identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از کاربردی ترین لوازم درون هر آشپزخانه ای، ماشین ظرفشویی می باشد. در صورت معیوب شدن ماشین ظرفشویی، ناچار به شست و شوی انبوه زیادی ظرف خواهید بود. به همین سبب لازم است به سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی توجه کنید. یکی از با کیفیت ترین ماشین های ظرفشویی موجود در بازار نیز، ماشین ظرفشویی آاگ است. اگر زمان سرویس ماشین ظرفشویی آاگ فرا رسیده است و یا نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ و یا تعویض قطعات دارید، با روبراه سرویس در تماس باشید.

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در تهران

روبراه سرویس با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران به صورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در هر نقطه ای از تهران می نماید. جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۰۲۱۶۸۲۸۷ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به خدمت رسانی نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در تهران کجاست؟
تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر ظرفشویی آاگ کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به برخورداری از دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی ظرفشویی آاگ داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی ظرفشویی شما کند.
به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند آاگ علی الخصوص ماشین ظرفشویی آاگ و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات ظرفشویی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی آاگ استفاده می کنند تا به این شکل پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ماشین ظرفشویی آاگ افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین ظرفشویی آاگ
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آاگ در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ظرفشویی آاگ به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی آاگ
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی آاگ در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ظرفشویی آاگ است؟
آیا به منظور تعمیر ظرفشویی آاگ در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ظرفشویی آاگ در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین ظرفشویی آاگ با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر آاگ
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آاگ در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و از هیچ گونه سابقه کیفری برخوردار نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ظرفشویی آاگ پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ظرفشویی آاگ را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین ظرفشویی آاگ از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ظرفشویی آاگ به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ظرفشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ظرفشویی های آاگ رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی آاگ به چه صورتی است؟
در این بخش عیب یابی توسط نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ ذکر شده است تا اگر از دانش فنی برخوردار هستید، بتوانید به راحتی و در محل خود اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ نمایید. علاوه بر آن توجه داشته باشید که اگر از دانش کافی برخوردار نیستید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ در تهران برخوردار شوید.
برخی از مشکلات رایج ظرفشویی آاگ به شرح زیر است:
ماشین ظرفشویی روشن نمی‌شود.
ماشین ظرفشویی آاگ قادر به تمیز شستن ظروف نیست.
درب ظرفشویی آاگ باز نمی‌شود.
درب ظرفشویی آاگ بسته نمی‌شود.
از کنار درب ظرفشویی آاگ، آب به خارج از دستگاه نشت می‌کند.
از زیر ماشین ظرفشویی آاگ آب سرریز می‌شود.
ماشین ظرفشویی آاگ قادر به گرم کردن آب نیست.
آب درون ماشین ظرفشویی آاگ تخلیه نمی‌شود.

نحوه تعمیر مشکل شروع به کار نکردن ظرفشویی آاگ به چه صورتی است؟
در صورتی که ماشین ظرفشویی آاگ شروع به کار نمی کند، به منظور عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی آاگ لازم است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید. پیش از هرکاری بررسی کنید که برق به ظرفشویی آاگ می رسد. سپس لازم است بررسی کنید که درب دستگاه به صورت کامل بسته می شود.
گاهی اوقات ممکن است فیوز دستگاه اتصالی کرده باشد. در مرحله بعدی نیز لازم است اقدام به بررسی برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی نموده و در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در تماس باشید.

نحوه تعمیر مشکل بسته نشدن و قفل نشدن ماشین ظرفشویی آاگ به چه صورتی است؟
اگر درب ماشین ظرفشویی آاگ به صورت کامل بسته و یا قفل نمی شود، به منظور تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی آاگ لازم است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
لازم است یک بار درب ماشین ظرفشویی آاگ را باز و بسته کنید. علاوه بر آن لازم است اقدام به بررسی میکروسوییچ درب ماشین ظرفشویی نمایید. به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ لازم است در صورت نیاز میکروسوییچ را تعویض نمایید.

نحوه تعمیر مشکل تمیز شسته نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی آاگ به چه صورتی است؟
چنانچه ظروف درون ماشین ظرفشویی آاگ به خوبی شسته نمی شود، لازم است از نکات زیر به منظر تعمیر ظرفشویی آاگ در محل استفاده کنید:
ممکن است مواد شوینده مورد استفاده شما نامرغوب باشد. بنابراین باید مارک شوینده خود را تغییر دهید و نتیجه را مورد بررسی قرار دهید. گاهی اوقات نیز فشار آب ورودی به دستگاه کافی نیست. همچنین ممکن است ظروف پیش از قرار دادن درون ماشین ظرفشویی به اندازه کافی تمیز نشده باشند.
چنانچه مواد غذایی باقیمانده بر روی ظروف به خوبی تمیز نشده باشد، موجب انسداد فیلترهای دستگاه شما و در نتیجه موجب انسداد در آبپاش دستگاه می شوند. بهتر است پیش از قرار دادن ظروف خود درون ماشین ظرفشویی، باقی مانده های ریز و درشت بر روی ظروف را تمیز کنید.
ممکن است این مشکل ناشی از عدم استفاده از جلادهنده رخ دهد. مایع جلادهنده موجب ایجاد یک لایه لغزنده بر روی ظروف شده و به این صورت مانع از چسبیدن قطرات آب و مواد کوچک باقی مانده مواد غذایی بر روی ظروف می گردد. در نهایت ظروف تمیزتر و روشن تر خواهد شد.

علت عدم توقف آبگیری در ظرفشویی آاگ چیست؟
اگر آبگیری در ظرفشویی آاگ متوقف نمی شود یا ظرفشویی آاگ قادر به قطع آبگیری نیست، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ظرفشویی آاگ موارد زیر را بررسی نمایید: در صورت ورود آب بیش از حد آب به درون ظرفشویی آاگ، لازم است اقدام به بررسی شیر برقی نمایید. همچنین جهت تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ، اقدام به بررسی هیدروستات نمایید.

علت بوی بد ماشین ظرفشویی آاگ چیست؟
در صورتی که با بوی بد در ماشین ظرفشویی آاگ مواجه شدید، لازم است پیش از هرکاری اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
در مرحله اول لازم است فیلتر کف، پمپ تخلیه و شیلنگ خروجی فاضلاب را بررسی نموده و هرگونه گرفتگی و انسداد این شلنگ را رفع کنید برطرف نمایید. علاوه بر آن لازم است دستگاه را از هرگونه مواد غذایی پاک نمایید. در مرحله بعدی لازم است یک محلول حاوی یک استکان سرکه و یک قاشق جوش شیرین را آماده کنید.
سپس این محلول را در کف ظرفشویی خود بریزید بریزید. سپس باید ظرفشویی را بدون ظرف روشن کنید و منتظر بمانید یک دور کامل عملیات کوتاه مدت شستشو انجام گیرد.

علت عدم استفاده ماشین ظرفشویی آاگ از مواد شوینده چیست؟
چنانچه ماشین ظرفشویی آاگ شما از مواد شوینده استفاده نمی کند، به منظور عیب و تعمیر ظرفشویی آاگ لازم است مراحل زیر را در نظر بگیرید:

اگر ظرفشویی شما از قرص داخل جاقرصی استفاده نمی کند، لازم است بررسی نمایید که جاقرصی دستگاه شما دچار انسداد نشده باشد. در این شرایط درب جاقرصی به دلیل انباشت رسوبات باز نمی شود. سپس لازم است مخزن مواد شوینده را نیز بررسی کنید که مواد شوینده به درستی وارد دستگاه شده باشد.

علت نشتی آب از ماشین ظرفشویی آاگ چیست؟
در صورت نشتی آب از ماشین ظرفشویی آاگ، لازم است به منظور تعمیر دستگاه به نکات زیر را بررسی کنید:
لازم است شلنگ ورودی و خروجی پمپ تخلیه و اتصالات تعبیه شده در قسمت زیرین ظرفشویی خود را بررسی نمایید. گاهی ممکن است در این شیلنگ ها پوسیدگی ایجاد شده باشد که در این صورت آب از دستگاه شما نشت می کند. علاوه بر آن لازم است پمپ ظرفشویی را بررسی کنید تا از عدم بروز مشکل در آن مطمئن شوید.
گاهی اوقات نیز ممکن است پمپ ظرفشویی با مواد غذایی مسدود شده باشد که لازم است آن را تمیز کنید. علاوه بر آن لازم است اقدام به بررسی واشر درب ماشین ظرفشویی کنید.

علت عدم تخلیه آب در ماشین ظرفشویی آاگ چیست؟
در صورت عدم تخلیه آب در ظرفشویی آاگ، لازم است جهت تعمیرات و رفع مشکل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پمپ تخلیه ظرفشویی آاگ
فیلتر دستگاه
شیلنگ خروجی فاضلاب ماشین ظرفشویی

علت از کار افتادن کلیدهای ماشین ظرفشویی آاگ چیست؟
در صورت از کار افتادن کلیدهای موجود بر روی ماشین ظرفشویی آاگ، لازم است جهت رفع این مشکل و تعمیر ظرفشویی آاگ اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
گاهی اوقات ممکن است کلیدهای ظرفشویی معیوب شده باشند که لازم است تعمیرکار متخصص کلیدهای معیوب را تعویض نماید. اگر برد الکتریکی ظرفشویی شما دچار مشکل شده باشد، لازم است اقدام به عیب یابی آن نموده و در صورت نیاز نیز این قطعه را تعمیر کنید.

علت عدم آبگیری ماشین ظرفشویی آاگ چیست؟
اگر ظرفشویی شما قادر به آبگیری نیست، از موارد زیر برای تعمیر ظرفشویی آاگ در محل استفاده نمایید:
در صورتی که ماشین ظرفشویی شما قادر به دریافت آب نیست، ممکن است شلنگ ورودی آب در قسمت پشت دستگاه پیچ خورده باشد. علاوه بر آن ممکن است آب از شیر ورودی، وارد ظرفشویی شما نشود و یا ممکن است درب ظرفشویی نیز کاملا بسته نشده باشد. چنانچه همچنان دستگاه شما کار نمی کند، برنامه شستشوی فعلی را لغو نموده و برنامه جدیدی را امتحان کنید.

علت خارج شدن سر و صدای زیاد از ظرفشویی آاگ چیست؟
در صورت خارج شدن صدای زیاد از ظرفشویی آاگ لازم است به مراحل زیر توجه نمایید: ممکن است پروانه های فن موجب خارج شدن صدای زیاد دستگاه شود. گاهی اوقات نیز آبپاش به قفسه یا ظروف گیر کرده و موجب خارج شدن صدای زیاد از ظرفشویی می گردد.

علم عدم خشک شدن ظروف در ظرفشویی آاگ چیست؟
در صورتی که دستگاه شما قادر به خشک کردن ظروف نیست، لازم است به منظور تعمیر ظرفشویی آاگ در محل به نکات زیر توجه نمایید:
گاهی ممکن است پمپ تخلیه و فیلترها دچار انسداد شده است. در صورت عدم تخلیه آب از ماشین ظرفشویی نیز، دستگاه قادر به خشک کردن ظروف نخواهد بود. بنابراین لازم است اقدام به بررسی پمپ و فیلترها کنید. علاوه بر آن ممکن است المنت ماشین ظرفشویی آاگ نیز دچار مشکل شده باشد.
گرم نشدن آب درون ماشین ظرفشویی و خشک نشدن ظروف پس از اتمام فرآیند شستشو از نشانه های بارز معیوب شدن المنت است. در این شرایط لازم است شما در این زمینه با تعمیرگاه مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ تماس بگیرید.
گاهی ممکن است ظروف درون دستگاه به خوبی چیده نشده باشد. در این شرایط مطمئن شوید که ظروف به خوبی در جای خود قرار گرفته شده باشد. به منظور افزایش کیفیت شستشو و خشک کردن، ظروف نباید آنها با یکدیگر در تماس باشند و یا به گونه ای قرار بگیرند که بر گردش آب درون دستگاه تأثیر بگذارند.
در غیر این صورت ممکن است ظروف به خوبی شسته و یا خشک نشود. همچنین ممکن است خشک نشدن ظروف ناشی از عدم استفاده از جلادهنده باشد. جلادهنده بر روی ظروف شما درون دستگاه یک لایه ای تشکیل می دهد که موجب خشک کردن محل شستشو می شود. علاوه بر آن نیز موجب تبخیر بهتر آب نیز می گردد.
خشک نشدن ظروف می تواند ناشی از عدم انتخاب برنامه مناسب شستشو باشد. به این صورت لازم است باید بر اساس نوع، تعداد و میزان آلودگی ظروف خود، مناسب ترین برنامه شستشو ظروف را درون ظرفشویی انتخاب کنید.
اگر ظروف شما به شکل کامل خشک نشده باشد، نیز ممکن است در مورد قطعات گرمایشی یا ترموستات دستگاه مشکلاتی رخ دهد. در این شرایط بهتر است به منظور تعمیر ظرفشویی آاگ با تعمیرکاران روبراه سرویس در تماس باشید.

علت باقی ماندن لکه بر روی ظروف در درون ماشین ظرفشویی آاگ چیست؟
گاهی ممکن است پس از اتمام شستشو بر روی ظروف درون ظرفشویی لکه هایی را مشاهده کنید، در این شرایط لازم است جهت تعمیر ظرفشویی آاگ اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
ممکن است این مشکل ناشی از انتخاب برنامه نامناسب درون ظرفشویی رخ دهد. به منظور شست و شوی بهتر ظروف لازم است از مایع جلادهنده استفاده نمایید. بهتر است جهت ظروف در ماشین ظرفشویی از نمک های دانه درشت استفاده نمایید. اگر از قرص برخوردار از شوینده، نمک و جلادهنده درون ظرفشویی استفاده می کنید، دیگر نیازی به استفاده از جلادهنده و نمک نیست.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا ماشین ظرفشوییم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ حاضر می شود.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ماشین ظرفشویی آاگ در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آاگ با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات آاگ:

نمایندگی تعمیر آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آاگ برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی ماشین ظرفشویی

ظرفشویی

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کدفنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۰

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو

سبد پایین ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

۸۵۰,۰۰۰ تومان

دوش ابپاش ظرفشویی بکو 1512600200

دوش ابپاش ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دوش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

دوش ابپاش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد پنل ظرفشویی بکو

نمایشگر (برد پنل ) ظرفشویی بکو

۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد وای فای ظرفشویی بوش

برد وای فای ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۴۴۷۳

۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان

پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش

مجموعه پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۳۹۱۳

۲,۸۷۰,۰۰۰ تومان

سنسنوردما ظرفشویی بکو

سنسوردمای ظرفشویی بکو (اورجینال)

۴۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس (اورجینال)

۲,۹۸۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی الکترولوکس و AEG(اورجینال)

سبد بالای ظرفشویی الکترولوکس و AEG (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان