identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ساندویچ ساز آاگ

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر ساندویچ ساز آاگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر ساندویچ ساز آاگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر تمایل به تهیه ساندویچ به صورت سالم و طبیعی در منزل و یا گرم کردن آن و برشته کردن نان دارید، بدون شک ساندویچ ساز یکی از محبوب ترین لوازم موجود در منزل شما محسوب می شود. یکی از محبوب ترین ساندویچ ساز های موجود در بازار نیز ساندویچ ساز آاگ است. ساندویچ ساز آاگ از به روز ترین امکانات و با کیفیت ترین قطعات تشکیل شده است.

تعمیر ساندویچ ساز آاگ

تعمیر ساندویچ ساز آاگ در تهران

به این صورت چنانچه در زمان کار با این دستگاه دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تخصصی تعمیر ساندویچ ساز آاگ در روبراه سرویس فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر ساندویچ ساز آاگ در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر ساندویچ ساز آاگ کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی ساندویچ ساز آاگ داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند آاگ علی الخصوص ساندویچ ساز آاگ و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات ساندویچ ساز شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی آاگ استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ساندویچ ساز آاگ افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ساندویچ ساز آاگ
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز آاگ در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز آاگ در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ساندویچ ساز آاگ آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ساندویچ ساز آاگ به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ساندویچ ساز آاگ
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ساندویچ ساز آاگ در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ساندویچ ساز آاگ برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ساندویچ ساز آاگ است؟
آیا به منظور تعمیر ساندویچ ساز آاگ در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ساندویچ ساز آاگ در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز آاگ در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ساندویچ ساز آاگ با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر آاگ
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز آاگ در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز آاگ لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ساندویچ ساز آاگ پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ساندویچ ساز آاگ را حل کنند. اگر تعمیرکار ساندویچ ساز آاگ از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ساندویچ ساز آاگ به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ساندویچ ساز جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ساندویچ ساز های آاگ رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

تعمیر ساندویچ ساز آاگ در محل زیرنظر تعمیرکاران روبراه سرویس
استفاده از خدمات تعمیر ساندویچ ساز آاگ در محل، مناسب افرادی است که می خواهند در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند و یا امکان زمان مراجعه حضوری به تعمیرگاه را ندارند یا تصمیم دارند عیب یابی و تعمیر ساندویچ ساز آاگ زیر نظر خودشان انجام گیرد. بهتر است جهت استفاده از خدمات تعمیر ساندویچ ساز آاگ در محل خود، اقدام به ثبت درخواست تعمیرات در نزدیک ترین مرکز تعمیرات ساندویچ ساز آاگ نمایید.

آموزش عیب یابی و تعمیر مشکلات ساندویچ ساز آاگ در روبراه سرویس
تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به شرح ایرادات رایج ساندویچ ساز و چگونگی عیب یابی دستگاه نموده اند:

چرا ساندویچ ساز آاگ روشن نمی شود؟
جهت عیب یابی ساندویچ ساز آاگ و بررسی علت های روشن نشدن دستگاه لازم است به مراحل زیر توجه کنید:
پیش از هرکاری لازم است اتصال برق دستگاه را قطع نمایید. لازم به ذکر است که وجود مشکل در ترموستات مانع از روشن شدن ساندویچ ساز می گردد. علاوه بر آن لازم است اقدام به بررسی سیم رابط نمایید. در صورت وجود قطعی در این سیم با روشن نشدن دستگاه مواجه می شوید. 

به بررسی فیوز حرارتی دستگاه توجه کنید. در صورت خرابی فیوز حرارتی، با روشن نشدن ساندویچ ساز مواجه می شوید. همچنین ممکن است ایراد از کلید دستگاه شما باشد. همچنین خرابی کلید ساندویچ سازنیز می تواند موجب روشن نشدن دستگاه باشد. به منظور رفع این مشکل توصیه می کنیم از خدمات تعمیر ساندویچ ساز آاگ در روبراه سرویس استفاده کنید.

چرا ساندویچ در ساندویچ ساز آاگ گرم نمی شود؟
لازم است با بررسی مراحل زیر جهت عیب یابی و تعمیر ساندویچ ساز آاگ اقدام کنید:
ممکن است گرم نشدن ساندویچ ساز ناشی از وجود مشکل در ترموستات باشد. بنابراین لازم است اقدام به بررسی ترموستات کنید. علاوه بر آن باید بدانید که ترموستات به شکل عادی قابل تنظیم نیست. تنظیمات ترموستات معمولا در کارخانه انجام شده است. 

معیوب شدن ترموستات از روشن شدن دستگاه نیز جلوگیری می کندد. در این شرایط لازم است اقدام به تعمیر ترموستات ساندویچ ساز کنید. در صورت قابل تعمیر نبودن این قطعه باید اقدام به تعویض آن کنید. اگر در این کار از دانش فنی و مهارت برخوردار نیستید، از تکنسین نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز آاگ در تهران کمک بگیرید.

علت پریدن فیوز پس از روشن کردن ساندویچ ساز چیست؟
بهتر است با بررسی مراحل زیر دلایل اصلی پریدن فیوز را جهت عیب یابی ساندویچ ساز آاگ مشخص کنید:
پیش از هرکاری لازم است اتصال برق ساندویچ ساز را قطع نمایید. وجود نوسانات در پریز برق را بررسی کنید. در صورت کوتاهی اتصال سیم های نول و فاز با این مشکل مواجه می شوید. در این شرایط لازم است سیم های دستگاه را بررسی کنید.
به این منظور لازم است بدنه دستگاه را باز کنید. در صورت بروز قطعی در سیم برق دستگاه با این مشکل مواجه می شوید. در صورت نیاز لازم است اقدام به تعویض سیم های ساندویچ ساز نمایید به شما توصیه می کنیم از خدمات تعمیر ساندویچ ساز آاگ در تهران استفاده کنید.

چرا درب ساندویچ ساز باز نمی شود؟
برای عیب ساندویچ ساز آاگ به منظور رفع مشکل باز نشدن درب دستگاه به موارد زیر توجه کنید:
معیوب شدن قفل دستگیره ساندویچ ساز موجب باز نشدن درب دستگاه می شود. در این شرایط لازم است اقدام به تعویض آن کنید. قفل درب ساندویچ ساز قابل تعمیر نمی باشد. به منظور تعویض این قطعه لازم است دو پیچ انتهای قفل را باز نمایید. 

در مرحله بعدی نیز قفل را به سمت خارج از دستگاه بکشید. در این مرحله باید قفل جدید را جایگزین نموده و پیچ ها را در جای مشخص خود محکم کنید. اگر در این زمینه مهارت ندارید، از متخصصین نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز آاگ در تهران کمک بگیرید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ساندویچ ساز آاگ در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر ساندویچ ساز آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر ساندویچ ساز آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا ساندویچ سازم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ساندویچ ساز آاگ ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ساندویچ ساز آاگ، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر ساندویچ ساز آاگ در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ساندویچ ساز آاگ حاضر می شود.

هزینه تعمیر ساندویچ ساز آاگ در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ساندویچ ساز آاگ به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ساندویچ ساز آاگ به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ساندویچ ساز آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ساندویچ ساز آاگ ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ساندویچ ساز آاگ در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ساندویچ ساز آاگ چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آاگ با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ساندویچ ساز آاگ از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر ساندویچ ساز آاگ در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات آاگ:

نمایندگی تعمیر آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آاگ برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

پر فروش ترین قطعات جانبی

لوازم خانگی کوچک

روکش اتو پرس بکو

روکش اتوپرس بکو با کد فنی ۹۱۸۲۴۲۱۰۱۵

۴۵۰,۰۰۰ تومان

یونیت دم کن قهوه ساز آاگ AEG و الکترولوکس

یونیت دم کن قهوه ساز آاگ AEG و الکترولوکس

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

تیغه نگینی غذاساز بوش

تیغه نگینی ساز غذاساز بوش کد ۰۰۶۴۷۵۸۸

۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان

پاکت جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

پاکت جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

کیسه ی جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

کیسه ی جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

۴۷۰,۰۰۰ تومان

برد جاروشارژی بوش

برد جاروشارژی بوش کد فنی ۱۲۰۲۹۹۹۱

۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان

برس جاروشارژی بوش

برس جاروشارژی بوش کد ۱۱۰۲۱۵۳۰

۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

برد پنل اسپرسوساز بوش

برد پنل اسپرسوساز بوش کد ۱۲۰۳۲۲۷۱

۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

پنل اسپرسوساز بوش

پنل استیل اسپرسوساز و مایکروفر بوش کد فنی ۱۱۰۰۲۷۹۱

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

شارژر جاروشارژی بوش

شارژر جاروشارژی بوش کد ۱۲۰۲۶۵۳۱

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

همزن عمودی بوش

همزن عمودی چندکاره بوش مدل MS6CB61V1

۳,۳۸۰,۰۰۰ تومان

چرخ گوشت تفال

چرخ گوشت تفال مدل NE686

۷,۱۷۰,۰۰۰ تومان

جاروشارژی بوش

جاروشارژی بوش مدل BHN142

۲,۹۷۰,۰۰۰ تومان

همزن کاسه دار بوش

همزن کاسه دار بوش مدل MFQ36460

تماس بگیرید

قفل یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

قفل یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید

تیغه خردکن بوش

تیغه خردکن همزن عمودی بوش

تماس بگیرید

ولوم و کلید پاور جاروبرقی بوش

ولوم و کلید پاور جاروبرقی بوش

تماس بگیرید

نازل قهوه اسپرسوساز بوش

نازل قهوه اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید

دسته ی اتوپرس بکو

دسته ی اتوپرس بکو

۵۴۵,۰۰۰ تومان

کوپل / رابط یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

رابط یونیت دم کن اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید