identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر فر توکار آاگ

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر فر توکار آاگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر فر توکار آاگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی برند آاگ، فر توکار است. فر توکار با اشغال نمودن فضای اندک در آشپزخانه علاوه بر آنکه موجب زیبایی بیشتر آشپزخانه شما می شود، به شما امکان می دهد تا غذا ها و دسر های محبوب خود را به صورت سالم تهیه نموده و نوش جان کنید. به دلیل تکنولوژی مدرن به کار رفته در فر توکار آاگ، بهتر است در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه خود یا نیاز به نصب مجدد دستگاه با نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران تماس نمایید.

تعمیر فر توکار آاگ

تعمیر فر توکار آاگ در تهران

به این صورت جهت دریافت کلیه خدمات تخصصی تعمیر لوازم خانگی آاگ و همچنین دریافت خدمات فر آاگ در تهران تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر فر توکار آاگ در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر فر توکار آاگ کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی فر توکار آاگ داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند آاگ علی الخصوص فر توکار آاگ و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات فر توکار شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی آاگ استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر فر توکار آاگ افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه فر توکار آاگ
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات فر توکار آاگ در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات فر توکار آاگ در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر فر توکار آاگ آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی فر توکار آاگ به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی فر توکار آاگ
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز فر توکار آاگ در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر فر توکار آاگ برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی فر توکار آاگ است؟
آیا به منظور تعمیر فر توکار آاگ در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر فر توکار آاگ در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات فر توکار آاگ در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های فر توکار آاگ با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر آاگ
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات فر توکار آاگ در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات فر توکار آاگ لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر فر توکار آاگ پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل فر توکار آاگ را حل کنند. اگر تعمیرکار فر توکار آاگ از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر فر توکار آاگ به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری فر توکار جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات فر توکار های آاگ رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

علت گرم نشدن فر توکار آاگ چیست؟
گرم نشدن فر توکار آاگ یکی از مشکلات رایج و ناخوشایندی است که ممکن است کاربران در زمان کار با دستگاه آن مواجه شوند. این مشکلی جدی و تخصصی است و بهتر است عیب یابی تعمیر فر توکار آاگ را به تعمیرکاران مجرب بسپارید.

علت معیوب شدن ترموستات فر توکار آاگ چیست؟
گاهی اوقات ممکن است پس از پخت غذا درون فر آاگ متوجه شوید که غذای شما به صورت یکسان نپخته و برخی از قسمت های آن خام مانده است.
ترموستات یکی از مهم ترین قطعات فر توکار آاگ است که وظیفه دارد به صورت یکنواخت دمای محیط داخلی فر شما را تنظیم نموده و مانع از گرم شدن بیش از حد دستگاه شود. در صورت معیوب شدن ترموستات، به دلیل تخصصی بودن این قطعه لازم است به منظور تعویض ترموستات و تعمیر فر توکار آاگ با تعمیرکاران مجرب در تماس باشید.

چرا تهویه فر توکار آاگ دچار مشکل شده است؟
ممکن است گمان کنید که فر توکار شما به تهویه نیاز ندارد. اما باید بدانید در صورت بروز هرگونه مشکل تهویه در فر توکار آاگ ، به دلیل کمبود اکسیژن ممکن است دستگاه شما به صورت ناگهانی در حین کار خاموش شود. به همین دلیل لازم است تعمیر قطعات فر توکار آاگ را به نمایندگی های مجاز بسپارید.

علت معیوب شدن تایمر فر توکار آاگ چیست؟
معیوب شدن تایمر فر توکار آاگ موجب قطع ارتباط ناگهانی میان فر و اجاق گاز شما می شود و به این صورت با خاموش شدن فر توکار مواجه می شوید. در این شرایط‌ نیز لازم است به منظور تعمیر فر توکار آاگ با تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس در تماس باشید.

علت اختلال در عملکرد فر توکار آاگ چیست؟
اگر فر توکار شما روشن است اما دستگاه به درستی کار نمی کند، ممکن است المنت دستگاه شما دچار مشکل شده باشد. جهت عیب یابی المنت لازم است بررسی کنید که کدام بخش غذا به درستی پخته نشده و خام است. علاوه بر آن می توانید عیب یابی و تعمیر فر توکار آاگ در تهران را به روبراه سرویس بسپارید.

چرا حرارت فر توکار آاگ کم و زیاد می شود؟
اگر حرارت فر توکار آاگ کم یا زیاد می شود ممکن است این مشکل ناشی از خرابی ترموستات و یا اختلال در عملکرد سنسور دمای دستگاه شما باشد. در این شرایط لازم است پس از ظاهر شدن ارور و کد خطا موجود بر روی نمایشگر فر توکار آاگ از علت بروز این مشکل آگاهی یابید. علاوه بر آن می توانید عیب یابی و تعمیر فر توکار آاگ را به روبراه سرویس بسپارید.

چرا فر توکار آاگ با وجود عدم وجود مشکل در المنت، از کار افتاده است؟
در صورت عدم وجود مشکل المنت ها و اختلال در عملکرد فر توکار آاگ در حین کار، لازم است اقدام به بررسی و عیب یابی برد الکترونیکی دستگاه خود نمایید. برد الکترونیکی درون فر مانند مغز درون لوازم برقی است و در صورت اختلال در عملکرد این قطعه کارایی دستگاه شما با مشکل مواجه می شود.
در این شرایط بهتر است تعمیر برد الکترونیکی فر توکار آاگ را به روبراه سرویس بسپارید.

چرا درب فر توکار آاگ بسته نمی شود؟
در صورتی که درب فر آاگ بسته نمی شود، باید اقدام به بررسی درزگیر کنید و در صورت معیوب شدن اقدام به تعویض این قطعه نمایید. همچنین شل شدن پیچ صفحه نیز می تواند مانع از بسته شدن درب فر آاگ شود که لازم است در این شرایط آن را با استفاده از یک پیچ گوشتی سفت نمایید. چنانچه مشکل دستگاه شما رفع نشد نیز می توانید بهتر است به منظور تعمیر فر توکار آاگ با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت خاموش شدن فر توکار آاگ در حین کار چیست؟‌
در صورتی که فر توکار آاگ پس از مدتی استفاده از دستگاه خاموش می گردد، ممکن است فیوز برق دچار اختلال شده باشد. در این شرایط لازم است اقدام به بررسی اتصالات کنید و در صورت نیاز فیوز را تعویض نمایید. علاوه بر آن می توانید عیب یابی تخصصی و تعمیر فر آاگ را به روبراه سرویس بسپارید.

چگونه می توان فر توکار آاگ را باز کرد؟
جهت باز کردن فر توکار آاگ تنها لازم است اقدام به باز نمودن دو یا چهار پیچ نگهدارنده دستگاه کنید تا پس از آن بتوانید پیچ های فر را باز کنید. در بخش پشتی فر توکار آاگ نیز کابل برق قرار گرفته است که لازم است پیش از باز کردن فر، کابل را از برق جدا نمایید.

چگونه می توان برد فر های توکار آاگ را باز کرد؟
یکی از کار های تخصصی جهت تعمیر فر آاگ می تواند باز نمودن و تعمیر برد الکترونیکی دستگاه باشد. برای این کار لازم است پیش از هرکاری دستگاه خود را از برق جدا کنید. سپس لازم است اقدام به جداسازی صفحه کلید از کنترل پنل فر توکار آاگ نمایید.
جهت نرم کردن چسب قدیمی می توانید از یک تفنگ حرارتی گرم استفاده کنید تا به این شکل به آرامی اقدام به جداسازی صفحه کلید کنید. لازم است از گرم کردن بیش از حد پانل خودداری نمایید و صفحه کلید دستگاه را به آرامی فشار دهید و در مرحله بعدی از پشت صفحه پانل تعبیه شده بر روی صفحه کلید ضربه بزنید. سپس باید عنصر موجود بر روی صفحه کلید را به راحتی حذف نموده و هر گونه چسب باقی مانده بر روی این دستگاه را نیز از بین ببرید.
در مرحله بعدی جهت تعمیر فر توکار آاگ لازم است چسب پشتیبان ورق از غشای صفحه اصلی کنترل را جدا نمایید. سپس صفحه کنترل جدید را روی پلاستیک اصلی هم تراز نموده و بچسبانید. در مرحله بعدی مجدد می توانید کنترل پنل را به قاب پلاگین صفحه جدید متصل کنید و سپس قاب پشتی را بر روی قاب فر خود قرار دهید.

چرا جریان برق به فر توکار آاگ نمی رسد؟
اگر حرارت کافی درون فر توکار آاگ وجود ندارد، باید بدانید که فیوز و یا المنت دستگاه دچار مشکل شده است. در صورت توقف تایم موجود درون فر نیز ممکن است تایمر دستگاه شما دچار مشکل شده باشد و دستگاه دیگر قادر به جذب برق نباشد. در این شرایط باید جعبه قطع کننده مدار را قطع نمایید. همچنین بهتر است اقدام به راه اندازی مجدد فر توکار دستگاه نمایید.
چنانچه مشکل رفع نشد باید اقدام به قطع جریان برق از مدار کنید. فر توکار آاگ به منظور شروع کار نیاز به جریان ۲۲۰ ولت دارد. باید یک سوئیچ دو طرفه بر روی صفحه کنترل مدار نصب شود تا به این صورت برق رسانی دستگاه کنترل شود.
در غیر این صورت دو سوئیچ تک برای کاهش برق درون فر توکار آاگ قرار گرفته شده است. در صورتی که قطع کننده مدار را پیدا نکردید نیز فیوز دچار مشکل شده است. برخی فر ها دارای فیوزی در پشت دستگاه می باشند. در این شرایط باید جهت تعمیر فر توکار آاگ اقدام به بررسی و تعویض فیوز کنید.

کدام یک از خرابی های ایجاد شده در فر توکار آاگ نشانه معیوب شدن المنت است؟
چنانچه جریان برق درون فر وجود دارد اما دستگاه گرم نمی شود، المنت و ترموستات دچار مشکل شده است. در این شرایط باید پیش از هرکاری اقدام به عیب یابی و تست المنت کنید. به این شکل بررسی کنید که المنت دستگاه به شکل یکنواختی می درخشد یا خیر. این کار را تا جایی تکرار نمایید تا به المنت سوخته برسید.
اگر المنت درون دستگاه ذوب شده باشد لازم است این قطعه را تعویض نمایید. به این صورت می توانید به قطعی برق دستگاه توجه نمایید. براکت های آسیب دیده المنت را باز نموده و در کناری قرار دهید تا درون المنت جدید از آن استفاده نمایید. سپس لازم است پیچ های تعبیه شده در پشت فر را باز نمایید. سپس باید سیم کشی دستگاه را قطع نموده و المنت معیوب شده را خارج کنید و به منظور برای تعمیر فر توکار آاگ المنت را تعویض کنید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر فر توکار آاگ در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر فر توکار آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر فر توکار آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فر توکارم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات فر توکار آاگ ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات فر توکار آاگ، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر فر توکار آاگ در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر فر توکار آاگ حاضر می شود.

هزینه تعمیر فر توکار آاگ در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر فر توکار آاگ به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر فر توکار آاگ به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر فر توکار آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر فر توکار آاگ ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان فر توکار آاگ در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر فر توکار آاگ چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آاگ با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر فر توکار آاگ از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر فر توکار آاگ در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند.

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات آاگ:

نمایندگی تعمیر آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آاگ برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

پر فروش ترین قطعات جانبی فر

فر و مایکروویو

شیشه داخلی مایکروفر بوش

شیشه داخلی مایکروفر بوش با کدفنی ۴۴۱۲۰۲

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پنل اسپرسوساز بوش

پنل استیل اسپرسوساز و مایکروفر بوش کد فنی ۱۱۰۰۲۷۹۱

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

شیشه درب مایکروفر بوش

شیشه بیرونی مایکروفر بوش کد فنی ۰۰۷۷۷۴۸۰

۶,۵۷۰,۰۰۰ تومان

زبانه درب مایکروفر

زبانه درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

درب مایکروفر بوش

درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

چینی سقف ماکروفر بوش

ست تعمیر چینی سقف ماکروفر بوش

تماس بگیرید

لامپ فر بوش

لامپ فر بوش – اورجینال

تماس بگیرید

مگنترون اینورتر پاناسونیک

مگنترون اینورتر پاناسونیک

۴,۴۷۰,۰۰۰ تومان

لامپ فر بوش

۶۲۰,۰۰۰ تومان

موتور آنتن ماکروفر بوش 02168287

موتور كف ماكروفر بوش

۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان

پنل شيشه ای فر بوش

پنل شيشه ای فر بوش

۵,۴۴۳,۵۸۵ تومان

برد پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۰۹۵۵۸

۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۲۷۴۰۵

۳,۸۷۳,۹۹۳ تومان

ریل سینی مایکروفر بوش

ریل سینی ماکروفر بوش با کد فنی ۱۲۰۲۱۸۰۰

۳۰۰,۰۰۰ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۶۸۰۹۷۶

۲,۳۳۵,۳۶۳ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۷۷۳۸۳۱

۶۰۰,۰۰۰ تومان

فیوز حرارتی فر بوش

فیوز حرارتی فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۶۵۳۴

۴۰۹,۴۱۴ تومان

سلکتور فر بوش

سلکتور فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۴۳۹۶

۷۸۸,۳۴۶ تومان