identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

نحوه صحیح شستن کتانی در ماشین لباسشویی

فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

روش شستن کتانی در لباسشویی

یکی از محبوب ترین کفش های موجود در میان افراد که نیاز زیادی به دلیل راحت بودن و کاربرد فراوان آن به شست و شو دارد، کتانی می باشد. بدون شک شست و شوی بخش رویین کفش با استفاده از دستمال مرطوب به خوبی کفش شما را تمیز نمی کند. بنابراین لازم است از نحوه شست و شوی اصولی کتانی آگاهی داشته باشید که علاوه بر پیشگیری از خراب شدن کفش، نیازی به تعمیر لباسشویی بوش نیز نداشته باشید. در این مقاله شما را با نحوه اصولی شست و شوی کتانی آشنا خواهیم ساخت. اگر نیاز به دریافت خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی بوش در تهران دارید می توانید با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

شستن کتانی در ماشین لباسشویی شامل چند مرحله می باشد که روبراه سرویس در این مقاله سعی کرده اطلاعات لازم جهت شستن کتانی را در اختیار شما قرار دهد.

اگر می‌خواهید نحوه صحیح شستن کتانی در ماشین لباسشویی را بدانید طبق مراحل زیر عمل کنید:

. آماده سازی کتانی
.انتخاب برنامه شستشوی صحیح
. استفاده از کیسه محافظ کفش جهت شستشو
. انتخاب مواد شوینده و مقدار مناسب آن
. انتخاب روش خشک کردن صحیح کتانی

 

آماده سازی کتونی
در مرحله اول قبل از اینکه کتانی را به طور مستقیم وارد لباسشویی کنید بهتر است با استفاده از یک برس گل و لای خشک شده و گرد و خاک روی آن را بتکانید.و بنا به مدل کتانی بند های آن را جدا کنید بهتر است بند ها را به طور مستقیم داخل لباسشویی قرار ندهید و آن را داخل یک کیسه گذاشته و بعد داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.

 

 انتخاب برنامه شستشوی صحیح
در این مرحله باید یک برنامه مناسب برای شستشو کتانی استفاده شود چون برنامه های ماشین لباسشویی رابطه مستقیم با سرعت دارند بهتر است از یک برنامه ملایمی استفاده شود تا کفش ها در اثر شستشو اصطکاک و برخورد کمتری با یکدیگر داشته باشند و در نتیجه از پارگی احتمالی و آسیب دیدن کفش ها جلوگیری شود.همچنین هنگام انتخاب برنامه شستشوی مناسب بهتر است از درجه آب سرد استفاده شود چرا که با انتخاب آب گرم احتمال تغییر شکل و رنگ پس دادن کتانی وجود دارد.

 

استفاده از کیسه محافظ کفش جهت شستشو

یک راه حل دیگه برای اینکه کفش ها آسیب نبیند و کمتر به دیواره ماشین برخورد کنند استفاده از یک محافظ یا حوله یا پارچه ضخیم به درد نخور استکه باید کفش ها را داخل آن بگذارید و بعد داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.

 

انتخاب مواد شوینده و مقدار مناسب آن

اگر تصور می‌کنید که استفاده زیاد از مواد شوینده باعث تمیز تر شدن کتانی های شما می شود یک تصور غلط است استفاده بیش از حد از مواد شوینده باعث تولید کف زیاد و در نتیجه باقی ماندن مواد شوینده در کتانی و خشک شدن سطح آن می شود.برای شستشوی کتانی ها به مواد شستشوی خاصی احتیاج ندارید فقط بهتر است به جای استفاده از پودر از مایع استفاده شود تا راحت تر حل شود و تا جایی که ممکن است از مواد شوینده به میزان کم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  آموزش گام به گام رفع مشکل کاهش مکش در جارو شارژی

کفش کتانی به دلیل اسپرت بودن و راحتی زیادی که دارد ممکن است بیش از کفش های دیگر استفاده و یا کثیف شود
بنابراین شست و شوی آن به صورتی که با کمترین آسیب مواجه شود بسیار حائز اهمیت است
برای تمیز شدن هر چه تمام تر کفش کتانی و جلوگیری از آسیب به کفش و از بین نرفتن رنگ آن لازم است از بهترین شوینده استفاده نمایید
توصیه تکنسین های روبراه سرویس در این زمینه استفاده از قرص ماشین لباسشویی آریل است که با کمترین میزان آسیب به کفش و دستگاه شما، بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد

 

انتخاب روش خشک کردن صحیح کتانی
بعد از پایان یافتن عمل شستشو بهترین کار برای خشک شدن کتونی استفاده از هوای آزاد است . کفش ها داخل ماشین لباسشویی به خوبی آبگیری شده‌اند بهتر است در معرض هوای آزاد قرار گیرند تا خشک شوند یا اینکه آنها را مقابل یک پنکه قرار دهید تا هوا بهتر در داخل و اطراف آن جریان پیدا کند و زودتر خشک شود.

چرا ماشین لباسشویی داغ می کند؟

 

روبراه سرویس با داشتن سالها تجربه در زمینه خدمات تخصصی لوازم خانگی در کشور بهمراه ده ها سرویسکار متخصص، مجرب و کار آزموده در کنار هم میهنان عزیز می باشد که در سریع ترین زمان ممکن و منصفانه ترین هزینه حتی در تعطیلات نیز نسبت به رفع هود آشپزخانه شما اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

در صورت نیاز به تعمیر و تعویض برد لباسشویی بوش از طریق شماره  های زیر با روبراه سرویس در تماس باشید

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و یا درخواست خدمات می توانید از طریق پل های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

 

تلفن:

 

تکمیل فرم :

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

رضایت شما آینده ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *