identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز آاگ

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز آاگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز آاگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قهوه ساز و اسپرسوساز یکی از کاربردی ترین لوازم در خانه ها، مراکز اداری، کافی شاپ ها و… برای دوست داران قهوه می باشد. بسیاری از افراد روز خود را با قهوه شروع می کنند و یا پس از سپری کردن یک روز خسته کننده تمایل به نوشیدن قهوه دارند. یکی از با کیفیت ترین قهوه ساز های موجود در بازار نیز قهوه ساز آاگ است.

تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز آاگ

تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز آاگ در تهران

اگر قهوه تهیه شده درون قهوه ساز آاگ مزه قبل را نمی دهد و یا دستگاه شما دچار مشکل شده است بهتر است به منظور عیب یابی و تعمیر قهوه ساز آاگ با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آاگ در تهران است. به این صورت می توانید فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۰۲۱۶۸۲۸۷ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر قهوه ساز آاگ در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر قهوه ساز آاگ کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی قهوه ساز آاگ داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند آاگ علی الخصوص قهوه ساز آاگ و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات قهوه ساز شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی آاگ استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر قهوه ساز آاگ افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه قهوه ساز آاگ
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات قهوه ساز آاگ در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات قهوه ساز آاگ در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر قهوه ساز آاگ آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی قهوه ساز آاگ به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی قهوه ساز آاگ
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز قهوه ساز آاگ در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر قهوه ساز آاگ برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی قهوه ساز آاگ است؟
آیا به منظور تعمیر قهوه ساز آاگ در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر قهوه ساز آاگ در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات قهوه ساز آاگ در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های قهوه ساز آاگ با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر آاگ
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات قهوه ساز آاگ در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات قهوه ساز آاگ لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر قهوه ساز آاگ پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل قهوه ساز آاگ را حل کنند. اگر تعمیرکار قهوه ساز آاگ از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر قهوه ساز آاگ به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری قهوه ساز جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات قهوه ساز های آاگ رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

مشکلات رایج در قهوه ساز آاگ در حین کار
با وجود آنکه قطعات استفاده شده درون قهوه ساز آاگ کاملا اورجینال و با کیفیت است اما باز هم ممکن است پس از مدتی استفاده این قطعات دچار فرسودگی شده و کارایی خود را از دست بدهد و لازم است در این شرایط شما اقدام به تعمیر قهوه ساز آاگ نمایید. 

اگر تمایل دارید که نیازتان به تعمیر قهوه ساز آاگ کاهش یابد، پیشنهاد می‌کنیم که به نظافت دستگاه خود اهمیت داده و پس از هر بار استفاده از دستگاه، آن را تمیز کنید تا موجب افزایش طول عمر قطعات دستگاه خود شوید. از جمله رایج ترین مشکلات قهوه ساز که در برخی از مواقع نیاز به تعمیر خواهد داشت شامل موارد زیر است:

راهکار تعمیر مشکل خارج نشدن قهوه از قهوه ساز
اگر پمپ قهوه ساز شما سالم است اما قهوه از آن خارج نمی شود، لازم است پیش از هرکاری اقدام به بررسی مخزن آب دستگاه نمایید و مطمئن شوید که آب کافی درون مخزن وجود دارد. چنانچه قهوه ساز شما مخزن ندارد و مستقیما به شیر آب شهری متصل می‌شود، لازم است از قطع نبودن آب لوله کشی و عدم انسداد مسیر آب به دستگاه مطمئن شوید. چنانچه خارج نشدن قهوه شما از دستگاه ناشی از عدم وجود آب نیست، لازم است اقدام به بررسی فیلتر قهوه نمایید. انسداد فیلتر می‌تواند ناشی از انباشت رسوبات قهوه در مسیر خروجی دستگاه باشد. نظافت مرتب دستگاه تا حد زیادی موجب جلوگیری از بروز این مشکل می گردد.

عامل دیگری که می‌تواند مانع از خروج قهوه به بیرون از قهوه ساز شود، انباشت رسوبات در مسیر دستگاه است. چنانچه در شهری زندگی می‌کنید که از سختی آب بالا و همچنین آهک و یون کلسیم و منیزیوم زیادی است لازم است حتما به منظور دم کردن قهوه از آب تصفیه شده استفاده نمایید. چنانچه مشکل دستگاه شما رفع نشد لازم است اقدام به تعمیر قهوه ساز AEG خود نمایید.

نحوه تعمیر مشکل سرد بودن قهوه تهیه شده در قهوه ساز آاگ
خوردن قهوه طعم گرم برای بسیاری از افراد دلچسب است. چنانچه قهوه تهیه شده از دستگاه شما سرد باشد، احتمالا دیگر نوشیدنی شما لذت بخش نخواهد بود. داغ نبودن قهوه پس از اتمام شدن کار دستگاه می‌تواند ناشی از معیوب شدن المنت گرمایشی دستگاه زخ دهد. در این حالت ممکن است آب به اندازه کافی گرم نشود و یا در دمای مناسب باقی نماند و به سرعت سرد شود.
از مهم‌ترین دلایلی که موجب خرابی المنت می‌ شود می توان به ضربه خوردن به دستگاه و ترک برداشتن بدنه آن اشاره کرد. به همین دلیل بهتر است در زمان جا به جایی دستگاه مانع از وارد شدن ضربه به بدنه دستگاه. در برخی اوقات نیز کار نکردن المنت می تواند ناشی از قطعی در اتصالات این قطعه باشد که در این شرایط نیازی به تعویض المنت نخواهید داشت و تنها لازم است اتصالات را مجدد متصل کنید. برای این کار نیز باید اقدام به تعمیر قهوه ساز آاگ کنید تا این کار زیر نظر تعمیرکاران مجرب در این زمینه انجام گیرد.

نحوه تعمیر مشکل روشن نشدن قهوه ساز آاگ
بسیاری از افراد زمانی که با روشن نشدن دستگاه مواجه می شوند، سریعا جهت تعمیر قهوه ساز آاگ خود با نمایندگی های آاگ تماس می گیرند. اما باید بدانید که در بسیاری از مواقع مشکل دستگاه شما بدون نیاز به درخواست تعمیر قهوه ساز آاگ در محل، قابل تعمیر است. در صورت بروز مشکل در برق کشی ساختمان شما و روشن نشدن دستگاه لازم است از سلامت پریز و دو شاخه قهوه ساز اطمینان حاصل کنید. در بسیاری اوقات ممکن است سیم دو شاخ به خوبی درون پریز فرو نرفته باشد و یا اتصالات دو شاخه به دستگاه نیز دچار مشکل شده باشد.
از دیگر عوامل روشن نشدن قهوه ساز، قطعی در اتصالات داخلی به المنت می باشد. از آنجایی که انرژی الکترونیکی اول به المنت حرارتی ارسال می‌شود، در صورت قطع شدن اتصالات در این قطعه، برق به کل قهوه ساز شما نرسیده و دستگاه روشن نخواهد شد. به منظور رفع این مشکل چنانچه برخوردار از ابزار و اطلاعات فنی کافی را نیستید بهتر است با نمایندگی روبراه سرویس جهت تعمیر قهوه ساز آاگ تماس نمایید.
در صورت سلامت المنت و روشن نشدن دستگاه لازم است است از عدم وجود مشکل در خازن‌ها، قطعه کاهنده ولتاژ و ترانزیستور در داخل قهوه ساز مطمئن شوید. این قطعات بسیار حساس بوده و تنها با نوسان الکتریکی اندکی می‌سوزند. به منظور جلوگیری از سوختن این قطعات و پیشگیری از نیاز به تعمیر قهوه ساز آاگ خود بهتر است دستگاه را به یک محافظ الکترونیکی متناسب با ولتاژ دستگاه متصل کنید.

نحوه حل مشکل جوشیدن قهوه در قهوه ساز آاگ
بدون شک هیچ کس تمایل به نوشیدن یک قهوه جوشیده و سوخته ندارد و علت بروز این مشکل می‌تواند ناشی از موارد زیر باشد:
ترموستات درون قهوه ساز نقش مهمی در اندازه گیری دمای آب و قهوه را بر عهده دارد و معیوب شدن این قطعه موجب می‌شود که دمای قهوه از حد مجاز بالاتر رود و قهوه جوشیده شود. به منظور رفع این مشکل شما نیاز به تعمیر قهوه ساز آاگ در محل دارید.
وجود هرگونه انسداد درون سوپاپ موجب جوشیده شدن قهوه شود. شکستگی یا خم شدن سوپاپ نیز از مهم ترین دلایل بروز این مشکل درون دستگاه است و لازم است به منظور رفع آن اقدام به تعمیر قهوه ساز آاگ نمایید.

راه های رفع مشکل تلخ شدن بیش از حد قهوه در قهوه ساز آاگ
در صورتی که قهوه شما بیش از حد تلخ می‌شود و کیفیت آن تغییر کرده، لازم است دستگاه خود را به خوبی تمیز کنید. علاوه بر آن ریختن قهوه بیشتر از حد و یا کم آب نیز می‌تواند موجب تلخ تر شدن قهوه شما شود.

در صورتی که آب درون مخزن قهوه ساز به اندازه کافی گرم نشده باشد، قهوه به خوبی دم نکشیده و خوش طعم نمی شود. در این شرایط ممکن است المنت گرمایشی دستگاه معیوب شده و یا کابل و دوشاخه قهوه ساز دچار اتصالی شده باشد. چنانچه مشکل دستگاه شما به طور کامل رفع نشد لازم است جهت تعمیر قهوه ساز آاگ خود با نمایندگی مجاز آاگ در تهران تماس بگیرید.

تعمیر مشکل بالا نیامدن آب جوش در قهوه ساز آاگ چگونه است؟
اصلی ترین عامل بالا نیامدن آب جوش مرتبط با سوپاپ دستگاه است. در بیشتر مواقع سوپاپ قهوه ساز با رسوبات موجود درون آب دچار انسداد شده و یا مشکل ظاهری در این قطعه به وجود می آید. چنانچه با تمیز کردن کامل قهوه ساز مشکل دستگاه حل نشد لازم است به منظور انجام تعمیر قهوه ساز آاگ خود با نمایندگی‌های مجاز در تهران تماس بگیرید.
برخی مشتریان نیز ادعا دارند که پس از روشن کردن دستگاه خود به منظور تهیه قهوه برق کلی ساختمان قطع می‌گردد. عامل اصلی بروز این مشکل می تواند وجود اتصالی درون مدار الکترونیکی دستگاه باشد. همچنین ممکن است اتصال کوتاه سیم نول و فاز رخ داده و یا یکی از قطعات الکتریکی قهوه ساز شما دچار اتصال کوتاه شده باشد. در هر ۲ حالت شما نیاز دارید به منظور تعمیر قهوه ساز آاگ خود با تکنسین مجرب و ماهر در این زمینه تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز آاگ در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر قهوه ساز آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر قهوه ساز آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا قهوه سازم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات قهوه ساز آاگ ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات قهوه ساز و اسپرسوساز آاگ، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر قهوه ساز آاگ در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر قهوه ساز آاگ حاضر می شود.

هزینه تعمیر قهوه ساز آاگ در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر قهوه ساز آاگ به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر قهوه ساز آاگ به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر قهوه ساز آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر قهوه ساز آاگ ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان قهوه ساز آاگ در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر قهوه ساز آاگ چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آاگ با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر قهوه ساز آاگ از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر قهوه ساز آاگ در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات آاگ:

نمایندگی تعمیر آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آاگ برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی قهوه ساز و اسپرسوساز

اسپرسوساز

یونیت دم کن قهوه ساز آاگ AEG و الکترولوکس

یونیت دم کن قهوه ساز آاگ AEG و الکترولوکس

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد پنل اسپرسوساز بوش

برد پنل اسپرسوساز بوش کد ۱۲۰۳۲۲۷۱

۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

پنل اسپرسوساز بوش

پنل استیل اسپرسوساز و مایکروفر بوش کد فنی ۱۱۰۰۲۷۹۱

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

قفل یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

قفل یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید

نازل قهوه اسپرسوساز بوش

نازل قهوه اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید

کوپل / رابط یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

رابط یونیت دم کن اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید

ولو اسپرسوساز بوش

ولو ( شیر تقسیم – مقسم ) اسپرسوساز بوش / زیمنس

تماس بگیرید

نمایشگر اسپرسوساز بوش

نمایشگر تک اسپرسوساز و ماکروفر بوش سری ۸

۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

پنل تاچ اسپرسوساز بوش

نمایشگر و تاچ اسپرسوساز بوش سری ۸

۳,۴۷۰,۰۰۰ تومان

رابط المنت اسپرسو ساز بوش

۴۰۲,۶۴۰ تومان

پمپ آب قهوه ساز بوش

پمپ آب قهوه ساز بوش با کد فنی ۱۲۰۰۸۶۱۰

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

درب قهوه ساز بوش

درب قهوه ساز بوش با کد فنی ۰۰۷۷۵۶۹۲

۱۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

رابط یونیت دم کن اسپرسوساز بوش

رابط یونیت دم کن اسپرسوساز بوش با کد فنی ۰۰۶۳۶۴۸۶

۴۵۰,۰۰۰ تومان

ست اورینگ نازل قهوه ساز بوش

ست اورینگ نازل قهوه ساز بوش با کد فنی ۰۰۶۱۷۰۸۹

۴۹۰,۷۰۰ تومان

اورینگ یونیت دم کن قهوه ساز بوش

اورینگ یونیت دم کن قهوه ساز بوش با کد فنی ۰۰۶۳۶۴۸۹

۳۰۰,۰۰۰ تومان

مخزن اسپرسوساز و قهوه ساز بوش

مخزن آب قهوه ساز بوش و زیمنس با کد فنی ۱۱۰۲۶۹۳۱

۵۵۰,۰۰۰ تومان

یونیت دم کن اسپرسوساز بوش

یونیت دمکن اسپرسوساز بوش با کد فنی ۱۱۰۴۱۳۱۱

۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

یونیت دم کن اسپرسوساز بوش

یونیت دم کن اسپرسوساز بوش با کد فنی ۱۱۰۴۰۶۸

۳,۷۵۰,۰۰۰ تومان

برد اسپرسوساز بوش

برد اسپرسوساز بوش با کد فنی ۰۰۶۵۲۵۷۶

۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان

پمپ قهوه ساز بوش

پمپ قهوه ساز بوش با کد فنی ۱۲۰۱۰۸۹۹

۲,۹۲۰,۰۰۰ تومان