identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر یخچال فریجیدر

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیریخچال فریجیدر در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر یخچال فریجیدر در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر در زمان کار با یخچال فریزر و یا ساید برند فریجیدر دچار مشکل شده اید و نیاز به دریافت خدمات تخصصی سرویس، عیب یابی، تعویض قطعات و تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در تهران دارید با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس ارائه دهنده خدمات تخصصی برند فریجیدر با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران می باشد. به این صورت جهت تعمیر یخچال فریزر فریجیدر می توانید فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

تعمیر یخچال فریجیدر

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر یخچال فریجیدر در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟

تعمیر یخچال فریجیدر کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی یخچال فریجیدر داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند فریجیدر علی الخصوص یخچال فریجید و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات یخچال شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی فریجیدر استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر یخچال فریجیدر افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه یخچال فریجیدر
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدردر محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر یخچال فریجیدر آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی یخچال فریجیدر به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.
مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی یخچال فریجیدر
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز یخچال فریجیدر در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر یخچال فریجیدر برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی یخچال فریجیدر است؟
آیا به منظور تعمیر یخچال فریجیدر در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های یخچال فریجیدر با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر فریجیدر
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر یخچال فریجیدر پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل یخچال فریجیدر را حل کنند. اگر تعمیرکار یخچال فریجیدر از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر یخچال فریجیدر به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری یخچال جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات یخچال های فریجیدر رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آموزش عیب یابی یخچال فریجیدر

ممکن است در زمان کار با یخچال فریزر برند فریجیدر نیز مانند سایر لوازم برقی و خانگی خود دچار مشکل شده باشید. ما در ادامه شما را با رایج ترین مشکلات یخچال فریزر فریجیدر و همچنین نحوه عیب یابی و تعمیر این مشکلات در منزل آشنا خواهیم کرد:

آشنایی با رایج ترین ارورهای یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر
درون یخچال فریزر های جدید برند فریجیدر، قطعه ای به نام برد الکترونیکی تعبیه شده است که جایگزین ترموستات و سایر قطعات شده است. این قطعه موجب برقراری ارتباط میان سایر قطعات می شود و به این صورت در زمان خرابی یک قطعه با ظاهر شدن یک ارور بر روی نمایشگر مواجه می شوید.

 برخی از این کد خطا ها به آسانی و زیر نظر کاربران قابل حل هستند و برخی دیگر از این ارور ها نشانه نوع خرابی درون قطعات دستگاه است که لازم است زیر نظر تعمیرکار حرفه ای مورد بررسی و عیب یابی قرار گیرد. این ارور ها به شرح زیر است که اگر قادر به رفع آن نبودید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در تهران در تماس باشید.

رایج ترین ارور های یخچال فریجیدر شامل موارد زیر می باشد:
• df
• sh
• op
• SY CE
• SY CF
• SY EF

خدمات شارژ گاز یخچال فریزر فریجیدر در روبراه سرویس
یکی از مهم ترین عوامل برای خنک کردن یخچال شارژ گاز است. چنانچه میزان گاز موجود درون مخزن این یخچال ها از حد معینی کمتر شود، کارایی یخچال شما دچار اختلال خواهد شد. لازم به ذکر است که یکی از اصلی ترین عوامل اتومات نکردن و یا سرد نکردن یخچال، کاهش گاز در مخزن دستگاه است. 

در این شرایط جهت بهبود کارایی یخچال لازم است اقدام به شارژ گاز دستگاه کنیم و بهتر است این کار توسط افراد مجرب انجام گیرد. چرا که ابتدا لازم است نوع گاز دستگاه زیر نظر یک متخصص شناسایی شود و با فشار سنج میزان گاز اندازه گیری شود و در مرحله بعدی توسط تجهیزات لازم اقدام به شارژ گاز یخچال نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس به صورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات به کاربران می نمایند.

راهنمای تعمیر درب یخچال فریزر فریجیدر در روبراه سرویس
ممکن است درب یخچال شما به دلایلی معیوب شده و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. گاهی نیز ممکن است درب دستگاه شما به دلایلی نظیر رطوبت زیاد دچار زنگ زدگی شود و یا به دلیل وارد شدن ضربه خارجی دچار فرو رفتگی شده باشد. 

معیوب شدن درب یخچال می تواند در قسمت لولا و دستگیره درب رخ دهد یا به دلیل استفاده از یخچال در طولانی مدت رخ دهد و یا لاستیک دور درب دستگاه نیز دچار خشکی یا پوسیدگی شده باشد. در این شرایط ممکن است درب یخچال به دلایلی نظیر درست بسته نشدن از تشکیل هوای سرد درون یخچال جلوگیری کند. درست بسته نشدن درب، موجب کار کردن مداوم یخچال می شود.

راهنمای تعویض فیلتر آب یخچال فریزر فریجیدر در روبراه سرویس
فیلتر آب در یخچال نقش تصفیه کنندگی را ایفا می کند و املاح های موجود در آب را توسط صافی های درون فیلتر تمیز می کند. فیلترهای یخچال پس از گذشت مدتی بر اساس استفاده کاربر حدودا هر ۶ تا ۸ ماه یکبار لازم است تعویض شود. 

اگر فیلتر آب در زمان مناسب تعویض نشود، به سختی از دیسپنسر خارج شده و علاوه بر آن آبی که در اختیار شما قرار می گیرد از طعم مطلوبی برخوردار نیست. علاوه بر آن استفاده از فیلترهای تقلبی ممکن است موجب وارد شدن اسیب به دستگاه شما شود. به منظور تهیه فیلتر های اورجینال می توانید با روبراه سرویس در تماس باشید.

راهنمای تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال فریجیدر در روبراه سرویس
برد یخچال قطعه ای است که درون دستگاه ها جایگزین ترموستات شده است. این قطعه وظیفه کنترل عملکرد تمامی بخش ها را بر عهده دارد و خرابی این قطعه موجب آسیب به سایر بخش های دستگاه می شود. در زمان خرابی برد لازم است این قطعه زیر نظر تعمیرکار متخصص بررسی شده و علت بروز مشکل در این قطعه مشخص شود. 

چنانچه یکی از قطعات قابل تعویض در برد دستگاه شما دچار مشکل شده باشد، به جای تعویض آن می توان با هزینه بسیار کمی اقدام به تعمیر برد کرد. اما چنانچه خرابی بیش از ۵۰ درصد باشد یا ضربه شدیدی به این قطعه وارد شده باشد، لازم است آن را تعویض کنید. معیوب شدن برد موجب کار کرد مداوم یخچال می شود.

راهنمای عیب یابی و تعمیر فن موتور (کمپرسور) یخچال فریجیدر
فن نقش مهمی در خنک کردن ایفا می کند. لازم به ذکر است یخچال های فریجیدر برخوردار از دو نوع فن می باشند. یک فن که فن اوپراتور است، نقش مهمی در گردش هوا و ایجاد تعادل سرما درون یخچال و فریزر ایفا می کند و فن دیگر نیز فن کندانسور می باشد. 

این فن نیز نقش مهمی در خنک کردن موتور یخچال ایفا می کند. چرا که موتور یخچال به دلیل کار کرد مداوم، گرم می شود و چنانچه به خوبی خنک نشود، شما را با سوختن موتور یخچال مواجه می سازد. علاوه بر آن در صورت بروز شکستگی در پره ها، با صدای زیاد فن مواجه می شوید. در حقیقت یکی از مهم ترین عوامل صدای زیاد یخچال، ناشی از معیوب شدن فن ها می باشد.

راهنمای تعمیر قطعات دیفراست یخچال ساید بای ساید فریجیدر در روبراه سرویس
قطعات دیفراست یا سیستم برفک زدایی درون یخچال، سیستمی شامل چند قطعه است که پس از کنار هم قرار گرفتن این قطعات قادر به برفک زدایی خواهند بوش. برفک زدن یخچال در بیشتر اوقات ناشی از نقص در سیستم دیفراست یا معیوب شدن یکی از قطعات می باشد. تعمیرکاران روبراه سرویس پس از حضور در محل مشتری با تست تمامی قطعات دیفراست، اقدام به تعویض قطعه خراب شده می کنند.

راهنمای تعمیر یخساز یخچال فریجیدر در روبراه سرویس
یخساز یکی از مهم ترین قطعات یخچال علی الخصوص در روزهای گرم و یا در مهمانی ها می باشد. این قطعه در یخچال ممکن است با مشکلات زیر مواجه شود :
یخ نساختن، چسبیدن یخ ها به هم ، نرسیدن آب به یخساز، خارج شدن صدای زیاد از یخساز، معیوب شدن جک بالابر یخساز، سوختن و یا نیم سوز شدن موتور یخساز که لازم است زیر نظر تعمیرکاران مجرب مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرد. 

به منظور تعمیر یخساز ساید بای ساید فریجیدر لازم است زیر نظر یک کارشناس متخصص بررسی شده و پس از عیب یابی نیز اقدام به تعویض قطعه مشکل دار نماید. لازم به ذکر است که برخی از مشکلات یخساز اگر به موقع حل نشود، موجب بروز مشکلات بزرگتری در یخچال شما می شود.

اهمیت سرویس یخچال فریزر فریجیدر
به منظور بررسی سلامت یخچال و پیشگیری از بروز مشکلات بیشتر در آینده، توصیه می شود حداقل سالی یک بار اقدام به سرویس یخچال فریزر خود کنید. علاوه بر آ« برخی از قطعات یخچال نظیر فیلترها لازم است چند وقت یکبار تعویض شوند. توجه سرویس به موقع و منظم یخچال ها موجب افزایش عمر مفید یخچال شما می شود. نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در روبراه سرویس ارائه دهنده انواع خدمات سرویس این دستگاه به مشتریان عزیز می باشد.
سرویس یخچال فریجیدر شامل بررسی عملکرد قطعات، تمیز کردن قطعات مهم و رفع سریع ایرادات ایجاد شده در دستگاه می باشد. با استفاده از این خدمات می توانید مشکلات یخچال را در مراحل اولیه حل کنید و نیازی به صرف هزینه های زیادی برای تعمیر یخچال فریجیدر ندارید. همچنین با کمک این خدمات می توانید به افزایش عمر مفید دستگاه و عملکرد صحیح آن کمک کنید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر یخچال فریجیدر در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال فریجیدر در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات یخچال فریجیدر ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات یخچال فریجیدر، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت درخواست تعمیر یخچال فریجیدر در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر یخچال فریجیدر حاضر می شود.

هزینه تعمیر یخچال فریجیدر در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر یخچال فریجیدر به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر یخچال فریجیدر به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر یخچال فریجیدر در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر یخچال فریجیدر، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان یخچال فریجیدر در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر یخچال فریجیدر چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات فریجیدر با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر یخچال فریجیدر از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر یخچال فریجیدر در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات فریجیدر:

 
تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. فریجیدر با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال خود تنها کافی است بر روی برند یخچال خود کلیک کنید

پر فروش ترین قطعات یخچال فریزر

یخچال و فریزر

فیلتر کمکی دو منظره ساید

فیلتر کمکی دو منظره ساید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

لامپ یخچال بوش

لامپ یخچال بوش با کدفنی ۱۰۰۲۴۲۸۴

۹۰۰,۰۰۰ تومان

یخ ساز ساید بکو

باکس یخ ساید بکو

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کشو فریزر ساید بوش

کشو فریزر ساید بوش

۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر اب ساید بکو

فیلتر اب ساید بکو ( اورجینال )

۵۵۰,۰۰۰ تومان

دمپر یخ ریز ساید بکو

دمپر یخ ریز ساید بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شیربرقی گاز یخچال بکو

شیربرقی گاز یخچال بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو ، بلومبرگ 4335650285

برد ساید بکو ، بلومبرگ ( اورجینال )

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو و ارچیلیک

برد ساید بکو ، بلومبرگ (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کاسه دیفراست فریزر بوش

کاسه دیفراست فریزر بوش کد فنی ۱۱۰۲۲۴۶۲

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کشو یخچال بوش

کشو یخچال بوش کد فنی ۰۰۷۰۹۶۶۷

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

فلاپ فریزر بوش

فلاپ فریزر بوش کد فنی ۰۰۶۶۳۸۲۹

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو

برد ساید بکو (اورجینال)

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دستگیره ی یخچال بکو

دستگیره ی یخچال بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۷۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۸۰۰,۰۰۰ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس