identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

5/5 - (2 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود (Kenwood) در محل :

جهت ثبت درخواست تعمیر برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید: 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

یکی دیگر از مهم ترین لوازم برقی و خانگی کاربردی درون کلیه خانه ها، بیمارستان ها، هتل ها و … ماشین لباسشویی می باشد. به دلیل اهمیت این دستگاه لازم است پیش از خرید به برند آن توجه کنید. یکی از با کیفیت ترین برند ها ماشین لباسشویی، برند کنوود می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

اگر در زمان کار با ماشین لباسشویی کنوود دچار مشکل شده اید و نیاز به دریافت خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود و یا نصب و سرویس این دستگاه دارید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در سریع ترین زمان مجرب ترین تعمیرکاران در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

برای پیدا کردن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود (Kenwood) در منطقه‌ی خود، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

وب‌سایت رسمی:

یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن نمایندگی تعمیرات، مراجعه به وب‌سایت رسمی کنوود است. بسیاری از شرکت‌ها اطلاعات نمایندگی‌های تعمیراتی را در بخش پشتیبانی یا تماس با ما قرار می‌دهند.

تماس با خدمات مشتریان:

با تماس با خدمات مشتریان کنوود، اطلاعات دقیق در مورد نمایندگی‌های تعمیراتی در نزدیکی شما را خواهید یافت. شماره تماس خدمات مشتریان معمولاً در دفاتر مرکزی یا وب‌سایت شرکت قابل دسترسی است.

استفاده از اینترنت:

با جستجوی نام شهر یا منطقه شما به افزودن عبارات مانند “نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود” در موتورهای جستجو، ممکن است لیست نمایندگی‌های تعمیراتی در نزدیکی شما را بیابید.

مشارکت در انجمن‌ها و گروه‌های آنلاین:

ممکن است در انجمن‌ها یا گروه‌های آنلاین مرتبط با لوازم خانگی یا مصرفی شرکت کنوود، افرادی باشند که تجربیات نمایندگی‌های تعمیراتی را به اشتراک بگذارند و شما را به نمایندگی‌های معتبر در اطرافتان ارجاع دهند.

مراجعه به فروشگاه‌های محلی:

در برخی از فروشگاه‌های لوازم خانگی یا فروشگاه‌های الکترونیکی، ممکن است اطلاعاتی در مورد نمایندگی‌های تعمیراتی در اختیار داشته باشند.

با این روش‌ها، احتمالاً می‌توانید نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود را در نزدیکی خود پیدا کنید و از خدمات تعمیراتی متخصصانه برخوردار شوید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

آشنایی با ویژگی های خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در روبراه سرویس

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی ماشین لباسشویی کنوود داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند کنوود علی الخصوص ماشین لباسشویی کنوود و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات ماشین لباسشویی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی کنوود استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ماشین لباسشویی کنوود افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی کنوود
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی کنوود آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ماشین لباسشویی کنوود به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی کنوود
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی کنوود در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی کنوود است؟
آیا به منظور تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین لباسشویی کنوود با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر کنوود
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ماشین لباسشویی کنوود را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین لباسشویی کنوود از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ماشین لباسشویی کنوود به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ماشین لباسشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ماشین لباسشویی های کنوود رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آموزش عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی کنوود زیر نظر تعمیرکاران روبراه سرویس

ممکن است در زمان کار با ماشین لباسشویی کنوود با برخی مشکلات مواجه شوید که ما در ادامه شما را با رایج ترین این مشکلات و همچنین نحوه تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در محل آشنا خواهیم کرد.

چرا دور خشک کن ماشین لباسشویی کنوود از کار افتاده است؟
یکی از مشکلاتی که ممکن است در زمان کار با ماشین لباسشویی کنوود رخ دهد، معیوب شدن چرخه خشک کن است. در ادامه به بررسی اصلی ترین علت های بروز این مشکل می پردازیم:
معیوب شدن خازن راه اندازی یکی از اصلی ترین دلایل از کار افتادن خشک کن ماشین لباسشویی است. علاوه بر آن این مشکل می تواند ناشی از ایرادی در تنظیمات خشک کن دستگاه شما رخ داده باشد. همچنین از کار افتادن فیلتر تخلیه، کلید و پمپ تخلیه لباسشویی نیز در بروز این مشکل تاثیر گذار است. پر شدن بیش از حد درام ماشین لباسشویی نیز موجب از کار افتادن خشک کن دستگاه می گردد. بهتر است جهت عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی کنوود با مراکز تعمیرات کنوود در تهران تماس نمایید.

علت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی کنوود چیست؟
یکی دیگر از مشکلات رایج ماشین لباسشویی کنوود بسته نشدن درب دستگاه است که در ادامه شما را با اصلی ترین عوامل بسته نشدن درب دستگاه آشنا خواهیم کرد:
اولین عامل بروز این مشکل باقی ماندن جسم خارجی در میان چفت های درب دستگاه است. معیوب شدن قفل درب یکی دیگر از مهم ترین دلایل بسته نشدن درب دستگاه است. همچنین می توان گفت رایج ترین عامل بسته نشدن درب دستگاه مرتبط با معیوب شدن میکروسوئیچ است و شما می توانید جهت تعویض این قطعات با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود تماس نمایید.

چرا آب وارد دیگ ماشین لباسشویی کنوود نمی شود؟
درصورتی که آب وارد درام لباسشویی شما نمی شود، بهتر است با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در روبراه سرویس تماس بگیرید:
پیش از هرکاری لازم است بررسی کنید که شیرهای تامین آب درون دستگاه باز باشند. سپس لازم است اقدام به بررسی فشار آب ورودی کنید. همچنین بررسی کنید که شیلنگ های ورودی دچار پارگی و یا پوسیدگی نشده باشند. لازم است اقدام به بررسی تایمر بر اساس راهنمای فارسی کنوود کنید تا مطمئن شوید این قطعه درست کار می کند یا خیر.
همچنین می توانید اقدام به بررسی شیر برقی لباسشویی کنید. معیوب شدن شیربرقی ماشین لباسشویی مانع از ورود آب به درام دستگاه می شود. ممکن است جهت رفع این مشکل نیاز به تعویض این قطعه درون دستگاه داشته باشید. همچنین بهتر است پمپ تخلیه را نیز بررسی کنید. در صورت معیوب شدن پمپ تخلیه، آب به درستی وارد دیگ نمی شود.

علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی کنوود چیست؟
اگر با مشکل برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی کنوود مواجه شده اید، بهتر است پیش از حضور تعمیرکار روبراه سرویس، اقدام به بررسی عوامل زیر کنید:
ممکن است اتصالات ماشین لباسشویی کنوود دارای برق باشند. علاوه بر آن در صورت سوختن موتور، در بدنه دستگاه اتصالی رخ می دهد. لازم است از نصب سیم ارت لباسشویی کنوود مطمئن شوید. همچنین بررسی نمایید که نشتی برق در خازن گیر دستگاه شما وجود نداشته باشد.
معیوب شدن سیم کشی ماشین لباسشویی نیز می تواند موجب نشتی الکترونیکی درون دستگاه شود. یکی دیگر از عوامل بروز این مشکل نیز در مونتاژ لولای درب لباسشویی است. جهت دریافت خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت خارج شدن بوی سوختگی از ماشین لباسشویی کنوود چیست؟
اگر بوی سوختگی از لباسشویی کنوود خارج شده است لازم است سریعا دستگاه خود را خاموش نموده و سریعا با شماره های نمایندگی رسمی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تهران تماس بگیرید:
در اکثر مواقع خارج شدن بوی سوختگی از دستگاه مرتبط با تسمه پلاستیکی است که اتصال دهنده موتور و دیگ به یکدیگر می باشد. ممکن است به مرور زمان در این تسمه پوسیدگی ایجاد شود. پوسیدگی درون تسمه موجب ساییدگی آن به سایر قسمت های دستگاه می شود و این ساییدگی نیز می تواند موجب خارج شدن بوی سوختگی از دستگاه شود.
چنانچه سیم کشی ماشین لباسشویی متصل باشد نیز می تواند موجب سوختن روکش شود. در صورت بروز اتصالی در برد یا تایمر نیز با خارج شدن دود یا بوی سوختن از لباسشویی کنوود مواجه خواهید شد.

علت بوی بد لباس ها پس از شست و شو در ماشین لباسشویی کنوود چیست؟
در صورتی که لباس های شما پس از شست و شو در ماشین لباسشویی بوی بدی می دهد، بهتر است به منظور تعمیر ماشین لباسشویی کنوود با تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس در تماس باشید:
لازم است بررسی کنید که مسیر تخلیه دستگاه شما صاف باشد و مشکلی در آن وجود نداشته باشد. سپس لازم است شلنگ تخلیه را از نظر پیچ خوردگی یا گرفتگی بررسی نمایید و سعی کنید شلنگ دستگاه خود را به آرامی صاف نمایید.
لازم است بررسی کنید که پمپ تخلیه دچار انسداد نشده باشد. در صورت انسداد پمپ تخلیه، لباسشویی شما قادر به تخلیه نیست و در بوی بدی را در لباس ها ایجاد می شود. چنانچه سریعا پس از اتمام شست و شو لباس ها را از دستگاه خارج نکنید، محیط مرطوب دیگ زمینه رشد باکتری ها و قارچ ها را فراهم می کند. 

لازم است برنامه شستشو را به شکل دوره ای و بدون بارگیری لباس ها درون دستگاه انجام گیرد. علاوه بر آن لازم است اطراف درب و خود مخزن را با استفاده از یک حوله پلاستیکی نرم خشک نمایید. چنانچه رسوباتی به چشم شما خورد، لازم است اقدام به تمیز کردن جاپودری لباسشویی کنید.

علت خارج شدن صدای عجیب در زمان چرخش ماشین لباسشویی کنوود چیست؟
اگر با خارج شدن هر گونه صدا در زمان کار با دستگاه مواجه شده اید می توانید با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تهران در تماس باشید:
پیش از هرکاری بهتر است بررسی کنید که لباسشویی خود را بیش از حد بارگیری نکرده باشید. علاوه بر آن بهتر است اقدام به بررسی محل نصب لباسشویی کنید. ممکن است پمپ تخلیه به دلیل جسم خارجی دچار انسداد شده باشد. در صورت فرسودگی بلبرینگ نیز در زمان چرخش دیگ صدای تق تق به گوش شما می رسد.
در صورت وجود پوسیدگی در کلاچ نیز در زمان چرخش دیگ صدای زیادی از دستگاه خارج می شود. علاوه بر این ممکن است قرقره ای داخل دستگاه دچار فرسودگی شده باشد و موجب خارج شدن صدای زیاد در زمان چرخش شود. بهتر است بررسی کنید که کوپلینگ موتور نیز موجب خارج شدن صدای بلند از ماشین لباسشویی کنوود نشده باشد.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر لوازم خانگی کنوود در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ماشین لباسشویی کنوود حاضر می شود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ماشین لباسشویی کنوود به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ماشین لباسشویی کنوود به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ماشین لباسشویی کنوود ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ماشین لباسشویی کنوود در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی کنوود چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات کنوود با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ماشین لباسشویی کنوود از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات کنوود:

 
تعمیر لواززم خانگی کنوود

تعمیر لواززم خانگی کنوود

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. کنوود برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در تهران در انواع برند ها با مراجعه به لینک زیر

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی

پر فروش ترین قطعات ماشین لباسشویی

لباسشویی

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۱

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

طلق درب لباسشویی بوش

طلق درب لباسشویی بوش با کدفنی ۱۲۰۰۶۸۸۶

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۰

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۶۶۰۶۸۵

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

برد اصلی لباسشویی بوش

برد اصلی لباسشویی بوش با کد فنی ۱۱۰۲۵۹۳۲

۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو ( اورجینال )

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

لاستیک لباسشویی بوش آیدوز آنتی باکتریال چراغدار کد ۰۰۷۷۲۶۶۱

۳,۶۷۰,۰۰۰ تومان

زه بیرونی لباسشویی 7 کیلویی بوش

زه بیرونی درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۶۷۲۸۱۸

۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان

زه داخل درب لباسشویی بوش

زه داخل درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۳۶۶۱۱۳

تماس بگیرید

شیربرقی 3قلو آاگ AEG

شیربرقی ۳قلو آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

کلید پاور لباسشویی بکو

کلیدپاور لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۲۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو (اورجینال)

۵۵۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

هیدرواستات لباسشویی بکو،ال جی (اورجینال)

هیدرواستات لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس