identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

نحوه استفاده و نکاتی برای نگهداری بهتر از آبمیوه گیری بوش

Rate this post

نحوه استفاده از آبمیوه گیری بوش

 آب میوه گیری یکی از وسایل برقی پر کاربرد در اکثر آشپزخانه است، با توجه به این که امروزه آب میوه‌های صنعتی و کارخانه‌ای دارای مواد نگهدارنده و اسانس‌های فراوانی می‌باشد و دارای درصد بسیار کمی میوه طبیعی هستند و قسمت عمده آن‌ها را عصاره میوه‌ها تشکیل می‌دهد، بهتر است با تهیه یک دستگاه آب میوه گیری، تهیه آب میوه مورد نیاز خود را در منزل به طور کاملا مطمئن و بهداشتی انجام دهید و یک آب میوه مناسب و با کیفیت درست کنید و از مصرف آب میوه های صنعتی و غیر طبیعی موجود در بازارها و … که بعضا ضرر آن‌ها از فوایدش بیشتر خواهد بود اجتناب کنید.

استفاده از آب میوه گیری بوش کار سخت و دشواری نیست و با رعایت موارد ایمنی به راحتی امکان پذیر است، آب میوه گیری بوش با داشتن توان و قدرت بالای موتور، تمام نیازهای روزانه شما در جهت گرفتن آب میوه و سبزی ها را تامین می کند و شما را بی نیاز از هر وسیله دیگری خواهد کرد، علاوه بر این آب میوه گیری بوش به علت امنیت بالا، اگر در هنگام گرفتن آب میوه درب دستگاه باز شود، موتور آب میوه گیری بوش سریعاً به طور خودکار در عرض چند لحظه خاموش می‌شود، در هنگام استفاده از آب میوه گیری بوش و سایر آب میوه گیری‌ها باید دقت کنیم که هسته‌های میوه‌هایی که هسته دارد، را حتماً قبل از ریختن داخل دستگاه جدا کنید، زیرا اگر هسته‌ای باقی بماند، هنگام روشن کردن دستگاه مانع از چرخش تیغه‌ها می‌شود و کیفیت و طعم آب میوه را تحت تأثیر قرار می‌دهد، نکته دیگر این که بهتر است آب میوه گیری از دسترس کودکان خارج شود.

افزایش طول عمر دستگاه آبمیوه گیری بوش

– برای شستن وسایل آب میوه گیری سعی کنید که از آب سرد استفاده کنید.

– برای شستشوی وسایل آب میوه گیری نیازی به استفاده از پاک کننده ها نمی‎باشد، زیرا میوه‎ها چرب نیستند و به راحتی شسته می‌شوند مگر این که در آن از شیر، شکلات و غیره استفاده کرده باشید که در این صورت با احتیاط از مواد پاک کننده استفاده کنید و دقت کنید مواد شوینده اسیدی نباشند.

– برای تمیز کردن فیلتر، ابتدا تفاله‌ها را خارج کرده و سپس فیلتر را به خوبی بشویید، بعد کاملا آن را خشک نمایید و بر روی دستگاه قرار دهید، چون اگر نم داشته باشد  شبکه‌های آن آسیب خواهد دید و به سایر قسمت‌های آسیب می‌رساند.

– دقت کنید که برای تمیز کردن دستگاه هیچ‌گاه آن را کاملا در آب فرو نبرید زیرا باعث آسیب جدی به موتور می شود و به طور کامل آن را از کار می‌اندازد.

– از دستگاه آب میوه گیری نباید برای گرفتن آب میوه‌های نرم مثل زردآلو، موز، کیوی و غیره استفاده کرد چرا که تفاله‌های آن به تدریج منفذ‌های صافی را مسدود می کند.

بیشتر بخوانید  ۶ علت اصلی ظاهر شدن علامت شیر آب در لباسشویی بوش

– همیشه دقت کنید که قبل از باز و بسته کردن قطعات دستگاه آب میوه گیری یا زمان‌هایی که از دستگاه استفاده نمی‌کنید، دستگاه را بر روی حالت خاموش قرار دهید و و کابل آن را نیز از پریز برق جدا نمائید.

– هرگز از دست یا قاشق برای فشار دادن تکه‌های میوه درون دستگاه آب میوه گیری استفاده نکنید.

– قطعه توری و تیغه‌ی دستگاه را هر چند وقت یک بار تعویض کنید که برای تهیه این قطعه می‌توانید به قسمت ثبت درخواست تعمیرات در سایت روبراه سرویس مراجعه نمایید یا از طریق شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

– اگر ظرف مخصوص جمع آوری تفاله پر شود و آن را خالی نکنید، آب میوه گیری دچار لرزش شده و صداهای غیر عادی تولید خواهد کرد. در این صورت دستگاه را خاموش کرده تفاله‌ها را خارج نمایید و سپس دوباره به کار خود ادامه دهید.

– دقت کنید که دستگاه آب میوه گیری را هیچ گاه نزدیک بخاری و یا محل گرم قرار ندهید و از تمیز کردن قطعه‌های دستگاه آب میوه گیری با آب بسیار داغ، تینر و یا مواد شیمیایی خودداری کنید.

– دستگاه آب میوه گیری را برای مدت‌های طولانی و پشت سر هم و متوالی استفاده نکنید حداکثر در هر دفعه حدود ده دقیقه آن را روشن نمایید و سپس بعد از اتمام کار مدت کوتاهی به آن استراحت دهید و سپس دوباره شروع به کار با آن نمایید.

–  برای گرفتن آبمیوه های گوشتی، ابتدا آنها را تا حد امکان ریز خرد کنید، تا بدون نیاز به گوشت کوب، به راحتی از مجراهای آبمیوه گیری پایین بروند زیرا فشار دادن تکه های بزرگ نه فقط شما را خسته می کند بلکه می تواند به موتور دستگاهتان و همچنین موتور مخلوط کن بوش نیز آسیب برساند و حتی در ثابت ماندن آن روی سطح در نظر گرفته شده نیز اخلال ایجاد کند.

– به طور حتم برای شما پیش آمده است که هنگام گرفتن آب میوه دستگاه شروع به لرزیدن و تکان خوردن می کند. برای رفع این مشکل بهتر است نگاهی به لاستیک های خنثی کننده لرزش که در قسمت پایه های آبمیوه گیری تعبیه شده است، بیندازید، البته پر بودن محفظه ها نیز دلیل دیگری است که می تواند موجب بروز چنین مشکلی برای شما شود، البته توجه داشته باشید همانطور که اشاره شد سطحی که دستگاه را روی آن قرار داده اید هم باید مناسب باشد.

تعمیر کاران مجرب روبراه سرویس در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه دهند .شما عزیزان می توانید جهت ثبت درخواست  تعمیر خود با پرکردن فرم درخواست تعمیر در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش در شرق تهران یا مراجعه حضوری یا از برقراری تماس تلفنی با شماره:۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱- ۶۸۲۸۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید  بررسی ۸ مشکلی که ممکن است در حین کار با پلوپز با آن مواجه شوید!!

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یک نظر

  • مسعود محمدی گفت:

    سلام
    وقتی از آبمیوه گیری بوش استفاده میکنم آب میوه کاملا گرفته نمیشه
    میشه بگین چجوری بررسی کنم که ایراد از چیه؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *