identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر تخصصی سرخ کن دوو در تهران

5/5 - (3 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر سرخ کن دوو  در محل :

با گسترش تکنولوژی محصولات جدیدی در بازار عرضه شد که یکی از این محصولات کاربردی سرخ کن می باشد.

سرخ کن ها امروزه به یکی از پر کاربرد ترین لوازم در رستوران ها، کافی شاپ ها و برخی از خانه ها تبدیل شده است.

سرخ کن به شما امکان تهیه غذا های سرخ کردنی را با کیفیت هرچه تمام تر و به صورت زیبا تر و سالم تری را خواهد داد.

یکی از برترین برند های تولید کننده سرخ کن ، برند دوو می باشد که اقدام به تولید انواع سرخ کن های گازی، الکترونیکی و یا بدون روغن با بهترین قطعات جانبی نموده است.

تعمیر سرخ کن دوو در تهران

به دلیل کاربرد فراوان این دستگاه، ممکن است به مرور در کارکرد دستگاه خللی ایجاد شود.

برای مثال سرخ کن روشن نشود و یا غذا در سرخ کن بسوزد و یا سرخ کن به صورت اتومات خاموش نشود و ….

این اتفاقات در صورت غفلت می تواند خسارت های سنگین تری را به دستگاه شما وارد نماید.

بنابراین بهتر است عیب یابی و تعمیر سرخ کن دوو را به نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس بسپارید.

شما با می توانید از طریق پر کردن فرم زیر و یا تماس با شماره ۶۸۲۸۷ می توانید با تعمیرکاران ما در ارتباط باشید و اقدام به ثبت تعمیر سرخ کن دوو در محل نمایید.

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای سرویس تخصصی و تعمیر سرخ کن دوو در کلیه نقاط شهر تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

عیب یابی سرخ کن دوو نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

سرخ کن وظیفه دارد مواد غذایی را در حرارت مشخصی و با سرعت زیاد سرخ کند. سرخ کن برخوردار از یک محفظه روغن و یک المنت گرم کننده است. به این شکل شما می توانید غذا های مورد نظر خود را در سریع ترین زمان و به بهترین و سالم ترین شکل ممکن تهیه و نوش جان کنید.

 اگر به دنبال یافتن نمایندگی تعمیر دوو جهت دریافت خدمات تعمیر سرخ کن دوو و سایر برند ها در تهران هستید با ما در تماس باشید. روبراه سرویس تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی در تهران است که زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران اقدام به تعمیر لباسشویی بوش و تعمیر ظرفشویی بوش با بهترین قیمت می نماید.

سوالات متداول و رایج

علت روشن نشدن سرخ کن چیست؟

یکی از رایج ترین ایرادات سرخ کن دوو که در بسیاری از موارد نیاز به تعمیر ندارد و به آسانی در منزل قابل حل می باشد روشن نشدن سرخ کن است.
در صورت روشن نشدن سرخ کن دوو پیش از هرکاری پریز برق و سیم رابط را با استفاده از یک مولتی متر بررسی کنید. در صورت عدم وجود مشکل در سیم و پریز برق ممکن است مشکل از ترموستات دستگاه باشد و پلاتین های ترموستات به دلیل فرسودگی ارتباط الکترونیکی با هم برقرار نکرده و به این صورت در مدار جریان برق ایجاد نمی شود و سرخ کن دوو روشن نمی شود.
در صورت وجود مشکل در قطعات دستگاه بهتر است عیب یابی و تعمیر سرخ کن دوو را در کلیه نقاط شهر تهران به تعمیرکاران روبراه سرویس بسپارید.

علت سوختن غذا در سرخ کن دوو چیست؟

یکی از مشکلات رایج که موجب نگرانی کاربران این دستگاه شده است سوختن مواد غذایی در سرخ کن دوو می باشد. سوختن مواد غذایی در سرخ کن در بیشتر مواقع به دلیل آن است که پلاتین های ترموستات به یکدیگر جوش خورده اند و این اتفاق نیز منجر به افزایش بیش از حد حرارت سرخ کن و سوختن مواد غذایی در دستگاه خواهد شد.
در این شرایط لازم است اقدام به عیب یابی و تعویض ترموستات سرخ کن نمایید و بهتر است این کار را به نمایندگی روبراه سرویس در تهران بسپارید.

علت خاموش نشدن خودکار سرخ کن دوو چیست؟

بسیاری از کاربران این سوال برایشان مطرح است که چرا سرخ کن دوو به صورت اتومات خاموش نمی شود؟
خاموش نشدن خودکار سرخ کن دوو می تواند به دلیل ایراد در برخی از قطعات مانند تایمر، ترانزیستور و زنگ زدگی پلاتین های ترموستات رخ دهد.
در این شرایط به شما توصیه میکنیم برای جلوگیری از بروز خسارات بیشتر جهت عیب یابی و تعمیر سرخ کن دوو با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید و اقدام به ثبت تعمیرات کنید تا روبراه سرویس در سریع ترین زمان اقدام به خدمت رسانی در محل شما نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *