identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر یخچال فریزر کنوود

Rate this page

تلفن نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود (Kenwood) در محل :

جهت ثبت درخواست تعمیر برای تعمیر یخچال فریزر کنوود در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید: 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یخچال فریزر به دلیل نقشی که در تازه نگه داشتن مواد غذایی ایفا می کند، در کلیه خانه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین صورت لازم است به استفاده اصولی از این دستگاه توجه کنید. اگر شما نیز در زمان کار با یخچال کنوود با هرگونه مشکلی مواجه شده اید می توانید برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر یخچال کنوود در محل خود با پر کردن فرم فوق و یا شماره گیری ۶۸۲۸۷-۰۲۱ با روبراه سرویس تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات تعمیر یخچال کنوود نمایند.

تعمیر یخچال فریزر کنوود

تعمیر یخچال فریزر کنوود

برای پیدا کردن نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود (Kenwood) در منطقه‌ی خود، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

وب‌سایت رسمی:

یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن نمایندگی تعمیرات، مراجعه به وب‌سایت رسمی کنوود است. بسیاری از شرکت‌ها اطلاعات نمایندگی‌های تعمیراتی را در بخش پشتیبانی یا تماس با ما قرار می‌دهند.

تماس با خدمات مشتریان:

با تماس با خدمات مشتریان کنوود، اطلاعات دقیق در مورد نمایندگی‌های تعمیراتی در نزدیکی شما را خواهید یافت. شماره تماس خدمات مشتریان معمولاً در دفاتر مرکزی یا وب‌سایت شرکت قابل دسترسی است.

استفاده از اینترنت:

با جستجوی نام شهر یا منطقه شما به افزودن عبارات مانند “نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود” در موتورهای جستجو، ممکن است لیست نمایندگی‌های تعمیراتی در نزدیکی شما را بیابید.

مشارکت در انجمن‌ها و گروه‌های آنلاین:

ممکن است در انجمن‌ها یا گروه‌های آنلاین مرتبط با لوازم خانگی یا مصرفی شرکت کنوود، افرادی باشند که تجربیات نمایندگی‌های تعمیراتی را به اشتراک بگذارند و شما را به نمایندگی‌های معتبر در اطرافتان ارجاع دهند.

مراجعه به فروشگاه‌های محلی:

در برخی از فروشگاه‌های لوازم خانگی یا فروشگاه‌های الکترونیکی، ممکن است اطلاعاتی در مورد نمایندگی‌های تعمیراتی در اختیار داشته باشند.

با این روش‌ها، احتمالاً می‌توانید نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود را در نزدیکی خود پیدا کنید و از خدمات تعمیراتی متخصصانه برخوردار شوید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

آشنایی با ویژگی های خدمات تعمیرات یخچال فریزر کنوود در روبراه سرویس

تعمیر یخچال فریزر کنوود کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی یخچال فریزر کنوود داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند کنوود علی الخصوص یخچال فریزر کنوود و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات یخچال فریزر شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی کنوود استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر یخچال فریزر کنوود افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه یخچال فریزر کنوود
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر یخچال فریزر کنوود آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی یخچال فریزر کنوود به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی یخچال فریزر کنوود
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر کنوود در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر یخچال فریزر کنوود برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی یخچال فریزر کنوود است؟
آیا به منظور تعمیر یخچال فریزر کنوود در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های یخچال فریزر کنوود با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر کنوود
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر یخچال فریزر کنوود پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل یخچال فریزر کنوود را حل کنند. اگر تعمیرکار یخچال فریزر کنوود از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر یخچال فریزر کنوود به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری یخچال فریزر جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات یخچال فریزر های کنوود رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آشنایی با مشکلات رایج یخچال کنوود در حین کار

یخچال کنوود نیز مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است به مرور زمان دچار مشکلاتی شود. ما در ادامه شما را با رایج ترین مشکلات این دستگاه و همچنین نحوه تعمیر یخچال کنوود در محل آشنا خواهیم کرد. رایج ترین مشکلات یخچال فریزر کنوود به شرح زیر است:

علت یکسره کار کردن یخچال کنوود چیست؟
در صورت عملکرد یکسره دستگاه شما، بهتر است به منظور عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر کنوود اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
در صورت معیوب شدن ترموستات یخچال کنوود، دستگاه قادر به تشخیص دمای مناسب نبوده و موتور به شکل مداوم برای خنک کردن کار می کند. این مشکل می تواند ناشی از کثیف بودن پیچ های کندانسور رخ دهد. لازم به ذکر است که خاک برای موتور و سایر لوازم برقی مضر است و این قاعده برای یخچال ها نیز مستثنا نیست.
در صورت انباشت گرد و غبار بر روی سیم پیچ ها، لازم است کندانسور به صورت مداوم برای خنک نگه داشتن مواد غذایی کار کند، به همین ترتیب نیز فن به شکل مداوم کار خواهد کرد. به منظور رفع این مشکل بهتر است سیم های کندانسور را به شکل دستی تمیز کنید.
انسداد دریچه هوای یخچال کنوود نیز در بروز این مشکل مؤثر است. در صورت انباشت گرد و غبار در دریچه هایی که هوا را به داخل موتور می کشانند، موجب می شود تا فن کندانسور به شکل مداوم کار کند.
در صورت بسته شدن منافذ، لازم است آنها را تمیز کنید. در صورت وجود نقص فنی در موتور یخچال کنوود نیز با این مشکل مواجه خواهید شد. ممکن است با گذشت زمان خود موتور نیز دچار آسیب دیدگی شده باشد .
به منظور تعمیر و یا تعویض قطعات موتور دستگاه خود بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در محل تماس بگیرید. فرسودگی مهر و موم درب نیز عامل دیگر بروز این مشکل می باشد. یخچال فریزر ها وظیفه دارند هوای سرد خود از طریق پانل های عایق موجود بر روی دیواره و همچنین لاستیک دور درب یخچال حفظ نمایند.
در صورت فرسودگی و یا معیوب شدن لاستیک دور درب نیز هوای سرد از یخچال خارج می شود و در این شرایط فن لازم است به شکل مداوم کار کند. در این شرایط لازم است برای تعمیر دستگاه خود اقدام به تعویض لاستیک دور درب یخچال نمایید.

علت عدم انجماد مواد غذایی در فریزر کنوود چیست؟
در صورتی که مواد غذایی در فریزر کنوود منجمد نمی شود، بهتر است برای عیب یابی و تعمیر یخچال کنوود اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
اگر حجم زیادی مواد غذایی بسیار داغ را داخل فریزر قرار داده باشید یا به شکل مداوم درب دستگاه را باز کنید، بر دمای درون فریزر تاثیری بر جای خواهید گذاشت. در این شرایط برای انجماد مواد غذایی به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت. در قسمت پشت منافذ فریزر شما یک پنکه تبخیرکننده واقع شده است که موجب گردش هوای خنک درون دستگاه می شود. لازم است محتویات را از جلوی دریچه دستگاه خود بردارید تا به این شکل این قطعه قادر باشد هوا را به تمامی نقاط فریزر برساند.
پس انجام این کار، می توانید یک دماسنج را داخل دستگاه بگذارید و پس از یک الی دو ساعت آن را بررسی نمایید. لازم است دما حدود صفر درجه فارنهایت باشد. به این شکل بهتر است اقدام به کنترل دمای فریزر خود کنید. در صورت بالا بودن دمای فریزر، تنها کافی است مقدار برودت دستگاه را افزایش دهید.

علت نشتی آب از یخچال کنوود چیست؟
در صورت وجود نشتی در یخچال خود، می توانید به موارد زیر پیش از تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود توجه نمایید:
پیش از هرکاری لازم است از تراز بودن یخچال مطمئن شوید .در صورت عدم تراز نبودن دستگاه لازم است پایه های یخچال را بر اساس راهنمای فارسی یخچال کنوود تنظیم نمایید. سپس بررسی نمایید که لوله تخلیه یخچال کنوود دچار انسداد نشده باشد. در صورت انسداد لوله تخلیه، با ایجاد نشتی آب در دستگاه خود مواجه خواهید شد. 

در این شرایط لازم است عامل انسداد را یافته و هرچه سریع تر آن را رفع کنید. علت بروز نشتی، می تواند ناشی از یخساز یخچال کنوود باشد. بنابراین لازم است اقدام به بررسی دقیق رابط شیر آب کنید و در صورت نیاز مجدد آن را محکم نمایید. علاوه بر آن ممکن است لوله ای که وظیفه انتقال آب به یخساز را بر عهده دارد شل شده باشد که لازم است آن را سفت نمایید.
گاهی نیز ممکن است یخساز به شکل درستی مونتاژ نشده باشد. در این شرایط لازم است به منظور تعمیر یخچال کنوود با روبراه سرویس در تماس باشید. در صورت فرسودگی در فیلتر آب یخچال نیز لازم است آن را تعویض کنید. گاهی اوقات نیز ممکن است رسوباتی که درون فیلتر انباشته شده باشند که موجب ترک خوردگی شلنگ فیلتر می شوند و لازم است مشکل شلنگ آب را رفع کنید.

علت خارج شدن بوی بد از یخچال کنوود چیست؟
یکی از مشکلاتی که کاربران برای رفع آن با نمایندگی تعمیر یخچال کنوود تماس می نمایند، آن است که از دستگاه بوی بدی خارج می شود، اگر شما نیز با این مشکل مواجه شده اید در ادامه با ما همراه باشید. گاهی ممکن است مواد غذایی فاسد و یا ریختن مایعات در کابین یخچال موجب خارج شدن بوی بد از دستگاه شما شود.
در این شرایط لازم است از بو زداهای اورجینال مخصوص دستگاه خود استفاده کنید. همچنین می توانید چند تکه زغال و یا تفاله قهوه را درون ظرفی قرار داده و سپس به مدت چند روز داخل یخچال بگذارید. لازم است به منظور پیشگیری از بروز این اتفاق به صورت هفتگی داخل یخچال را تمیز کنید.
علت یخ زدن دیواره پشتی یخچال کنوود چیست؟
یخ زدن دیواره پشتی یخچال کنوود می تواند ناشی از کمبود شارژ گاز یخچال به دلیل نشتی باشد. در این شرایط بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال کنوود تماس بگیرید تا کارشناسان ما اقدام به شارژ مجدد گاز یخچال شما نمایند. معیوب شدن ترموستات یخچال نیز می تواند موجب بروز این مشکل شود که لازم است در صورت نیاز این قطعه را تعویض کنید.

علت اتومات نکردن یخچال کنوود چیست؟
در صورتی که با اتومات نکردن یخچال کنوود مواجه شده اید لازم است بدانید که با توجه به مدل یخچال، علت این مشکل می تواند متغیر باشد.
پیش از هر کاری لازم است اقدام به بررسی ترموستات، سنسور و برد یخچال کنوود کنید. اگر این قطعات دچار مشکل نشده است، بهتر است از خدمات تعمیر یخچال کنوود استفاده کنید.

سرویس یخچال کنوود چه مزیتی دارد؟
یکی از نکاتی که همواره متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود به آن اشاره می کنند، اهمیت سرویس یخچال جهت پیشگیری از خرابی های آن می باشد، که اکثر کاربران تا پیش از بروز مشکل در دستگاه خود، سرویس یخچال کنوود را مهم نمی دانند.
لازم است بدانید که قطعات یخچال کنوود با یکدیگر مرتبط هستند و بروز مشکل در هر یک از آن ها می تواند به در صورت عدم رفع به موقع مشکل موجب بروز خرابی های شدید تر در قطعات مهم دستگاه شود، به همین سبب لازم است تا پیش از نیازمند شدن به خدمات تعمیر یخچال فریزر کنوود در محل به سرویس مرتب دستگاه توجه کنید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر یخچال فریزر کنوود در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر یخچال فریزر کنوود در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر کنوود در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات یخچال فریزر کنوود ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات یخچال فریزر کنوود، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر یخچال فریزر کنوود در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر یخچال فریزر کنوود حاضر می شود.

هزینه تعمیر یخچال فریزر کنوود در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر یخچال فریزر کنوود به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر یخچال فریزر کنوود به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر یخچال فریزر کنوود در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر یخچال فریزر کنوود ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان یخچال فریزر کنوود در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر یخچال فریزر کنوود چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات کنوود با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر یخچال فریزر کنوود از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر یخچال فریزر کنوود در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات کنوود:

 
تعمیر لواززم خانگی کنوود

تعمیر لواززم خانگی کنوود

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. کنوود برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال خود تنها کافی است بر روی برند یخچال خود کلیک کنید

پر فروش ترین قطعات یخچال فریزر

یخچال و فریزر

فیلتر کمکی دو منظره ساید

فیلتر کمکی دو منظره ساید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

لامپ یخچال بوش

لامپ یخچال بوش با کدفنی ۱۰۰۲۴۲۸۴

۹۰۰,۰۰۰ تومان

یخ ساز ساید بکو

باکس یخ ساید بکو

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کشو فریزر ساید بوش

کشو فریزر ساید بوش

۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر اب ساید بکو

فیلتر اب ساید بکو ( اورجینال )

۵۵۰,۰۰۰ تومان

دمپر یخ ریز ساید بکو

دمپر یخ ریز ساید بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شیربرقی گاز یخچال بکو

شیربرقی گاز یخچال بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو ، بلومبرگ 4335650285

برد ساید بکو ، بلومبرگ ( اورجینال )

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو و ارچیلیک

برد ساید بکو ، بلومبرگ (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کاسه دیفراست فریزر بوش

کاسه دیفراست فریزر بوش کد فنی ۱۱۰۲۲۴۶۲

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کشو یخچال بوش

کشو یخچال بوش کد فنی ۰۰۷۰۹۶۶۷

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

فلاپ فریزر بوش

فلاپ فریزر بوش کد فنی ۰۰۶۶۳۸۲۹

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو

برد ساید بکو (اورجینال)

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دستگیره ی یخچال بکو

دستگیره ی یخچال بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۷۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۸۰۰,۰۰۰ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس