identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر مایکروفر یکی از لوازم کاربردی در منزل شما محسوب می شود و در زمان کار با این دستگاه دچار مشکل شده اید و نیاز به تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک دارید، بهتر است با نمایندگی های مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شهر تهران است که با استفاده از اورجینال ترین قطعات و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک شما در محل می نماید. بنابراین به منظور ثبت درخواست تعمیر این دستگاه تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟

تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی مایکروفر جنرال الکتریک داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید.

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند جنرال الکتریک علی الخصوص مایکروفر جنرال الکتریک و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات مایکروفر شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی جنرال الکتریک استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر مایکروفر جنرال الکتریک افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه مایکروفر جنرال الکتریک
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی مایکروفر جنرال الکتریک به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی مایکروفر جنرال الکتریک
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز مایکروفر جنرال الکتریک در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی مایکروفر جنرال الکتریک است؟
آیا به منظور تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های مایکروفر جنرال الکتریک با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل مایکروفر جنرال الکتریک را حل کنند. اگر تعمیرکار مایکروفر جنرال الکتریک از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری مایکروفر جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات مایکروفر های جنرال الکتریک رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آشنایی با رایج ترین مشکلات مایکروفر جنرال الکتریک

ممکن است در زمان کار با مایکروفر جنرال الکتریک مانند سایر لوازم برقی و خانگی با مشکلاتی مواجه شوید که در ادامه شما را با رایج ترین این مشکلات و همچنین نحوه تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در محل آشنا خواهیم کرد:

علت خاموش شدن مایکروفر جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه دستگاه شما به صورت ناگهانی خاموش می شود، لازم است به منظور تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است اقدام به بررسی قفل درب نمایید. چنانچه قفل دچار مشکل شده باشد با بروز این مشکل مواجه خواهید شد. علاوه بر آن لازم است اقدام به بررسی فن موتور نمایید.، اگر مشکل خاموش شدن دستگاه شما رفع نشد، بهتر است با نمایندگی تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در تماس باشید.

چرا لامپ مایکروفر جنرال الکتریک روشن نمی شود؟
اگر لامپ دستگاه شما روشن نمی شود، لازم است به منظور تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در محل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است بررسی کنید تا لامپ دستگاه شما دچار سوختگی نشده باشد. در این شرایط لازم است اقدام به تعویض آن نمایید. سپس لازم است اقدام به بررسی تنظیمات ماکروویو نمایید. چنانچه همچنان لامپ دستگاه شما روشن نشد، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در محل استفاده نمایید.

چرا غذا در مایکروفر جنرال الکتریک گرم نمی شود؟
چنانچه دستگاه شما قادر به گرم کردن غذا نیست، لازم است به منظور تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در محل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
خرابی مگنترون یکی از رایج ترین عوامل بروز این مشکل است. سپس لازم است اقدام به بررسی وجود سوختگی در دیود کنید. چنانچه همچنان غذا در مایکروفر شما گرم نشد، بهتر است از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در محل استفاده کنید.

چرا قفل درب مایکروفر جنرال الکتریک معیوب شده است؟
در صورتی که قفل درب دستگاه شما دچار مشکل شده است بهتر است جهت تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در محل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است اقدام به تعویض قفل های فرسوده و خراب کنید. در این شرایط تنها کافی است با تعویض قفل درب مشکل دستگاه را رفع کنید. چنانچه باز هم قفل درب مشکل داشت، بهتر است از نمایندگی مرکزی تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در محل استفاده کنید.

علت جرقه زدن مایکروفر جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه مایکروفر جنرال الکتریک در زمان کار جرقه میزند، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
ممکن است جرقه زدن مایکروفر ناشی از وجود مشکل در آنتن سر لامپ مگنترون رخ داده باشد. در این شرایط لازم است به شکل کامل اقدام به تعویض لامپ مگنترون نمایید. در شرایطی نیز ممکن است تکه فلزی درون دستگاه شما باقی مانده باشد. سپس لازم است اقدام به بررسی ورق میکا نمایید که دچار سوراخ شدگی نشده باشد. چنانچه مشکل جرقه زدن دستگاه رفع نشد می توانید با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در تهران در تماس باشید.

علت از کار افتادن گریل درون مایکروفر جنرال الکتریک چیست؟
اگر گریل مایکروفر جنرال الکتریک معیوب شده باشد، لازم است به منظور تعمیر و رفع مشکل دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است اقدام به بررسی المنت دستگاه نمایید. در شرایطی نیز ممکن است ترموستات معیوب شده باشد. در نهایت نیز باید اقدام به بررسی برد الکترونیکی دستگاه نمایید. اگر مشکل از کار افتادن گریل مایکروفر رفع نشد بهتر است از خدمات تخصصی تعمیر مایکروفر جنرال اکتریک استفاده کنید.

علت نچرخیدن ظروف درون مایکروفر جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه ظروف درون مایکروفر جنرال الکتریک نمی چرخد، بهتر است به منظور عیب یابی دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
ممکن است بروز این مشکل ناشی از معیوب شدن موتور گردان باشد. بنابراین لازم است اطمینان حاصل کنید که چیزی در مسیر حرکت غلطک های چرخان تعبیه شده در زیر سینی را مسدود نکرده باشد. اگر مشکل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر جنرال الکتریک رفع نشد، بهتر است از خدمات تخصصی تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در روبراه سرویس استفاده کنید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت درخواست تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک حاضر می شود.

هزینه تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان مایکروفر جنرال الکتریک در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات جنرال الکتریک:

 

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. جنرال الکتریک برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات مایکروفر

فر و مایکروویو

شیشه داخلی مایکروفر بوش

شیشه داخلی مایکروفر بوش با کدفنی ۴۴۱۲۰۲

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پنل اسپرسوساز بوش

پنل استیل اسپرسوساز و مایکروفر بوش کد فنی ۱۱۰۰۲۷۹۱

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

شیشه درب مایکروفر بوش

شیشه بیرونی مایکروفر بوش کد فنی ۰۰۷۷۷۴۸۰

۶,۵۷۰,۰۰۰ تومان

زبانه درب مایکروفر

زبانه درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

درب مایکروفر بوش

درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

چینی سقف ماکروفر بوش

ست تعمیر چینی سقف ماکروفر بوش

تماس بگیرید

لامپ فر بوش

لامپ فر بوش – اورجینال

تماس بگیرید

مگنترون اینورتر پاناسونیک

مگنترون اینورتر پاناسونیک

۴,۴۷۰,۰۰۰ تومان

لامپ فر بوش

۶۲۰,۰۰۰ تومان

موتور آنتن ماکروفر بوش 02168287

موتور كف ماكروفر بوش

۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان

پنل شيشه ای فر بوش

پنل شيشه ای فر بوش

۵,۴۴۳,۵۸۵ تومان

برد پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۰۹۵۵۸

۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۲۷۴۰۵

۳,۸۷۳,۹۹۳ تومان

ریل سینی مایکروفر بوش

ریل سینی ماکروفر بوش با کد فنی ۱۲۰۲۱۸۰۰

۳۰۰,۰۰۰ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۶۸۰۹۷۶

۲,۳۳۵,۳۶۳ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۷۷۳۸۳۱

۶۰۰,۰۰۰ تومان

فیوز حرارتی فر بوش

فیوز حرارتی فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۶۵۳۴

۴۰۹,۴۱۴ تومان

سلکتور فر بوش

سلکتور فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۴۳۹۶

۷۸۸,۳۴۶ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس