identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

همه چیز درباره ماشین ظرفشویی های بوش

بوش

فهرست مطالب

4/5 - (1 امتیاز)

محصولات بوش از دسته محصولاتی هستند که از نظر کیفیت و قدمت نسبت به برندهای دیگر یک سروگردن بالاتر است و در صنعت تولید لوازم خانگی و نظر مردم از جایگاه خیلی خوبی برخوردار است و ماشین ظرفشویی نیز یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت اصیل و محبوب می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم ویژگی های ماشین ظرفشویی بوش را برای شما عزیزان شرح دهیم.

اگر به تازگی اقدام به خریداری این ماشین ظرفشویی فوق العاده از برند بوش نموده اید و نیاز به نصب این دستگاه دارید و یا زمان سرویس دستگاه شما فرا رسیده است و یا نمی دانید اورجینال ترین شوینده های ماشین ظرفشویی بوش را به همراه ارزان ترین قطعات جانبی ماشین ظرفشویی بوش از کجا خریداری نمایید با روبراه سرویس در تماس باشید.
روبراه سرویس نمایندگی فروش قطعات جانبی لوازم خانگی بوش به سراسر کشور و تعمیرگاه تخصصی است که با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران اقدام به ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیر ظرفشویی بوش‌ در تهران می نماید.

 

حل مشکل عدم وارد شدن آب به ظرفشویی

حل مشکل عدم وارد شدن آب به ظرفشویی

 

تنوع بالا

ماشین ظرفشویی های بوش دارای طراحی منحصر به فرد و از هر نظر کاملا حساب شده می باشد که تنوع بالایی نیز دارد و انتخاب در خرید را برای دوست داران این برند از ماشین ظرفشویی بسیار آسان کرده و تمام سلیقه های افراد را در نظر گرفته است.

ماشین ظرفشویی های بوش دارای چندین اندازه و شکل می باشد اعم از :

 

ماشین ظرفشویی رو میزی

یک نمونه از ظرفشویی رومیزی بوش 

ماشین ظرفشویی های رومیزی بوش برای افرادی طراحی شده است که در فضای منزل محدودیت دارند و به این وسیله در حجم و اندازه ای کوچک تر یا به طور عامیانه جمع و جور احتیاج دارند تا فقط بخاطر محدودیت فضای خانه یا محل کار از داشتن این دستگاه پر طرفدار به بهره نمانند.

همچنین برای خانواده های کم جمعیت که خیلی ظرف کثیف تولید نمی شود نیز این مدل رومیزی کاربردی است .

 

 

 

ماشین ظرفشویی کم عرض (۹نفره)

یک نمونه از ظرفشویی بوش ۹ نفره

 

 

این مدل از ماشین ظرفشویی بوش با عرض کمتر (۴۵ سانتی متر) برای افرادی که در خانه یا محل کار محدودیت فضا دارند کاربردی می باشد و یا حتی برای افرادی که بین ماشین ظرفشویی رومیزی و مبله تردید دارند می توانند از این مدل از ظرفشویی ۹ نفره کم عرض استفاده کنند

 

ماشین ظرفشویی توکار

 

 

برای افرادی که علاقه به هماهنگی بین کابینت های آشپزخانه و لوازم آشپزخانه دارند

 

 

ماشین ظرفشویی مبله

 

 

 

که این نوع از ماشین ظرفشویی بوش بیشتر از بقیه مدل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

پاک کنندگی بالا

 

بیشتر بخوانید  بررسی ۸ دلیلی که مانع از تخلیه آب در ماشین لباسشویی می شود + راهکار

 

یکی از ویژگی های حیرت آور ماشین ظرفشویی های بوش تمیز کردن هر گونه لکه، چربی و ته مانده غذا از ظروف می باشد و با داشتن بازوهای آب پاش قوی تمام کثیفی ظروف مثل سوختگیهای مواد غذایی را از بین می برد و به خوبی آب و مواد شوینده را به تمام درزهای ظروف که با شستن با دست نمی توان آنها را تمیز نمود می رساند.

 

 

خاصیت هایژن پلاس ( hygiene plus )

 

ته مانده های مواد غذایی میکروب و باکتری هایی را روی ظروف ایجاد می کنند که مهمترین آنها اشیر شیاکلی و ای-کلی می‌باشد که باعث ایجاد بیماری مخصوصا در روده می شود که خاصیت هایژن پلاس (hygiene plus) ماشین ظرفشویی بوش با بالاتر بردن دمای آب فقط در مدت زمان کوتاهی و در تایم های مناسب هر برنامه باعث پاکسازی ظروف از هرگونه میکروب و باکتری می شود که این قابلبت ماشین ظرفشویی بوش برای خانواده هایی که دارای فرزند کوچک و یا افراد حساس می باشند خیلی کارآمدتر خواهد بود .

مصرف کم آب

 

 

شاید برای شما جالب باشد

ماشین ظرفشویی بوش آبی که در آبکشی آخر استفاده می کند را به جای تخلیه در مخزنی نگهداری می کند و در شستشوی بعدی برای خیساندن ظروف و راحت تر تمیز شدن آنها از این آب استفاده می کند

ماشین ظرفشویی بوش با خاصیت شگفت انگیز Active water  با هر قطره آب ۴۰۰ برابر تمیزکنندگی بیشتر نسبت به ماشین ظرفشویی های دیگر موجود در بازار ایجاد کرده است که این ویژگی باعث کاهش مصرف آب در این برند از ماشین ظرفشویی نسبت به ماشین ظرفشویی های دیگر شده است.

و از هدر رفتن حجم زیادی از آب جلوگیری می کند (معمولا در هر بار شستشو فقط ۷لیتر آب مصرف می شود)

 

 

بوش نابغه

 

پست های قبلی را اگر مطالعه کرده باشید در رابطه با زئولیت مطالبی را برای شما عزیزان شرح داده ایم که به طور مختصر دوباره بیان خواهیم کرد

فناوری زئولیت یک ایده جالب و منحصر به فردی است که با استفاده از مواد معدنی (آتشفشانی) باعث خشک شدن بهتر ظروف شما می شود که نتیجه آن درخشندگی بیشتر ظروف می باشد و این فناوری را فقط می توانید در ماشین ظرفشویی های بوش ببینید.

و اینجاست که میتوانیم به شعار رابرت بوش عمیق تر بیاندیشیم …

 

 

کیفیت و طول عمر زیاد

 

فناوری ساخت ماشین ظرفشویی بوش به شکلی بالا است که کمترین میزان خرابی قطعات را فقط در در ماشین ظرفشویی بوش میبینیم

و به علت کیفیت بالای ساخت قطعات و ظاهر زیبایی که دارد میتوان تا سال ها از یک ماشین ظرفشویی استفاده کرد .

ما از ظرفشویی بوش خیلی راضی هستیم و فقط بخاطر اینکه لوازم خانه را عوض کردیم و همه چیز نو شده اقدام به عوض کردن ماشین ظرفشویی بوش منزلمان کردیم

بیشتر بخوانید  تعمیرات حرفه ای ساید بای ساید بوش در منزل

ما  این جمله را دائما از مشتریان می شنویم و جالبتر آن است که دوباره از همین برند خرید کرده اند.

 

 

سیستم پیشرفته

 

ماشین ظرفشویی های بوش با سیستم و سنسورهایی که دارد شستشوی بی نظیری به شما خواهد داد

  • سنسور حجم:

با این سنسور دستگه میزان مصرف برق و آب را با توجه به میزان ظروف شما مصرف می کند و اگر ظروف شما کم باشد در مصرف آب و برق صرفه جویی بعمل می آید.

  • سنسور کثیفی:

این سنسور میزان تمیزی ظروف را تشخیص می دهد و گاهی تایم شستشو را بصورت خودکار بیشتر می کند تا بهترین شستشو را انجام دهد و ظروف کاملا تمیز و درخشان شود.

  • سنسور نشتی:

این سنسور برای زمانی است که دستگاه دچار نشتی شده باشد حالا این نشتی می تواند پارگی در شلنگ باشد یا از کف آشپزخانه آب وارد دستگاه شما شود

این سنسور سریعا تخلیه را وارد مدار می کند و اجازه کار به قطعات دیگر را متوقف می کند تا این آب آسیبی به قطعات دستگاه وارد نکند.

ماشین ظرفشویی بوش دارای سیستم های دیگری در این زمینه ها می باشد که در مقاله های بعدی برای شما دوستان شرح خواهیم داد .

 

 

 

راحتی در استفاده

 

ماشین ظرفشویی بوش جدا از پنل کاربری آسانی که دارد دارای طبقات مجزا و کاربردی نیز می باشد که برای چیدن همه نوع ظرف در این ماشین ظرفشویی جای مشخصی در نظر گرفته شده است

همچنین با داشتن دوش آب پاش جداگانه شما می توانید ظروف بزرگتری را که در هیچ ماشین ظرفشویی دیگری جا نمی شود را در این ماشین ظرفشویی قرار دهید .

 

 

 

بدین صورت که شما می توانید طبقه وسط  و بالایی ماشین ظرفشویی را کامل برداشته و با بستن یک آب پاش به مقسم دستگاه از فضای بیشتری که در دستگاه وجود دارد استفاده کنید و چیزهایی مثل سینی فر، قابلمه های بزرگ و … را به راحتی در ماشین ظرفشویی خود شستشو دهید.

 

 

 

 

همچنین طبقه وسط ماشین ظرفشویی بوش تا ۲ پله قابلیت جابجایی دارد که با فشردن اهرم روی طبقه به سادگی طبقه را بالا یا پایین کنید.

 

 

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و خرید جرم گیر ظرفشویی بوش با ما تماس بگیرید

روبراه سرویس ۴۴۲۱۹۶۱۹- ۶۸۲۸۷ در تهران با ده خط فعال

 

 

رضایت شما آینده ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *