identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر در زمان کار با یخچال وستینگهاوس دچار مشکل شده اید و نیاز به دریافت خدمات تخصصی سرویس، نصب مجدد و یا تعمیر وستینگهاوس دارید، بهتر است با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران و با استفاده از با کیفیت ترین قطعات می باشد که در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ارائه خدمات در محل شما می نماید. به این صورت به منظور دریافت خدمات تخصصی تعمیر یخچال وستینگهاوس تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟

تعمیر یخچال وستینگهاوس کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی یخچال وستینگهاوس داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند وستینگهاوس علی الخصوص یخچال وستینگهاوس و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات یخچال شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی وستینگهاوس استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر یخچال وستینگهاوس افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه یخچال وستینگهاوس
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر یخچال وستینگهاوس آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی یخچال وستینگهاوس به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی یخچال وستینگهاوس
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز یخچال وستینگهاوس در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر یخچال وستینگهاوس برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی یخچال وستینگهاوس است؟
آیا به منظور تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های یخچال وستینگهاوس با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر وستینگهاوس
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر یخچال وستینگهاوس پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل یخچال وستینگهاوس را حل کنند. اگر تعمیرکار یخچال وستینگهاوس از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر یخچال وستینگهاوس به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری یخچال جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات یخچال های وستینگهاوس رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آشنایی با مشکلات رایج یخچال وستینگهاوس در حین کار

ممکن است در زمان کار با یخچال وستینگهاوس نیز مانند سایر لوازم خانگی و برقی دچار مشکل شوید که در ادامه شما را با این مشکلات رایج و همچنین نحوه تعمیر آن در منزل آشنا خواهیم کرد:

علت خارج شدن صدای زیاد از یخچال فریزر وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در زمان کار با یخچال فریزر وستینگهاوس با آن مواجه شوید، صدای زیاد دستگاه است. در ادامه شما را با آموزش تعمیر و عیب یابی این مشکل در یخچال فریزر وستینگهاوس آشنا خواهیم کرد:
گاهی ممکن است، صدای زیادی موجود درون یخچال ناشی از اشیایی باشد که در قسمت زیرین و یا پشت دستگاه گیر کرده اند. بنابراین بهتر است کلیه قسمت های یخچال فریزر را جهت برداشتن اشیا خارج کنید. علاوه بر آن تراز نبودن یخچال نیز از عوامل مهم دیگری است که موجب صدای زیاد یخچال شود.
به همین سبب لازم است دستگاه خود را در مکانی صاف و بدون سیب قرار دهید. عامل مهم دیگر صدای زیاد یخچال مرتبط با وجود مشکل در کمپرسور دستگاه می باشد. چنانچه کمپرسور یخچال معیوب شده باشد با خارج شدن صدای زیاد مواجه خواهید شد.
به منظور تعمیر و یا تعویض کمپرسور یخچال لازم است با نمایندگی خدمات تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در تماس باشید. در صورت وجود مشکل در فن یخچال نیز با خارج شدن ناهنجاری از دستگاه مواجه خواهید شد. در این شرایط لازم است فن یخچال را جهت روغن کاری بررسی کنید. خارج شدن صداهای زیاد و ناهنجار درون دستگاه می تواند ناشی از مشکل در برد کنترل اصلی دستگله رخ دهد که نیاز به سرویس و تعمیر یخچال وستینگهاوس دارد.
چنانچه در زمان کار با یخچال خود متوجه خارج شدن صدای زیاد شده اید، بهتر است اقدام به تعویض موتور کنید. چنانچه از دستگاه شما صدای زیادی خارج شده و موجب آزار شما شده است، بهتر است به منظور رفع این مشکل و تعمیرات دستگاه از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس در تهران استفاده کنید.
چرا یخچال وستینگهاوس قادر به خنک کردن نیست؟
یکی از مشکلات رایج در زمان کار با یخچال فریزر وستینگهاوس ، خنک نکردن دستگاه است. در ادامه شما را با نحوه تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس آشنا خواهیم کرد:
معیوب شدن ترموستات و یا کندانسور از ایجاد برودت درون دستگاه جلوگیری می کند. در صورتی که یخچال یا فریزر شما به اندازه کافی سرد نکند ممکن است درون ترموستات و یا کندانسور مشکلی رخ داده باشد. برد نقش مهمی در کنترل دما و ارسال ولتاژ به کمپرسور بر عهده دارد.
معیوب شدن برد کنترل دما مانع از به گردش درآمدن سیستم خنک کننده خواهد کرد و در این شرایط یخچال شما سرد نخواهد شد. خرابی اواپراتور نیز یکی دیگر از مهم ترین دلایل سرد نشدن یخچال است. در صورت عدم وجود برودت و یا سرما درون دستگاه شما، می توانید با استفاده از آموزش های فوق اقدام به رفع مشکل خرابی یخچال وستینگهاوس در محل نماییید، در غیر این صورت می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل تماس نمایید.

علت از کار افتادن یخساز درون یخچال وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات کاربران در زمان کار با یخچال فریزر، از کار افتادن ن یخساز دستگاه است. راهکار رفع این مشکل به شرح زیر است: این مشکل می تواند ناشی از از کار افتادن ماژول موتور یخساز باشد و یا ممکن است ناشی از گرفتگی دریچه ورودی آب رخ دهد. 

در این شرایط لازم است اقدام به بررسی این قطعات و در صورت نیاز تعویض آن کنید.در صورت از کار افتادن یخساز دستگاه، بهتر است برای تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در محلل از خدمات نمایندگی تعمیرات در روبراه سرویس استفاده کنید.

علت عملکرد مداوم یخچال فریزر وستینگهاوس چیست؟
یکی دیگر از مشکلات کاربران در زمان کار با یخچال فریزر، عملکرد مداوم دستگاه است. راهکار عیب یابی و تعمیر یخچال وستینگهاوس در این شرایط به شرح زیر است:
ممکن است در سیم پیچی‌های کندانسور مشکلی ایجاد شده باشد و یا در چفت نشدن درب یخچال اختلالی ایجاد شده باشد. همچنین نشتی در گاز یخچال از مهم ترین عوامل کارکرد بی وقفه یخچال وستینگهاوس است. در صورت عملکرد یکسره دستگاه، بهتر است جهت تعمیر و عیب یابی با نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل در تماس باشید.

علت خاموش و روشن شدن یخچال وستینگهاوس چیست؟
راهکار رفع مشکل خاموش و روشن شدن یخچال وستینگهاوس در مدت زمان کوتاه شامل موارد زیر است؛ در صورت بروز این مشکل در این بخش از آموزش های نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس با همراه ما باشید.
این مشکل می تواند ناشی از کثیفی سیم پیچی‌های پشتی دستگاه شما باشد. معیوب شدن فن کندانسور یا مشکل در موتور کمپرسور در بروز این مشکل دخیل است. در این شرایط بهتر است با استفاده از یک قلم موی درشت اقدام به تمیز کردن این قطعات کنید.
علاوه بر آن از وارد نمودن هر فشار به فن یا موتور خودداری نمایید. لازم به ذکر است که خاموش و روشن شدن ناگهانی دستگاه ممکن است یک آسیب جدی باشد، به همین سبب لازم است در صورت بروز این مشکل، جهت تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت عدم یخ زدایی یخچال فریزر وستینگهاوس چیست؟
راهکار رفع مشکل و تعمیر یخ زدایی نکردن یخچال وستینگهاوس شامل موارد زیر است:
این مشکل می تواند ناشی از معیوب شدن تایمر یخ زدایی و یا ترموستات یخ زدایی دستگاه باشد و لازم است اقدام به تعویض این قطعات نمایید. چنانچه یخچال شما به صورت اتومات یخ زدایی نمی کند، بهتر است به منظور تعمیر و عیب یابی از خدمات مرکز تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس استفاده کنید.

علت چفت نشدن درب یخچال وستینگهاوس چیست ؟
یکی از رایج ترین مشکلات یخچال فریزر، چفت نشدن درب دستگاه است. راهکار رفع مشکل چفت نشدن درب یخچال وستینگهاوس شامل موارد زیر است:
چفت نشدن درب دستگاه می تواند ناشی از پارگی درزگیر و یا نوار پلاستیکی دور درب یخچال باشد. چفت نشدن درب یخچال موجب کاهش کارایی در عملکرد یخچال خواهد شد. علاوه بر آن لازم است مواد غذایی و ظروف دارون یخچال را بررسی کنید تا از بسته شدن درب یخچال جلوگیری نکند.
سپس لازم است کشوها به شکل درستی در جای مشخص خود تنظیم شده باشند. در غیر این صورت از بسته شدن درب جلوگیری می شود. در صورت عدم بسته شدن کامل درب دستگاه ممکن است مشکل ناشی از لاستیک دور درب باشد که لازم است اقدام به تعویض آن کنید، در این شرایط نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در محل اقدام به اعزام تعمیرکار در همان روز جهت رفع مشکل دستگاه شما می نماید.

علت وجود نشتی در یخچال وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات یخچال فریزر، نشت آب از دستگاه است. راهکار رفع این مشکل و تعمیر یخچال وستینگهاوس به شرح زیر است:
در صورت وجود مشکل در مخزن تخلیه و یا شیلنگ آب متصل به دستگاه ممکن است با نشت آب از یخچال مواجه شوید. در این شرایط لازم است به فکر تعمیر و یا تع.یض مخزن تخلیه و لوله های مربوطه نمایید. در صورت وجود مشکل نشت آب از یخچال، بهتر است به منظور رفع عیب و تعمیر یخچال وستینگهاوس از خدمات نمایندگی روبراه سرویس استفاده کنید.

علت ایجاد رطوبت در دیواره یخچال وستینگهاوس چیست؟
یکی از رایج تریم مشکلات یخچال فریزر، ایچاد رطوبت در دیواره های دستگاه است. جهت رفع این مشکل اقدام به بررسی موارد زیر کنید.
در صورت شرجی بودن دمای محیط، ایجاد رطوبت درون یخچال امری طبیعی می باشد. همچنین ممکن است به دلیل بسته نشدن کامل درب با این مشکل مواجه شوید.
همچنین قرار دادن مقدار زیادی سبزیجات و یا مواد آبکی درون دستگاه نیز با ایجاد رطوبت بر روی دیواره یخچال مواجه می شوید. اگر در دیواره های دستگاه خود رطوبت مشاهده کردید لازم است به موارد فوق دقت نمایید و اقدام به رفع این مشکل نمایید.

چرا آب از آبسردکن یخچال وستینگهاوس خارج نمی شود؟
یکی از رایج ترین مشکلات یخچال فریزر، خارج نشدن آب از آب سرد کن دستگاه شما می باشد. راهکار تعمیر و عیب یابی خارج نشدن آب از آبسردکن وستینگهاوس شامل موارد زیر است:
در اکثر مواقع بروز این مشکل می تواند به دلیل بسته نشدن کامل درب فریزر رخ دهد. در این شرایط لازم است اقدام به بررسی کامل درب کنید و با وارد کردن فشار بیشتری درب را ببندید. همچنین لازم است از باز بودن شیر لوله اصلی آب مطممئن شوید. در صورت بسته بودن شیر لازم است آن را باز کنید. 

سپس لازم است هر گونه پیچ خوردگی و یا مسدود شدن لوله آب را نیز بررسی کنید. لازم به ذکر است که دمای یخچال وستینگهاوس باید استاندارد باشد. اگر دما پایین تر از میزان استاندارد ممکن است با یخ زدن مخزن آب مواجه شوید. اگر با خرابی آبسرد کن دستگاه مواجه شده اید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل استفاده کنید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر یخچال وستینگهاوس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال وستینگهاوس در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات یخچال وستینگهاوس ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات یخچال وستینگهاوس، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت درخواست تعمیر یخچال وستینگهاوس در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر یخچال وستینگهاوس حاضر می شود.

هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر یخچال وستینگهاوس به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر یخچال وستینگهاوس به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر یخچال وستینگهاوس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر یخچال وستینگهاوس ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان یخچال وستینگهاوس در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر یخچال وستینگهاوس چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر یخچال وستینگهاوس از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات وستینگهاوس:

 
نمایندگی تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. وستینگهاوس با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال خود تنها کافی است بر روی برند یخچال خود کلیک کنید

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات یخچال فریزر

یخچال و فریزر

فیلتر کمکی دو منظره ساید

فیلتر کمکی دو منظره ساید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

لامپ یخچال بوش

لامپ یخچال بوش با کدفنی ۱۰۰۲۴۲۸۴

۹۰۰,۰۰۰ تومان

یخ ساز ساید بکو

باکس یخ ساید بکو

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کشو فریزر ساید بوش

کشو فریزر ساید بوش

۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر اب ساید بکو

فیلتر اب ساید بکو ( اورجینال )

۵۵۰,۰۰۰ تومان

دمپر یخ ریز ساید بکو

دمپر یخ ریز ساید بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شیربرقی گاز یخچال بکو

شیربرقی گاز یخچال بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو ، بلومبرگ 4335650285

برد ساید بکو ، بلومبرگ ( اورجینال )

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو و ارچیلیک

برد ساید بکو ، بلومبرگ (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کاسه دیفراست فریزر بوش

کاسه دیفراست فریزر بوش کد فنی ۱۱۰۲۲۴۶۲

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کشو یخچال بوش

کشو یخچال بوش کد فنی ۰۰۷۰۹۶۶۷

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

فلاپ فریزر بوش

فلاپ فریزر بوش کد فنی ۰۰۶۶۳۸۲۹

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو

برد ساید بکو (اورجینال)

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دستگیره ی یخچال بکو

دستگیره ی یخچال بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۷۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۸۰۰,۰۰۰ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس