identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستنیگهاوس در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر در زمان کار با ماشین ظرفشویی وستینگهاوس دچار مشکل شده اید و نیاز به دریافت خدمات تخصصی در زمینه سرویس، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محل و یا تعویض قطعات دارید، بهتر است با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس در روبراه سرویس در تماس باشید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند. به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محل تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا

با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی ماشین ظرفشویی وستینگهاوس داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند وستینگهاوس علی الخصوص ماشین ظرفشویی وستینگهاوس و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی وستینگهاوس استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین ظرفشویی وستینگهاوس
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ماشین ظرفشویی وستینگهاوس به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی وستینگهاوس
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی وستینگهاوس است؟
آیا به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین ظرفشویی وستینگهاوس با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر وستینگهاوس
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ماشین ظرفشویی وستینگهاوس را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین ظرفشویی وستینگهاوس از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ماشین ظرفشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ماشین ظرفشویی های وستینگهاوس رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آشنایی با رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در زمان کار

ممکن است در زمان کار با ماشین ظرفشویی وستینگهاوس نیز مانند سایر لوازم برقی و خانگی دچار مشکل شوید که در ادامه شما را با این مشکلات رایج و همچنین نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محل آشنا خواهیم کرد:

چرا ماشین ظرفشویی وستینگهاوس روشن نمی شود؟
یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس ، روشن نشدن دستگاه است. در این شرایط لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است اقدام به بررسی اتصالات برد الکترونیکی کنید. علاوه بر آن لازم است موتور ظرفشویی وستینگهاوس را نیز بررسی نمایید. همچنین عیب یابی میکروسوئیچ نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. اگر مشکل روشن نشدن دستگاه شما رفع نشد، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محل در تماس باشید.

علت باقی ماندن لکه بر روی ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی، باقی ماندن لکه بر روی ظروف پس از شست و شو است. جهت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس لازم است اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
از مرغوب بودن و اورجینال بودن مواد شوینده ماشین ظرفشویی مطمئن شوید. همچنین اطمینان حاصل کنید که برنامه شست و شوی مناسبی برای ظروف خود انتخاب کرده باشید. اگر مشکل باقی ماندن لکه بر روی ظروف، رفع نشد بهتر است با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در تهران در تماس باشید.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چیست؟
در این بخش می خواهیم به بررسی نحوه عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در زمان عدم تخلیه آب پس از اتمام شست و شو بپردازیم:
این مشکل می تواند ناشی از پمپ تخلیه باشد. در این شرایط لازم است اقدام به تعویض پمپ کنید. لازم به ذکر است که اگر آب درون دستگاه تخلیه نشود، لازم است سریعا با تعمیرکاران مجرب تماس نمایید. به منظور حفظ کارایی ظرفشویی وستینگهاوس لازم است از پمپ تخلیه اورجینال استفاده نمایید. اگر با مشکل عدم تخلیه آب از درون دستگاه مواجه شده اید، بهتر است به منظور رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس تماس نمایید.

علت از کار افتادن پروانه شست و شوی ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی، از کار افتادن پروانه شست و شوی دستگاه است. جهت عیب یابی از کار افتادن پروانه شست و شوی ظرفشویی وستینگهاوس بهتر است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
این پروانه وظیفه دارد فشار آب را با استفاده از بازوها به سمت ظروف درون دستگاه بفرستد. لازم به ذکر است که ظروف با فشار و شدت زیاد آب است که شسته می شوند و پروانه یکی از مهم ترین قطعات درون دستگاه است که اگر دچار مشکل شده باشد لازم است آن را با دقت باز و تعمیر و یا تعویض کرد و مجدد این قطعه را در جای مشخص خود نصب و امتحان نمایید. چنانچه قادر به رفع مشکل پروانه دستگاه نبودید، بهتر است جهت تعمیر این قطعه با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در تماس باشید.

علت نشتی آب از ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چیست؟
به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در زمان بروز مشکل نشتی آب از دستگاه لازم است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
معیوب شدن شیلنگ تخلیه، معیوب شدن شلنگ ورودی، وجود مشکل در پمپ آب ماشین ظرفشویی، معیوب شدن واشر ظرفشویی، وجود مشکل در محفظه مواد شوینده، معیوب شدن بازوی آب پاش، و اختلال در عملکرد شناور یا سوئیچ شناور می تواند در بروز این مشکل مؤثر باشد. اگر قادر به رفع مشکل نشتی آب از ظرفشویی نبودید، می توانید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در تهران در تماس باشید.

علت خاموش شدن ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس، خاموش شدن دستگاه است. به منظور عیب یابی و رفع مشکل خاموش شدن ظرفشویی وستینگهاوس بهتر است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است اقدام به بررسی وجود مشکل در سنسور نشتی دستگاه کنید. سپس لازم است بررسی کنید که دستگاه شما نشتی نداشته باشد. اگر قادر به رفع مشکل خاموش شدن دستگاه نشده اید، می توانید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در تماس باشید.

چرا قفسه ها در ماشین ظرفشویی وستینگهاوس نمی چرخد؟
یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی، نچرخیدن قفسه های دستگاه است. به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس لازم است اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
معیوب شدن غلتک های قفسه ها ناشی از زنگ زدگی یا شکستن، گیر کردن قفسه های دستگاه و یا انسداد در مسیر آنها با چربی و باقی مانده مواد غذایی می تواند در بروز این مشکل مؤثر باشد.

علت خارج شدن بوی بد از ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس ، خارج شدن بوی بد ماشین از دستگاه است. به منظور عیب یابی و رفع مشکل بوی بد ماشین ظرفشویی وستینگهاوس لازم است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
ممکن است شلنگ تخلیه یا فیلتر دستگاه شما پر از چربی شده باشد. علاوه بر آن لازم است اقدام به بررسی پسماند مواد غذایی درون پمپ تخلیه نمایید. در صورت باقی ماندن غذایی اضافی در میان بازوهای آبپاش هم ممکن است با این مواجه شوید. چنانچه دستگاه خود را به صورت مرتب تمیز نکنید نیز عاملی با ایجاد بوی بد دستگاه مواجه خواهید شد. چنانچه قادر به رفع این مشکل نشده اید بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محل استفاده نمایید.

علت روشن شدن چراغ نمک در ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات کاربران در زمان کار با ماشین ظرفشویی، روشن نشدن چراغ نمک دستگاه است. لازم است به منظور بررسی و عیب یابی مشکل روشن شدن چراغ نمک ظرفشویی وستینگهاوس اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
اتمام نمک درون مخزن دستگاه، فعال نبودن سنسور نمک، معیوب شدن سنسور نمک و همچنین وجود نشتی نمک از مخزن در بروز این مشکل موثر است.
استفاده از نمک نامرغوب نیز می تواند در بروز این مشکل مؤثر باشد؛ اگر از دانش فنی کافی به منظور رفع این مشکل برخوردار نیستید بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محل استفاده کنید.

علت نشتی نمک در ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات در زمان کار با ماشین ظرفشویی، نشتی نمک از دستگاه است. جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
ممکن است درب مخزن دستگاه باز مانده باشد، همچنین پر کردن بیش از حد مخزن نیز در بروز این مشکل مؤثر است. در نهایت نیز لازم است بررسی کنید که محفظه نمک معیوب نشده باشد.

علت معیوب شدن دکمه های ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی، معیوب شدن شدن دکمه های آن است. جهت تعمیر و عیب یابی معیوب شدن دکمه های ماشین ظرفشویی وستینگهاوس اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
لازم است اقدام به بررسی معیوب شدن پنل فرمان، و یا اختلال در تاچ پد دستگاه کنید. علاوه بر آن وجود خرابی در برد الکترونیکی نیز در بروز این مشکل مؤثر است. اگر لازم باشد اقدام به تعمیر دکمه های دستگاه کنید بهتر است با نمایندگی تعمیر ظرفشویی وستینگهاوس در روبراه سرویس در تماس باشید.

چرا ظروف در ماشین ظرفشویی وستینگهاوس خشک نمی شود؟
یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی، خشک نشدن ظروف درون دستگاه است. راهنمای آموزش تعمیر و رفع خشک نشدن ظروف درون ماشین ظرفشویی وستینگهاوس شامل موارد زیر است:
لازم است اقدام به بررسی چیدمان ظروف با راهنمای دستگاه نمایید. سپس لازم است اقدام به بررسی مقدار مایع جلا دهنده درون دستگاه کنید. تنظیمات نامناسب شست و شو، وجود مشکل در المنت و ترموستات و معیوب شدن دریچه ها می تواند در بروز این مشکل مؤثر باشد.
در صورت خشک نشدن ظروف به دلایلی به جز دلایل فوق بهتر است به منظور رفع این مشکل از سرویس کاران نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در تهران کمک بگیرید.

علت بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی، بسته نشدن کامل درب دستگاه است. راهنمای تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در زمان باز نشدن درب دستگاه شامل موارد زیر است:
معیوب شدن بازوها، وجود مشکل در لولای درب، خرابی فنر درب، معیوب شدن واشر و لاستیک دور درب به دلیل عدم استفاده درست و معیوب شدن قفل و چفت درب می تواند در بروز این مشکل مؤثر باشد. اگر چاره ای جز تعویض این قطعات ندارید، می توانید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در تهران تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس حاضر می شود.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات وستینگهاوس:

 
نمایندگی تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. وستینگهاوس با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

جهت ثبت درخواست نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی در انواع برند ها در شهر تهران به لینک های زیر مراجعه کنید

Previous slide
Next slide

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس

پر فروش ترین قطعات ماشین ظرفشویی

ظرفشویی

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کدفنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۰

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو

سبد پایین ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

۸۵۰,۰۰۰ تومان

دوش ابپاش ظرفشویی بکو 1512600200

دوش ابپاش ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دوش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

دوش ابپاش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد پنل ظرفشویی بکو

نمایشگر (برد پنل ) ظرفشویی بکو

۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد وای فای ظرفشویی بوش

برد وای فای ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۴۴۷۳

۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان

پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش

مجموعه پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۳۹۱۳

۲,۸۷۰,۰۰۰ تومان

سنسنوردما ظرفشویی بکو

سنسوردمای ظرفشویی بکو (اورجینال)

۴۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس (اورجینال)

۲,۹۸۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان