identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

راهکار های حل مشکل تجمع آب در ماشین لباسشویی

فهرست مطالب

4.5/5 - (2 امتیاز)

چرا آب در ماشین لباسشو‌یی جمع شده است؟

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در حین استفاده از ماشین لباسشویی متوجه شوید که آب در داخل لباسشویی جمع شده است. تجمع آب در لباسشویی می تواند علل مختلفی داشته باشد که در صورت عدم بررسی این علل و رفع آن به مرور دچار مشکلاتی بیشتری خواهید شد. اصلی ترین عواملی که موجب تجمع آب در لباسشویی می شود شامل معیوب شدن پمپ تخلیه، انسداد شلنگ تخلیه، خرابی فیلتر و کوین تراپ لباسشویی می باشد.

بهتر است اگر نیاز به تعویض این قطعات دارید، اقدام به خریداری قطعات اصل لباسشویی بوش از روبراه سرویس نمایید. علاوه بر آن می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی بوش در محل نیز با تعمیرکاران روبراه سرویس در تماس باشید.

در صورت بروز این مشکل هرچه سریع تر با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش خود تماس نمایید. زیرا در صورت بی اعتنایی به این مشکل ممکن است به قطعات جانبی ماشین لباسشویی آسیب وارد شود.

در صورت بروز مشکل در قطعات ماسین لباسشویی، با نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران تماس نمایید.

 

علت های عمده جمع شدن آب در ماشین لباسشویی

علت های مهمی که ممکن است منجر به جمع شدن آب در ماشین لباسشویی شود به شرح زیر است

ما در این قسمت به بررسی و راهکار های حل مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت:

  1. وجود خرابی در پمپ تخلیه ماشین لباسشو‌یی
  2. وجود مانع در شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی
  3. وجود خرابی در فیلتر ماشین لباسشویی
  4. وجود خرابی در کوین تراپ ماشین لباسشویی

 

وجود خرابی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

خرابی در پمپ تخلیه منجر به تخلیه نشدن آب موجود در ماشین لباسشویی خواهد شد. پمپ تخلیه وظیفه تخلیه نمودن آب لباسشویی را برعهده دارد. بررسی عیب یابی و تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی کاری تخصصی است.

چنانچه پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شود، بهتر است پیش از هرکاری ‌با تعمیرکار خود تماس نمایید تا اقدام به تعمیرات پمپ تخلیه و یا تعویض آن نماید. به دلیل تخصصی بودن این قطعات بهتر است عیب یابی، تعمیر و تعویض پمپ تخلیه و برد لباسشویی بوش را به افرادی مجرب بسپارید

 

وجود مانع در شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی

در صورتی که شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مسدود شده باشد، آب موجود در ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌شود. ممکن است عواملی مانند پرز، مو، دستمال و یا قطعه خارجی دیگر منجر به گرفتگی شلنگ تخلیه جاروبرقی شود. به همین دلیل هنگامی که با مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی مواجه شدید، شلنگ تخلیه را بررسی نمایید.

در حین خرید به سایز مورد نظر شلنگ تخلیه توجه نمایید. در صورتی که شلنگ تخلیه بلندی را خریداری نمایید، تا خوردگی و پیچ خوردگی در شلنگ به وجود می آید. و اگر از شلنگ تخلیه کوتاه استفاده نمایید نیز ممکن است شلنگ از ماشین لباسشویی جدا شود. پس بهتر است حتما به انتخاب سایز مناسب شلنگ تخلیه توجه نمایید. در صورت بروز مشکل در دستگاه خود با نمایندگی لباسشویی بوش تماس نموده تا از خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید.

بیشتر بخوانید  خطای E24 ظرفشویی بوش

 

وجود خرابی در فیلتر ماشین لباسشویی

فیلتر ماشین لباسشویی، انواع آلودگی های‌ موجود در دستگاه مانند مو، پرز، زباله و … را جذب خود می نماید. چنانچه در فیلتر ماشین لباسشویی اشکالی به وجود بیاید، قادر به جذب کثیفی ها نخواهد بود و این زباله های خارجی به داخل شلنگ و یا لوله و سایر اجزای ماشین لباسشویی نفوذ کرده و مانع از تخلیه آب خواهد شد. در این مواقع بهتر است اقدام به خریداری و تعویض فیلتر ماشین لباسشویی نمایید. با تعویض به موقع فیلتر، کارایی ماشین لباسشویی بهبود می یابد.

 

وجود خرابی در کوین تراپ ماشین لباسشویی

کوین تراپ قطعه ای در ماشین لباسشویی است که مانع از ورود کثیفی ها و زباله ها به درون لوله تخلیه دستگاه می‌شود. در صورت وجود خرابی در این قطعه،  انواع کثیفی ها به لوله تخلیه ماشین لباسشویی نفوذ می کند و منجر به اختلال در عملکرد دستگاه خواهد شد. در این شرایط با تعمیر کار ماشین لباسشویی خود تماس بگیرید. تعمیرکار با تعویض این قطعه و استفاده از قطعات اورجینال لباسشویی اقدام به حل مشکل تخلیه نشدن آب دستگاه بپردازد.

 

نتیجه گیری سایت روبراه سرویس

در این مقاله به بررسی علت های تخلیه نشدن آب موجود در ماشین لباسشویی پرداختیم. وجود گرفتگی در شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی و یا خرابی در کوین تراپ، فیلتر و پمپ تخلیه منجر به تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی خواهد شد. در صورت بروز این مشکل پیش از هرکاری با نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی تماس نمایید.

روبراه سرویس، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش، سامسونگ،زیمنس و الجی، اقدام به ارائه خدمات نصب لوازم خانگی و تعمیرات در تهران با کم ترین هزینه می نماید.

تعمیر کاران مجرب روبراه سرویس در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه دهند. شما عزیزان می توانید جهت ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی خود با پرکردن فرم درخواست تعمیر یا مراجعه حضوری یا از برقراری تماس تلفنی با شماره:۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ در ارتباط باشید.

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

 

 

‫3 نظر

  • محمد رضا میقانی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    شهر البرز هم شامل تعمیراتتون میشه یا فقط تو شهر تهران خدمات انجام میدین؟

  • سعید رحمتی گفت:

    سلام
    میشه نحوه تعوض فیلتر لباسشویی سامسونگ رو آموزش بدین؟
    ممنون

  • رضا مرادی گفت:

    سلام
    روز بخیر
    وقتی لباسشویی زیرووات میره رو خشک کن تکان های شدیدی میخوره
    ممنون میشم علتشو بگین

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *