identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

5/5 - (2 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جهت نیاز به خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در منزل خود ،بایستی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و دکمه ارسال را کلیک کنید و یا با ما با شماره ۵ رقمی  زیر تماس حاصل فرمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص دستگاه فریجیدر جهت ارائه خدمات با ارزان‌ترین قیمت ممکن به محل مورد نظر اعزام شود. 

ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر توسط روبراه سرویس در محل منزل خودتان :

 

تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

تعمیر لوازم خانگی فریجیدر (Frigidaire)

می‌تواند بسته به نوع و مدل دستگاه متفاوت باشد، اما در کل، می‌توانید از مراحل زیر برای تعمیر برخی از مشکلات رایج استفاده کنید:

مشخص کردن مشکل:

قبل از هر چیزی، باید مشکل دقیق را مشخص کنید. آیا دستگاه خود راه افتاده است؟ آیا یک قطعه خاص خراب شده است؟

مطالعه دستورالعمل و راهنمای تعمیر:

دستورالعمل و راهنمای تعمیر موجود در دستهای دستگاه یا آنلاین می‌توانند به شما راهنمایی کنند. آنها شامل نکات ایمنی و راه‌حل‌های مشکلات رایج می‌شوند.

استفاده از منابع آنلاین:

شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی معمولاً منابع آنلاینی را فراهم می‌کنند که به شما کمک می‌کنند مشکلات خود را تشخیص دهید و راه‌حل‌هایی برای تعمیرات انجام دهید. در وب‌سایت فریجیدر به دنبال بخش پشتیبانی یا تماس با مشتریان بگردید.

تعمیرات ساده:

اگر مشکل ساده باشد (مانند تعویض یک لامپ یا چک کردن اتصالات الکتریکی)، شما ممکن است بتوانید خودتان اقدام به تعمیر کنید.

تماس با خدمات مشتریان یا تعمیرکار مجاز:

اگر مشکل پیچیده است و یا شما احساس نمی‌کنید می‌توانید آن را برطرف کنید، تماس با خدمات مشتریان فریجیدر یا تعمیرکار مجاز در نزدیکی شما را در نظر بگیرید.

توجه به ایمنی:

هرگز اقدام به تعمیر لوازم خانگی نکنید در صورتی که می‌خواهید با بخش‌های داخلی دستگاه‌ها برخورد کنید. اطمینان حاصل کنید که قبل از هر تلاشی، دستگاه خاموش و از برق خارج شده باشد.

توجه داشته باشید که در صورتی که دستگاه تحت گارانتی است، تعمیر آن را به تعمیرکار مجاز یا خدمات مشتریان فریجیدر ارجاع دهید تا از اعتبار گارانتی استفاده کنید.

 

فریجیدر (Frigidaire) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است و مدل‌های مختلفی از انواع محصولات خود را با مشخصات و قابلیت‌های متنوع عرضه کرده است. انواع محصولات این برند شامل ماشین لباسشویی، یخچال، فر، ماکروویو، ماشین ظرفشویی و سایر لوازم خانگی می‌شود. زیرا مدل‌ها و ویژگی‌ها ممکن است به تاریخچه و تکنولوژی تولید مربوط باشند، لیست کامل مدل‌ها به طور دقیق بسیار پیچیده خواهد بود. اما چند مدل از محصولات این برند را در زیر آورده‌ایم:

 

ماشین لباسشویی:

Frigidaire Front Load Washer FF4H01BWA

Frigidaire Top Load Washer FFTW4120SW

یخچال:

Frigidaire Gallery French Door Refrigerator FGHN2868TF

Frigidaire Side-by-Side Refrigerator FFSS2615TE

فر:

Frigidaire Gallery Wall Oven FGEW276SPF

Frigidaire Free-Standing Electric Range FCRE3052AS

ماکروویو:

Frigidaire Over-the-Range Microwave FGMV17WNVF

Frigidaire Countertop Microwave FFCM0934LS

ماشین ظرفشویی:

Frigidaire Built-In Dishwasher FGIP2468UF

Frigidaire Top Control Dishwasher FFID2426TD

مدل‌ها و ویژگی‌ها ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی شما و تاریخ تولید محصول تغییر کنند. برای اطلاعات دقیقتر و جدیدتر، به وب‌سایت رسمی Frigidaire یا نمایندگان معتبر این برند در منطقه‌ی شما مراجعه کنید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟

تعمیر لوازم خانگی فریجیدر کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی لوازم خانگی فریجیدر داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند فریجیدر علی الخصوص لوازم خانگی فریجیدر و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات لوازم خانگی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی فریجیدر استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر لوازم خانگی فریجیدر افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه لوازم خانگی فریجیدر
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر لوازم خانگی فریجیدر آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی لوازم خانگی فریجیدر به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی لوازم خانگی فریجیدر
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی فریجیدر در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر لوازم خانگی فریجیدر برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی لوازم خانگی فریجیدر است؟
آیا به منظور تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های لوازم خانگی فریجیدر با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر فریجیدر
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر لوازم خانگی فریجیدر پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل لوازم خانگی فریجیدر را حل کنند. اگر تعمیرکار لوازم خانگی فریجیدر از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر لوازم خانگی فریجیدر به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری لوازم خانگی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات لوازم خانگی های فریجیدر رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در تهران با استفاده از تخصصی ترین خدمات در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران می باشد. حتما نام برند فریجیدر را به عنوان یکی از با کیفیت ترین برند های لوازم خانگی شنیده اید. برند فریجیدر، تولید کننده لوازم خانگی با کیفیت در انواع طرح ها و رنگ ها می باشد.
این برند لوازم خانگی به دلیل رقابت زیادی که با سایر برند های مطرح دیگر لوازم خانگی نظیر ویرپول، سامسونگ ، ال جی ، جنرال الکتریک و برند های مطرح دیگر در دنیا دارد، در تلاش است تا همواره جزء برترین تولید کنندگان لوازم خانگی باشد و با توجه به خواست و سلیقه مشتریان خود و به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان خود همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.
فریجیدر جزء بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی است که اقدام به تولید انواع یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی ، ظرفشویی ، هود، مایکروفر ، جاق گاز و …نموده است و به همین سبب تبدیل به غول تولیدات لوازم خانگی شده است. روبراه سرویس با برخورداری از شعبه های مختلف در سراسر نقاط شهر تهران اقدام به تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر می نماید.
کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در روبراه سرویس با استفاده از قطعات اورجینال انجام می گیرد. کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در همان روز و پس از تماس شما در محل انجام می گیرد.
تعمیرکاران لوازم خانگی فریجیدر در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر می شوند. لازم به ذکر است که خدمات تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر از ضمانتنامه رسمی ۳ الی ۱۲ ماهه برخوردار می باشد.
کلیه خدمات تعمیر لوازم ختنگی فریجیدر با ارائه فاکتور رسمی روبراه سرویس انجام می گیرد. کلیه تکنسین های این مجموعه، در زمینه تعمیرات فریجیدر از مهارت زیادی برخوردار می باشند. استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات رسمی فریجیدر در روبراه سرویس تا ۷۵ % در هزینه تعمیرات صرفه جویی می شود و موجب افزایش طول عمر دستگاه شما خواهد شد.

برند‌‌ ها

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در تهران چه مزایایی دارد؟

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در تهران مزایای زیادی دارد که به شرح زیر است: لازم یه ذکر است که استفاده از این خدمات علاوه بر حفظ کیفیت دستگاه، موجب کمک به اقتصاد خانواده و افزایش طول عمر لوازم خانگی شما می گردد.

  • استفاده از مجرب ترین افراد در زمینه تعمیر لوازم خانگی فریجیدر
  • استفاده از اورجینال ترین قطعات در زمان تعمیر لوازم خانگی فریجیدر
  • ارائه خدمات پس از فروش پس از اتمام تعمیرات
  • ارتباطات مستقیم با کارخانه فریجیدر
  • ارائه گارانتی خدمات پس از تعمیرات به صورت ۳ تا ۱۲ ماهه
  • انجام کلیه خدمات تعمیرات فریجیدر زیر نظر مشتری
  • ارائه خدمات رایگان مشاوره حضوری و تلفنی و انلاین در کلیه ساعات شبانه روز
    و…

گروه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر با تعمیرکارانی خوش برخورد و حرفه ای توانسته به تمامی تهران بخصوص غرب و شرق با داشتن چندین نمایندگی مستقل خدمات خود را ارائه نماید. برنامه های نگهداری و تعمیرات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر برای مشتریان دائمی خود به منظور حصوصل اطمینان از کارکرد مناسب و عدم خرابی لوازم خانگی آنها همیشه در دسترس می باشد.
در صورت نیاز به خدمات نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تهران کافی است تلفن خود را بردازید و با نزدیکترین شعبه به خود تماس حاصل نمایید.

سرویس و خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در تهران شامل چه خدماتی می شود؟
خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در تهران شامل خدمات زیر می باشد:

  • کلیه خدمات تعمیرات یخچال فریزر و ساید فریجیدر در تهران
  • انجام خدمات تخصصی نظیر شارژ گاز ، تعویض ترموستات، فن، کندانسور، موتور، سنسور، ترموفیوز و تایمر یخچال فریجیدر در روبراه سرویس
  • سرویس مرتب کندانسور یخچال فریزر فریجیدر
  • ارائه خدمات تعویض لاستیک دور درب و رگلاژ دربیخچال فریجیدر
  • کلیه خدمات تعویض و تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریجیدر
  • خدمات تعویض فیلتر آب ساید فریجیدر

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر شامل چه خدماتی می شود؟
خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در روبراه سرویس شامل خدمات زیر می باشد:

  • خدمات تخصصی تعمیر و تعویض تایمر لباسشویی فریجیدر
  • تعویض قطعاتی نظیر پمپ تخلیه لباسشویی فریجیدر
  • ارائه خدمات تخصصی مرتبط با عیب یابی ماشین لباسشویی فریجیدر در محل

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی فریجیدر در روبراه سرویس شامل ارائه چه خدماتی می شود؟
خدمات تعمیر تایمر ماشین ظرفشویی فریجیدر شامل موارد زیر می باشد:

  • خدمات تخصصی تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی فریجیدر
  • تعویض تخصصی شیربرقی ماشین ظرفشویی فریجیدر
  • فروش اورجینال ترین شوینده ، قرص و نمک ماشین ظرفشویی
  • تعویض موتور ماشین ظرفشویی فریجیدر

خدمات تعمیر مایکروفر فریجیدر در روبراه سرویس شامل ارائه چه خدماتی می شود؟

  • خدمات تخصصی تعویض لامپ مگنتران مایکروفر فریجیدر
  • تعویض قطعاتی نظیر موتور سینی گردان در مایکروفر فریجیدر
  • تعمیر یا تعویض تخصصی برد الکترونیکی مایکروفر فریجیدر
  • تعمیرات و یا تعویض صفحه نمایش مایکروفر فریجیدر
  • عیب یابی تخصصی و ارائه خدمات مایکروفر ، مایکروویو و سولاردام در نمایندگی فریجیدر

خدمات تعمیر اجاق گاز فریجیدر در روبراه سرویس شامل ارائه چه خدماتی می شود؟

  • سرویس دوره ای اجاق گاز فریجیدر
  • تعمیر اهصصی ترموکوبل اجاق گاز فریجیدر
  • تعویض قطعاتی نظیر بوبین ، ترموکوبل و سایر قطعات اجاق گاز فریجیدر
  • عیب یابی تخصصی و ارائه کلیه خدمات تعمیر اجاق گاز در نمایندگی رسمی فریجیدر

خدمات تعمیر هود فریجیدر در روبراه سرویس شامل ارائه چه خدماتی می شود؟

  • خدمات تخصصی تعمیر ، سرویس و عیب یابی هود فریجیدر
  • نصب تخصصی لوازم آشپزخانه برند فریجیدر
    و … ( کلیه خدمات لوازم برقی و آشپزخانه برند فریجیدر)

تعمیرگاه مرکزی لوازم خانگی فریجیدر با برخورداری از بیش از نیم قرن تجربه و تکنسینهای مجرب، متعهد و آموزش دیده در رابطه با تعمیرات محصولات این برند جزء قدیمی ترین ها در این حوزه می باشد. ما با برخورداری از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری یکی از بهترین ها در این حوزه می باشیم.
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی فریجیدر در روبراه سرویس برخورداری از قطعات اورجینال ترین موجب افزایش طول عمر لوازم خانگی فریجیدر می شود ، هدف این مرکز جلب رضایت مشتری است و در این حوزه با استفاده از خدمات در کشورهای پیشرفته از جایگاه مهمی در منزل شما برخوردارند ، تلاش تعمیرکاران این مرکز به روز رسانی خدمات در تهران است که با کمک شما عزیزان به این هدف نزدیک خواهیم شد.

لازم به ذکر است که خدمات تعمیرات نمایندگی فریجیدر کاری بسیار حساس و تخصصی میباشد. در این راستا تعمیرکاران لوازم خانگی فریجیدر در روبراه سرویس آموزش های لازم را دیده اند تا بتواند با ارائه تخصصی ترین خدمات موجب تعمیر لوازم خانگی فریجیدر شوند. سوالات رایجی که اکثر کاربران از اوپراتورها جهت تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر می پرسند ، شامل موارد زیر می باشد :
در این مرکز از اورجینال ترین قطعات جهت عیب یابی و رفع مشکل لوازم خانگی فریجیدر استفاده می شود.
ارائه گارانتی و فاکتور معتبر با شرح ریز عملکرد در اتمام خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی فریجیدر .

نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در تهران کجاست؟
روبراه سوریس نمایندگی رسمی فریجیدر نمیباشد و به عنوان تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی فریجیدر اقدام به ارائه خدمت در محل شما می نماید.
نمایندگی رسمی لوازم خانگی فریجیدر در سراسر دنیا با هدف کاهش هزینه و زمان شما در زمان نیاز اقدام به ارائه خدمات می نماید. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی و همچنین جزء مشهورترین تولید کنندگان شناخته شده و چند سالی می شود که اقدام به صادر کردن محصولات خود به ایران می نماید و روبراه سرویس نیز به عنوان تعمیرگاه تخصصی و معتبر اقدام به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در تهران و در محل شما می نماید.

تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر لوازم خانگی فریجیدر حاضر می شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر لوازم خانگی فریجیدر به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر لوازم خانگی فریجیدر به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر لوازم خانگی فریجیدر ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان لوازم خانگی فریجیدر در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر لوازم خانگی فریجیدر چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات فریجیدر با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر لوازم خانگی فریجیدر از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات فریجیدر:

 
تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. فریجیدر با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

روبراه سرویس ارزان ترین و باتجربه ترین!

 

پر فروش ترین قطعات لوازم خانگی

یخچال و فریزر

فیلتر کمکی دو منظره ساید

فیلتر کمکی دو منظره ساید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

لامپ یخچال بوش

لامپ یخچال بوش با کدفنی ۱۰۰۲۴۲۸۴

۹۰۰,۰۰۰ تومان

یخ ساز ساید بکو

باکس یخ ساید بکو

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کشو فریزر ساید بوش

کشو فریزر ساید بوش

۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر اب ساید بکو

فیلتر اب ساید بکو ( اورجینال )

۵۵۰,۰۰۰ تومان

دمپر یخ ریز ساید بکو

دمپر یخ ریز ساید بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شیربرقی گاز یخچال بکو

شیربرقی گاز یخچال بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو ، بلومبرگ 4335650285

برد ساید بکو ، بلومبرگ ( اورجینال )

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو و ارچیلیک

برد ساید بکو ، بلومبرگ (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کاسه دیفراست فریزر بوش

کاسه دیفراست فریزر بوش کد فنی ۱۱۰۲۲۴۶۲

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کشو یخچال بوش

کشو یخچال بوش کد فنی ۰۰۷۰۹۶۶۷

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

فلاپ فریزر بوش

فلاپ فریزر بوش کد فنی ۰۰۶۶۳۸۲۹

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو

برد ساید بکو (اورجینال)

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دستگیره ی یخچال بکو

دستگیره ی یخچال بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۷۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۸۰۰,۰۰۰ تومان

بوبین یخریز ساید 

بوبین یخریز ساید

۳۰۰,۰۰۰ تومان

مجموعه ای از حرفه ای ترین تعمیرکارانان انحصاری فریجیدر اقدام به تعمیرات شما میکنند. متعهد بودن کارشناسان و تعمیرات حرفه ای کامل در منزل شما مشتری محترم انجام میشود.

۱٫قدیمی ترین نمایندگی اصلی فریجیدر در تهران با بیش از ۳۰ سال سابقه و خدمات فریجیدر.

۲٫صدور فاکتور رسمی در مرکز خدمات پس از فروش و پاسخگویی بعد از تعمیرات و گارانتی و ضمانت واقعی دستگاه شما پس از تعمیر.

۳٫هزینه های منطقی و واقعی در تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر همانند ساید بای ساید و یخچال فریزر شما. 

۴٫اعزام کارشناس متخصص فریجیدر در هر نقطه ای از تهران و تعمیرات فوری

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس