identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک

5/5 - (3 امتیاز)
تعمیر-جنرال-الکتریک

 تلفن نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جهت نیاز به خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در منزل خود ،بایستی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و دکمه ارسال را کلیک کنید و یا با ما با شماره ۵ رقمی  زیر تماس حاصل فرمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص دستگاه جنرال الکتریک جهت ارائه خدمات با ارزان‌ترین قیمت ممکن به محل مورد نظر اعزام شود. 

ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک توسط روبراه سرویس در محل منزل خودتان :

 

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک


برای پیدا کردن تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک (General Electric) در منطقه‌ی خود، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

وب‌سایت رسمی:
معمولاً اطلاعات مربوط به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های مجاز در وب‌سایت رسمی جنرال الکتریک قابل دسترسی است. مراجعه به بخش پشتیبانی یا تماس با ما در وب‌سایت می‌تواند به شما اطلاعات لازم را فراهم کند.

تماس با خدمات مشتریان:
با تماس با خدمات مشتریان جنرال الکتریک، شما می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های مجاز در نزدیکی خود بدانید. شماره تماس خدمات مشتریان معمولاً در وب‌سایت شرکت موجود است.

استفاده از اینترنت:
جستجو با نام شهر یا منطقه‌ی خود به همراه عبارات مانند “نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک” در موتورهای جستجو، ممکن است نتایج مفیدی را نمایش دهد.

انجمن‌ها و گروه‌های آنلاین:
شرکت در انجمن‌ها یا گروه‌های آنلاین مرتبط با لوازم خانگی جنرال الکتریک می‌تواند به شما کمک کند تا تجربیات دیگران را بشنوید و به نمایندگی‌های تعمیراتی معتبر در اطرافتان هدایت شوید.

فروشگاه‌های محلی:
برخی از فروشگاه‌های لوازم خانگی یا فروشگاه‌های الکترونیکی ممکن است اطلاعاتی در مورد تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز داشته باشند.

با استفاده از این راهنما، احتمالاً می‌توانید تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک را در نزدیکی خود پیدا کنید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی لوازم خانگی جنرال الکتریک داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند جنرال الکتریک علی الخصوص لوازم خانگی جنرال الکتریک و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات لوازم خانگی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی جنرال الکتریک استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر لوازم خانگی جنرال الکتریک افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه لوازم خانگی جنرال الکتریک
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی لوازم خانگی جنرال الکتریک به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی لوازم خانگی جنرال الکتریک
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی جنرال الکتریک در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی لوازم خانگی جنرال الکتریک است؟
آیا به منظور تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های لوازم خانگی جنرال الکتریک با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل لوازم خانگی جنرال الکتریک را حل کنند. اگر تعمیرکار لوازم خانگی جنرال الکتریک از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری لوازم خانگی جدید نمایید. 

به صورت کلی برخی از مشکلات لوازم خانگی های جنرال الکتریک رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در شرق ، غرب ، شمال و جنوب شهر تهران زیر نظر تعمیرکاران آموزش دیده اقدام به عیب یابی لوازم خانگی این برند می نماید

برند‌‌ ها

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران

برند جنرال الکتریک تولیدکننده ای با برخورداری از به روز ترین تکنولوژی در خانه های مردم است ، طراحی ساده و بسیار زیبای محصولات این برند نیاز های روزمره زندگی افراد را به بهترین شکل رفع می کند.نمایندگی لوازم خانگی جنرال الکتریک درکشورهایی به جز آمریکا نیز به اقدام به تولید محصولات خود می نماید اما طراحی تمامی محصولات این برند در کمپانی اصلی آن در آمریکا انجام می گیرد و کلیه تولیدات زیر نظر نمایندگی مرکزی جنرال الکتریک می باشد.

لوازم خانگی تولید شده در شرکت جنرال الکتریک شامل :

  • انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک
  • تولید انواع ماشین های لباسشویی جنرال الکتریک
  • انواع ماشین های ظرفشویی جنرال الکتریک
  • تولید اجاق گاز جنرال الکتریک در انواع مدل ها
  • انواع مایکروفر و مایکروویو برند جنرال الکتریک
  • مدرن ترین جارو های برقی جنرال الکتریک و سایر لوازم برقی

بدون شک برای همه کاربران کیفیت ، مقاومت و ظاهر زیبای لوازم خانگی از اهمیت زیادی برخوردار است و به دلیل کیفیت و کارایی فراوان این برند، برند جنرال الکتریک از طرفداران زیادی برخوردار می باشند.

صرفه جویی در هزینه خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک
روبراه سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک است، هم اکنون که وارد این صفحه شده اید ، احتمالا یکی از لوازم خانگی شما در این برند دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیرگاه جنرال الکتریک دارید، در این شرایط نگران نباشید.
روبراه سرویس با برخورداری از شعبه های مختلف در سراسر نقاط شهر تهران یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک است. کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک با استفاده از اورجینال ترین قطعات انجام می گیرد. همچنین کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک پس از تماس شما و در سریع ترین زمان انجام می گیرد.
تعمیرکاران لوازم خانگی جنرال الکتریک در روبراه سرویس در کمتر از از یک ساعت در محل شما حاضر می شوند. همچنین بهتر است بدانید که کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک برخوردار از ضمانتنامه رسمی ۳ الی ۱۲ ماهه است.
کلیه خدمات تعمیرات جنرال الکتریک با فاکتور رسمی روبراه سرویس به مشتری تقدیم می گردد. کلیه تکنسین های این مجموعه ، مجرب و دوره دیده در زمینه تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک می باشند.
پس از تماس شما با نزدیکترین شعبه نمایندگی جنرال الکتریک در شهر تهران ، با شما مشاوره رایگان انجام می گیرد تا اگر مشکل دستگاه شما جزئی بود ، بدون نیاز به تکنسین در محل، قادر به رفع مشکل باشید.

بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در کلیه نقاط شهر تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک مرکزی است که کلیه خدمات آن با استفاده از اورجینال ترین قطعات انجام می گیرد و دیگر جایی برای نگرانی درباره تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک نخواهد ماند.
استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در روبراه سرویس این امکان را برای شما فراهم می کند که از لوازم خانگی این برند در مدت زمان بسیار بیشتر و با کیفیتی مشابه با لوازم خانگی جدید برخوردار شوید.

 در صورت بروز هرگونه مشکل در هر یک از لوازم خانگی جنرال الکتریک پس از عیب یابی تخصصی این موضوع و در کمترین زمان و پس از آن با تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک می توان مشکلات دستگاه شما را رفع کرد و درست مانند روز اول از این محصولات با کیفیت قبل استفاده کرد.
لازم است بدانید که تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک به دلیل خارجی بودن و آمریکایی بودن آن نیاز به دانش تخصصی دارد. قابلیت های هشمند و به روز ترین امکانات لوازم خانگی جنرال الکتریک توان تعمیرات این لوازم را هر فردی با هر نوع تخصصی خارج می کند و به همین سبب مرکز تعمیرات لوازم خانگی روبراه سرویس با گذراندن دوره های فشرده و تخصصی کارشناسان و سرویس کاران را آموزش داده تا قادر باشند با ارائه تعمیرات ویژه و خاص مشکل لوازم خانگی جنرال الکتریک را رفع کنند.

در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در روبراه سرویس چه خدماتی ارائه می شود :

  • تعمیرات تخصصی انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک
  • نصب، سرویس و تعمیرات انواع ماشین های لباسشویی جنرال الکتریک
  • نصب، سرویس و تعمیر انواع ماشین های ظرفشویی جنرال الکتریک
  • عیب یابی و تعمیر تخصصی مایکروویو جنرال الکتریک
  • عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی اجنرال الکتریک

سوالات رایج مشتریان از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک
در این بخش شما را با رایج ترین سؤالاتی که کاربران از پشتیبانان روبراه سرویس در زمان کار با لوازم خانگی جنرال الکتریک به شرح زیر است:

  • چرا یخچال جنرال الکتریک خنک نمی کند؟
  • علت خنک کردن فریزر خنک میکند و عدم وجود سرما در یخچال چیست؟
  • علت خارج شدن صدای زیاد از یخچال چیست؟
  • علت عملکرد مداوم موتور یخچال چیست ؟
  • علت از کار افتادن صفحه دیجیتالی ساید جنرال الکتریک چیست؟
  • علت عدم تولید یخ در یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک چیست؟
  • علت ظاهر شدن ارور بر روی نمایشگر ساید بای ساید جنرال الکتریک چیست ؟
  • علت خوب شسته نشدن لباس ها در لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
  • علت عدم تخلیه لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
  • علت قفل شدن درب لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
  • علت روشن نشدن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
  • علت نچرخیدن دیگ در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
  • علت خارج شدن صدا و لرزش در لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
  • علت از کار افتادن لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات تعمیر و نگهداری لوازم خانگی جنرال الکتریک می توانید همین امروز با کارشناسان و تعمیرکاران روبراه سرویس تماس گرفته و در هر جای تهران که هستید اقدام به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک نمایید.

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک حاضر می شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان لوازم خانگی جنرال الکتریک در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات جنرال الکتریک:

 

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. جنرال الکتریک برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات لوازم خانگی

لوازم خانگی بزرگ

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کدفنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۰

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

یونیت دم کن قهوه ساز آاگ AEG و الکترولوکس

یونیت دم کن قهوه ساز آاگ AEG و الکترولوکس

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر کمکی دو منظره ساید

فیلتر کمکی دو منظره ساید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

لامپ یخچال بوش

لامپ یخچال بوش با کدفنی ۱۰۰۲۴۲۸۴

۹۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۱

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

طلق درب لباسشویی بوش

طلق درب لباسشویی بوش با کدفنی ۱۲۰۰۶۸۸۶

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

شیشه داخلی مایکروفر بوش

شیشه داخلی مایکروفر بوش با کدفنی ۴۴۱۲۰۲

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۰

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۶۶۰۶۸۵

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

یخ ساز ساید بکو

باکس یخ ساید بکو

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

برد اصلی لباسشویی بوش

برد اصلی لباسشویی بوش با کد فنی ۱۱۰۲۵۹۳۲

۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان

کشو فریزر ساید بوش

کشو فریزر ساید بوش

۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو ( اورجینال )

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس