identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

آموزش تمیز کردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

فهرست مطالب

Rate this post

 

احتمالا همه ما در اطراف لاستیک ماشین لباسشویی که در منزل داریم لکه ها و رنگدانه های غیر طبیعی را دیده ایم اما برای تمیز کردن آن ب مشکل مواجه شده ایم و نمی توانیم لاستیک را به حالت قبل در آورده و تمیز کنیم .

روبراه سرویس سعی دارد مواردی را برای شما عزیزان شرح دهد تا بتوانید تا جایی که ممکن است این لکه ها و رنگدانه های ایجاد شده در اطراف لاستیک لباسشویی را از بین ببرید.

پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

علت ایجاد رنگدانه ها در اطراف لاستیک ماشین لباسشویی:

 

 

 

لبه های لاستیک ماشین لباسشویی را که برگردانید شاهد وجود رنگ، کپک و کثیفی خواهید بود که این اتفاق زمانی رخ می دهد که پس از اتمام شستشو به لاستیک ماشین لباسشویی هیچ توجهی نمی شود و لباسشویی را همانگونه که هست تا شستشوی بعدی رها می کنید.

وجود رطوبت، کثیفی، مانده های شوینده و … در صورت تمیز نشدن بر روی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی شما تاثیر خوهد گذاشت و باعث مشاهده سیاهی، کپک و … در اطراف لاستیک خواهید بود.

بهترین راه برای اینکه شاهد این اتفاق نباشیم خشک کردن و تمیز کردن لاستیک پس از هر بار شستشو می باشد، و نباید درب ماشین لباسشویی را در صورتی که داخل لباسشویی رطوبت وجود دارد ببندیم و همیشه رطوبت موجود در درزهای لاستیک را به خوبی خشک نماییم.

همچنین جرم گیری به موقع یکی از راه های نگهداری بهتر از لاستیک ماشین لباسشویی می باشد که نتیجه آن نه تنها برای لاستیک بلکه برای دیگر قطعات همچون برد لباسشویی بوش مفید خواهد بود.

جرم گیری بموقع ماشین لباسشویی به میزان استفاده از ماشین لباسشویی بستگی دارد و بهتر از پس از هر ۳۰ الی ۴۰ بار شستشو یکبار ماشین لباسشویی خود را جرم گیری کنید.

 

برای مطالعه روش جرم گیری ماشین لباسشویی کلیک کنید.

 

 

 

روش تمیز کردن لکه های ایجاد شده روی  لاستیک ماشین لباسشویی

 

 

 

 برای این کار حتما از دستکش لاستیکی استفاده کنید.

۱/۳ لیوان مایع سفید کننده را با یک  لیتر آب گرم مخلوط کنید. 

 با کمک یک دستمال بی رنگ مرطوب ، تمام لاستیک را با این محلول رقیق با دقت تمیز کنید.

 داخل و بیرون لاستیک را کاملا تمیز کنید تا لاستیک کاملا تمیز گردد پس از تمیز کردن کامل لاستیک، اجازه دهید مایع سفید کننده و آب به مدت ۵ الی۱۰ دقیقه روی آن قرار گیرد.
 بعد از آن تمام قسمت های لاستیک را با یک پارچه خشک بدون رنگ تمیز نمایید تا ماایع سفید کننده و آب پاک شود و اجازه دهید درب ماشین لباسشویی باز بماند تا داخل ماشین لباسشویی خشک گردد.

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و یا درخواست خدمات فقط کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید و یا از طریق شماره های ثبت شده با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  آموزش گام به گام چگونگی تعویض برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

تلفن:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *