identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر اجاق گاز بکو

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر اجاق گاز بکو در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر اجاق گاز بکو در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از کاربردی ترین لوازم برقی و خانگی در آشپزخانه اجاق گاز می باشد که مهم ترین دستگاه جهت پخت غذا می باشد. یکی از با کیفیت ترین برند های اجاق گاز موجود در بازار نیز برند بکو است. به دلیل اهمیت اجاق گاز و اتصال مستقیم این دستگاه به گاز شهری، لازم است اگر نیاز به خدمات نصب و یا تعمیر اجاق گاز دارید با نمایندگی تعمیر روبراه سرویس تماس نمایید.

تعمیر اجاق گاز بکو

تعمیر اجاق گاز بکو

روبراه سرویس با مجرب ترین تعمیرکاران اقدام به ارائه خدمات تخصصی تعمیر اجاق گاز بکو در تهران می نماید. به منظور دریافت خدمات تخصصی تعمیر اجاق گاز بکو تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر اجاق گاز بکو در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر اجاق گاز بکو کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی اجاق گاز بکو داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند بکو علی الخصوص اجاق گاز بکو و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات اجاق گاز شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی بکو استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر اجاق گاز بکو افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه اجاق گاز بکو
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر اجاق گاز بکو آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی اجاق گاز بکو به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی اجاق گاز بکو
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز اجاق گاز بکو در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر اجاق گاز بکو برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی اجاق گاز بکو است؟
آیا به منظور تعمیر اجاق گاز بکو در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر اجاق گاز بکو در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های اجاق گاز بکو با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر بکو
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر اجاق گاز بکو پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل اجاق گاز بکو را حل کنند. اگر تعمیرکار اجاق گاز بکو از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر اجاق گاز بکو به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری اجاق گاز جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات اجاق گاز های بکو رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آموزش عیب یابی و تعیر اجاق گاز بکو در محل زیر نظر مرکز روبراه سرویس

ممکن است در زمان کار با اجاق گاز بکو دچار مشکلاتی شوید که آگاهی از این مشکلات و همچنین نحوه تعمیر اجاق گاز بکو در محل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. بنابراین به مشکلات زیر و نحوه رفع این مشکل توجه کنید. در ادامه شما را با رایج ترین مشکلات اجاق گاز بکو آشنا خواهیم کرد:

علت خاموش شدن شعله اجاق گاز بکو پس از رها کردن ولوم چیست؟
یکی از مشکلات در اجاق گاز بکو، خاموش شدن شعله پس از رها کردن وا.ک می باشد. جهت تعمیر و رفع مشکل خاموش شدن شعله گاز بکو پس از رها کردن ولوم اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است اقدام به نظافت روی شعله پخش کن نمایید و به صورت کامل چربی های آن را پاک کنید. سپس لازم است اقدام به بررسی ترموکوپل اجاق گاز نمایید تا مشکلی در این قطعه وجود نداشته باشد. سپس بهتر است در صورت نیاز اقدام به تعمیر و یا تعویض ولوم نمایید.
همچنین به نظافت سوراخ‌های پیلوت توجه کنید. اگر به این صورت مشکل رفع نشد، بهتر است پیلوت را تعویض کنید. اگر با بررسی موارد فوق این مشکل رفع نشد، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز بکو در تهران کمک بگیرید.

چرا جرقه زن اجاق گاز بکو دچار مشکل شده است؟
یکی دیگر از مشکلات رایج در اجاق گازها، وجود مشکل در جرقه زدن دستگاه میباشد. به منظور عیب یابی و رفع ایرادات اجاق‌ گاز بکو اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
پیش از هرکاری اقدام به بررسی میکروسوییچ کنید و در صورت لزوم نیز اقدام به تعمیر و یا تعویض این قطعه نمایید. اگر مشکل جرقه زن دستگاه به این صورت رفع نشد، می توانید با تعمیرگاه مرکزی اجاق گاز بکو تماس نمایید.

علت کم شدن شعله اجاق گاز بکو چیست؟
یکی از مشکلات رایج در اجاق گازها، کاهش شعله دستگاه می باشد. به منظور تعمیرات و رفع مشکل دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
پیش از هرکاری لازم است اقدام به بررسی مجرای گاز رسانی نمایید. سپس بهتر است شعله اجاق گاز را بررسی کنید. گاهی نیز ممکن است سرپوش یا شعله اجاق گاز از جای خود خارج شده که در این شرایط لازم است سریعا آنها را در جای مشخص خود قرار دهید.

چنانچه شعله اجاق گاز شما در حالت نرمال ضعیف‌تر می باشد، ممکن است شعله محبوس شده باشد. همچنین کاهش کیفیت شعله نیز ممکن است ناشی از کمبود گاز موجود درون شعله یا حتی کاهش هوای موجود درون آن باشد. چنانچه مشکل کاهش حرارت شعله دستگاه شما رفع نشد، لازم است از خدمات تعمیر اجاق گاز بکو در تهران کمک بگیرید.

علت یکسره شدن جرقه زن اجاق گاز بکو چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات اجاق گازها، جرقه زدن مداوم دستگاه میباشد. به منظور تعمیر و رفع مشکلات مرتبط به جرقه زدن مداوم اجاق گاز بکو اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
پیش از هرکاری اقدام به بررسی الکترود جرقه کنید. به بررسی ماژول دستگاه را نیز توجه کنید. اگر مشکل یکسره شدن جرقه زن دستگاه رفع نشد می توانید از خدمات تعمیر اجاق گاز بکو در محل استفاده کنید.

علت اختلال در کارایی میکرو سوئیچ اجاق گاز بکو چیست؟
یکی از مشکلات رایج در اجاق گاز بکو، اختلال در عملکرد میکروسوئیچ دستگاه می باشد. به منظور عیب یابی و تعمیر اختلال در عملکرد میکروسئیچ دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
پیش از هرکاری از عدم وجود پارگی در سیم های برق مطمئن شوید. سپس بهتر است خار قطعه را نیز بررسی کنید تا از عدم شکستگی آن مطمئن شوید. گیر کردن زبانه موجود بر روی میکروسوئیچ نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در این مشکل است. سپس بهتر است اقدام به بررسی شکستگی میکروسوئیچ نمایید. به منظور استفاده از خدمات تخصصی تعمیرگاه مجاز اجاق گاز بکو به منظور تعمیر میکروسوئیچ دستگاه با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت سفت شدن شیر اجاق گاز بکو چیست؟
یکی دیگر از مشکلات اجاق گاز بکو، سفت شدن شیر دستگاه می باشد. به منظور عیب یابی و رفع این مشکل اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
ممکن است این مشکل ناشی از لق شدن شفت و یا معیوب شدن بویین باشد . در صورت عدم رفع مشکل شیر دستگاه، می توانید از نمایندگی تعمیر اجاق گاز بکو در تهران کمک بگیرید.

علت خاموش شدن ناگهانی فندک اجاق گاز بکو چیست؟
یکی دیگر از مشکلات اجاق گاز بکو، خاموش شدن ناگهانی دستگاه است. به منظور تعمیر و عیب یابی این مشکل اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
ممکن است بروز این مشکل ناشی از تنظیم نبودن شعله باشد. در این شرایط باید میزان کافی گاز را بررسی نمایید. سپس بهتر است اقدام به بررسی فندک کنید.

علت جرقه زدن مداوم فندک اجاق گاز بکو چیست؟
اگر با مشکل جرقه زدن مداوم فندک اجاق گاز بکو مواجه شده اید به منظور رفع ایراد و عیب یابی دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
ممکن است این مشکل ناشی از سوختن جعبه فندک دستگاه باشد. در صورت وجود رطوبت و نم در جعبه فندک نیز ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید. همچنین لازم است اقدام به تست فندک نمایید. علاوه بر آن بهتر است مانع از سر رفتن غذا بر روی گاز شوید. بهتر است به منظور رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر اجاق گاز بکو در تهران در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر اجاق گاز بکو در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر اجاق گاز بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر اجاق گاز بکو در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات اجاق گاز بکو ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات اجاق گاز بکو، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر اجاق گاز بکو در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر اجاق گاز بکو حاضر می شود.

هزینه تعمیر اجاق گاز بکو در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر اجاق گاز بکو به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر اجاق گاز بکو به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر اجاق گاز بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر اجاق گاز بکو ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان اجاق گاز بکو در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر اجاق گاز بکو چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات بکو با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر اجاق گاز بکو از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر اجاق گاز بکو در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند.

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات بکو:

تعمیرلوازم خانگی بکو

تعمیرلوازم خانگی بکو

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. بکو برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی اجاق گاز

اجاق و صفحه گاز

لوله منیفولد صفحه گاز بوش

لوله منیفولد صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۱۰۱۴۵۸۴

۰ تومان

فیکسچر سر شعله اجاق گاز بوش

فیکسچر سرشعله صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۲۰۱۲۵۲۸

۱۱۱,۳۶۵ تومان

فیکسچر سر شعله صفحه گاز بوش

فیکسچر سرشعله صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۲۰۱۲۵۲۹

۷۷,۴۹۶ تومان

ترانس جرقه زن اجاق گاز بوش

ترانس جرقه زن صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۲۰۱۲۵۷۱

۰ تومان

کابل رابط برد صفحه گاز بوش

کابل رابط برد صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۲۰۱۲۲۰۱

۶۰۹,۲۴۳ تومان

سلکتور شعله صفحه گاز یوش

سلکتور شعله صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۰۰۰۰۶۵۱

۲۰۰,۰۰۰ تومان

لوله صفحه گاز بوش

لوله صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۱۰۱۴۵۴۹

۰ تومان

لوله صفحه گاز بوش

لوله صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۱۰۱۴۵۴۷

۳۰۱,۰۳۳ تومان

فیکسچر لوله منیفولد صفحه گاز بوش

فیکسچر لوله منیفولد صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۰۰۰۸۷۶

۰ تومان

ساپورت شیر صفحه گاز بوش

ساپورت شیر صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۱۰۱۳۸۱۴

۱۵۲,۳۳۱ تومان

شیر صفحه گاز بوش

شیر صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۲۰۱۲۵۷۸

۰ تومان

ساپورت شیر صفحه گاز بوش

ساپورت شیر صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۱۰۱۳۸۱۵

۲۴۰,۳۹۱ تومان

لوله صفحه گاز بوش

لوله صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۱۰۱۴۵۴۸

۵۰۰,۸۶۱ تومان

لوله صفحه گاز بوش

لوله صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۱۰۱۴۵۷۳

۲۰۰,۰۰۰ تومان

لوله صفحه گاز بوش

لوله صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۱۰۱۴۵۴۶

۲۰۰,۰۰۰ تومان

لوله صفحه گاز بوش

لوله صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۱۰۱۶۵۴۵

۱۵۵,۳۹۵ تومان

لاستیک زیر سر شعله صفحه گاز بوش

لاستیک زیر سرشعله صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۰۰۰۰۵۰۸

۰ تومان

فنر زیر ولوم اجاق گاز بوش

فنر زیر ولوم صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۰۰۰۰۶۵۲

۱۷۲,۳۳۰ تومان

شیر صفحه گاز بوش

شیر صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۲۰۱۲۵۸۳

۰ تومان

سر شعله صفحه گاز بوش

سرشعله صفحه گاز بوش با کد فنی ۱۲۰۱۲۰۲۴

۰ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس