identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الکتریک در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر در زمان کار با ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک دچار مشکل شده اید و یا نیاز به سرویس، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محل دارید، با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران و با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران و با کیفیت ترین قطعات است. بنابراین جهت دریافت خدمات تعمیر لوازم خانگی برند جنرال الکتریک در روبراه سرویس و برخورداری از مزایای این مجموعه می توانید فرم فوق را پر کنید و یا با

شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟

تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند جنرال الکتریک علی الخصوص ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی جنرال الکتریک استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک است؟
آیا به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ماشین ظرفشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ماشین ظرفشویی های جنرال الکتریک رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آشنایی با مشکلات رایج ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ممکن است در زمان کار با ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک نیز مانند سایر لوازم برقی و خانگی دچار مشکل شوید و نیازمند تعمیر این دستگاه شده باشیدو به همین سبب در ادامه شما را با رایج ترین مشکلات این دستگاه و همچنین نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محل آشنا خواهیم کرد:

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیست؟
اگر با روشن نشدن دستگاه خود مواجه شده اید، بهتر است به منظور تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
یکی از رایج ترین عواملی که موجب روشن نشدن ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک می شود، معیوب شدن قفل درب و یا سوئیچ درب دستگاه می باشد. زمانی که درب دستگاه شما به شکل کامل بسته می شود، برق پس از ارتباط سوئیچ درب با دستگاه درون ظرفشویی شما جریان پیدا می کند. 

به همین ترتیب هر زمانی که قفل درب و یا سوئیچ درب ظرفشویی جنرال الکتریک شما معیوب شود، برق به خوبی درون دستگاه جریان پیدا نکرده و با روشن نشدن ماشین ظرفشویی مواجه خواهید شد. سپس لازم است اقدام به بررسی کنترل الکترونیکی یا تایمر ظرفشویی جنرال الکتریک نمایید.
در این شرایط لازم است با استفاده از یک اهم متر از عملکرد درست ابن قطعه مطمئن شوید. علاوه بر آن پریدن فیوز حرارتی مورد دیگری است که مانع از روشن شدن ماشین ظرفشویی می شود. این فیوز به صورتی طراحی شده است که در زمان افزایش بیش از حد دمای دستگاه، فیوز می پرد. 

چنانچه اقدام به بررسی فیوز نمودید و مطمئن شدید که فیوز معیوب است، لازم است آن را تعویض کنید. اگر با بررسی موارد فوق مشکل در روشن نشدن دستگاه رفع نشد، لازم است با خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران در تماس باشید.

علت خارج شدن صدای زیاد از ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیست؟
اگر با خارج شدن صدا از دستگاه مواجه شده اید، لازم است جهت تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
ممکن است معیوب شدن ظرفشویی جنرال الکتریک، وارد فشار در بازوهای اسپری کننده و اختلال در تخلیه آب موجب بروز این مشکل شود. درون پمپ ظرفشویی جنرال الکتریک پروانه ای تعبیه شده است که در صورت عدم حرکت آزادانه و یا شکستگی آن، با صدای بیش از حد ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک مواجه می شوید.
علاوه بر آن درون ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک قطعاتی نظیر کاسه نمد یا حلقه بلبرینگ بازوها نیز تعبیه شده است. این قطعات تقریبا همانند حلقه های پلاستیکی می باشند که اگر فرسوده و یا سایش شده باشند، با عملکرد نادرست بازوهای آب پاش و صدای زیاد ظرفشویی مواحه می شوسد و همین امر موجب صدای بیش از حد دستگاه خواهد شد. در صورتی که از دستگاه شما صدای زیادی خارج می شود، لازم است با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران در تماس باشید.

علت عدم تخلیه آب از ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه آب موجود درون ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک تخلیه نمی شود، لازم است به منظور رفع مشکل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری بهتر است اقدام به بررسی پمپ تخلیه، فیلتر کف ظرفشویی، شیلنگ خروجی فاضلاب را بررسی نموده و انسداد موجود درون آن را کنید. سپس بهتر است اقدام به بررسی پمپ و پروانه دستگاه نمایید که دچار انسداد نشده باشد. چنانچه پمپ مسدود شده باشد، لازم است آن را تمیز کند اما در صورت معیوب شدن آن، لازم است آن را تعویض کنید. ممکن است این مشکل ناشی از پیچ خوردگی و یا معیوب شدن شیلنگ تخلیه آب و یا انسداد آن رخ دهد، بنابراین لازم است اقدام به بررسی شیلنگ تخلیه کنید.

علت عدم شست و شوی مناسب ظروف درون ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه ظروف درون ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به خوبی شسته نمی شود، لازم است جهت بررسی این مشکل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری بررسی نمایید تا آبگیری درون دستگاه شما به صورت کامل انجام شود. لازم است از مواد شوینده مرغوب و اورجینال درون دستگاه خود استفاده نمایید. سپس لازم است اقدام به بررسی آب پاش ها نمایید تا از عدم گرفتگی آن مطمئن شوید. بهتر است چیدمان ظروف درون دستگاه نیز به دقت انجام شود. همچنین لازم است بررسی کنید تا فرآیند تخلیع درون ظرفشویی به درستی انجام گیرد.
در بیشتر اوقات ممکن است فشار و سختی آب، موجب تمیز نشدن ظروف درون شما دستگاه شود. در حالت کلی به منظور شست و شوی ظروف درون ماشین ظرفشویی لازم است فشار آب مابین ۲۰ تا ۱۲۰ پوند بر اینچ مربع باشد. چنانچه مشکل تمیز نشستن ظروف ناشی از فشار آب باشد، لازم است اقدام به قطع کردن شیرهای آب و دستگاه هایی که نیاز به مصرف آب دارند، کنید. 

در مرحله بعدی بهتر است شیر آب گرم را درون یک ظرف نیم گالنی باز نموده و چنانچه ظروف در مدت ۱۴ ثانیه پر نشد، احتمالا مشکل دستگاه شما ناشی از فشار آب است. در این شرایط دستگاه شما سالم است و لازم است اقدام به رفع مشکل فشار آب کنید. همچنین ممکن است مشکل دستگاه شما ناشی از سختی آب باشد که لازم است با استفاده از نمک آن را حل کنید.

علت باقی ماندن لکه و سفیدک بر روی ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه بر روی ظروف پس از شست و شو درون ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک دچار لکه و سفیدک شده است، بهتر است به منظور عیب یابی و تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
لازم است بررسی کنید تا به شکل درستی به دستگاه خود برنامه داده باشید. همچنین بهتر است از نمک دانه درشت استفاده نمایید. بهتر است اقدام به استفاده از مایع جلادهنده نمایید و آن را نسبت به املاح آب را نسبت به منطقه خود تنظیم نمایید.
در صورت زیاد بودن املاح آب در منطقه، لازم است درجه جلادهنده را روی ۵ و در غیر این صورت درجه را بر روی ۱ یا ۲ قرار دهید. لازم به ذکر است که چنانچه از قرص فول (برخوردار ز شوینده، نمک و جلادهنده) جهت شست و شوی ظروف در ظرفشویی استفاده می کنید، دیگر نیازی به استفاده از مایع جلادهنده و نمک درون ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک نیست.

علت نشتی آب از ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه با مشکل نشتی آب درون دستگاه خود مواجه شده اید، بهتر است اقدام به بررسی موارد زیر جهت تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک نمایید:
پیش از هر کاری جهت بررسی مشکل نشتی آب درون ماشین ظرفشویی لازم است اقدام به بررسی شیلنگ تخلیه آب دستگاه و پمپ تخلیه آب نمایید. در صورت وجود پارگی و یا پوسیدگی در شیلنگ، با مشکل نشت آب از ماشین ظرفشویی مواجه می شوید. علاوه بر آن چنانچه پمپ تخلیه آب ظرفشویی معیوب شده باشد، این مشکل درون دستگاه شما رخ می دهد. علاوه بر آن ممکن موارد زیر نیز در نشتی آب از ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک مؤثر باشد:
وجود مشکل در قطعاتی نظیر واشر دور درب، شیر ورودی آب دستگاه، اختلال در دیسپنسر و گرومت ها، معیوب شدن بازوهای اسپری کننده، شناور و کلید شناور ماشین ظرفشویی و … اگر دستگاه شما با مشکل نشتی آب مواجه شده است، بهتر است جهت رفع این مشکل با تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محل در تماس باشید.

علت عدم آبگیری ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه دستگاه شما قادر به آبگیری نیست، بهتر است جهت عیب یابی و تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
جهت شست و شوی بهتر ظروف در ماشین ظرفشویی، دستگاه آب را با حرارت و فشار زیاد به ظروف شما پرتاب می‌کند. ممکن است گاهی دستگاه شما به ‌اندازه کافی آب نداشته باشد. در این شرایط شناوری که درون دستگاه قرار دارد معیوب شده و اجازه آن که آب به سطح مشخص و مورد نیاز برسد را نمی دهد و در این شرایط پیش از رسیدن به اندازه مورد نیاز و مشخص، به‌صورت خودکار قطع می‌شود.
چنانچه مشکل دستگاه شما ناشی از خرابی شناور نبود، ممکن است درب دستگاه درست بسته نشده باشد. در صورت باز بودن درب دستگاه، آبی درون آن جریان نخواهد یافت. اگر ماشین ظرفشویی شما از آب پر نمی شود، بهتر است از خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محل استفاده کنید.

علت خشک نشدن ظروف درون ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک ظروف شما را به صورت کامل می شوید اما خشک نمی کند، بهتر است برای عیب یابی دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است اقدام به بررسی پمپ تخلیه نمایید. سپس لازم است اقدام به بررسی المنت دستگاه نمایید. اگر لازم باشد بهتر است اقدام به تعویض پمپ تخلیه یا المنت نمایید.

علت عدم حل نشدن مواد شوینده درون ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه مواد شوینده درون ماشین ظرفشویی شما حل نمی شوند، لازم است به منظور رفع این مشکل و تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
چنانچه از قرص ماشین ظرفشویی درون دستگاه خود استفاده می نمایید، لازم است توجه کنید تا جرم و رسوبات درون جاقرصی ظرفشویی جمع نشده باشد. ممکن است به دلیل انباشت رسوبات، درب جاقرصی دستگاه باز نشود. در این شرایط لازم است اقدام به بررسی مخزن مواد شوینده کنید تا به درستی شوینده وارد دستگاه شما شود.

علت بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه درب ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به شکل کامل بسته نمی شود، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
پیش از هرکاری لازم است یک بار درب دستگاه را باز و بسته کنید. چنانچه مشکل دستگاه شما از قفل درب نبود، باید اقدام به بررسی میکروسوییچ درب نمایید. اگر لازم باشد، باید اقدام به تعویض میکروسوییچ درب نمایید.

علت خارج شدن بوی بد از ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه از ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک بوی بدی خارج می شود، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیرات دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
در این شرایط لازم است اقدام به بررسی شیلنگ های خروجی آب، پمپ تخلیه ظرفشویی، فیلتر کف دستگاه نمایید و هرگونه گرفتگی درون آن را نیز رفع کنید. در این شرایط لازم است یک محلول سرکه و یک قاشق جوش شیرین را تهیه نمایید و آن را در کف دستگاه بریزید. در مرحله بعدی لازم است ظرفشویی را بدون وجود هیچ گونه ظرف روشن کنید و منتظر بمانید یک دور کامل عملیات کوتاه مدت شست و شو درون دستگاه شما انجام شود.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک حاضر می شود.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات جنرال الکتریک:

 

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. جنرال الکتریک برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

جهت ثبت درخواست نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی در انواع برند ها در شهر تهران به لینک های زیر مراجعه کنید

Previous slide
Next slide

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس

پر فروش ترین قطعات ماشین ظرفشویی

ظرفشویی

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کدفنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۰

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو

سبد پایین ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

۸۵۰,۰۰۰ تومان

دوش ابپاش ظرفشویی بکو 1512600200

دوش ابپاش ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دوش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

دوش ابپاش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد پنل ظرفشویی بکو

نمایشگر (برد پنل ) ظرفشویی بکو

۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد وای فای ظرفشویی بوش

برد وای فای ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۴۴۷۳

۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان

پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش

مجموعه پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۳۹۱۳

۲,۸۷۰,۰۰۰ تومان

سنسنوردما ظرفشویی بکو

سنسوردمای ظرفشویی بکو (اورجینال)

۴۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس (اورجینال)

۲,۹۸۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان