identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

چگونه فقط از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم؟

فهرست مطالب

Rate this post

چگونه فقط از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم؟

امروزه با وجود زندگی های آپارتمانی  وکمبود فضای کافی باید به دنبال راه حل هایی برای خشک کردن لباس ها به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن باشیم.

 

گاهی اوقات پیش می آید که فقط می خواهیم از برنامه خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم و زمان کافی برای خشک شدن لباس ها در هوای آزاد را نداریم.

برای استفاده از برنامه خشک کن رعایت یکسری نکات الزامی است.تا علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان از هزینه های جانبی تعمیر و نوسازی دستگاه جلوگیری کنید.

یکی از نکات مهمی که باید مد نظر داشته باشید توجه به اطلاعات درج شده روی لیبل یا اتیکت لباس ها است.روی لیبل ها

اطلاعاتی از قبیل جنس،درجه شستشو و… است.

با توجه به این اطلاعات شما متوجه خواهید شد که از چه برنامه شستشویی برای شستن لباس استفاده کنید که علاوه بر اینکه به تار و پود و رنگ لباس آسیبی وارد نشود به تمیزی مورد نظر هم دست پیدا کنید همچنین متوجه خواهید شد مجاز به استفاده از

برنامه خشک کن هستید یا خیراما بهتر است برای شستشو و خشک کردن لباس هایی با تار پود ظریف و حساس آنها را به

خشکشویی بسپارید.

اکنون که مجاز به استفاده از برنامه خشک کن لباسشویی هستید بهتر است آب اضافی لباس ها را بگیرید لباس های کوتاه و بلند و لباس هایی که در هم گره خورده اند را از هم جدا کنید   و بعد از مرتب کردن لباس ها آن ها را درون دیگ قرار دهید

برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به لباس ها و به منظور کردن کم کردن هزینه ها ی اقتصادی و نوسازی و بازسازی لباس ها بهتر است از کیسه های مخصوص  شستشوی لباس استفاده کنید.

برای خشک کردن لباس ها متناسب با حجم لباسشویی لباس درون دیگ لباسشویی قرار دهید اگر حجم لباس ها زیاد باشد به درستی خشک نخواهند شد. و ممکن است علاوه بر آسیب رسیدن به لباس ها شما را مشمول پرداخت هزینه های تعمیر کردن،مرمت کردن و باز سازی کردن وسایل کند.

از آنجایی که انتخاب دما ارتباط مستقیم با حفظ سلامت  تار و پود و زیبایی لباس ها دارد بهتر است در انتخاب دما جهت خشک

شدن لباس ها دقت نمایید. با گذشت زمان و پیشرفته شدن لوازم خانگی قابلیت های جدید به دستگاه ها اضافه شده است که استفاده ازآن ها را برای ما آسان تر کرده است.

اکنون می توانید از برنامه خشک کن استفاده کنید و با توجه به دکمه ها دمای مورد نظر را انتخاب کرده وstsrt بزنید.

برخی از لباسشویی ها از جمله برند سامسونگ دارای دکمه ای بنام DRY LEVEL است که می توان سرعت آن را از طریق دگمه SPIN تنظیم کرد 

بیشتر بخوانید  بررسی انواع راهکار های حل مشکل روشن نشدن چرخ گوشت

 

نتیجه گیری سایت روبراه سرویس

ما در این مقاله شما را با ترفندی آشنا کردیم که بتوانید تنها از خشک کن لباسشویی استفاده کنید. چرا که خشک کن یکی از بزرگترین مزایای لباسشویی به خصوص در خانه های آپارتمانی است که فضای کافی برای خشک کردن لباس ها ندارند. در این شرایط می توانید با فعال سازی خشک کن تمامی لباس ها را در کمترین زمان خشک کنید. اگر در حین کار با خشک کن دچار مشکل شدید که به تعمیر لباسشویی بوش نیاز داشتید و یا نمی دانید قطعات جانبی لباسشویی بوش را از کجا خریداری کنید، با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس با برخورداری از مجهز ترین تعمیرگاه ها اقدام به ارائه خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی بوش در محل شما می نماید.

همچنین جهت ثبت درخواست نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی بوش و یا خرید قطعات جانبی و اورجینال بوش همچون برد لباسشویی بوش فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ و ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

‫2 نظر

  • علی کشتکار گفت:

    سلام
    لباسشویی دوو وقتی میره رو خشک کن رو برنامه خشک کن گیر میکنه و برنامه تموم نمیشه
    میشه بگین علت گیر کردن خشک کن در لباسشویی دوو چیه؟

  • ترانه دشتی گفت:

    سلام
    ماشین لباسشویی زیرووات در برنامه خشک کن صدای بسیار زیادی میده
    قبلا صدای کمی داشت ولی الان صداش آزار دهنده شده
    میشه بگین علت صدای زیاد خشک کن چیه؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *