identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

ماشین لباسشویی بوش آلمان یا ترکیه ؟

تفاوت-لباسشویی-بوش

فهرست مطالب

4.7/5 - (10 امتیاز)

ماشین لباسشویی بوش آلمان یا ترکیه ؟

خرید لوازم خانگی این روزها برای مردم خیلی سخت و دشوار شده و با توجه به هزینه های بالا جهت خرید این نوع از محصولات و همچنین تنوع بالایی که در محصولات خانگی وجود دارد انتخاب در خرید را خیلی سخت تر کرده و باعث سردرگم شدن افراد شده است.

خب افراد حق دارند که در خرید محصولاتی مثل لوازم خانگی کمی سردرگم و گیج شوند،

متاسفانه با وضعیت کنونی که در کشور وجود دارد و حضور افراد سودجو در زمینه فروش لوازم خانگی طبیعی است که باید حواسمان را بیش از پیش جمع تر کرده و به جای پذیرفتن صحبت های فروشنده نسبت به تحقیق در رابطه با لوازم خانگی که قرار است خریداری شود بیشتر تلاش کنیم .

توجه داشته باشید که در صورت کیفیت پایین دستگاه خریداری شده، لازم است هزینه زیادی صرف تعمیر ماشین لباسشویی بوش نمایید.

لوازم خانگی چیزی نیست که به سادگی بتوان آن را تعویض کرد و معمولا تا سالها در خانه ها از آن استفاده خواهد شد و پایین بودن کیفیت این دسته از محصولات تا سالها تاثیرات منفی خودش را در زندگی روزمره ما خواهد گذاشت.

تفاوت-لباسشویی-بوش

 

مهمترین و بیشترین سوالی که مشتریان عزیز از روبراه سرویس دارند این است که محصولات بوش آلمان بهتر است یا بوش ترکیه ؟

ما سعی کرده ایم پاسخ این سوال را به صورت ساده و کامل برای شما عزیزان بیان کنیم تا بتوانیم همراهان روبراه سرویس را در خرید لوازم خانگی کمی همراهی کنیم و مقداری از دغدغه هایتان را در هنگام خرید از بین بریم.

 

حالا به این سوال عزیزان میپردازیم، ماشین لباسشویی بوش آلمان یا ترکیه ؟

خب در ابتدا باید خدمت شما عزیزان بگوییم که شرکت بوش در سال ۱۸۸۶ توسط آقای روبرت بوش در آلمان (شهر اشتوتگارت) تاسیس گردید که در اوایل تاسیس، بوش فقط یک کارگاه ساده بود که در آن به تعمیر تلفن، لوازم برقی و … پرداخته می شد که پس از سالها این شرکت گسترش یافت تا به امروز که در خیلی از کشورهای جهان همچون : اسپانیا، لهستان، کره، ترکیه و … می توان کارخانه های پیشرفته این شرکت معتبر را دید.

از آنجایی که در کشور ترکیه هزینه های کارگر و حمل و نقل نسبت به کشور آلمان کمتر می باشد ماشین لباسشویی بوش ساخت ترکیه نیز به نسبت ماشین لباسشویی بوش ساخت آلمان قیمت کمتری پیدا کرده و در دو حالت تائیدیه نهایی باید توسط مهندسان آلمانی انجام شود. صد البته که هر کسی آلمان را به ترکیه ترجیح می دهد اما آیا واقعا این دو محصول از دو کشور متفاوت خیلی با هم تفاوت دارند؟؟؟

 

تنها تفاوت هایی که بین ماشین لباسشویی بوش ساخت ترکیه و ماشین لباسشویی بوش ساخت آلمان وجود دارد :

بیشتر بخوانید  علت نچرخیدن تیغه آبمیوه گیری چیست و برای حل این مشکل چه اقدامی باید کرد؟

 

به غیر از این دو مورد تمامی موارد دیگر حتی مصرف انرژی در دو حالت مشابه هم می باشد و از نظر کیفیت هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد.

پس نگران این موضوع نباشید که چون ماشین لباسشویی بوش ترکیه خریداری نموده اید دستگاه شما کیفیت پایینی دارد و خیلی زود دچار مشکل می شود، با نگهداری صحیح و استفاده صحیح از ماشین لباسشویی بوش (ساخت کشور ترکیه یا آلمان) دستگاه شما تا سال ها بدون هیچ مشکلی برای شما کار خواهد کرد .

و عدم استفاده صحیح و عدم نگهداری و مراقبت می تواند به راحتی به ماشین لباسشویی شما آسیب وارد شود حالا ماشین لباسشویی آلمانی باشد و یا ساخت کشور ترکیه.

تنها چیزی که مشتریان عزیز باید به آن توجه داشته باشند این است که اقدام به خریداری ماشین لباسشویی بوش اورجینال نمایند و ترکیه ای بودن یا آلمانی بودن آن تفاوتی ندارد .

همچنین جهت اطلاع از این که دستگاه مد نظر اصلی است و یا تقلبی کافیست وارد سایت بوش به آدرس www.bosch-home.com شوید و مدل دستگاه را وارد نمایید، و تصویر دستگاهی که سایت بوش معرفی می کند را با دستگاهی که قرار است حریداری کنید به صورت دقیق مقایسه نمایید .

 

در صورتی که لباسشویی شما در حین کار دچار مشکل شد و نیاز به عیب یابی و تعمیر این قطعه بود می توانید کلیه خدمات مرتبط با تعمیر لباسشویی بوش در تهران را به روبراه سرویس بسپارید. روبراه سرویس با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران اقدام به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر ظرفشویی بوش با بهترین قطعات و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می نماید. جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات فابریک لباسشویی بوش با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

جهت ثبت تعمیر لوازم خانگی بوش و همچنین مشاوره رایگان برای خرید برد لباسشویی بوش و سایر قطعات و یا هر سوال در رابطه با لوازم خانگی با روبراه سرویس تماس بگیرید .

 

رضایت شما آینده ماست

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *