identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر مایکروفر پاکشوما

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر مایکروفر پاکشوما در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از لوازم کاربردی بسیار مدرن و کاربردی که در گرم کردن، پخت انواع مواد غذایی و دسر ها، یخ زدایی و … به صورت سالم و خانگی نقش مهمی دارد، مایکروفر است. اگر مایکروفر پاکشوما شما در زمان کار دچار مشکل شده است می توانید سریعا جهت دریافت خدمات تعمیر مایکروفر پاکشوما در محل با مرکز تعمیرات روبراه سرویس تماس نمایید. روبراه سرویس ارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در محل شما با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران است.

تعمیر مایکروفر پاکشوما

تعمیر مایکروفر پاکشوما

به منظور دریافت خدمات تعمیر مایکروفر پاکشوما تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نموده و یا فرم فوق را پر کنید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر مایکروفر پاکشوما در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر مایکروفر پاکشوما کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی مایکروفر پاکشوما داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند پاکشوما علی الخصوص مایکروفر پاکشوما و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات مایکروفر شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی پاکشوما استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر مایکروفر پاکشوما افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه مایکروفر پاکشوما
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاکشوما در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاکشوما در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر مایکروفر پاکشوما آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی مایکروفر پاکشوما به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی مایکروفر پاکشوما
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز مایکروفر پاکشوما در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر مایکروفر پاکشوما برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی مایکروفر پاکشوما است؟
آیا به منظور تعمیر مایکروفر پاکشوما در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاکشوما در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های مایکروفر پاکشوما با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر پاکشوما
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاکشوما در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاکشوما لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر مایکروفر پاکشوما پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل مایکروفر پاکشوما را حل کنند. اگر تعمیرکار مایکروفر پاکشوما از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر مایکروفر پاکشوما به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری مایکروفر جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات مایکروفر های پاکشوما رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آموزش تعمیر مایکروفر پاکشوما در محل

ممکن است در حین کار با مایکروفر پاکشوما دچار مشکلاتی شوید که شما را نیازمند تعمیر این دستگاه در محل نماید. در ادامه ما شما را با رایج ترین مشکلات مایکروفر پاکشوما در زمان کار و نحوه رفع این مشکلات در منزل آشنا خواهیم کرد.
رایج ترین مشکلات کاربران در زمان کار با مایکروفر پاکشوما به شرح زیر است:

علت نچرخیدن سینی مایکروفر پاکشوما چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات کاربران در زمان کار با مایکروفر پاکشوما ، نچرخیدن سینی می باشد. در صورت وجود مشکل در چرخش سینی داخلی مایکروفر، بهتر است به منظور تعمیر مایکروفر پاکشوما در محل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
گاهی ممکن است سینی به خوبی بر روی فیکس کننده قرار نگرفته باشد. علاوه بر آن معیوب شدن موتور نیز یکی از مهم ترین عوامل بروز این مشکل است. بهتر است اقدام به بررسی سوییچ برد کنید. اگر با بررسی موارد فوق مشکل نچرخیدن سینی دستگاه رفع نشد، بهتر است از خدمات تعمیر مایکروفر پاکشوما در تهران استفاده کنید.

علت جرقه زدن مایکروفر پاکشوما چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات مایکروفر پاکشوما، جرقه زدن دستگاه است. در صورت جرقه زدن دستگاه، بهتر است جهت تعمیر مایکروفر پاکشوما در محل اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
به هیچ عنوان اقدام به گرم کردن غذا را در ظرف فلزی نکنید. بهتر است در این شرایط اقدام به بررسی فرسودگی دیواره دستگاه کنید. چنانچه مشکل جرقه زدن دستگاه شما رفع نشد، بهتر است از نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در محل استفاده کنید.

علت روشن نشدن مایکروفر پاکشوما چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات کاربران در زمان کار با مایکروفر پاکشوما، روشن نشدن دستگاه است. چنانچه دستگاه شما روشن نمی شود، بهتر است به منظور تعمیر ماکروفر پاکشوما در محل اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
لازم است از بیرون دستگاه بررسی تا برق به میزان کافی به دستگاه رسیده باشد. در صورت عدم وجود برق درون دستگاه لازم است برد اصلی را بررسی کنید. در صورتی که دستگاه ماکروفر شما همچنان روشن نشد، لازم است به منظور تعمیر آن با نمایندگی مجاز تعمیر مایکروفر پاکشوما در محل استفاده کنید.

علت گرم نشدن غذا در مایکروفر پاکشوما چیست؟
یکی از مشکلات رایج مایکروفر، گرم نشدن غذا درون دستگاه می باشد. اگر مایکروفر قادر به گرم کردن غذا نیست، بهتر است از نکات زیر به منظور تعمیر مایکروفر پاکشوما استفاده کنید:
اولین دلیل بروز این مشکل سوختن دیود است. معیوب شدن مگنترون نیز ممکن است در بروز این مشکل تاثیر گذار باشد. بهتر است اقدام به بررسی سوئیچ درب دستگاه کنید. چنانچه با بررسی موارد فوق مشکل گرم نکردن غذا درون دستگاه رفع نشد، بهتر است از نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما استفاده نمایید.

برخی نکات کاربردی جهت جلوگیری از معیوب شدن مایکروفر پاکشوما
در ادامه شما را با برخی از مهم ترین نکات برای استفاده درست از دستگاه آشنا خواهیم داد. راهنمای استفاده از مایکروفر پاکشوما به شرح زیر است:
جهت استفاده از مایکروفر پاکشوما، به هیچ عنوان ظروف دربسته را درون دستگاه قرار ندهید. در مایکروفر پاکشوما قفل کودک تعبیه شده است. چنانچه کودک در منزل خود دارید، بهتر است در زمان کار با مایکروفر اقدام به فعال سازی این قفل کنید.
لازم است درون دستگاه از ظروف مخصوص ماکروفر استفاده کنید. چنانچه از ماکروفر پاکشوما دود خارج می شود، لازم است سریعا ماکروفر را خاموش نموده و دوشاخه دستگاه را از پریز بکشید. بهترین کار در این شرایط تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در تهران است.
به هیچ عنوان از سینی و جوجه گردان بدون وجود غذا استفاده فرمایید. چرا که این کار موجب وارد شدن آسیب به دستگاه می شود. بهتر است در زمان از ظروف یک بار مصرف کاغذی و یا پلاستیکی درون دستگاه، مراقب باشید تا ظرف دچار مشکل نشود.
زمانی که غذاهای کمی درون ماکروفر قرار می‌دهید، نیازی نیست از حرارت زیادی استفاده کنید. اگر درون مایکروفر غذای کمی قرار می دهید، از حرارت کمتری نیز استفاده کنید. به هیچ عنوان مواردی نظیر پلاستیک‌های نازکی که در برابر دمای بالا مقاوم نیستند، کاغذهای معمولی، ظروفی که قابل استفاده درون ماکروفر نیستند و… را درون دستگاه قرار ندهید.
به هیچ عنوانی چیزی لای درب دستگاه قرار ندهید، چرا که این کار می‌تواند موجب خارج شدن انرژی موجود درون ماکروفر شود. در آخر نیز باید بدانید که در صورت بروز هرگونه مشکل در مایکروفر خود، با نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در تهران تماس حاصل فرمایید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر مایکروفر پاکشوما در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر مایکروفر پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر مایکروفر پاکشوما در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات مایکروفر پاکشوما ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات مایکروفر پاکشوما، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر مایکروفر پاکشوما در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر مایکروفر پاکشوما حاضر می شود.

هزینه تعمیر مایکروفر پاکشوما در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر مایکروفر پاکشوما به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر مایکروفر پاکشوما به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر مایکروفر پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر مایکروفر پاکشوما ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان مایکروفر پاکشوما در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر مایکروفر پاکشوما چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات پاکشوما با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر مایکروفر پاکشوما از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر مایکروفر پاکشوما در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات پاکشوما:

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. پاکشوما برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی مایکروفر

فر و مایکروویو

شیشه داخلی مایکروفر بوش

شیشه داخلی مایکروفر بوش با کدفنی ۴۴۱۲۰۲

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پنل اسپرسوساز بوش

پنل استیل اسپرسوساز و مایکروفر بوش کد فنی ۱۱۰۰۲۷۹۱

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

شیشه درب مایکروفر بوش

شیشه بیرونی مایکروفر بوش کد فنی ۰۰۷۷۷۴۸۰

۶,۵۷۰,۰۰۰ تومان

زبانه درب مایکروفر

زبانه درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

درب مایکروفر بوش

درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

چینی سقف ماکروفر بوش

ست تعمیر چینی سقف ماکروفر بوش

تماس بگیرید

لامپ فر بوش

لامپ فر بوش – اورجینال

تماس بگیرید

مگنترون اینورتر پاناسونیک

مگنترون اینورتر پاناسونیک

۴,۴۷۰,۰۰۰ تومان

لامپ فر بوش

۶۲۰,۰۰۰ تومان

موتور آنتن ماکروفر بوش 02168287

موتور كف ماكروفر بوش

۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان

پنل شيشه ای فر بوش

پنل شيشه ای فر بوش

۵,۴۴۳,۵۸۵ تومان

برد پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۰۹۵۵۸

۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۲۷۴۰۵

۳,۸۷۳,۹۹۳ تومان

ریل سینی مایکروفر بوش

ریل سینی ماکروفر بوش با کد فنی ۱۲۰۲۱۸۰۰

۳۰۰,۰۰۰ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۶۸۰۹۷۶

۲,۳۳۵,۳۶۳ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۷۷۳۸۳۱

۶۰۰,۰۰۰ تومان

فیوز حرارتی فر بوش

فیوز حرارتی فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۶۵۳۴

۴۰۹,۴۱۴ تومان

سلکتور فر بوش

سلکتور فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۴۳۹۶

۷۸۸,۳۴۶ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس