identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر مخلوط کن آاگ

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر مخلوط کن آاگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر مخلوط کن آاگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از کاربردی ترین لوازم برقی و خانگی مخلوظ کن می باشد که جهت پخت انواع غذا ها و دسر ها بسیار کاربردی بوده و در واقع دستیار سر آشپز محسوب می شود. یکی از با کیفیت ترین مخلوط کن های موجود در بازار نیز، مخلوط کن آاگ است. این مخلوط کن از به روز ترین امکانات و با کیفیت ترین قطعات تشکیل شده است.

تعمیر مخلوط کن آاگ

تعمیر مخلوط کن آاگ در تهران

به این صورت اگر در زمان کار با مخلوط کن آاگ دچار مشکل شدید و یا نیاز به دریافت خدمات سرویس، تعویض قطعات و تعمیر مخلوط کن آاگ در محل داشتید با روبراه سرویس از طریق پر کردن فرم فوق و یا تماس با شماره ۰۲۱۶۸۲۸۷ در تماس باشید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

 

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیرات مخلوط کن آاگ برای کافه ها و رستوران ها و …
امروزه افراد تمایل زیادی به صرف غذا و آشامیدن در خارج از منزل در کافی شاپ ها و رستوران ها دارند و طبیعتا ابزارهای به کار رفته درون آشپزخانه آنها نیز تغییر کرده تا بتوانند پاسخگوی حجم بالا و سفارش مشتری در کلیه این مراکز جهت تهیه انواع مواد غذایی و نوشیدنی ها باشند. مخلوط کن آاگ به منظور تهیه انواع غذا و نوشیدنی ها کاربرد دارد، اما استفاده بیش از حد و شاید عدم استفاده اصولی از آن موجب کاهش کارایی این دستگاه ها شده و در مدت زمان کوتاه نیز موجب از کار افتادن آنها می گردد. عیب یابی و تعمیرات مخلوط کن آاگ در محل یکی از مهم ترین مواردی است که لازم است توسط تعمیرکار مورد عیب یابی قرار گیرد.
ما پیشنهاد می کنیم که از خدمات تعمیرگاه مجاز مخلوط کن آاگ در تهران استفاده نمایید. تکنسین های مجرب روبراه سرویس از دانش فنی لازم به منظور تشخیص و تعمیر این محصولات برخوردارند. این تعمیرکاران اقدام به عیب یابی دستگاه نموده و در صورت عدم امکان تعمیر قطعات نیز اقدام به تعویض قطعات معیوب می کنند. با تعمیر مخلوط کن آاگ در روبراه سرویس کارایی دستگاه خود را افزایش دهید.

نمایندگی تعمیر مخلوط کن آاگ در تهران کجاست؟
تعمیر مخلوط کن آاگ در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر مخلوط کن آاگ کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی مخلوط کن آاگ داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند آاگ علی الخصوص مخلوط کن آاگ و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات مخلوط کن شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی آاگ استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر مخلوط کن آاگ افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه مخلوط کن آاگ
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات مخلوط کن آاگ در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات مخلوط کن آاگ در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر مخلوط کن آاگ آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی مخلوط کن آاگ به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی مخلوط کن آاگ
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز مخلوط کن آاگ در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر مخلوط کن آاگ برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی مخلوط کن آاگ است؟
آیا به منظور تعمیر مخلوط کن آاگ در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر مخلوط کن آاگ در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات مخلوط کن آاگ در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های مخلوط کن آاگ با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر آاگ
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات مخلوط کن آاگ در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات مخلوط کن آاگ لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر مخلوط کن آاگ پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل مخلوط کن آاگ را حل کنند. اگر تعمیرکار مخلوط کن آاگ از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر مخلوط کن آاگ به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری مخلوط کن جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات مخلوط کن های آاگ رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

عیب یابی اصلی ترین مشکلات مخلوط کن آاگ و نحوه تعمیر آن در محل
مخلوط کن ها معمولا از قطعات مشابهی برخوردارند و به همین دلیل خرابی های آن نیز معمولا مشابه است و به این صورت نمایندگی تعمیرات مخلوط کن آاگ به راحتی قادر به شناسایی و رفع آن می باشد. در ادامه با برخی از مشکلات احتمالی مخلوط کن آاگ آشنا خواهید شد.
مخلوط کن آاگ روشن نمی شود.
میان زغال سنگ و آرمیچر مخلوط کن جرقه می زند، اما موتور دستگاه کار می کند.
مخلوط کن پس از فشار دادن دکمه ها شروع به کار نمی کند.
مخلوط کن آاگ سوخته و از کار افتاده است.
موتور مخلوط کن آاگ صدای زیادی می دهد و تیغه آن نیز از کار افتاده است.
مخلوط کن آاگ در حین می لرزد و صداهای غیر طبیعی تولید می کند.
آب به موتور مخلوط کن آاگ نفوذ کرده است.

علت روشن نشدن مخلوط کن آاگ چیست؟
یکی از اصلی ترین عواملی که از روشن شدن مخلوط کن آاگ جلوگیری می کند ناشی از بروز مشکل در برق رسانی دستگاه می باشد. در این شرایط باید اقدام به بررسی کابل و پریز برق دستگاه نمایید. علاوه بر آن ممکن است دکمه پاور دستگاه دچار اتصالی شده باشد. در صورتی که با بررسی پریز و کابل مشکل دستگاه رفع نشد ممکن است مشکل از موتور باشد که در این شرایط جهت تعمیر مخلوط کن آاگ در محل را با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت خاموش شدن مخلوط کن آاگ در حین کار چیست؟
در صورت وارد شدن فشار زیاد به موتور مخلوط کن آاگ ممکن است با خاموش کردن دستگاه در زمان کار رو به رو شوید. علاوه بر آن با هرز شدن و یا خرابی پروانه خنک کننده موتور نیز ممکن است با مشکل خاموشی ناگهانی مخلوط کن آگ مواجه شوید.
با ایجاد خرابی در این بخش، موتور مخلوط کن آاگ بیش از حد داغ شده و دستگاه خاموش می گردد. علاوه بر آن اورلود نیز در خاموش شدن ناگهانی مخلوط کن شما مؤثر است. به منظور عیب‌یابی قطعات و تعمیر مخلوط کن آاگ با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت خارج شدن دود از مخلوط کن آاگ در حین کار چیست؟
خارج شدن دود از مخلوط کن آاگ در حین کار می تواند ناشی از گیر پاچ کردن کویل زیرین پارچ دستگاه و یا معیوب شدن موتور مخلوط کن آاگ باشد که لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر مخلوط کن آاگ را با تکنسین های مجرب روبراه سرویس در تماس باشید.

علت کاهش سرعت مخلوط کن آاگ چیست؟
اگر با کاهش سرعت مخلوط کن آاگ مواجه شدید ممکن است در قطعات الکترونیکی و یا مکانیکی دستگاه مشکلی ایجاد شده باشد. در این شرایط باید بررسی کنید که زغال های دستگاه شما کوتاه نشده باشد. در صورت کوتاهی زغال های مخلوط کن لازم است به منظور تعمیر مخلوط کن آاگ اقدام به تعویض این قطعه کنید. با کثیفی کلکتور نیز با کاهش سرعت مخلوط کن آاگ مواجه می شوید. گاهی نیز ممکن است آرمچیر دچار مشکل شده باشد و لازم باشد اقدام به تعمیر مخلوط کن آاگ نمایید.

چگونه می توان از نیاز به تعمیر مخلوط کن آاگ جلوگیری کرد؟
بهتر است از ریختن مواد غذایی سفت و یا سیب زمینی و هویج درون مخلوط کن خودداری کنید. علاوه بر آن در صورت ریختن یخ نیز ممکن است موجب کج شدن و کند شدن تیغه های دستگاه شوید. به منظور جلوگیری از وارد شدن فشار به مخلوط کن نیز بهتر است در صورت کند شدن تیغه ها سریعا اقدام به تعویض آن نمایید.
علاوه بر آن به نظافت شیار های تعبیه شده بر روی تیغه های مخلوط کن نیز توجه کنید. پس از مخلوط کردن مواد غذایی مورد نظر، لازم است دستگاه را خاموش نموده و درب پارچ را باز کنید و به این صورت از نشت مایعات به درون موتور جلوگیری نمایید. جهت ثبت درخواست تعمیر مخلوط کن آاگ در محل با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر مخلوط کن آاگ در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر مخلوط کن آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر مخلوط کن آاگ در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا مخلوط کنم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات مخلوط کن آاگ ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات مخلوط کن آاگ، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر مخلوط کن آاگ در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر مخلوط کن آاگ حاضر می شود.

هزینه تعمیر مخلوط کن آاگ در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر مخلوط کن آاگ به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر مخلوط کن آاگ به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر مخلوط کن آاگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر مخلوط کن آاگ ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان مخلوط کن آاگ در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر مخلوط کن آاگ چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات آاگ با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر مخلوط کن آاگ از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر مخلوط کن آاگ در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات آاگ:

نمایندگی تعمیر آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. آاگ برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

پر فروش ترین قطعات جانبی مخلوط کن

مخلوط کن تکراری - حذف

اجکت همزن عمودی

۴۰۰,۰۰۰ تومان

00606471

تیغه پارچ مخلوط کن غذاساز بوش

۹۷۱,۲۴۰ تومان

پارچ کامل مخلوط کن بوش

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

موتور مخلوط کن بوش با کد ۱۱۰۲۲۱۸۵

تماس بگیرید

تیغه مخلوط کن بوش با کد ۱۲۰۱۴۷۴۲

تماس بگیرید

پارچ مخلوط کن بوش با کد ۱۱۰۱۸۲۷۹

۱,۲۰۶,۰۰۰ تومان

پایه پارچ مخلوط کن بوش با کد ۱۲۰۱۴۷۳۹

تماس بگیرید

کوپل مخلوط کن بوش

۳۳۰,۰۰۰ تومان

موتور مخلوط کن بوش با کد ۱۱۰۰۹۲۴۹

۱,۷۲۶,۰۰۰ تومان

تیغه مخلوط کن بوش با کد ۱۲۰۱۱۴۲۶

۳۴۷,۰۰۰ تومان

پارچ مخلوط کن بوش با کد ۱۱۰۰۹۰۹۷

۱,۱۶۲,۰۰۰ تومان

پایه پارچ مخلوط کن سفید

۶۹۰,۰۰۰ تومان

درب مخلوط کن بوش با کد ۱۲۰۰۹۱۰۲

۳۸۰,۰۰۰ تومان

موتور مخلوط کن بوش با کد ۱۱۰۲۳۶۳۷

۴,۰۳۱,۰۰۰ تومان

تیغه مخلوط کن بوش

۲,۸۰۶,۹۵۲ تومان

کوپل مخلوط کن بوش

۳۱۴,۷۴۲ تومان

موتور کامل مخلوط کن بوش با کد ۱۱۰۱۲۹۰۶

۲,۵۶۹,۰۰۰ تومان

تیغه پارچ مخلوط کن بوش با کد ۱۲۰۱۱۴۲۱

۵۰۵,۰۰۰ تومان

پارچ مخلوط کن بوش

۳,۷۲۰,۰۰۰ تومان

پایه پارچ مخلوط کن بوش

۶۵۰,۰۰۰ تومان