identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر آبمیوه گیری بکو

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری بکو در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر آبمیوه گیری بکو در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

همان طور که می دانید نوشیدن آبمیوه های طبیعی، بر سلامت افراد در کلیه فصول تاثیر قابل توجهی بر جای می گذارد. آبمیوه های کارخانه ای و بسته بندی شده به دلیل برخورداری از مواد نگهدارنده، از خواص آبمیوه های طبیعی برخوردار نیست. به همین سبب جهت تهیه آبمیوه طبیعی لازم است اقدام به استفاده از آبمیوه گیری های با کیفیت نمایید. یکی از با کیفیت ترین برند های آبمیوه گیری موجود در بازار نیز، برند بکو می باشد.

تعمیر آبمیوه گیری بکو

تعمیر آبمیوه گیری بکو

اگر در زمان کار با آبمیوه گیری بکو دچار مشکل شده اید می توانید به منظور دریافت خدمات تخصصی تعمیر آبمیوه گیری بکو در محل خود با نمایندگی تعمیر روبراه سرویس تماس نمایید. جهت دریافت خدمات روبراه سرویس تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر آبمیوه گیری بکو در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر آبمیوه گیری بکو کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی آبمیوه گیری بکو داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند بکو علی الخصوص آبمیوه گیری بکو و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات آبمیوه گیری شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی بکو استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر آبمیوه گیری بکو افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه آبمیوه گیری بکو
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بکو در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بکو در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر آبمیوه گیری بکو آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی آبمیوه گیری بکو به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی آبمیوه گیری بکو
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز آبمیوه گیری بکو در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر آبمیوه گیری بکو برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی آبمیوه گیری بکو است؟
آیا به منظور تعمیر آبمیوه گیری بکو در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری بکو در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بکو در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های آبمیوه گیری بکو با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر بکو
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بکو در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بکو لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر آبمیوه گیری بکو پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل آبمیوه گیری بکو را حل کنند. اگر تعمیرکار آبمیوه گیری بکو از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر آبمیوه گیری بکو به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری آبمیوه گیری جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات آبمیوه گیری های بکو رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آموزش عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری بکو در محل زیر نظر مرکز روبراه سرویس

ممکن است در زمان کار با آبمیوه گیری بکو دچار مشکلاتی شوید که ما در ادامه شما را با رایج ترین مشکلات این دستگاه در زمان کار و همچنین نحوه تعمیر آبمیوه گیری بکو در محل آشنا خواهیم کرد:

علت خاموش شدن ناگهانی آبمیوه گیری بکو چیست؟
به منظور بررسی مشکل خاموش شدن ناگهانی آبمیوه گیری، لازم است اقدامات زیر را به منظور عیب یابی و تعمیرات آبمیوه گیری بکو انجام دهید:
پیش از هرکاری لازم است اقدام به بررسی اورلود آبمیوه گیری نمایید. گاهی نیز ممکن است موتور دستگاه شما نیم سوز شده باشد. لازم است به منظور عیب یابی تخصصی و تعمیر آبمیوه گیری بکو از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید.

علت عدم آبگیری آبمیوه گیری بکو چیست؟
عدم آبگیری میوه ها می تواند ناشی از کند بودن تیغه باشد که به منظور تعمیر و عیب یابی آبمیوه گیری بکو لازم است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
گاهی ممکن است تیغه و یا صفحه تیغه دستگاه شما معیوب شده باشند. همچنین امکان کند شدن تیغه و یا معیوب شدن آن نیز وجود دارد. لازم است تیغه ها را تعویض نمایید. علاوه بر آن ممکن است فاصله میان تیغه و صفحه زیرین آن زیاد شده باشد و به همین دلیل دستگاه قادر به آبگیری مناسب میوه ها نباشد. در این شرایط لازم است از چند واشر تنظیم کننده بر روی شفت موتور دستگاه خود استفاده نمایید.

علت داغ کردن موتور آبمیوه گیری بکو چیست؟
اگر با مشکل داغ کردن موتور دستگاه مواجه شده اید، لازم است اقدام به بررسی نکات زیربه منظور تعمیر آبمیوه گیری بکو نمایید:
گاهی ممکن است وارد کردن حجم زیادی میوه جهت آب گیری در دستگاه، موجب داغ شدن موتور شده باشد. علاوه بر آن اگر دستگاه شما خالی روشن شده و اقدام به انجام کار کند، موجب داغ شدن موتور خواهد شد. بهتر است از آبگیری میوه های سفت به منظور پیشگیری از داغ شدن موتور دستگاه خودداری نمایید. چنانچه دستگاه خود را در حین کار بر روی فرش و یا موکت قرار دهید، با مشکل داغ شدن موتور مواجه می شوید. داغ شدن موتور ممکن است یکی از نشانه های نیم سوز شدن موتور باشد.

علت خارج شدن بوی سوختگی از آبمیوه گیری بکو چیست؟
خارج شدن بوی سوختگی از دستگاه می تواند ناشی از بروز برخی موارد زیر باشد که لازم است سریعا اقدام به بررسی این نکات و تعمیر آبمیوه گیری بکو کنید:
ممکن است داغ شدن بیش از حد موتور موجب خارج شدن بوی سوختگی در آبمیوه گیری شود. همچنین ممکن است که مایعات به درون دستگاه شما نشتی پیدا کرده باشد. در این شرایط لازم است اقدام به بررسی موتور کنید تا رطوبتی وارد دستگاه شما نشده باشد.

برخی نکات کاربردی جهت افزایش طول عمر آبمیوه گیری بکو
با رعایت برخی نکات زیر می توانید تا حد زیادی از وارد شدن آسیب به آبمیوه گیری بکو جلوگیری نمایید. موارد زیر در معیوب شدن آبمیوه گیری به میزان زیادی تاثیر گذار می باشند:
بهتر است ااز مقدار زیادی میوه به منظور آبگیری درون دستگاه خودداری کنید. همچنین بهتر است از پر شدن بیش از حد تفاله گیر درون دستگاه جلوگیری کنید.
اگر مخزن تفاله گیر به شدت پر شده باشد لازم است آن را خالی کنید.
لازم است همواره از آب گیری میوه های خیلی سفت درون دستگاه جلوگیری کنید.
به هیچ عنوان دستگاه خود را بر روی سطوحی نظیر موکت و فرش قرار ندهید.
از کارکردن مداوم با آبمیوه گیری بکو خودداری نمایید.
لازم است از داغ شدن بیش از حد موتور آبمیوه گیری بکو پیشگیری کنید.
اگر ظرف آبمیوه گیری دچار شکستگی شده است لازم است سریعا آن را تعویض کنید.
بهتر است به کابل آبمیوه گیری توجه کنید و درصورت وجود قطعی سریعا اقدام به تعویض کابل نمایید.
در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه خود سریعا به منظور دریافت خدمات تخصصی تعمیر آبمیوه گیری بکو با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر آبمیوه گیری بکو در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر آبمیوه گیری بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر آبمیوه گیری بکو در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات آبمیوه گیری بکو ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات آبمیوه گیری بکو، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر آبمیوه گیری بکو در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر آبمیوه گیری بکو حاضر می شود.

هزینه تعمیر آبمیوه گیری بکو در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر آبمیوه گیری بکو به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر آبمیوه گیری بکو به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر آبمیوه گیری بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر آبمیوه گیری بکو ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان آبمیوه گیری بکو در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر آبمیوه گیری بکو چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات بکو با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر آبمیوه گیری بکو از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر آبمیوه گیری بکو در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات بکو:

تعمیرلوازم خانگی بکو

تعمیرلوازم خانگی بکو

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. بکو برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی آبمیوه گیری

آبمیوه گیری

درب آبمیوه گیری بوش

درب آبمیوه گیری بوش

تماس بگیرید

درب آبمیوه گیری بوش

درب آبمیوه گیری بوش

تماس بگیرید

درب آبمیوه گیری بوش

درب آبمیوه گیری بوش

تماس بگیرید

برس نظافت آبمیوه گیری بوش

برس آبميوه گيری بوش

۷۶۰,۰۰۰ تومان

قاب زیر موتور اصلی آبمیوه گیری بوش

قاب زیر موتور آبمیوه گیری بوش

۳۱۳,۳۷۰ تومان

نگهدارنده سمت راست دسته آبمیوه گیری بوش

نگهدارنده سمت راست دسته آبمیوه گیری بوش

۲۸۰,۰۰۰ تومان

نگهدارنده اصلی دسته آبمیوه گیری بوش

نگهدارنده سمت چپ دسته آبمیوه گیری بوش

۲۸۰,۰۰۰ تومان

مجرای آبمیوه گیری بوش

مجرای آبميوه گيری بوش

۱,۳۹۶,۵۳۹ تومان

پارچ آبمیوه گیری بوش

پارچ آبمیوه گیری بوش کد فنی ۰۰۷۰۱۶۹۷

۱,۲۴۰,۰۰۰ تومان

پایه موتور آبمیوه گیری بوش

قاب روی موتور آبمیوه گیری بوش

۴۵۰,۰۰۰ تومان

نگهدارنده درب آبميوه گيري بوش- سمت راست

۷۳۰,۰۰۰ تومان

مجرای آبمیوه گیری بوش

مجرای آبمیوه گیری بوش

۹۹۸,۴۹۵ تومان

جداکننده فوم آبمیوه گیری بوش

جدا کننده فوم آبمیوه گیری بوش

۳۷۲,۱۵۸ تومان

سیم آبمیوه گیری بوش

سیم آبمیوه گیری بوش با کد فنی ۰۰۶۳۱۵۸۷

۲۲۹,۹۰۷ تومان

ولوم آبمیوه گیری بوش

ولوم آبمیوه گیری بوش با کد فنی ۰۰۶۳۱۵۸۸

۳۵۰,۰۰۰ تومان

کفی آبمیوه گیری بوش

کفی آب میوه گیری بوش با کد فنی ۰۰۷۹۶۱۳۷

۳۵۰,۰۰۰ تومان

ضامن میکروسوئیچ بوش

ضامن میکروسوئیچ آبمیوه گیری بوش با کد فنی ۰۰۶۳۸۰۰۰

۲۹۴,۲۵۹ تومان

اهرم آبمیوه گیری بوش

دسته آبمیوه گیری بوش با کد فنی ۰۰۷۹۶۱۳۳

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

سالور آبمیوه گیری بوش

مجرای آبمیوه گیری بوش با کد فنی ۱۲۰۰۶۷۹۷

۱,۳۴۶,۳۸۲ تومان

کلید آبمیوه گیری بوش

۴۱۶,۱۸۸ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس