identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی لوازم خانگی بوش در شرق تهران

نمایندگی-لوازم-خانگی-بوش-در-شرق-تهران
5/5 - (9 امتیاز)

نمایندگی لوازم خانگی بوش در شرق تهران (تعمیرات تمام برندها)

یکی از قدرتمند ترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی در سطح دنیا بوش می باشد که به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت و تیم مهندسی حرفه ای توانسته است یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان برتر لوازم خانگی شود و همچنین استقبال بی نظیر مردم در سراسر دنیا از محصولات بوش را به هیچ وجه نمیتوان نادیده گرفت.

محصولات بوش در کشورهای مختلف همچون : ترکیه، لهستان، اسپانیا، چین، کره و … تولید می شود اما تاییدیه نهایی محصولات همچنان زیر نظر مهندسین آلمانی است .

 

تا چندی پیش در کشور نمایندگی های رسمی که با بوش آلمان، ترکیه و … ارتباط مستقیم داشتند فراوان بود، اما به علت مشکلاتی که برای کشور پیش آمد بوش ارتباط خود را کاملا قطع نموده است و به همین علت مقداری قیمت این لوازم خانگی افزایش پیدا کرد.

از این رو به علت ممنوعیت واردات قطعات جانبی محصولات بوش کمیاب شد و در صورت موجود بودن در کشور بسیار گران قیمت به فروش میرسد.

اگر در حین کار با جاروبرقی بوش با مشکلاتی مانند از کار افتادن دکمه تنظیم مکش، روشن نشدن جاروبرقی، خاموش شدن در حین کار، از کار افتادن صفحه نمایش و … مواجه شدید و پس از بررسی قطعات جزئی و تعویض فیلتر و پاکت جاروبرقی مطمئن شدید که عیب از قطعات اصلی است و ساکن مناطق شرق تهران هستید می توانید با خیالی آسوده اقدام به ثبت درخواست تعمیر برد جاروبرقی بوش در محل نمایید تا مجرب ترین سرویس کاران در سریع ترین زمان و با بهترین قطعات به محل شما اعزام شده و اقدام به تعمیر جاروبرقی نمایند

شرکت روبراه سرویس پیشرو در خدمات تخصصی لوازم خانگی بوش با حذف واسطه توانسته است بهترین خدمات را با کمترین هزینه ممکن به همراه ۶ ماه گارانتی تعمیر در کنار هم وطنان عزیز باشد.
شرکت روبراه سرویس با تامین قطعات اصلی و اورجینال محصولات بوش و ارسال آن به سرتاسر کشور یکی از قطب های مهم خدمات تخصصی لوازم خانگی بوش در کشور است
خدمات روبراه سرویس در محصولات بوش شامل:
تامین قطعات جانبی ظرفشویی بوش همچون پمپ تخلیه ظرفشویی بوش و تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی بوش، تعمیر حرفه ای ماشین ظرفشویی بوش، تعمیر حرفه ای انواع یخچال فریزر بوش، فر و مایکروویو، انواع صفحه گاز و اجاق گاز، از آبسردکن، جاروبرقی، آبمیوه گیری، مخلوط کن، جارو شارژی، همزن برقی و … می باشد.

 

 

گارانتی ۶ ماهه تعمیرات روبراه سرویس:

 


شرکت روبراه سرویس با داشتن ده ها سرویس کار مجرب و کارآزموده تمامی اقدامات لازم جهت تعمیر تمامی لوازم خانگی بوش در محل در تلاش بوده و تمامی خدمات ارائه شده همچون تعمیر برد لباسشویی بوش همراه با فاکتور رسمی انجام می شود و تمامی خدمات ارائه شده دارای ۶ ماه گارانتی بوده و در صورت بروز اشکال مجدد در همان قسمت که قبلاً روبه راه سرویس نسبت به رفع ایراد آن اقدام نموده است به صورت کاملا رایگان و حتی پرداخت خسارت اقدام نموده است تا خیال مشتریان عزیز را از بابت تعمیر لوازم خانگی شان آسوده سازد.

بیشتر بخوانید  مدل ماشین لباسشویی بوش

 

 

کیفیت قطعات و لوازم

 

 

 

تمامی قطعات و لوازمی که برای لوازم خانگی استفاده میشود کاملا اورجینال بوده و با قیمتی مناسب تر از هر جای کشور محاسبه می شود.
به یاد داشته باشید که محصولات بوش دارای کیفیت زیادی بوده و قطعات آن به سادگی دچار مشکل نمی شود از این جهت دقت داشته باشید که سپردن تعمیر لوازم خانگی بوش شما به افراد غیر متخصص و یا سود جو می‌توانند هزینه های بالا و غیر منطقی را به شما تحمیل کرده و یک ایراد ساده که می توان به راحتی آن را بدون احتیاج به تعویض قطعه مرتفع کرد با هزینه بالای تعویض قطعه ای که اصالت آن نیز مشخص نمی باشد عوض شود
از این رو سعی کنید حتماً سرویس و عیب یابی لوازم خانگی بوش در تهرانپارس را به افرادی که در این زمینه تخصص بالا دارند بسپارید.
روبراه سرویس یکی از شرکت های تخصصی در زمینه خدمات لوازم خانگی بوش در سراسر کشور می باشد که در سرتاسر کشور دارای نمایندگی است.

 

 

 

 

 

شعار همیشگی روبراه سرویس :

رضایت شما آینده ماست
به همین جهت همیشه سعی کرده ایم مشتریان عزیز خود را چگونه راضی نگه داریم که هیچ گاه خدماتی که برای لوازم خانگی خود احتیاج دارند را به جایی به غیر از روبراه سرویس واگذار نکنند.
روبراه سرویس با منصفانه ترین هزینه و بالاترین خدمات بدون تعطیلی و در ۲۴ ساعت شبانه روز در کنار شما عزیزان است.
همچنین شما عزیزان می توانید به صورت رایگان در هر ساعت از شبانه روز از روبراه سرویس مشاوره تلفنی دریافت نمایید.

 

تلفن تماس 

۰۲۱-۴۴۲۱۹۶۱۹

۰۲۱-۶۸۲۸۷

 

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و یا درخواست خدمات می توانید با شماره تماس ذکر شده و یا پل های ارتباطی دیگر همچون واتساپ (۰۹۱۲۳۷۶۹۲۳۴-۰۹۱۲۶۰۳۴۸۹۳) ، اینستاگرام (roberahservice@)و یا تکمیل فرم زیر اقدام به ثبت درخواست نصب و تعمیرات لوازم خانگی بوش نموده و تیم روبراه سرویس را با خبر کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

تلفن تعمیرکار لوازم خانگی روبراه سرویس

تلفن تعمیرکار لوازم خانگی روبراه سرویس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *