identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر مایکروفر فریجیدر

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر مایکروفر فریجیدر در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر مایکروفر فریجیدر در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از لوازم کاربردی در آشپزخانه ها جهت پخت انواع مواد غذایی و کیک و دسر و .. مایکروفر می باشد. اگر در زمان کار با مایکروفر فریجیدر دچار مشکل شده اید و نیاز به دریافت خدمات تعمیر مایکروفر فریجیدر دارید، با روبراه سرویس تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات تخصصی نمایند. جهت ثبت درخواست تعمیر مایکروفر فریجیدر در محل تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

تعمیر مایکروفر فریجدر

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر مایکروفر فریجیدر در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟

تعمیر مایکروفر فریجیدر کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی مایکروفر فریجیدر داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید.

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند فریجیدر علی الخصوص مایکروفر فریجید و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات مایکروفر شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی فریجیدر استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر مایکروفر فریجیدر افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه مایکروفر فریجیدر
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات مایکروفر فریجیدردر محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر فریجیدر در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر مایکروفر فریجیدر آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی مایکروفر فریجیدر به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.
مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی مایکروفر فریجیدر
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز مایکروفر فریجیدر در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر مایکروفر فریجیدر برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی مایکروفر فریجیدر است؟
آیا به منظور تعمیر مایکروفر فریجیدر در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر مایکروفر فریجیدر در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر فریجیدر در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های مایکروفر فریجیدر با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر فریجیدر
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات مایکروفر فریجیدر در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات مایکروفر فریجیدر لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر مایکروفر فریجیدر پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل مایکروفر فریجیدر را حل کنند. اگر تعمیرکار مایکروفر فریجیدر از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر مایکروفر فریجیدر به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری مایکروفر جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات مایکروفر های فریجیدر رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آشنایی با مشکلات رایج مایکروفر فریجیدر

ممکن است در زمان کار با مایکروفر فریجیدر نیز مانند سایر لوازم برقی و خانگی دچار مشکل شده باشید. در ادامه شما را با رایج ترین مشکلات مایکروفر فریجیدر و همچنین نحوه تعمیر این دستگاه آشنا خواهیم کرد. رایج ترین مشکلات مایکروفر فریجیدر به شرح زیر است:

علت از کار افتادن صفحه نمایش مایکروفر فریجیدر چیست؟
در صورتی که صفحه نمایش ماکروفر فریجیدر از کار افتاده است، بهتر است به منظور عیب یابی و تعمیر مایکروفر فریجیدر اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
بهتر است پیش از خرکاری اقدام به وارد کردن پریز به طور مناسب در یک خروجی برق زمین کنید. چنانچه خروجی به وسیله یک سوئیچ دیواری کنترل شود، مطمئن شوید که سوئیچ دیواری روشن است. سپس لازم است اقدام به جداسازی پلاگین از خروجی کنید، سپس ۱۰ ثانیه صبر کنید و مجدد مایکروویو را به برق بزنید.
سپس لازم است دوباره مدارشکن خانگی را تنظیم کنید و اقدام به تعویض و یا جایگزین کردن هر فیوز خراب یا معیوب کنید. سپس بهتر استدستگاه دیگری را به برق متصل کنید. چنانچه دستگاه دیگر نیز کار نکرد، لازم است مایکروویو خود را به یک خروجی برق دیگر وصل کنید. اگر مشکل کار نکردن نمایشگر مایکروفر فریجیدر رفع نشد، لازم است با نمایندگی تعمیرات مایکروفر فریجیدر در تماس باشید.

علت از بین رفتن قدرت برق در مایکروفر فریجیدر پیش از سپری شدن زمان آشپزي چیست؟
در صورت از بین رفتن قدرت برق در مایکروفر فریجیدر پیش از سپری شدن زمان آشپزي، لازم است به منظور عیب یابی تعمیر مایکروفر فریجیدر اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
در صورت وجود وقفه برق درون دستگاه، لازم است اقدام به برداشتن اتصال دوشاخه به خروجی کنید. سپس لازم است ۱۰ ثانیه صبر کنید، و مجدد مایکروویو فریجیدر را متصل کنید. در صورت وجود یک قطعی برق، شاخص ساعت نمایشگر ساعت ۰۰:۰۰ را نشان خواهد داد؛ لازم است اقدام به تنظیم ساعت و دستورالعمل های آشپزی کنید.
سپس لازم است اقدام به تنظیم مجدد مدارشکن خانگی کنید و هر فیوز معیوبی را نیز جایگزین نمایید. سپس لازم است دو بار دکمه استاپ / لغو را فشار داده و مجدد وارد دستورالعمل های آشپزی درون دستگاه شوید. دستگاه دیگری را به برق متصل کنید. در صورت از کار افتادن آن، بهتر است از یک تکنسین برق واجد شرایط کمک بخواهید.
سپس دستگاه خود را به یک منبع تغذیه دیگر متصل کنید. چنانچه مشکل از بین رفتن قدرت برق ماکروفر فریجیدر رفع نشد، بهتر است از خدمات تخصصی تعمیر ماکروفر فریجیدر در تهران استفاده کنید.

علت پخت آهسته غذا در مایکروفر فریجیدر چیست؟
در صورت پخت خیلی آهسته غذا در مایکروفر فریجیدر، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
اطمینان حاصل کنید که مایکروفر شما در یک خط مداری ۱۵ آمپری جداگانه قرار دارد. استفاده از دستگاه دیگری که مانند ماکروفر فریجیدر کار می کند موجب افت ولتاژ می شود. در این شرایط می توانید، مایکروفر فریجیدر را به مدار خود حرکت دهید. اگر مشکل طولانی شدن زمان پخت و پز در ماکروفر فریجیدر رفع نشد بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر مایکروفر فریجیدر در محل استفاده کنید.

علت جرقه زدن مایکروفر فریجیدر چیست؟
در صورت جرقه زدن مایکروفر فریجیدر، لازم است به منظور حل این مشکل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هر کاری لازم است اقدام به خارج ردن ظروف فلزی، لوازم آشپزی یا اتصالات فلزی از مخزن دستگاه نمایید. اگر از فویل آلومینیومی استفاده کرده باشید، لازم است تنها از نوار های باریک استفاده نمایید و اجازه دهید حداقل یک اینچ فاصله میان فویل و دیوارهای داخلی دستگاه وجود داشته باشد. چنانچه مشکل جرقه زدن ماکروفر فریجیدر با روش های فوق رفع نشد، بهتر است از یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر مایکروفر فریجیدر کمک بخواهید.

علت ایجاد نویز یا چسبندگی در صفحه گردان مایکروفر فریجیدر چیست؟
چنانچه صفحه گردان مایکروفر فریجیدر موجب ایجاد نویز یا چسبندگی می شود، بهتر است به منظور عیب یابی و رفع این مشکل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری اقدام به تمیز کردن صفحه گردان، حلقه غلتکی و پایین مخزن دستگاه کنید. سپس مطمئن شوید که حلقه چرخ دنده و غلتک به درستی در جای خود قرار گرفته است. چنانچه مشکل سر و صدا و نویز درون دستگاه شما حل نشد، بهتر است از خدمات نمایندگی رسمی تعمیر مایکروفر فریجیدر استفاده کنید.

علت ایجاد تداخل تلویزیونی یا رادیویی پس از استفاده از مایکروفر فریجیدر چیست؟
چنانچه استفاده از مایکروفر فریجیدر موجب تداخل تلویزیونی یا رادیویی شده است، بهتر است به منظور عیب یابی این مشکل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است مایکروویو خود را دورتر از سایر لوازم برقی دیگر نظیر تلویزیون یا رادیو قرار دهید. بهتر است بدانید که امواج مایکروویو عملکردی مشابه با امواج رادیویی دارند. به همین سبب ممکن است که رادیو و تلوزیون در زمان دریافت امواج رادیویی اشتباها اقدام به دریافت امواج مایکوویو کنند. به منظور دریافت کلیه خدمات تخصصی تعمیر مایکروفر فریجیدر در تهران با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر مایکروفر فریجیدر در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر مایکروفر فریجیدر در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر مایکروفر فریجیدر در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات مایکروفر فریجیدر ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات مایکروفر فریجیدر، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت درخواست تعمیر مایکروفر فریجیدر در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر مایکروفر فریجیدر حاضر می شود.

هزینه تعمیر مایکروفر فریجیدر در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر مایکروفر فریجیدر به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر مایکروفر فریجیدر به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر مایکروفر فریجیدر در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر مایکروفر فریجیدر، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان مایکروفر فریجیدر در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر مایکروفر فریجیدر چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات فریجیدر با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر مایکروفر فریجیدر از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر مایکروفر فریجیدر در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات فریجیدر:

 
تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. فریجیدر با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

روبراه سرویس ارزان ترین و باتجربه ترین!

 

پر فروش ترین قطعات لوازم خانگی

یخچال و فریزر

فیلتر کمکی دو منظره ساید

فیلتر کمکی دو منظره ساید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

لامپ یخچال بوش

لامپ یخچال بوش با کدفنی ۱۰۰۲۴۲۸۴

۹۰۰,۰۰۰ تومان

یخ ساز ساید بکو

باکس یخ ساید بکو

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کشو فریزر ساید بوش

کشو فریزر ساید بوش

۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر اب ساید بکو

فیلتر اب ساید بکو ( اورجینال )

۵۵۰,۰۰۰ تومان

دمپر یخ ریز ساید بکو

دمپر یخ ریز ساید بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شیربرقی گاز یخچال بکو

شیربرقی گاز یخچال بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو ، بلومبرگ 4335650285

برد ساید بکو ، بلومبرگ ( اورجینال )

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو و ارچیلیک

برد ساید بکو ، بلومبرگ (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کاسه دیفراست فریزر بوش

کاسه دیفراست فریزر بوش کد فنی ۱۱۰۲۲۴۶۲

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کشو یخچال بوش

کشو یخچال بوش کد فنی ۰۰۷۰۹۶۶۷

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

فلاپ فریزر بوش

فلاپ فریزر بوش کد فنی ۰۰۶۶۳۸۲۹

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو

برد ساید بکو (اورجینال)

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دستگیره ی یخچال بکو

دستگیره ی یخچال بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۷۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۸۰۰,۰۰۰ تومان

بوبین یخریز ساید 

بوبین یخریز ساید

۳۰۰,۰۰۰ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس