identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر جاروشارژی آاگ

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیرجاروشارژی آاگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر جاروشارژی آاگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از مهم ترین لوازم برقی و خانگی بدون شک جاروشارژی می باشد. جاروشارژی به شما امکان نظافت محیط مورد نظرتان را در سریع ترین زمان می دهد. به این صورت شما دیگر نیازی به برق ندارید و می توانید به آسانی محیط مورد نظر خود را تمیز نمایید. یکی از با کیفیت ترین جارو های شارژی موجود در بازار نیز جاروشارژی آاگ است که از با کیفیت ترین قطعات تشکیل شده است.

تعمیر جاروشارژی آاگ

تعمیر جاروشارژی آاگ در تهران

گاهی ممکن است به دلیل عدم استفاده نامناسب از این دستگاه، با مشکلاتی در حین کار با جاروشارژی آاگ مواجه شوید. در این شرایط می توانید فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر جاروشارژی آاگ در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر جاروشارژی آاگ کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی جاروشارژی آاگ داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید.

 به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند آاگ علی الخصوص جاروشارژی آاگ و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات جاروشارژی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی آاگ استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر جاروشارژی آاگ افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه جاروشارژی آاگ
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات جاروشارژی آاگ در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جاروشارژی آاگ در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر جاروشارژی آاگ آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی جاروشارژی آاگ به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی جاروشارژی آاگ
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز جاروشارژی آاگ در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر جاروشارژی آاگ برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی جاروشارژی آاگ است؟
آیا به منظور تعمیر جاروشارژی آاگ در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر جاروشارژی آاگ در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جاروشارژی آاگ در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های جاروشارژی آاگ با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر آاگ
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات جاروشارژی آاگ در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات جاروشارژی آاگ لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر جاروشارژی آاگ پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل جاروشارژی آاگ را حل کنند. اگر تعمیرکار جاروشارژی آاگ از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر جاروشارژی آاگ به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری جاروشارژی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات جاروشارژی های آاگ رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.
آموزش عیب یابی و تعمیر جارو شارژی آاگ زیر نظر تعمیرکاران روبراه سرویس
استفاده از جاروشارژی برای مدت طولانی در برخی مواقع به دلیل عدم رعایت نکات فنی و یا ندانستن چگونگی استفاده صحیح از دستگاه، می تواند موجب بروز مشکلات جدی در دستگاه شما شود که لازم است کلیه مشکلات به وجود آمده زیر نظر افراد متخصص تعمیر شود. چرا که در این حالت می توان مشکل را به صورت صد درصد رفع کرد و دیگر به هیچ عنوان مشکل دیگری در سایر قطعات دستگاه شما به وجود نخواهد آمد.
متاسفانه ممکن است گاهی اوقات کاربران به صورت خودسرانه اقدام به تعمیر جاروشارژی آاگ نمایند که در این حالت موجب بروز مشکلات بیشتری در بخش های دیگر دستگاه می‌شوند، که امکان تعمیر دستگاه نیز از بین می رود. و در برخی مواقع نیز تعمیر دستگاه شما به صرفه نبوده و کاربران مجبور به خریداری دستگاه دیگری می‌شوند. پس بهتر است به منظور جلوگیری از بروز مشکلات شدید تر و یا صرف هزینه های اضافی جهت تعمیر دستگاه بهترین راه حل به منظور رفع کلیه مشکلات به وجود آمده در جارو شارژی آاگ، کمک گرفتن از نمایندگی های مجاز می باشد.

علت کاهش مکش جاروشارژی آاگ چیست؟
زمانی که مکش جاروشارژی آاگ شما کاهش یافت، در این حالت لازم است به منظور تعمیر دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر کنید:

مهم‌ترین عامل کاهش مکش در جاروشارژی آاگ پر شدن بیش از حد محفظه دستگاه است که به راحتی می توانید با خالی نمودن محفظه مکش جاروشارژی خود را افزایش دهید.
علاوه بر آن در صورت کثیف شدن غلتکهای برس جارو شارژی نیز با کاهش مکش جاروشارژی مواجه خواهید شد.
انسداد لوله های دستگاه نیز یکی از دیگر از عوامل کاهش مکش جاروشارژی آاگ است.

چرا جاروشارژی آاگ به صورت ناگهانی خاموش می شود؟
اگر با خاموش شدن ناگهانی جاروشارژی آاگ در حین کار مواجه شدید، لازم است به منظور تعمیر دستگاه خود به موارد زیر توجه نمایید:
زمانی که از جاروشارژی استفاده می کنید، لازم است گردش هوا درون دستگاه جریان داشته باشد تا جاروشارژی به درستی کار کند، اما برخی عوامل می تواند موجب بروز مشکل در گردش هوا درون دستگاه می شوند که یکی از این عوامل، پر شدن بیش از حد محفظه جاروشارژی است، 

کاربران به راحتی می توانید با خالی کردن محفظه از بروز این مشکل جلوگیری کنند. انسداد لوله نیز موجب بروزمشکل در گردش هوا در درون دستگاه شده و این اتفاق نیز موجب خاموش شدن ناگهانی جاروشارژی می گردد.
علاوه بر آن کثیفی بیش از حد فیلتر نیز موجب بسته شدن منافذ دستگاه شده و می‌تواند از گردش جریان هوا در درون دستگاه جلوگیری کند. علاوه بر آن اتمام شارژ دستگاه نیز یکی دیگر از عوامل خاموش شدن ناگهانی دستگاه در حین کار می باشد.

چه عواملی می تواند مانع از چرخش غلتک برس جاروشارژی آاگ شود؟
زمانی که غلتک برس جارو شارژی آاگ به درستی نمی چرخد، لازم است به منظور تعمیر جاروشارژی آاگ به موارد زیر توجه کنید:
پاره شدن تسمه جارو شارژی آاگ، یکی از علت‌های مهم نچرخیدن غلتک برس جارو شارژی می باشد. همچنین اگر در بخش پارویی جاروشارژی، مو یا پرز زیادی انباشته شده باشد در این شرایط نیز، غلتک برس جارو شارژی قادر به چرخیدن نیست.
علت خارج شدن بوی سوختگی از جاروشارژی آاگ چیست؟
اگر در زمان کار با جاروشارژی آاگ از دستگاه خود بوی سوختگی به مشام شما رسید، لازم است به منظور تعمیر و رفع این مشکل اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
در صورتی که از جاروشارژی آاگ برای مدت طولانی استفاده کنید می تواند موجب وارد شدن فشار زیاد به موتور شود و با مشکل خارج شدن بوی سوختگی از دستگاه مواجه خواهید شد. همچنین پاره شدن تسمه جاروشارژی نیز ممکن است موجب نیم سوز شدن موتور و خارج شدن بوی سوختگی از دستگاه شود.

علت خارج شدن صدای زیاد از جاروشارژی آاگ چیست؟
زمانی که با صدای زیاد جاروشارژی آاگ در حین کار مواجه شدید، لازم است جهت تعمیر جاروشارژی آاگ اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
انسداد لوله ها یکی از اصلی ترین عوامل تولید صدای زیاد جاروشارژی آاگ است. علاوه بر آن چناچه قسمت پارویی جارو شارژی آاگ دچار شکستگی شده باشد نیز در زمان برخورد با سطح، صدای زیادی از دستگاه خارج می شود. وجود شکسگی در بلبرینگ نیز یکی دیگر از مهم ترین عوامل تولید صدا غیرعادی در جارو شارژی آاگ می باشد.

علت گرم شدن بیش از اندازه جارو شارژی آاگ چیست؟
زمانی که جاروشارژی آاگ بیش از حد گرم می شود لازم است برای تعمیر و رفع مشکل اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
بهتر است زمان استفاده از جاروشارژی را کاهش دهید تا از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری کنید. در صورتی که بخش فیلتر جاروشارژی آاگ بیش از حد کثیف شده باشد در این حالت نیز ممکن است به موتور دستگاه فشار بیشتری وارد شده و گرمای زیادی تولید خواهد شد.

پر شدن محفظه دستگاه نیز می‌تواند موجب وارد شدن فشار به موتور شده و گرمای زیادی در دستگاه تولید می شود. علاوه بر آن چنانچه لوله جارو با آشغال دچار انسداد شده باشد در این حالت نیز ممکن است به موتور دستگاه فشار وارد کند و گرمای زیادی تولید شود. کاربران گرامی در صورت تمیز نگه داشتن جاروشارژی و استفاده مناسب از دستگاه می توانید از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری نمایید.

چرا جارو شارژی آاگ روشن نمی شود؟
زمانی که جاروشارژی آاگ روشن نمی شود، لازم است به منظور تعمیر دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
زمانی که جارو شارژی آاگ را بر روی پایه شارژر قرار می دهید و دستگاه شروع به شارژ می کند، در واقع جریان الکترونیکی از سمت باتری به بخش موتور دستگاه منتقل می‌شود که در نهایت موجب روشن شدن جارو می شود، چنانچه این مراحل به صورت منظم سپری نشود؛ با روشن نشدن جاروشارژی مواجه می شوید.
علاوه بر آن معیوب شدن دکمه ها و یا خراب بودن برد و یا وجود اختلال فنی در موتور نیز می‌تواند موجب روشن نشدن جاروشارژی شود و بهتر است در این شرایط با نمایندگی تعمیر جاروشارژی آاگ در تهران تماس نمایید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر جاروشارژی آاگ در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر جاروشارژی آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر جاروشارژی آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا جاروشارژیم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات جاروشارژی آاگ ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات جاروشارژی آاگ، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر جاروشارژی آاگ در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر جاروشارژی آاگ حاضر می شود.

هزینه تعمیر جاروشارژی آاگ در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر جاروشارژی آاگ به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر جاروشارژی آاگ به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر جاروشارژی آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر جاروشارژی آاگ ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان جاروشارژی آاگ در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر جاروشارژی آاگ چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آاگ با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر جاروشارژی آاگ از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر جاروشارژی آاگ در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات آاگ:

نمایندگی تعمیر آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آاگ برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی جاروشارژی