identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات تخصصی چرخ گوشت دوو در تهران

5/5 - (4 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر چرخ گوشت دوو  در محل :

 

به دلیل اهمیت گوشت در پخت غذا ها، وجود چرخ گوشت در خانه ها نیز به یک مسئله اجتناب نا پذیر تبدیل شده است

 چنانچه قصد خرید چرخ گوشت دارید لازم است دستگاهی خریداری نمایید که دارای قدرت و توان موتور مناسب و همچنین سیستم محافظت حرارتی و امن و کارآمد باشد که گوشتی با کیفیت و خوش طعم را به شما تحویل دهد.

یکی از بهترین برند های لوازم خانگی برند دوو می باشد که اقدام به عرضه چرخ گوشت هایی با امکانات زیاد و همچنین با قدرت و توان موتور مناسب نموده است.

تعمیر چرخ گوشت دوو

بهترین برند های چرخ گوشت نیز ممکن است بر اثر استفاده بیش از حد و یا استفاده نادرست و یا سایر عوامل دیگر دچار مشکلاتی شوند.

وجود مشکل در چرخ گوشت شما را از تهیه غذایی با کیفیت باز داشته و همچنین موجب حیف و میل شدن گوشت تهیه شده شما نیز می شود.

بنابراین بهتر است در صورت بروز مشکل در چرخ گوشت دوو دستگاه خود را از برق بکشید و سریعا با شماره گیری ۶۸۲۸۷ با تعمیرکاران روبراه سرویس تماس نموده و اقدام به ثبت تعمیرات چرخ گوشت دوو در شهر تهران نمایید.

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای سرویس تخصصی و تعمیر چرخ گوشت دوو در کلیه نقاط شهر تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

عیب یابی چرخ گوشت دوو نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

یکی از پر کاربرد ترین لوازم درون هر آشپزخانه ای، چرخ گوشت می باشد. چرا که گوشت در سلامت خانواده تاثیر زیادی دارد. گوشت های چرخ کرده معمولا به دلیل برخورداری از چربی زیاد از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. اما اگر از چرخ گوشت با کیفیت برخوردار باشید می توانید گوشت با کیفیتی را جهت پخت غذا استفاده کنید.

 بر همین اساس می توان گفت چرخ گوشت یکی از مهم ترین لوازم درون خانه شما است و لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت خود و دریافت خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی بوش و تعمیر لباسشویی بوش در محل خود با روبراه سرویس در تماس باشید.

سوالات متداول و رایج

چرا چرخ گوشت دوو روشن نمی شود؟

یکی از مهم ترین دلایلی که منجر به روشن نشدن چرخ گوشت دوو می شود، خراب شدن اورلود دستگاه است.
بنابراین در صورت روشن نشدن چرخ گوشت دوو به وسیله یک اهم متر اقدام به بررسی اورلود نمایید و در صورت نیاز تعمیر چرخ گوشت دوو را به تعمیرکاران روبراه سرویس بسپارید.

چرا چرخ گوشت دوو پس از روشن شدن از کار می افتد؟

موتور چرخ گوشت دوو از قسمت هایی مانند زغال، آرمچیر، هسته و .. تشکیل شده است که معیوب شدن هر یک از این قطعات موجب مختل شدن عملرد چرخ گوشت دوو خواهد شد.
بنابراین در صورت از کار افتادن چرخ گوشت از طریق شماره گیری ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ با تعمیرکاران روبراه سرویس در تماس باشید و از خدمات آنها بهره مند شوید.

چرا موتور چرخ گوشت دوو روشن می شود اما چرخ حلزون مانند آن نمی چرخد؟

در صورت روشن شدن چرخ گوشت دوو و نچرخیدن چرخ حلزونی دستگاه ممکن است قسمت انتهایی ارمچیر هرز شده باشد و یا چرخ دنده ها دچار ساییدگی شده و همچنین قسمت انتهایی مارپیچ چرخ گوشت ساییده شده باشد که در این شرایط بهتر است عیب یابی و سرویس و تعمیر چرخ گوشت را به تعمیرکاران روبراه سرویس بسپارید و از طریق شماره گیری ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ و یا پر کردن فرم درخواست تعمیر با سرویس کاران ما در ارتباط باشید.

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *