identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

چرا ماشین ظرفشویی بوش ارور E:09 می دهد

فهرست مطالب

Rate this post

ماشین ظرفشویی های بوش دارای یک صفحه نمایش می باشند که در صورت وجود مشکل در هر یک از قطعات فنی با نمایش یک ارور خاص، قطعه معیوب و دچار مشکل را شناسایی و به شما نشان می دهد، با این اتفاق عمل عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش به شدت سریع و راحت تر انجام می شود و مشتری می داند که در زمان بروز مشکل در ماشین ظرفشویی بوش تعمیرکار روی کدام بخش وقت می گذارد.

ارور E:09 یکی از همین ارورها می باشد که در ماشین ظرفشویی های بوش نیز شایع است. 

نمایان شدن ارور e:9 در ماشین ظرفشویی برخی اوقات ناشی از بروز عوامل ساده ای می باشد که جای نگرانی ندارد و توسط کاربر قابل حل است. به این صورت که گاهی تنها با محکم کردن سوکت ها مشکل رفع می شود و یا ممکن است ظاهر شدن این ارور ناشی از این باشد که شما در جرم گیری ماشین ظرفشویی بوش کوتاهی کردید و اطراف المنت را رسوباتی پر کرده است و به همین دلیل این قطعه قادر به انجام کار خود نیست. گاهی اوقات نیز ممکن است به دلیل اینکه دستگاه را در فاصله کوتاه روشن می کنید و یا دستگاه خود را در زمان اوج مصرف روشن می کنید دچار این مشکل شوید.

اگر پس از بررسی موارد فوق این ارور رفع نشد ممکن است نیاز به تعمیر و تعویض هیت پمپ و یا المنت داشته باشید و در این شرایط بهتر است اقدام به ثبت تعمیر ظرفشویی بوش در روبراه سرویس با تماس با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ نمایید.

 

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم ۱۰۰ عددی اصلی

 

ارور E:09 در ماشین ظرفشویی بوش

 

 

این ارور زمانی مشاهده خواهد شد که ماشین ظرفشویی در قسمت المنت هیت پمپ دچار مشکل شده باشد. به منظور بررسی بهتر این مشکل و خرید آنلاین هیت پمپ ظرفشویی بوش  بهتر است با یک تعمیرکار مجرب در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی تماس نمایید.

 

 

 

 

روبراه سرویس عرضه کننده کلیه قطعات جانبی و شوینده های اورجینال و با کیفیت ترین جرم گیر ظرفشویی بوش با داشتن ده ها تعمیرکار متخصص و کار آزموده و متعهد در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا در صورت هرگونه مشکل در لوازم خانگی شما نسبت به رفع ایراد در سریع ترین زمان ممکن و منصفانه ترین قیمت اقدامات لازم را صورت دهند.

 

 

 

 

یکی از علائمی که ارور E:09 همراه خود دارد عدم گرم شدن آب در ماشین ظرفشویی و همچنین خشک نشدن ظروف می باشد.

 

 

علت نمایش ارور E:09 :

آیا همیشه نمایش ارور E:09 نشاندهنده خرابی المنت هیت پمپ می باشد ؟؟؟؟

در جواب این سوال باید خدمت شما عزیزان عرض کنم خیر !

نمایش ارور E:09 حتما و همیشه نمایش دهنده خرابی المنت در ماشین ظرفشویی بوش نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  ترانس کلی خانگی چگونه کار می کند

 

 

 

سوکت ها

 

 

گاهی محکم نبودن اتصالات نیز می تواند منجر به نمایش ارور E:09 در ماشین ظرفشویی های بوش شود.

قطعی در اتصالات می تواند روی برد اصلی باشد و می تواند روی هیت پمپ و در قسمتی که سوکت های کابلی که روی المنت هیت پمپ قرار می گیرد اتفاق افتاده باشد .

بهتر است قبل از انجام هر کاری نسبت به محکم بودن اتصالات و سوکت ها بررسی های لازم را انجام دهید و سوکت ها را در جای خود محکم کنید ، همچنین کابل ها را با دقت نگاه کنید تا قطعی و یا خوردگی نداشته باشد .

برای بررسی بهتر و دقیق تر بهتر است از تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی کمک بگیرید تا با ابزار مخصوص خود همچون مولتی متر اتصالات و سیم کشی ماشین ظرفشویی بوش شما را مورد بررسی قرار دهد.

 

 

 

جرمگیری

یکی از دلایل اصلی خراب شدن المنت هیت پمپ می تواند عدم جرمگیری ماشین ظرفشویی باشد .

المنت وظیفه گرم نمودن آبی را دارد که ظرف ها با آن شسته می شوند و جرم آب می تواند روی المنت تاصیر گذاشته و اطراف المنت را بگیرد.

زمانیکه اطراف المنت از جرم آب احاطه شده باشد المن نمی تواند بصورت عادی دمای آب را بالا برده و برای افزایش دما مجبور به کشیدن آمپر بیشتر است.

زمانیکه المنت برای داغ کردن آب ماشین ظرفشویی بوش آمپر بیشتر استفاده کند احتمال سوختن و خراب شدن المنت هیت پمپ بالا رفته و در نهایت با چندین استفاده مکرر المنت هیت پمپ ماشین ظرفشویی خواهد سوخت.

پس در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی خود حتما به جرم گیری به موقع ماشین ظرفشویی خود نیز اهمیت دهید و با هزینه کمی که صرف جرمگیری ماشین ظرفشویی خود می کنید از ضررهای جبران ناپذیر آینده هیت پمپ و المنت آن جلوگیری بعمل آورید.

روبراه سرویس جرم گیر ماشین ظرفشویی بوش را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید به سادگی و قیمتی مناسب در بخش فروشگاه روبراه سرویس نسبت به خریداری آن اقدام فرمایید.

 

 

 

نوسان برق

 

 

نوسان برق نیز یکی از دلایلی است که می تواند منجر به خراب شدن المنت هیت پمپ و دیگر قطعات ماشین ظرفشویی شود.

بهترین راهکار برای جلوگیری از ورود این نوسانات در ماشین ظرفشویی محافظ مناسب ماشین ظرفشویی می باشد و برای دریافت نتیجه بهتر و اساسی تر استفاده از ترانس استابلایزر می باشد که تمام لوازم برقی منزل شما را از شر نوسانات برق رها می کند.

ترانس الکترو اسپارک یکی از بهترین ترانس استابلازرهای حال حاضر کشور می باشد و از لحاظ خدمات و قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

 

 

استفاده زیاد

یکحی دیگر از دلایل خراب شدن المنت و یا خود هیت پمپ استفاده مکرر از ماشین ظرفشویی در فواصل زمانی کوتاه می باشد، سعی کنید ماشین ظرفشویی خود را برای چند بار پشت سر هم روشن نکنید.

بیشتر بخوانید  پیش شستشویی در ماشین ظرفشویی

لازم به ذکر است که ماشین ظرفشویی با داشتن شرایطی که دارد( مقدار آبی که در مخزن، پمپ و … می ماند ) نباید بدون استفاده بماند.

برعکس تصورات خیلی از ماها که هر چه از یک دستگاه بیشتر استفاده کتیم زودتر خراب می شود اما ماشین ظرفشویی نه تنها به استفاده زیاد و پشت سر هم حساس است بلکه عدم استفاده از ماشین ظرفشویی به صورت طولانی نیز می تواند باعث خراب شدن ماشین ظرفشویی شود.

آب که به صورت ثابت در قسمت های ماشین ظرفشویی بماند جرم آب بیشتر شده و به باعث می شود جرم گرفتن قطعات دستگاه سرعت بیشتری بگیرد.

بهتر است ماشین ظرفشویی حداقل هفته ای یکبار روشن شود.

همچنین اگر یک ماشین ظرفشویی دارید که به دلایل مختلف مثل کمبود جا و … می خواهید در انبار بگذارید بهتر است آب هایی که در مخزن، پمپ و همچنین نمک و جلادهنده ای کحه درون دستگاه باقی مانده را نیز تخلیه نمایید که در دراز مدت به ماشین ظرفشویی شما آسیب وارد نکند.

 

ارور E:09 یکی از ارورهایی است که معمولا نشتریان عزیز قادر به برطرف کردن آن نمی باشند و برای رفع سریع تر، کم هزینه تر و مطمئن تر بهتر است از تعمیرکار متخصص و حرفه ای کمک بگیرد.

بیاد داشته باشید ماشین ظرفشویی های بوش همانطور که سیستمی حرفه ای و کیفیت بالایی دارد اما عدم رسیدگی و بی توجهی به آن می تواند ماشین ظرفشویی شما را به راحتی دچار مشکل کند و به علت کمبود قطعه دردسرهای زیادی را به شما تحمیل مند.

 

 

 

نکته آخر :

سعی کنید ماشین ظرفشویی خود را بین هر ۴۰ الی ۵۰ بار شستشو جرمگیری نمایید.

اجازه ندهید دستگاه شما بدون استفاده در گوشه آشپزخانه بماند و حتی شده در برنامه های کوتاه مدت و حتی بدون هیچ ظرفی کار کند.

به ماشین ظرفشویی با چندین مرحله شستشو در یک روز فشار وارد نکنید.

 

 

 

جهت سرویس دوره ای مشاوره رایگاه و یا درخواست خدمات می توانید با تکمیل فرم زیر بهترین خدمات را از روبراه سرویس دریافت نمایید.

۰۲۱-۴۴۲۱۹۶۱۹ – ۰۲۱-۶۸۲۸۷

 

 

 

رضایت شما آینده ماست

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *