identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر لوازم خانگی آبسال

5/5 - (3 امتیاز)
absal_تعمیر-آبسال

جهت دریافت خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی آبسال در محل خود با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران تنها کافی است فرم زیر را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محا شما حاضر شده و اقدام به ارائه  تعمیر تخصصی لوازم خانگی آبسال در محل شما نمایند: 

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 
تعمیر لوازم خانگی آبسال

نماد اینماد روبراه سرویس

 

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آبسال در تهران تحت نظر تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس اقدام به ارائه کلیه خدمات تخصصی زیر می نماید :
کلیه خدمات مربوط به تعویض قطعات و یا تعمیرات یخچال ، یخچال فریزر و ساید آبسال
خدمات تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در محل
کلیه خدمات تخصصی مرتبط با نصب، سرویس و تعمیر ماشین های ظرفشویی آبسال
خدمات تخصصی تعمیر جاروبرقی آبسال

بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آبسال در تهران در کجا قرار دارد؟
روبراه سرویس تعمیرگاه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی آبسال در شهر تهران است، اگر یکی از لوازم خانگی و برقی شما در برند آبسال نظیر یخچال، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی دچار مشکل شده است.
در این شرایط نگران نباشید !!! نمایندگی تعمیرات آبسال برخوردار از شعبه های مختلفی در سراسر نقاط تهران و آماده ارائه خدمات تخصصی به شما کاربران عزیز در تمامی ساعات شبانه روز است. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آبسال برخوردار از کادری متخصص و سال ها سابقه است که اقدام به ارائه کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی آبسال در محل با ارائه ضمانتنامه معتبر خدمات پس از تعمیر می نماید.
کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی آبسال در روبراه سرویس با اورجینال ترین قطعات در محل شما و در همان روز و پس از ثبت درخواست تعمیرات شما انجام میگیرد. تعمیرکاران مجب روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر می شوند. لازم به ذکر است که کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی آبسال برخوردار از ۳ الی ۱۲ ماه ضمانت خدمات پس از تعمیر می باشد.
کلیه خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر لوازم خانگی آبسال همراه با فاکتور رسمی توسط مرکز روبراه سرویس به شما تقدیم می شود. کلیه تعمیرکاران این مرکز، دارای تخصص زیادی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آبسال می باشند. پس از تماس با مراکز تعمیرات آبسال در سراسر نقاط تهران ، مشاوره رایگان و تخصصی انجام می گیرد تا در صورت جزئی بودن مشکل دستگاه ، بدون نیاز به حصور تکنسین در محل قادر به رفع مشکل در باشید.
مزایای استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی آبسال در روبراه سرویس چیست؟
اگر لوازم خانگی بزرگ نظیر جاروبرقی، لباسشویی و یا ظرفشویی آبسال در حین کار دچار مشکل شده است ، نیازی به صرف هزینه و زمان جهت انتقال دستگاه به تعمیرگاه نخواهید داشت و تعمیرات لوازم خانگی در روبراه سرویس در محل و زیر نظر شما انجام می گیرد.
همچنین مرکز روبراه سرویس دارای مجرب ترین تکنسین ها به همراه به روز ترین دانش فنی جهت تعمیر لوازم خانگی آبسال است. به منظور آسودگی خاطر کاربران، خدمات تعمیرات لوازم خانگی آبسال در نمایندگی روبراه سرویس از ۳ تا ۶ ماه گارانتی خدمات پس از تعمیر برخوردار است.
روبراه سرویس برخوردار از پشتیبانی ۲۴ ساعته است. شما میتوانید در کلیه ساعات شبانه روز تنها با شماره گیری ۰۲۱۶۸۲۸۷ اقدام به ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود نموده و در کمتر از یک ساعت تعمیرکاران روبراه سرویس در محل شما حاضر می شوند و اقدام به ارائه خدمات با استفاده از اورجینال ترین قطعات می نمایند.
یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات تعمیرات در روبراه سرویس ، تعمیر لوازم خانگی آبسال در محل می باشد. به این صورت دیگر نیازی به صرف هزینه سنگین جهت حمل دستگاه به تعمیرگاه نخواهید داشت. علاوه بر آن از وارد شدن هر گونه آسیب به دستگاه خود در زمان انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیز پیشگیری خواهید کرد.
بنابراین اگر ساکن شهر تهران هستید می توانید برای ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی آبسال با شماره ۶۸۲۸۷ تماس حاصل فرمایید تا تعمیرکاران روبراه سرویس در کلیه نقاط شهر تهران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند و پس از عیب یابی دستگاه اقدام به تعمیر لوازم خانگی آبسال را زیر نظر شما کنند.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی آبسال در روبراه سرویس چگونه است؟

در صورت بروز مشکل در زمان کار با لوازم خانگی آبسال، تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷ در تهران تماس حاصل نموده و یا فرم درخواست تعمیرات لوازم خانگی در بالای صفحه را پر کنید تا از نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس با شما تماس گرفته شود و پس از ثبت درخواست تعمیر، تکنسین های روبراه سرویس برای تعیین زمان مناسب به منظور حضور در منزل با شما تماس نماید.

اصلی ترین ویژگی های نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی آبسال  چیست؟

نمایندگی معتبر تعمیر لوازم خانگی آبسال دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته برای کمک به کاربران است. کلیه خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر لوازم خانگی آبسال در نمایندگی روبراه سرویس، با استفاده از با کیفیت ترین قطعات لوازم خانگی انجام می گیرد. پس از اتمام خدمات نیز پشتیبانان روبراه سرویس برای پشتیبانی خدمات و ثبت رضایت با کاربران تماس می نماید.

در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان کار با دستگاه و یا نیاز به دریافت خدمات تخصصی نصب، تعمیر و یا سرویس لوازم خانگی آبسال در محل تنها لازم است جهت دریافت خدمات تعمیر لوازم خانگی آبسال با روبراه سرویس در تماس باشید.‌

نزدیک ترین نمایندگی تعمیر آبسال به محل کجاست؟

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، امروزه لوازم خانگی در برند های گوناگون و با به روز ترین امکانات در بازار تولید می شوند که یکی از با کیفیت ترین برند های لوازم خانگی برند آبسال می باشد. به دلیل تفاوت میان قطعات و تکنولوژی های گوناگون به کار رفته در این دستگاه ها، تعمیرات لوازم خانگی در برند های مختلف متفاوت است.

به همین دلیل بهتر است برای آسودگی خیال خود و جلوگیری از وارد شدن آسیب های بیشتر در لوازم خانگی، اگر در زمان کار با لوازم خانگی برند آبسال دچار مشکل شده اید، با مرکز تعمیرات روبراه سرویس در تهران تماس نمایید.

روبراه سرویس اقدام به ارائه کدام خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید آبسال می نماید؟

روبراه سرویس با برخورداری از تعمیرکاران مجرب و به صورت کاملا تخصصی اقدام به ارائه کلیه خدمات تخصصی زیر می نماید:

  • تعمیرات موتور یخچال فریزر و ساید بای ساید آبسال
  • شارژ گاز یخچال فریزر و ساید بای ساید آبسال در محل
  • خدمات تخصصی تعمیرات برد یخچال فریزر و ساید بای ساید آبسال در محل
  • تعمیرات تخصصی مدار دیفراست یخچال فریزر و ساید بای ساید آبسال
  • سرویس و عیب یابی تخصصی یخچال فریزر و ساید آبسال
  • رفع انواع ارورهای یخچال فریزر و ساید آبسال
  • عیب یابی و تعویض قطعات یخچال فریزر و ساید آبسال
  • تعمیرات تخصصی یخساز ساید بای ساید آبسال

 

روبراه سرویس اقدام به ارائه کدام خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال می نماید؟

روبراه سرویس به صورن تخصصی اقدام به ارائه خدمات تخصصی زیر در کلیه نقاط شهر تهران می نماید:

  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آبسال
  • تعمیر تخصصی دیگ ماشین لباسشویی آبسال
  • کلیه خدمات تعمیرات بلبرینگ و کاسه نمد در لباسشویی آبسال
  • تعمیرات و تعویض تخصصی سه نظام درام ماشین لباسشویی آبسال در محل
  • رفع مشکل لرزش ماشین لباسشویی آبسال در زمان کار
  • تعمیر مشکل برق گرفتگی ماشین لباسشویی آبسال
  • تعمیرات درب ماشین لباسشویی آبسال در محل
  • تعمیر و یا تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی آبسال
  • سرویس و جرم گیری ماشین لباسشویی آبسال
  • رفع انواع ارور های ماشین لباسشویی آبسال
  • عیب یابی و تعویض قطعات ماشین لباسشویی آبسال

روبراه سرویس اقدام به ارائه کدام خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال می نماید؟

جهت دریافت کلیه خدمات تخصصی زیر در محل خود با روبراه سرویس در تماس باشید:

  • سرویس، نصب، جرمگیری و عیب یابی ماشین ظرفشویی آبسال
  • تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی آبسال
  • رفع انواع ارورهای ماشین ظرفشویی آبسال
  • تعمیرات تخصصی جت پمپ ماشین ظرفشویی آبسال
  • فروش انواع شوینده های اورجینال نظیر نمک ،جلا و قرص ماشین ظرفشویی آبسال

روبراه سرویس اقدام به ارائه کدام خدمات تعمیر جاروبرقی آبسال می نماید؟

روبراه سرویس ارائه دهنده خدمات تخصصی زیر جهت تعمیر جاروبرقی آبسال است:

  • سرویس و عیب یابی تخصصی جاروبرقی آبسال
  • تعمیرات برد الکترونیکی جاروبرقی آبسال
  • تعمیرات تخصصی موتور جاروبرقی آبسال
  • تعویض پاکت جاروبرقی آبسال
  • عیب یابی و تعویض قطعات جاروبرقی آبسال
تعمیر لوازم خانگی آبسال

برند‌‌ ها

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر لوازم خانگی آبسال در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر لوازم خانگی آبسال در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی آبسال در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات لوازم خانگی آبسال ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات لوازم خانگی آبسال، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر لوازم خانگی آبسال در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر لوازم خانگی آبسال حاضر می شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی آبسال در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر لوازم خانگی آبسال به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر لوازم خانگی آبسال به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر لوازم خانگی آبسال در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر لوازم خانگی آبسال ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان لوازم خانگی آبسال در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر لوازم خانگی آبسال چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آبسال با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر لوازم خانگی آبسال از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر لوازم خانگی آبسال در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات آبسال:

 
تعمیر لوازم خانگی آبسال

تعمیر لوازم خانگی آبسال

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آبسال برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

snowa

روبراه سرویس ارزان ترین و باتجربه ترین!

 

پر فروش ترین قطعات جانبی 

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس