identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر مایکروفر بکو

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر مایکروفر بکو در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مایکروفر یکی از لوازم فوق کاربردی می باشد که معمولا در اکثر خانه ها کاربرد دارد. به این شکل شما می توانید انواع غذا ها را به بهترین شکل و بدون نیاز به فر تهیه کنید. یکی از با کیفیت ترین برند های مایکروفر موجود در بازار نیز برند بکو است.

تعمیر مایکروفر بکو

تعمیر مایکروفر بکو

در صورتی که در زمان کار با این دستگاه دچار مشکل شده اید تنها لازم است به منظور ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بکو در محل با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نموده و یا فرم فوق را پر کنید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر مایکروفر بکو در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر مایکروفر بکو کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی مایکروفر بکو داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند بکو علی الخصوص مایکروفر بکو و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات مایکروفر شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی بکو استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر مایکروفر بکو افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه مایکروفر بکو
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات مایکروفر بکو در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر بکو در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر مایکروفر بکو آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی مایکروفر بکو به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی مایکروفر بکو
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز مایکروفر بکو در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر مایکروفر بکو برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی مایکروفر بکو است؟
آیا به منظور تعمیر مایکروفر بکو در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر بکو در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های مایکروفر بکو با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر بکو
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات مایکروفر بکو در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات مایکروفر بکو لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر مایکروفر بکو پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل مایکروفر بکو را حل کنند. اگر تعمیرکار مایکروفر بکو از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر مایکروفر بکو به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری مایکروفر جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات مایکروفر های بکو رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آموزش عیب یابی و تعمیر مایکروفر بکو در محل زیر نظر مرکز روبراه سرویس

ممکن است در زمان کار با مایکروفر بکو با مشکلات رایجی مواجه شوید که در این شرایط لازم است سریعا اقدام به عیب یابی و تعمیر مایکروفر بکو نمایید. ما در ادامه شما را با این مشکلات رایج و همچنین نحوه تعمیر مایکروویو بکو در محل آشنا خواهیم کرد.

علت روشن نشدن لامپ مایکروفر بکو چیست؟
اگر در زمان کار با مایکروفر بکو متوجه شده اید که لامپ دستگاه روشن نمی شود لازم است به منظور عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
پیش از هرکاری بررسی کنید که لامپ دستگاه شما نسوخته باشد. سپس بهتر است تنظیمات مایکروفر خود را نیز باید بررسی کنید. اگر به این صورت مشکل روشن شدن لامپ در دستگاه شما رفع نشد، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در تهران استفاده کنید.

علت گرم نشدن مایکروفر بکو چیست؟
در صورتی که دستگاه شما قادر به گرم کردن نیست، لازم است به منظور تعمیر مایکروویو بکو در محل اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
وجود مشکل در مگنترون می تواند موجب بروز این مشکل شود. لازم است بررسی کنید که دیود دچار سوختگی نشده باشد. در صورتی که باز هم دستگاه شما گرم نشد، بهتر است از نمایندگی مجاز تعمیر مایکروفر بکو در محل استفاده کنید.
علت معیوب شدن قفل درب مایکروفر بکو چیست؟
در صورتی که قفل درب دستگاه شما معیوب شده است، لازم است به منظور تعمیر مایکروفر بکو در محل اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
اگر قفل درب دچار فرسودگی شده باشد لازم است آن را تعویض کنید. به این شکل بهتر است با تعویض قفل درب به راحتی اقدام به رفع این مشکل کنید. چنانچه نیاز به دریافت کمک جهت تعویض قفل دستگاه دارید نیز بهتر است از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر مایکروفر بکو استفاده کنید.

علت خاموش شدن مایکروفر بکو در حین کار چیست؟
در صورت خاموش شدن دستگاه در زمان کار، لازم است به منظور تعمیر مایکروفر بکو در محل اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
پیش از هرکاری لازم است قفل درب را بررسی کنید. در صورت نیاز لازم است سریعا اقدام به تعویض این قطعه نمایید. در صورت خرابی فن موتور نیز ممکن است با خاموش شدن مایکروفر مواجه شوید. اگر مشکل خاموش شدن دستگاه رفع نشد، بهتر است از خدمات مجاز تعمیر مایکروفر بکو استفاده کنید.

علت نچرخیدن سینی داخل مایکروفر بکو چیست؟
اگر سینی داخل مایکروفر بکو نمیچرخد، لازم است به منظور تعمیر و عیب یابی دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است مطمئن شوید که حرکت سینی به وسیله تکه غذا سد نشده باشد. علاوه بر آن ممکن است موتور گردان دستگاه دچار مشکل شده باشد. بهتر است اقدام به بررسی غلطک زیر مایکروفر نمایید. همچنین ممکن است خود سینی معیوب شده باشد و از جای خود خارج شده باشد. در صورت عدم رفع مشکل حرکت نکردن سینی در ماکروفر بکو، بهتر است از خدمات مجاز تعمیر مایکروفر بکو در روبراه سرویس استفاده کنید.

علت جرقه زدن مایکروفر بکو چیست؟
در صورت جرقه زدن مایکروفر بکو، لازم است به منظور تعمیر و عیب یابی دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری باید اقدام به بررسی آنتن سر لامپ مگنترون نمایید. ممکن است لامپ مگنترون دستگاه دچار مشکل شده باشد. علاوه بر آن بروز این مشکل می تواند ناشی از خرابی ورق میکا یا همون ورق نسوز باشد. از عدم وجود تکه فلزی درون مایکروفر مطمئن شوید. در صورت عدم رفع مشکل جرقه زدن ماکروفر بکو، بهتر است از تکنسین مجرب در زمینه تعمیر مایکروفر بکو کمک بگیرید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر مایکروفر بکو در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر مایکروفر بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بکو در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات مایکروفر بکو ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات مایکروفر بکو، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر مایکروفر بکو در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر مایکروفر بکو حاضر می شود.

هزینه تعمیر مایکروفر بکو در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر مایکروفر بکو به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر مایکروفر بکو به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر مایکروفر بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر مایکروفر بکو ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان مایکروفر بکو در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر مایکروفر بکو چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات بکو با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر مایکروفر بکو از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر مایکروفر بکو در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات بکو:

تعمیرلوازم خانگی بکو

تعمیرلوازم خانگی بکو

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. بکو برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی مایکروفر

فر و مایکروویو

شیشه داخلی مایکروفر بوش

شیشه داخلی مایکروفر بوش با کدفنی ۴۴۱۲۰۲

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پنل اسپرسوساز بوش

پنل استیل اسپرسوساز و مایکروفر بوش کد فنی ۱۱۰۰۲۷۹۱

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

شیشه درب مایکروفر بوش

شیشه بیرونی مایکروفر بوش کد فنی ۰۰۷۷۷۴۸۰

۶,۵۷۰,۰۰۰ تومان

زبانه درب مایکروفر

زبانه درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

درب مایکروفر بوش

درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

چینی سقف ماکروفر بوش

ست تعمیر چینی سقف ماکروفر بوش

تماس بگیرید

لامپ فر بوش

لامپ فر بوش – اورجینال

تماس بگیرید

مگنترون اینورتر پاناسونیک

مگنترون اینورتر پاناسونیک

۴,۴۷۰,۰۰۰ تومان

لامپ فر بوش

۶۲۰,۰۰۰ تومان

موتور آنتن ماکروفر بوش 02168287

موتور كف ماكروفر بوش

۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان

پنل شيشه ای فر بوش

پنل شيشه ای فر بوش

۵,۴۴۳,۵۸۵ تومان

برد پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۰۹۵۵۸

۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۲۷۴۰۵

۳,۸۷۳,۹۹۳ تومان

ریل سینی مایکروفر بوش

ریل سینی ماکروفر بوش با کد فنی ۱۲۰۲۱۸۰۰

۳۰۰,۰۰۰ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۶۸۰۹۷۶

۲,۳۳۵,۳۶۳ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۷۷۳۸۳۱

۶۰۰,۰۰۰ تومان

فیوز حرارتی فر بوش

فیوز حرارتی فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۶۵۳۴

۴۰۹,۴۱۴ تومان

سلکتور فر بوش

سلکتور فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۴۳۹۶

۷۸۸,۳۴۶ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس