identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

فناوری اکتیو اکسیژن در ماشین لباسشویی

فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

اکتیو اکسیژن یک فناوری جدیدی است که با قابلیتی که دارد لباسها از هرگونه میکروب و باکتری و حتی بوی بد رهایی خواهند یافت.

زمانیکه از این ویژگی عجیب و دوست داشتنی (Active oxygen) استفاده می‌شود تعداد زیادی از مولکول از نوع ازون در داخل پوسته دیگ پخش خواهد شد که خاصیت این مولکولها از بین بردن بو و انواع میکروب و باکتریها با حداقل دما می‌باشد.

این فناوری جدید قادر است میکروب و بوی بد را بدون هیچگونه شوینده و یا مواد شیمیایی تا ۹۹,۹۹٪ از بین ببرد.

 

What Is Bosch Active Oxygen?

 

 

تصور کنید با یک لباس نو و تمیز به میهمانی رفته اید بدون اینکه لباس شما کثیف شده باشد و تنها بخاطر استفاده از باربیکیو لباس تن شما بوی باربیکیو گرفته !

 

A real treasure - Catholic Voice

 

در گذشته شما مجبور بودید برای از بین بردن این بو لباس تمیز خود را کاملا شستشو دهید.

اما اکنون نیازی به این کار نیست و شما کافیست لباس خود را در ماشین لباسشویی بوش که مجهز به سیستم اکتیو اکسیژن است انداخته و روی برنامه Active oxygen استارت را فشار دهید .

ماشین لباسشویی شما با فعال کردن اکسیژن فعال و بدون حتی یک قطره آب و مواد شوینده لباس شمارا تا ۹۹,۹۹٪ از بوی باربیکیو پاکسازی می‌کند و شما می‌توانید لباستان را بدون نیاز به پهن کردن یا حتی اتو کردن از دستگاه خارج کرده و دوباره تن کنید.

همچنین ماشین لباسشوهایی که مجهز به این سیستم می‌باشد اجازه اجرای همزمان اکتیو اکسیژن و شستشو را به شما می‌دهد

 

 

تکنولوژی ActiveOxygen شستشو با دمای پایین با بهداشت بالا ماشین لباسشویی بوش

 

 

به این صورت که ابتدا برنامه شستشوی مد نظر خود را انتخاب و قبل فشرن دکمه استارت گزینه Active oxygen را هم به شستشو اضافه نمایید، اینجا قبل از شستشو تمام میکروب، باکتری و حتی بوی بد کاملا از لباس جدا شده و سپس اقدام به شستشوی همان لباس خواهد کرد و لباسی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی به شما تحویل خواهد شد.

لباسشویی بوش یکی از به روز ترین و کاربردی ترین لوازم خانگی برند بوش است که از جدید ترین تکنولوژی های روز بازار جهان برخوردار است. یکی از مهم ترین فناوری های لباسشویی بوش، فناوری اکتیو اکسیژن است که برای کاربران مزایای زیادی به همراه دارد. به دلیل تکنولوژی به روز لباسشویی بوش، لازم است در صورت بروز مشکل در این دستگاه برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی بوش با تعمیرکاران روبراه سرویس تماس نمایید. روبراه سرویس نمایندگی تخصصی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران است.

جهت ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بوش در تهران و یا خریداری برخی قطعات جانبی همچون برد لباسشویی بوش می توانید اقدام به ثبت سفارش و یا مشاوره رایگان با تماس با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹ و ۶۸۲۸۷ در تهران نمایید

 

 

                                                                                                                         رضایت شما آینده ماست

بیشتر بخوانید  نکاتی کاربردی که لازم است پیش از خرید ماشین ظرفشویی بوش به آن توجه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *