزه برای شستشو از مایع استفاده کنیم زیرا جرم کمتری نسبت به پودر ایجاد خواهد کرد و می‌توان گفت با دستگاه‌های هوشمند کنونی سازگار تر می‌باشد.

 

سیستم آی-داس چگونه عمل می‌کند

شما ابتدا باید محفظه‌ی شوینده و نرم کننده دستگاه را پر کنید

و روی پنل لباسشویی تنظیمات آی-داس را برای یکبار انجام دهید

 

 

 

i-DOS washing machines

 

 

لباسشویی مجهز به سیستم I-DOS کاملا هوشمند بوده و با توجه به نیاز از شوینده و نرم کننده موجود در محفظه I-DOS استفاده می‌کند.

جالب است بدانیم ۹۰ درصد مواقع که شوینده و نرم کننده بصورت دستی داخل ماشین لباسشویی ریخته می‌شود مقداری از آن هدر می‌رود و بدون هیچ کاربردی از دستگاه تخلیه می‌شود اما با این سیستم جدید دیگر این اتفاق نخواهد افتاد .

بیشتر بخوانید  فناوری اکتیو اکسیژن در ماشین لباسشویی

 

 

Bosch WAWH26B9SN med iDOS

 

 

شما می‌توانید به سادگی I-DOS را تنظیم نمایید (نشانه قطره مربوط به مایع شوینده می‌باشد و نشانه گل مربوط به تنظیمات مایع نرم کننده)

شما می‌توانید با ضربه زدن به عکس قطره مایه شوینده مصرفی را در سه سطح کم – متوسط – زیاد تعیین کنید و یا حتی خاموش کنید تا ار مایع شوینده استفاده نشود

همچنین برای مایع نرم کننده نیز به همین شکل میتوانید با ضربه زدن به عکس گل مایه نرم کننده مصرفی را در سه سطح کم – متوسط – زیاد تعیین کنید و یا حتی خاموش کنید تا ار مایع نرم کننده استفاده نشود.

همانند چراغ بنزین در خودرو اینجا هم علامت اخطار تمام شدن مایع را به ما نشان می‌دهد، به این صورت که محفظه خالی از مایع شوینده باشد خطوط جلوی عکس قطره چشمک می‌زند همچنین با خالی بودن محفظه مایع نرم کننده خطوطی که جلوی عکس گل می‌باشد شروع به چشمک زدن می‌کند.

این سیستم با سنسورهای داخلی دستگاه با توجه به نوع پارچه و میزان کثیفی لباسها بصورت خودکار از شوینده استفاده میکند و بین ۱۷ تا ۲۰ بار شستشو زحمت شیوینده ریختن داخل دستگاه را از شما می‌گیرد.

 

جهت ثبت درخواست تعمیرات و یا هرگونه مشاوره رایگان جهت خرید قطعاتی همچون برد لباسشویی بوش با ما تماس بگیرید روبــــراه سرویس ۰۲۱۴۴۲۱۹۶۱۹- ۰۲۱۶۸۲۸۷

 

                                                                                                                           رضایت شما آینده ماست                            

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *