identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

چرا کابین و درب یخچال ترک می خورد؟

4.9/5 - (14 امتیاز)
  چرا کابین یا درب یخچال ترک می خورد؟ (روش های ترمیم ترک داخل یخچال)   احتمالا با مشکل ترک برداشتن لاینر کابین یا درب یخچال برخورده اید. ترک خوردن درب یخچال یکی از مسائلی است که به مرور شما را دچار مشکلات متعددی می کند. در این مقاله دلیل ترک لاینر یخچال و راهکارهایی در جهت تعمیر فریزر یخچال بوش خواهیم پرداخت.
شماره تلفن روبراه سرویس

شماره تلفن روبراه سرویس

 

لاینر درب و کابین چرا ترک می خورد؟ علت ترک لاینر یخچال

مهمترین دلیل ترک لاینر، تزریق فوم نامناسب در خط تولید یخچال است.  چنانچه مقدار فوم تزریق شده در لاینر دستگاه، حین تولید، کم یا زیاد باشد موجب انبساط و انقباض نامناسب در اثر سرد و گرم شدن محیط داخل کابین یخچال می شود و به این صورت موجب ایجاد شدن ترک لاینر در یخچال می شود.   یکی از راههای جلوگیری از ترک لاینر کابین، جلوگیری از سرد شدن بیش از حد یخچال و یا گرم شدن ناگهانی محیط داخل یخچال است. به همین سب بهتر است تلاش کنید سرد و گرم شدن یخچال تا حد ممکن طولانی شود: ۱ . قرار ندادن یخچال در زیر نور آفتاب و یا جای خیلی گرم و خیلی سرد مثلا کنار اجاق گاز یا فر ۲ . زیاد باز نکردن و نذاشتن درب یخچال به مدت طولانی   نصب قطعات یخچال فریزر پس از فروش

راهکار حل مشکل ایجاد ترک لاینر کابین و درب یخچال

یکی از راحتترین کارهای ممکن که توسط خود شما در منزل قابل انجام است، استفاده از چسب های معمول است. چسب یخچال همان چیزی است که جهت رفع این مشکل به آن نیاز دارید و برای ترمیم بدنه داخلی یخچال بکار می رود. مناسبترین چسب که، استفاده از چسب میل پوکس است که با آن ترک لاینر کابین یخچال را چسب می زنیم. چسب برای ترک داخل یخچال قیمت ارزانی دارد و خودتان هم می توانید از آن استفاده کنید. چسب-یخچال این چسب را از ابزار فروشی های معتبر می توانید تهیه کنید. چسب برای ترک داخل یخچال بهترین وسیله برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ می باشد. بعد از استفاده و خشک شدن این چسب، میتوانید سطح چسب خورده را توسط سنباده نرم و آب بکشید تا سطح صاف و یکنواخت شود. راه بهتر و مناس بتر جهت تعمیر ترک لاینر یخچال ال جی تماس با سرویس کاران مجرب روبراه سرویس است. لاینر ترک خورده جوشکاری می شود و پس از تعمیر توسط بتانه و رنگ مخصوص تعمیر می شود و پس از تعمیر اثری از ترک و تعمیر انجام شده باقی نمی ماند. علت ترک خوردن دیواره داخلی فریزر نیز به همین منوال است. جهت بازسازی یخچال قدیمی در شهر تهران (مثلا رفع شکستگی داخل یخچال) لازم است با ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیرات لوازم خانگی بوش را پر کنید.   
بیشتر بخوانید  علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال
نمایندگی-تعمیر-یخچال-سامسونگ  

نتیجه گیری سایت روبراه سرویس

در این مقاله به بررسی مشکل ترک لاینر کابین یخچال و راهکار های حل این مشکل پرداخته شد. لازم است بدانید بهتر است تعمیر و بازسازی یخچال را به معتبر ترین نمایندگی یخچال فریزر در تهران بسپارید و در صورت نیاز به تعویض قطعات نیز از فروشگاه آنلاین قطعات جانبی یخچال فریزر بوش خریداری نمایید. تعمیر کاران مجرب روبراه سرویس در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه دهند. شما عزیزان می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر اسنوا، و تعمیر آبسردکن بوش، ال جی، اسنوا و سامسونگ خود با پرکردن فرم درخواست تعمیر لوازم خانگی  و یا مراجعه حضوری یا از برقراری تماس تلفنی با شماره:۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ در ارتباط باشید. 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یک نظر

  • محسن افشانی گفت:

    منم همین مشکل رو داشتم و به لطف مقاله شما حل شد

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *