identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود

5/5 - (1 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود (Kenwood) در محل :

جهت ثبت درخواست تعمیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید: 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم فوق کاربردی در خانه ها می باشد که به شکل قابل توجهی موجب تسهیل در فرآیند شست و شوی ظروف می گردد. یکی از با کیفیت ترین ماشین های ظرفشویی موجود در بازار نیز ظرفشویی کنوود است. اگر در زمان کار با ماشین ظرفشویی کنوود دچار مشکل شده اید و نیاز به دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در تهران دارید تنها کافی است با

شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نموده و یا فرم فوق را پر کنید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود

برای پیدا کردن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود (Kenwood) در منطقه‌ی خود، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

وب‌سایت رسمی:

یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن نمایندگی تعمیرات، مراجعه به وب‌سایت رسمی کنوود است. بسیاری از شرکت‌ها اطلاعات نمایندگی‌های تعمیراتی را در بخش پشتیبانی یا تماس با ما قرار می‌دهند.

تماس با خدمات مشتریان:

با تماس با خدمات مشتریان کنوود، اطلاعات دقیق در مورد نمایندگی‌های تعمیراتی در نزدیکی شما را خواهید یافت. شماره تماس خدمات مشتریان معمولاً در دفاتر مرکزی یا وب‌سایت شرکت قابل دسترسی است.

استفاده از اینترنت:

با جستجوی نام شهر یا منطقه شما به افزودن عبارات مانند “نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود” در موتورهای جستجو، ممکن است لیست نمایندگی‌های تعمیراتی در نزدیکی شما را بیابید.

مشارکت در انجمن‌ها و گروه‌های آنلاین:

ممکن است در انجمن‌ها یا گروه‌های آنلاین مرتبط با لوازم خانگی یا مصرفی شرکت کنوود، افرادی باشند که تجربیات نمایندگی‌های تعمیراتی را به اشتراک بگذارند و شما را به نمایندگی‌های معتبر در اطرافتان ارجاع دهند.

مراجعه به فروشگاه‌های محلی:

در برخی از فروشگاه‌های لوازم خانگی یا فروشگاه‌های الکترونیکی، ممکن است اطلاعاتی در مورد نمایندگی‌های تعمیراتی در اختیار داشته باشند.

با این روش‌ها، احتمالاً می‌توانید نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود را در نزدیکی خود پیدا کنید و از خدمات تعمیراتی متخصصانه برخوردار شوید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

آشنایی با ویژگی های خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود در روبراه سرویس

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی ماشین ظرفشویی کنوود داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند کنوود علی الخصوص ماشین ظرفشویی کنوود و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی کنوود استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ماشین ظرفشویی کنوود افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین ظرفشویی کنوود
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ماشین ظرفشویی کنوود به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی کنوود
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی کنوود در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی کنوود است؟
آیا به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین ظرفشویی کنوود با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر کنوود
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ماشین ظرفشویی کنوود را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین ظرفشویی کنوود از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ماشین ظرفشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ماشین ظرفشویی های کنوود رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آموزش عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود زیر نظر تعمیرکاران روبراه سرویس

ممکن است در زمان کار با ماشین ظرفشویی کنوود با برخی مشکلات مواجه شوید که در ادامه شما را با رایج ترین این مشکلات و همچنین نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در محل خود آشنا خواهیم کرد.
رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی کنوود در حین کار به شرح زیر است:

علت عدم شست و شوی تمیز ظروف در ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
اگر در زمان کار با ماشین ظرفشویی کنوود با تمیز شسته نشدن ظروف درون دستگاه مواجه شده اید، لازم است جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
تمیز نشدن ظروف درون دستگاه می تواند ناشی از عدم استفاده ناصحیح از ماشین ظرفشویی رخ دهد. بنابراین لازم است به راهنمای فارسی چگونگی استفاده از ماشین ظرفشویی کنوود مراجعه نمایید. اگر ظروف بیش از حد مجاز را در دستگاه قرار دهید نیز این مشکل مواجه خواهید شد. در صورتی که پیش از قرار دادن ظروف درون دستگاه اقدام به تمیز کردن تکه های مواد غذایی نکنید نیز نیز ظروف به خوبی درون ظرفشویی شسته نمی شوند.
در صورت بروز مشکلاتی نظیر از کار افتادن سوییچ شناور و یا بازوی اسپری نیز با تمیز نشدن ظروف درون دستگاه مواجه می شوید. توجه داشته باشید که اگر مشکل تمیز شسته نشدن ظروف درون دستگاه ناشی از مشکلات فنی باشد، بهتر است با تعمیرکار ماشین ظرفشویی کنوود روبراه سرویس در تهران تماس نمایید.
علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
اگر دستگاه شما روشن نمی شود و یا شروع به کار نمی کند، لازم است اقدام به بررسی موارد زیر جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود نمایید:
اگر ماشین ظرفشویی شما روشن می شود اما از دستگاه صدای عجیبی نظیر وزوز خارج می شود، موتور دستگاه شما معیوب شده است. چنانچه صدای وزوز دستگاه به گوش شما نمی رسد، ممکن است قطعه دیگری معیوب شده باشد. در این شرایط احتمال انسداد در پمپ نیز وجود دارد. همچنین معیوب شدن اتصالات و سیم کشی نیز شما را با این مشکل مواجه می سازد.
عامل مهم دیگر شروع به کار نکردن ظرفشویی مرتبط با شکسته شدن سوییچ ماشین ظرفشویی کنوود می باشد. اگر قادر به رفع این مشکل در منزل نبودید، بهتر است جهت تعمیر تخصصی دستگاه با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در تهران در تماس باشید.

علت عدم آبگیری ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
اگر دستگاه شما قادر به آبگیری نیست، بهتر است اقدام به بررسی زیر جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود نمایید:
گیر کردن شناور یکی از رایج ترین عوامل بروز این مشکل است. همچنین باز ماندن درب ماشین ظرفشویی نیز مانع از آبگیری دستگاه می شود. این اتفاق می تواند به دلیل معیوب شدن سوییچ درب رخ دهد. اگر دستگاه شما قادر به آبگیری نیست، بهتر است با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در تماس باشید.

علت عدم توقف آبگیری در ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
اگر آبگیری در دستگاه شما متوقف نمی شود، بهتر است موارد زیر را به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در نظر داشته باشید.
این مشکل می تواند ناشی از معیوب شدن تایمر رخ داده باشد. علاوه بر آن ممکن است دریچه آب نیز به دلیل نقص فنی خود به خود باز مانده باشد. اگر مشکل قطع نشدن آبگیری درون ماشین ظرفشویی رفع نشد، بهتر است برای دریافت خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود با نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس در تماس باشید.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
در صورتی که دستگاه شما قادر به تخلیه آب نیست، لازم است اقدام به بررسی موارد زیر جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود نمایید:
انسداد درون فیلتر یا معیوب شدن پمپ تخلیه، موجب بروز این مشکل می شود. سپس بهتر است اقدام به بررسی بازوی آبپاش کنید و بررسی کنید که خرده های غذا بر روی این قطعه گیر نکرده باشد. این اتفاق می تواند ناشی از شکستگی در پمپ تخلیه رخ داده باشد. وجود خرابی در سنسور تخلیه نیز موجب تخلیه نشدن آب می شود. اگر مشکل عدم تخلیه دستگاه رفع نشد، بهتر است با نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در تهران تماس بگیرید.

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
در صورتی که در ماشین ظرفشویی کنوود ظروف به خوبی خشک نمی شود، لازم است به منظور عیب یابی دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری بهتر است اقدام به بررسی هیتر المنت دستگاه نمایید. سپس لازم است پمپ تخلیه را بررسی کنید. در نهایت نیز بهتر است اقدام به بررسی ترموستات تنظیم دما نمایید.

علت بوی بد ظروف داخل ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
در صورت بوی بد ظروف موجود در ماشین ظرفشویی کنوود، بهتر است برای رفع بوی بد دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
به این صورت بهتر است فیلتر کف دستگاه، پمپ تخلیه و شیلنگ خروجی فاضلاب را بررسی نمایید.
علاوه بر آن بهتر است به منظور رفع بوی بد ظروف درون ماشین ظرفشویی کنوود اقدام به انجام موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است دستگاه را از هرگونه مواد غذایی پاک نمایید. سپس می توانید محلولی حاوی یک استکان سرکه و یک قاشق جوش شیرین را تهیه نمایید و این محلول را در کف دستگاه خود بریزید. در مرحله بعدی می توانید ماشین ظرفشویی را بدون ظرف روشن نموده و اجازه دهید یک دور کامل عملیات شست و شو انجام گیرد.

علت از کار افتادن دکمه های ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
اگر دکمه های تعبیه شده بر روی ماشین ظرفشویی شما از کار افتاده باشد، لازم است جهت تعمیر ظرفشویی کنوود اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
این مشکل می تواند به دلیل معیوب شدن دکمه های موجود بر روی پنل ظرفشویی رخ داده باشد که در این شرایط بهتر است با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود تماس نمایید. در صورت اختلال در عملکرد برد ماشین ظرفشویی نیز با از کار افتادن دکمه ها مواجه می شوید. در این شرایط بهتر است عیب یابی برد ظرفشویی به صورت تخصصی انجام گیرد. در صورتی که قادر به رفع این مشکل نیستید بهتر است با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود تماس بگیرید.

چرا بر روی ظروف شسته شده در ماشین ظرفشویی کنوود لکه باقی می ماند؟
در صورت باقی ماندن لکه بر روی ظروف لازم است جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
در صورت وجود سختی در آب منطقه شما، لکه ها و سفیدک هایی بر روی ظروف باقی می‌ ماند. در این شرایط چنانچه از مواد شوینده مخصوص آب سخت و یا شوینده‌ های معمولی استفاده نمایید، قادر به رفع این مشکل خواهید بود. اگر مشکل باقی ماندن لکه ها روی ظروف رفع نشد، بهتر است برای تعمیرات دستگاه خود از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در تهران استفاده کنید.

علت وجود نشتی آب در ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
در صورت وجود نشتی آب از دستگاه، بهتر است اقدام به بررسی موارد زیر جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود نمایید:
ممکن است ظروف بیش از حدی را درون دستگاه خود قرار داده باشید. معیوب شدن پیچ و مهره ها و همچنین واشر نیز موجب نشتی آب از دستگاه می شود. عامل دیگر نشتی آب مرتبط با پارگی شلنگ یا شل شدن شلنگ تخلیه می باشد. اگر دستگاه مشکل نشتی آب دارد، بهتر است برای رفع این مشکل با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در محل تماس بگیرید.

علت حل نشدن مواد شوینده داخل ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
اگر مواد شوینده در ماشین ظرفشویی کنوود حل نمی شود؛ لازم است اقدام به بررسی موارد زیر جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود نمایید:
پیش از هرکاری لازم است از تمیز بودن مخزن شوینده ماشین ظرفشویی مطمئن شوید. در صورت بروز این مشکل به دلیل کثیف بودن این مخزن، تنها کافی است آن را تمیز کنید، در غیر این صورت چاره ای حجز تعویض این قطعه نخواهید داشت. در نهایت اگر مواد شوینده درون دستگاه حل نمی شود، تنها باید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود تماس نمایید.

علت قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
اگر درب دستگاه شما قفل نمی شود، لازم است اقدام به بررسی موارد زیر جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود نمایید:
تراز نبودن دستگاه یکی از مهم ترین عواملی است که مانع از قفل شدن درب دستگاه می گردد. علاوه بر آن خرابی چفت درب نیز از قفل شدن درب دستگاه جلوگیری می کند. گاهی ممکن است لاستیک دور درب دستگاه شما دچار ساییدگی و یا پارگی شده باشد. اگر درب دستگاه شما قفل نمی شود، بهتر است با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در تهران تماس نمایید.

علت خارج شدن صدای زیاد از ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
اگر از ماشین ظرفشویی کنوود صدای زیادی خارج می شود، لازم است اقدام به بررسی موارد زیر جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود نمایید:
در صورت گیر کردن بازوی آبپاش به ظروف ها با خارح شدن صدای ناهنجار دستگاه مواجه می شوید. علاوه بر آن شل شدن پیچ و مهره های دستگاه نیز موجب خارج شدن صدای زیاد از دستگاه می گردد. معیوب شدن پمپ نیز عامل دیگر خارج شدن صدای زیاد از دستگاه است. در صورتی که از دستگاه شما صدای بیش از حدی خارج می شود، بهتر است با نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی کنوود در محل تماس نمایید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود حاضر می شود.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ماشین ظرفشویی کنوود در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات کنوود با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات کنوود:

 
تعمیر لواززم خانگی کنوود

تعمیر لواززم خانگی کنوود

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. کنوود برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

جهت ثبت درخواست نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی در انواع برند ها در شهر تهران به لینک های زیر مراجعه کنید

Previous slide
Next slide

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس

پر فروش ترین قطعات ماشین ظرفشویی

ظرفشویی

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کدفنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۰

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو

سبد پایین ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

۸۵۰,۰۰۰ تومان

دوش ابپاش ظرفشویی بکو 1512600200

دوش ابپاش ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دوش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

دوش ابپاش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد پنل ظرفشویی بکو

نمایشگر (برد پنل ) ظرفشویی بکو

۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد وای فای ظرفشویی بوش

برد وای فای ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۴۴۷۳

۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان

پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش

مجموعه پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۳۹۱۳

۲,۸۷۰,۰۰۰ تومان

سنسنوردما ظرفشویی بکو

سنسوردمای ظرفشویی بکو (اورجینال)

۴۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس (اورجینال)

۲,۹۸۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان