identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر خردکن آاگ

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر خردکن آاگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر خردکن آاگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از کاربردی ترین لوازم موجود درون آشپزخانه ها خردکن است که به شما این امکان را میدهد تا مواد غذایی را در سریع ترین زمان مواد غذایی را جهت تهیه غذا خرد نمایید. اگر در زمان کار با خردکن آاگ دچار مشکل شدید و نیاز به تعویض قطعات و یا تعمیر دستگاه داشتید، نگران نباشید.

تعمیر خردکن آاگ

تعمیر خردکن آاگ در تهران

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آاگ در تهران با بیش از سال ها سابقه و مجرب ترین تعمیرکاران است. به منظور دریافت خدمات تعمیر خردکن آاگ می توانید فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر خردکن آاگ در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر خردکن آاگ کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی خردکن آاگ داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند آاگ علی الخصوص خردکن آاگ و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات خردکن شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی آاگ استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر خردکن آاگ افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه خردکن آاگ
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات خردکن آاگ در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات خردکن آاگ در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر خردکن آاگ آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی خردکن آاگ به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی خردکن آاگ
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز خردکن آاگ در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر خردکن آاگ برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی خردکن آاگ است؟
آیا به منظور تعمیر خردکن آاگ در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر خردکن آاگ در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات خردکن آاگ در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های خردکن آاگ با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر آاگ
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات خردکن آاگ در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات خردکن آاگ لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر خردکن آاگ پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل خردکن آاگ را حل کنند. اگر تعمیرکار خردکن آاگ از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر خردکن آاگ به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری خردکن جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات خردکن های آاگ رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

علت روش نشدن خردکن آاگ چیست؟
یکی از مشکلات رایجی که ممکن است کاربران در حین کار با خردکن های آاگ مواجه شوند، روشن نشدن دستگاه است که می تواند به دلایل متعددی داشته باشد:
پیش از هرکاری لازم است اقدام به بررسی خردکن نمایید، که برق درون پریز وجود داشته باشد و دوشاخه، سیم ها و کابل های دستگاه سالم باشد. علاوه بر آن ممکن است هریک از قطعات داخلی خردکن آاگ به شکل درستی مونتاژ نشده و در جای مشخص خود قرار نگرفته باشند که لازم است اقدام به بررسی آن نمایید.
در صورت معیوب شدن یا دچار فرسودگی موتور خردکن، دستگاه روشن نمی شود. در صورتی که قادر به عیب یابی و رفع مشکل روشن نشدن دستگاه خود ندارید، بهتر است از تکنسین های مجرب روبراه سرویس به منظور تعمیر خرد کن آاگ کمک بگیرید.

چرا تیغه های خرد کن آاگ نمی چرخد؟
چنانپه در زمان کار با خرد کن خود متوجه نچرخیدن تیغه های دستگاه شده اید، لازم است به منظور رفع این مشکل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
یکی از اصلی ترین عوامل بروز این مشکل قرارگیری نادرست تیغه ها درون دستگاه می باشد که لازم است آن را به درستی در جای مناسب قرار دهید. علاوه بر آن ممکن است مواد غذایی در اطراف تیغه های خردکن جمع شده و مانع از چرخش تیغه ها شود که لازم است آنها را به میزان کمی از تیغه فاصله دهید.
عامل دیگر نیز مرتبط با خرابی کوپلینگ یا موتور خرد کن می باشد که می توانید موجب نچرخیدن تیغه ها دستگاه شده و لازم است اقدام به تعمیر آن نمایید.
چنانچه تیغه های خردکن شما به درستی نمی چرخند، بهتر است به منظور تعمیر دستگاه خود از خدمات تعمیرکاران روبراه سرویس استفاده کنید.

چرا خردکن آاگ در زمان کار خاموش می شود؟
اگر خرد کن آاگ در حین کار خاموش می شود، لازم است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
اپیش از هرکاری مطمئن شوید که دستگاه شما به شکل درستی به برق متصل شده باشد. بررسی نمایید که سوئیچ خردکن دستگاه روشن بوده و کابل برق نیز به درستی به پریز متصل شده باشد. همچنین ممکن است که موتور خردکن دچار مشکل شده باشد که لازم است موتور و سیم پیچی های آن را بررسی نمایید.
چنانچه به شکل مداوم از دستگاه خود استفاده کنید و دستگاه بیش از حد داغ شود، ممکن است با خاموش شدن ناگهانی خردکن مواجه شوید. به منظور عیب یابی و رفع این مشکل می توانید با تکنسین های مرکز مجهر روبراه سرویس تماس بگیرید.

علت ریز نشدن کافی مواد در خردکن آاگ چیست؟
به منظور عیب‌ یابی و رفع مشکل خرد نشدن کامل مواد غذایی درون خردکن بهتر است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
گاهی ممکن است تیغه‌ های دستگاه شما کند شده باشد که در این شرایط باید تیغه ها را با قطعات نو تعویض نمایید. همچنین ممکن است تیغه به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد. هنگامی که محور روتور از حد نرمال بالا تر بسته شود، تیغه دستگاه از کف پایه و مخزن خرد کن فاصله زیادی خواهد داشت. به این صورت خرد کردن قادر به ریز کردن مواد به شکل کافی نخواهد بود.

علت نشت آب از خردکن آاگ چیست؟
در صورت بروز مشکل نشت آب از خردکن آاگ، می‌ توانید برای تعمیر دستگاه خود اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
در مرحله اول لازم است محل نشت آب را بیابید. ممکن است نشت آب از قطعات مختلف موجود درون دستگاه نظیر رابط لوله، بلبرینگ، پکینگ و… باشد. پس از آگاخی از محل نشت، لازم است قطعات خراب را تعمیر یا تعویض نمایید. گاهی ممکن است نیاز به تعویض قطعاتی نظیر لوله‌ ها، پکینگ و یا بلبرینگ باشد.
پس از تعویض این قطعات خراب، لازم است کلیه تنظیمات را بازبینی نموده و مطمئن شوید که کلیه قطعات به شکل درستی و به صورت محکم با یکدیگر هم ترکیب شده باشند. پس از اتمام مراحل فوق، لازم است خردکن آاگ را تست نموده تا از رفع مشکل نشتی آب مطمئن شوید. 

لازم است پیش از هرکاری با استفاده از مقدار کمی آب، دستگاه را تست کنید و در صورت عدم وجود نشتی، می‌توانید از مقدار بیشتری آب درون دستگاه استفاده کنید. به منظور پیشگیری از نشت مجدد آب، بهتر است از خردکن آاگ به شکل درست و اصولی استفاده کنید و اقدام به شناسایی قطعات، تعمیر یا تعویض این قطعات کنید.

علت صدای زیاد خردکن آاگ در زمان کار چیست؟
صدای زیاد خردکن آاگ در زمان کار ممکن است ناشی از مشکلات مختلفی باشد. به منظور بررسی و رفع این مشکل بهتر است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
یکی از اصلی ترین عوامل خارج شدن صدای زیاد در هنگام کار با خردکن، معیوب شدن بلبرینگ های دستگاه می باشد که لازم است این قطعه بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید. در صورت خرابی و یا شکستگی تیغه‌ های خردکن آاگ، با صدای زیاد دستگاه مواجه می‌ شوید. بنابراین لازم است آنها را بررسی نموده و در صورت لزوم تیغه‌های جدید را جایگزین کنید.
بررسی نمایید که سیم‌ های خردکن آاگ به شکل درستی نصب شده و در آن مشکلی وجود نداشته باشد.
گاهی اوقات، صدای زیاد خردکن آاگ ناشی از اصطکاک میان قطعات است. در این شرایط بهتر است با استفاده از گریس قطعات را روان نموده تا به این صورت صدای زیاد دستگاه کاهش یابد. در صورتی که قادر به رفع مشکل صدای زیاد دستگاه نیستید، بهتر است از خدمات مرکز تعمیرات خردکن آاگ در روبراه سرویس استفاده کنید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر خردکن آاگ در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر خردکن آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر خردکن آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا خردکنم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات خردکن آاگ ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات خردکن آاگ، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر خردکن آاگ در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر خردکن آاگ حاضر می شود.

هزینه تعمیر خردکن آاگ در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر خردکن آاگ به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر خردکن آاگ به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر خردکن آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر خردکن آاگ ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان خردکن آاگ در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر خردکن آاگ چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آاگ با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر خردکن آاگ از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر خردکن آاگ در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات آاگ:

نمایندگی تعمیر آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آاگ برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

پر فروش ترین قطعات جانبی خردکن

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.