identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر غذاساز آاگ

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر غذاساز آاگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر غذاساز آاگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از کاربردی ترین لوازم موجود درون هر آشپزخانه که جای سایر لوازم را پر کرده و عصای دست خانم ها نیز به شمار می رود، غذاساز است. یکی از محبوب ترین غذاساز های موجود در بازار نیز، غذاساز آاگ است.

تعمیر غذاساز آاگ

تعمیر غذاساز آاگ در تهران

اگر در زمان کار با غذاساز آاگ دستگاه شما دچار مشکل شد و نیاز به دریافت خدمات سرویس و تعمیر غذاساز آاگ و دریافت خدمات مرتبط با تعمیر این دستگاه در محل خود بودید، می توانید فرم فوق را پر کنید و یا با روبراه سرویس از طریق تماس با شمار ۶۸۲۸۷-۰۲۱ در ارتباط باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آاگ با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران است که اقدام به ارائه خدمات تعمیرات در سریع ترین زمان در محل شما و بر اساس نرخ مصوب دولتی می نماید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر غذاساز آاگ در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر غذاساز آاگ کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی غذاساز آاگ داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید.

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند آاگ علی الخصوص غذاساز آاگ و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات غذاساز شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی آاگ استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر غذاساز آاگ افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه غذاساز آاگ
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات غذاساز آاگ در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات غذاساز آاگ در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر غذاساز آاگ آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی غذاساز آاگ به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی غذاساز آاگ
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز غذاساز آاگ در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر غذاساز آاگ برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی غذاساز آاگ است؟
آیا به منظور تعمیر غذاساز آاگ در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر غذاساز آاگ در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات غذاساز آاگ در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های غذاساز آاگ با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر آاگ
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات غذاساز آاگ در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات غذاساز آاگ لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر غذاساز آاگ پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل غذاساز آاگ را حل کنند. اگر تعمیرکار غذاساز آاگ از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر غذاساز آاگ به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری غذاساز جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات غذاساز های آاگ رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

علت روشن نشدن غذاساز آاگ چیست؟
عمده‌ترین مشکلی که در زمان کار با غذاساز آاگ اتفاق می‌افتد، روشن نشدن دستگاه است. این مشکل ناشی از عوامل مختلفی رخ می دهد.
اولین دلیل بروز این مشکل، عدم قرار گیری قرار و چفت نشدن درست قطعات در جای مشخص است. به این دلیل که بیشتر این دستگاه‌ها برای افزایش ایمنی در صورت عدم نصب اصولی قطعات، روشن نمی‌شوند. پیش از هر کاری دقت کنید که پارچ مخلوط‌ کن، آسیاب یا هر قطعه ای که در حال استفاده از آن می باشید؛ به شکل درستی در جای خود نصب شده باشد.
در برخی از دستگاه‌ها حتی درب بخش‌های مختلف آن نیز لازم است در جای مشخص خود قرار داشته باشد تا دستگاه روشن شود. چنانچه کلیه جزییات شکل صحیح در جای خود قرار داشته باشند اما دستگاه همچنان روشن ‌نشود لازم است اقدام به بررسی خش‌های دیگر نمایید.
عامل مهم دیگر روشن نشدن غذاساز مرتبط به نحوه استفاده از دستگاه می باشد که در بسیاری از مواقع موجب بروز مشکل می شود. لازم است توجه داشته باشید که در حین استفاده از کلیه بخش های غذاساز، مقدار کافی از مواد غذایی را داخل محفظه دستگاه بریزید. چنانچه مقدار موادی که درون دستگاه ریخته‌اید زیاد باشد، دستگاه شما به دلیل مسائل ایمنی روشن نخواهد شد. چرا که قادر نیست مواد غذایی را چرخانده و یا خرد کند.

علت بیرون ریختن مواد غذایی از غذاساز آاگ چیست؟
در صورت بیرون ریختن غذا از غذاساز آاگ، لازم است از نکات زیر به منظور عیب یابی و تعمیر غذاساز آاگ خود در محل استفاده کنید:
در صورتی که مواد غذایی از دستگاه شما بیرون می‌ریزد، ممکن است بیش از حد ظرفیت آن، مواد غذایی درون دستگاه ریخته باشید. بهتر است همیشه به مقدار مواد غذایی که درون دستگاه می ریزید، توجه داشته باشید. 

چرا که که ممکن است موجب وارد شدن آسیب جدی به موتور دستگاه شما شود. همچنین احتمال دارد، لاستیک آب‌بندی دستگاه دچار مشکل شده باشد و یا بخش‌هایی نظیر بدنه هر یک از ظروف نظیر مخلوط‌ کن، آسیاب و …یا درب دستگاه، ترک برداشته باشد.
علت عملکرد متناوب غذاساز آاگ چیست؟
در صورت عملکرد متناوب دستگاه شما، لازم است به نکات زیر به منظور عیب یابی و تعمیر غذاساز آاگ در محل استفاده نمایید:
در صورتی که غذاساز شما به شکل متناوب کار می‌کند، لازم است به منظور عیب یابی دستگاه اقدام به بررسی بخش‌هایی نظیر سیم‌کشی و تسمه موتور نمایید. منظور از سیم‌کشی در این بخش می تواند کلیه اتصالات و سیم‌کشی های درونی دستگاه باشد که ممکن است این مشکل را درون دستگاه شما به وجود آورده باشد.
علاوه بر آن ممکن است نیاز باشد به منظور حل این مشکل اقدام به جا انداخنن تسمه موتور یا حتی تعویض آن کنید. در صورت شل شدن تسمه موتور، دستگاه بیش از حد داغ شده یا اندازه آن نسبت به ‌اندازه پیش بزرگ‌تر است، و لازم است تعویض شود. بهتر است به منظور رفع این مشکل از مرکز تعمیر غذاساز آاگ استفاده کنید.

علت خارج شدن صدای غیر عادی از موتور غذاساز آاگ چیست؟
اگر با صدای غیر عادی غذاساز آاگ مواجه شدید، لازم است اقدام به بررسی نکات زیر نمایید:
ممکن است گاهی غذاساز آاگ شما با یک گیر مکانیکی در قسمت‌های داخلی دستگاه مواجه شود. به همین دلیل با صداهای غیرعادی دستگاه مواجه شوید. این صداها در بیشتر مواقع ناشی از بروز مشکل در بلبرینگ و بوش دستگاه می باشد. 

بنابراین لازم است به منظور عیب یابی غذاساز آاگ دستگاه خود را باز نموده و اقدام به بررسی بخش‌های زیر نمایید. البته سنگین بودن و یا زیاد بودن مواد غذایی موجود درون هر یک از بخش‌های دستگاه موجب بروز این مشکل می شود. بنابراین لازم است است پیش از استفاده از دستگاه خود مواد غذایی درشت را به قطعات ریز تر تقسیم نموده تا آماده سازی آن برای غذاساز آاگ راحت‌تر باشد.

علت از کار افتادن آسیاب غذاساز آاگ بر روی بعضی از سرعت ها چیست؟
اگر آسیاب غذاساز آاگ در بعضی از سرعت ها از کار افتاده است، لازم است به منظور عیب یابی دستگاه به نکات زیر توجه کنید: گاهی ممکن است متوجه ‌شوید که دستگاه شما در برخی سرعت‌ها، کار نمی‌کند. به منظور عیب یابی غذاساز آاگ لازم است اقدام به بررسی بخش سوییچ چند سرعته و اجزای مرتبط با آن نمایید. به منظور شروع این کار باید با استفاده از یک مولتی متر، جریان برق ورودی به سوییچ چند سرعته دستگاه را بررسی کنید.

علت ایجاد جرقه در زیر زغال های غذاساز آاگ چیست؟
اگر در زیر زغال های دستگاه، جرقه ای را مشاهده کردید، لازم است از نکات زیر به منظور عیب یابی و تعمیر غذاساز آاگ در محل استفاده نمایید:
لازم است پیش از هرکاری، زغال‌ها و همچنین فنر دستگاه را بررسی نمایید. در صورت کوتاه شدن زغال‌ها و یا کاهش فشار فنر، زغال دستگاه جرقه می‌زند. علاوه بر آن بهتر است بلبرینگ و بوش دستگاه را نیز بررسی کنید تا در جای خود لق نزده و موجب ایجاد جرقه در دستگاه نشود. ایجاد جرقه در زیر زغال‌ها می تواند دلایل دیگری داشته باشد.
به عنوان مثال با لاغر شدن شفت آرمیچر یا سوختن فنر پشت زغال و یا جابه‌جایی سیم‌ها نیز با جرقه زدن زیر زغال دستگاه مواجه می شوید. در صورت ایجاد جرقه‌ای شدید در زیر زغال‌ها، ممکن است تیغه کلکتور کنده ‌شده باشد یا آرمیچر و بالشتک غذاساز شما سوخته‌باشند.

علت نچرخیدن تیغه با وجود روشن شدن غذاساز آاگ چیست؟
در صورت نچرخیدن تیغه ها با وجود روشن شدن موتور دستگاه، از نکات زیر برای عیب یابی و تعمیرات غذاساز در محل استفاده کنید:
در صورت روشن شدن موتور غذاساز و نچرخیدن تیغه، لازم است به منظور عیب یابی غذاساز پیش از هرکاری به سراغ تیغه بروید. احتمالا تیغه دستگاه شما شکسته است و به همین دلیل نمی‌چرخد. لازم است تیغه را به صورت کامل بررسی کنید. چنانچه اثری از شکستگی و آسیب در این قطعه وجود نداشت، لازم است آن را تمیز و یا چرب کنید و مجدد از آن استفاده کنید. برخی غذا ساز ها برخوردار از تسمه بوده و برخی دیگر تسمه ندارند.
در صورتی که غذاساز شما برخوردار از تسمه است، لازم است اقدام به بررسی تسمه کنید. ممکن است تسمه به مرور زمان کش بیاید و نسبت به اندازه اولیه آن بزرگ‌تر شود. به این شکل ممکن است از جایش خارج ‌شود. گاهی اوقات نیز تسمه بدون هیچ دلیلی از جایش خارج شده و موجب بروز چنین مشکلی می شود.
اگر تسمه به هر دلیلی از جای مشخص خود خارج‌شده باشد، لازم است آن را سوار کنید. چنانچه تسمه شکل اولیه خود را از دست داده است، لازم است آن را با یک تسمه جدید جایگزین نمایید. در صورتی که غذاساز شما از تسمه برخوردار نیست، لازم است در چنین مواقعی اقدام به بررسی چرخ‌دنده‌ها کنید. اگر ساییدگی یا آسیب در چرخ‌دنده‌ها به چشم شما خورد، بهتر است اقدام به بررسی چرخ‌دنده جدید کنید و یا از یک تراشکار بخواهید آج چرخ‌دنده را برایتان اصلاح نماید.

چرا مواد غذایی به درستی درون غذاساز آاگ آسیاب نمی‌شوند؟
در صورت آسیاب نشدن مواد در دستگاه، از نکات زیر برای عیب یابی و تعمیر غذاساز در محل استفاده کنید:
همان‌طور که گفته شد، جهت آموزش تعمیرغذاساز آاگ، در بسیاری از مواقع لازم است نحوه استفاده از دستگاه را اصلاح نمایید. چنانچه مواد شما به شکل درستی آسیاب نمی‌شوند، ممکن است مشکل از نحوه استفاده از دستگاه باشد.
اولین مهم‌ترین دلیل بروز این مشکل نیز وجود مقدار زیاد مواد غذایی درون دستگاه می باشد. سرعت انتخابی جهت خرد یا آسیاب کردن مواد غذایی کم است یا قطعات دستگا شناه به درستی بر روی یکدیگر سوار نشده‌اند.

علت کار نکردن غذاساز آاگ با وجود روشن شدن موتور چیست؟
اگر دستگاه شما پس از روشن شدن موتور روشن نمی شود، لازم است به نکات زیر توجه کنید:

پیش از هرکاری لازم است مطمئن شوید که پارچ مخلوط ‌کن، آسیاب یا بخش های دیگری که در حال استفاده از آن هستید در جای خود به درستی قفل ‌شده باشد. چنانچه مشکلی در قرار گیری قطعات نبود، مشکل دستگاه ممکن است ناشی از کابل برق یا دمای داخلی دستگاه باشد. چنانچه دستگاه شما به کند شده باشد یا از آن جهت پوره کردن مواد استفاده کرده‌اید، لازم است دستگاه خود را به خوبی تمیز نمایید.

علت از کار افتادن ناگهانی غذاساز آاگ در حین کار چیست؟
اگر دستگاه شما به صورت ناگهانی از کار افتاده باشد، لازم است از نکات زیر به منظور عیب یابی و تعمیر غذاساز آاگ در محل استفاده کنید:
چنانچه دستگاه شما در زمان کار کردن ناگهانی از کارافتاده است، ممکن است ناشی از گرم شدن بیش از حد آن باشد. موتور دستگاه به منظور پیشگیری از بروز آسیب، به‌ صورت خودکار خاموش می گردد. در چنین مواقع بهتر است دستگاه خود را خاموش نموده و حداقل ۱۵ دقیقه منتظر بمانید، سپس مجدد دستگاه را روشن کنید، چنانچه دستگاه شما کار نکرد، نیاز است مدت زمان بیشتری را صبر کنید.

 چنانچه دستگاه شما باز هم روشن نشد بهتر است با کمک دفترچه راهنما دستگاه را به تنظیمات کارخانه باز گردانید. در غیر این صورت می توانید به منظور عیب یابی و تعمیر غذاساز آاگ با متخصصین مجرب روبراه سرویس تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر غذاساز آاگ در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر غذاساز آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر غذاساز آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا غذاسازم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات غذاساز آاگ ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات غذاساز آاگ، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر غذاساز آاگ در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر غذاساز آاگ حاضر می شود.

هزینه تعمیر غذاساز آاگ در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر غذاساز آاگ به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر غذاساز آاگ به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر غذاساز آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر غذاساز آاگ ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان غذاساز آاگ در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر غذاساز آاگ چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آاگ با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر غذاساز آاگ از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر غذاساز آاگ در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات آاگ:

نمایندگی تعمیر آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آاگ برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

پر فروش ترین قطعات جانبی غذاساز