identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

نقش جلادهنده در ماشین ظرفشویی چیست؟

Rate this post

نقش جلادهنده در ماشین ظرفشویی چیست؟

جهت استفاده از ماشین ظرفشویی، تنها قرار دادن ظروف درون دستگاه و قرار دادن چند عدد قرص و انتخاب برنامه کافی نیست. لازم است برای آنکه دستگاه قادر باشد به خوبی اقدام به انجام کار نماید به برخی نکات جزئی توجه کنید تا به این صورت عملکرد دستگاه خود را تضمین کنید. یکی از مهم ترین نکات نیز استفاده از شوینده های اورجینال، نمک و مایع جلادهنده می باشد.
استفاده از مایع جلادهنده تاثیر فوق العاده در حفظ کیفیت و زیبایی ظروف شده و علاوه بر آن با شست و شوی با کیفیت، حداقل آسیب را به ماشین ظرفشویی شما وارد می نماید و شما را از صرف هزینه تعمیر ظرفشویی بوش در محل بی نیاز می سازد.

بعد از اینکه دستگاه ماشین ظرفشویی عمل خشک کردن ظروف را انجام داد ممکن است شما روی لیوان ها یا ظروف بلور قطرات دایره ای شکل خشک شده ای را ببینید که خوشایند نیست.

 

 

مایع جلادهنده ساختار کروی شکل قطرات آب را شکسته و آن  را به شکل تخت در میآورد و در واقع به بهتر خشک شدن ظروف کمک میکند.

به همین خاطر وجود مایع جلادهنده در ماشین ظرفشویی ضروری است .

 

 

چرا که باعث میشود خط و خش های کمتری روی ظروف بیافتد و درخشندگی خیلی خاصی به ظروف بلور می بخشد.اگر قرص های چند کاره مثل کوانتوم فینیش یا فیری استفاده می کنید نیازی نیست که

از مایع جلا دهنده استفاده کنید .

اما اگر  از محصولات مشابه  استفاده می کنید که مایع جلادهنده را ندارند باید از مایع جلا دهنده استفاده کنید تا عمل خشک شدن ظرف ها به درستی انجام شود.

برای تهیه قرص و مایع جلا دهنده، جرم گیر ظرفشویی بوش و سایر قطعات همچون پمپ تخلیه ظرفشویی بوش به سایت روبه راه سریس مراجعه فرمایید و سفارش خود را ثبت نماید.

 

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم ۱۰۰ عددی اصلی

بیشتر بخوانید  با استفاده از قرص،نمک و مایع جلا در ظرفشویی لازم است یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *