identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر جاروبرقی جی پلاس

Rate this page
تعمیرات-جی-پلاس

 

تلفن نمایندگی تعمیر جاروبرقی جی پلاس در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر جاروبرقی جی پلاس در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید: 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بی شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم برقی موجود درون کلیه خانه ها، جاروبرقی می باشد. این دستگاه به شما امکان تمیز کردن کف خانه ها را می دهد. به این صورت لازم است در نگهداری از این دستگاه توجه فرمایید. چنانچه جاروبرقی شما در زمان کار دچار هر نوع مشکلی شد و نیاز داشتید اقدام به دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی جی پلاس در محل نمایید با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی جی پلاس با بیش از ده سال سابقه در تهران است.

جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین جاروبرقی جی پلاس در محل تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران ظرفشویی در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

تعمیر جاروبرقی جی پلاس
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر اسپرسوساز
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر جاروبرقی
تعمیر ماشین ظرفشویی

نماد اینماد روبراه سرویس

 

عیب یابی و آشنایی با رایج ترین مشکلات جاروبرقی جی پلاس
عیب یابی جاروبرقی جی پلاس یکی از خدمات بسیار کاربردی در روبراه سرویس به منظور تعمیرات و نگهداری دستگاه در محل شما می باشد. به منظور تعمیرات این دستگاه تکنسین جاروبرقی جی پلاس در سریع ترین زمان به محل مشتری اعزام شده و اقدام به عیب یابی خرابی جاروبرقی می کند. 

پس از عیب یابی در صورتی که مشتریان گرامی تمایل به تعمیر جاروبرقی جی پلاس داشته باشند، تکنسین های روبراه سرویس در سریع ترین زمان اقدام به تعمیر این دستگاه می نمایند. در صورتی که تمایل به تعمیر جاروبرقی جی پلاس در محل دارید، می توانید اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:

تعمیر جاروبرقی جی پلاس در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر جاروبرقی جی پلاس کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی جاروبرقی جی پلاس داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند جی پلاس علی الخصوص جاروبرقی جی پلاس و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات جاروبرقی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی جی پلاس استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر جاروبرقی جی پلاس افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه جاروبرقی جی پلاس
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی جی پلاس در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی جی پلاس در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر جاروبرقی جی پلاس آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی جاروبرقی جی پلاس به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی جاروبرقی جی پلاس
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز جاروبرقی جی پلاس در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر جاروبرقی جی پلاس برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی جاروبرقی جی پلاس است؟
آیا به منظور تعمیر جاروبرقی جی پلاس در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر جاروبرقی جی پلاس در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی جی پلاس در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های جاروبرقی جی پلاس با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر جی پلاس
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی جی پلاس در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات جاروبرقی جی پلاس لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر جاروبرقی جی پلاس پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل جاروبرقی جی پلاس را حل کنند. اگر تعمیرکار جاروبرقی جی پلاس از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر جاروبرقی جی پلاس به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری جاروبرقی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات جاروبرقی های جی پلاس رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

چرا جاروبرقی جی پلاس از کار افتاده است؟
یکی از رایج ترین مشکلات جاروبرقی جی پلاس از کار افتادن دستگاه است. اصلی ترین ترین دلایل کار نکردن جاروبرقی جی پلاس نیز شامل : نیم سوز شدن یا معیوب شدن موتور، اختلال در کارایی کلید های جاروبرقی، اتمام یا معیوب شدن زغال جاروبرقی، وجود مشکل در کابل جاروبرقی و معیوب شدن کیت الکتریکی جاروبرقی می باشد که بهتر است جهت عیب یابی این قطعات و تعمیر جاروبرقی جی پلاس در محل با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت خارج شدن صدای نابهنجار از جاروبرقی جی پلاس چیست؟
معمولا اکثر جاروهای برقی موجود در بازار در زمان روشن شدن صدای زیادی تولید می کنند، اما ممکن است صدای جاروبرقی شما تا حدی بلند باشد که موجب نگرانی کاربران شود.
صدای زیادی جاروبرقی جی پلاس می تواند ناشی از شکستگی در اتصالات، خرابی‌ در قطعات مختلف، معیوب شدن کمپرسور موتور و وجود مشکل در موتور و یاتاقان باشد. به منظور رفع این مشکلات ممکن لازم باشد تا اقداماتی نظیر تعویض موتور، تعویض قطعات آسیب دیده دستگاه و حتی تعمیر جاروبرقی جی پلاس در محل انجام دهید.

چرا جاروبرقی جی پلاس مکش ندارد؟
عدم وجود مکش در جاروبرقی جی پلاس یکی از مشکلات رایجی است که در صورت مواجهه با آن لازم است سریعا نمایندگی یا مرکز معتبر تعمیر جاروبرقی جی پلاس تماس بگیرید. در صورتی که به فکر عیب یابی جاروبرقی جی پلاس در محل خود هستید، لازم است بدانید که موارد متعددی نظیر موتور جاروبرقی، پر بودن بیش از حد کیسه جاروبرقی، انسداد در لوله های مکش و سوختن فیلتر در کاهش مکش مؤثر می باشد. معیوب شدن این قطعات ممکن است موجب کاهش مکش جاروبرقی جی پلاس شود.
در صورتی که کاهش مکش ناشی از پر شدن بیش از حد کیسه باشد و یا لوله ها دچار گرفتگی شده باشد و یا فیلترهای کثیف باشد، می توانید جاروبرقی جی پلاس را در محل خود به سادگی سرویس کنید. در صورتی که دلیل کاهش مکش این دستگاه سوختگی یا معیوب شدن فن است، لازم است سریعا با نمایندگی تعمیر جاروبرقی جی پلاس تماس بگیرید.

برند‌‌ ها

تعمیرات-جی-پلاس

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر جاروبرقی جی پلاس در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر جاروبرقی جی پلاس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر جاروبرقی جی پلاس در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات جاروبرقی جی پلاس ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات جاروبرقی جی پلاس، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر جاروبرقی جی پلاس در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر جاروبرقی جی پلاس حاضر می شود.

هزینه تعمیر جاروبرقی جی پلاس در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر جاروبرقی جی پلاس به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر جاروبرقی جی پلاس به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر جاروبرقی جی پلاس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر جاروبرقی جی پلاس ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان جاروبرقی جی پلاس در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر جاروبرقی جی پلاس چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جی پلاس با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر جاروبرقی جی پلاس از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر جاروبرقی جی پلاس در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات جی پلاس:

تعمیر لوازم خانگی جی پلاس

تعمیر لوازم خانگی جی پلاس

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. جی پلاس برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات جاروبرقی, آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص جاروبرقی را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی علی الخصوص ماشین لباسشویی پاکشوما به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی پاکشومای ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جاروبرقی

جاروبرقی

کیسه/پاکت جاروبرقی بوش تایپ G اصل آلمان کد فنی ۰۰۵۷۷۳۱۸

۵۳۰,۰۰۰ تومان

کیسه جاروبرقی بوش تایپ P اصلی

کیسه/پاکت جاروبرقی بوش تایپ P اصل آلمان

۲۷۰,۰۰۰ تومان

فیلتر پشت کیسه جاروبرقی بوش

فیلتر پشت کیسه جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۹۴۲۱

۳۷۵,۱۴۲ تومان

سیم جمع کن جاروبرقی بوش با کد ۰۰۶۵۰۶۹۵

سیم جمع کن جاروبرقی کد ۰۰۶۵۰۶۹۵

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کفی جاروبرقی بوش با کد ۱۱۰۰۳۷۱۷

کفی جاروبرقی بوش با کد ۱۱۰۰۳۷۱۷

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

موتور جاروبرقی بوش ۱۸۰۰w

۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

چرخ جاروبرقی بوش با کد ۰۰۶۳۷۸۷۷

۵۵۰,۰۰۰ تومان

خرطومی کنفی جاروبرقی

۲,۹۱۰,۸۱۳ تومان

زانویی جاروبرقی بوش

۷۴۹,۰۷۳ تومان

گوشه گیر جاروبرقی بوش با کد ۰۰۴۸۰۷۸۸

۳۱۵,۰۰۰ تومان

کیف متعلقات جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۸۹۲۹

کیف متعلقات جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۸۹۲۹

۱,۹۶۷,۰۰۰ تومان

تلسکوپی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۸۶۵۶

تلسکوپی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۸۶۵۶

۱,۶۶۷,۶۵۳ تومان

درب جاروبرقی بوش با کد ۱۱۰۰۷۴۳۱

درب جاروبرقی بوش با کد ۱۱۰۰۷۴۳۱

۲,۷۹۹,۰۰۰ تومان

موتور جاروبرقی بوش

موتور جاروبرقی بوش با کد ۱۲۰۰۳۸۷۶

۶,۳۲۵,۴۷۸ تومان

فیلتر هپا جاروبرقی بوش

فیلتر هپا جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۶۸۳۱

۶۴۶,۰۰۰ تومان

فیلتر پشت کیسه جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۷۲۲۷

فیلتر پشت کیسه جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۷۲۲۷

۱۶۰,۰۰۰ تومان

پارویی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۷۱۸۶

پارویی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۷۱۸۶

۹۶۴,۰۰۰ تومان

تلسکوپی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۲۶۳۴

۶۰۴,۰۰۰ تومان

خرطومی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۱۲۴۶

۹۵۹,۰۰۰ تومان

زانویی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۴۴۵۱۶۶

۳۳۰,۰۰۰ تومان