identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل:

جهت ثبت درخواست تعمیر برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید: 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر در زمان کار با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک دچار مشکل شده اید و نیاز به دریافت خدمات تخصصی سرویس، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل خود دارید، با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل شما و زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران و با استفاده از اورجینال ترین قطعات است. جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک است؟
آیا به منظور تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین لباسشویی جنرال الکتریک با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین لباسشویی جنرال الکتریک از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ماشین لباسشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ماشین لباسشویی های جنرال الکتریک رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آشنایی با رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

ممکن است در زمان کار با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک نیز مانند سایر لوازم برقی و خانگی دچار مشکل شده باشید. در این شرایط جایی برای نگرانی نیست و بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا با رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک و نحوه تعمیر آن آگاهی یابید.

علت عدم شست و شوی کامل لباس ها در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه دستگاه شما در زمان شست و شو دچار مشکل شده است، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
این مشکل می تواند ناشی از اختلال در فرآیند آبگیری ماشین لباسشویی جنرال الکتریک باشد. در این شرایط لازم است فشار آب ورودی و شیرها را بررسی نمایید تا مطمئن شوید که مقدار آب کافی وارد وان دستگاه می شود یا خیر؟ تمیز نبودن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی که موجب انباشته شدن آب درون لاستیک شده و موجب کپک زدن لاستیک دور درب می گردد.
علاوه بر آن کثیفی لاستیک دور درب لباسشویی می تواند موجب تمیز نشدن لباس ها پس از اتمام فرآیند شست و شو شود. به منظور جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است با استفاده از یک دستمال نرم اقدام به تمیز کردن لاستیک دور درب کنید و یا از جرم گیرهای اورجینال ماشین لباسشویی استفاده کنید. چنانچه دستگاه شما همچنان قادر به شست و شوی کامل لباس ها نیست، بهتر است به منظور تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
اگرچنانچه دستگاه شما روشن نمی شود، بهتر است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
عدم اتصال درست دو شاخه لباسشویی به پریز موجب قطع شدن برق درون دستگاه می شود. همچنین بسته نشدن کامل درب ماشین لباسشویی یکی دیگر از مهم ترین عوامل شروع به کار نکردن دستگاه است. اگر برد لباسشویی معیوب شده باشد، دستگاه شما روشن نخواهد شد.
کارایی نادرست سوئیچ درب، ناشی از گیر کردن با مواد شوینده از عوامل مهم دیگری است که لازم است بررسی شود. در صورت بارگیری بیش از حد ماشین لباسشویی، محافظ اضافه بار درون دستگاه شما فعال خواهد شد و مانع از روشن شدن دستگاه می شود.
در این شاریط لازم است اقدام به کم کردن حجم لباس های درون دیگ کنید. چنانچه لباسشویی جنرال الکتریک روشن می شود اما فرآیند شست و شو آغاز نمی شود، لازم است اقدام به بررسی شیر آب ورودی و شیر تخلیه لباسشویی نمایید. اگر در این قطعات مشکلی وجود داشته باشد بهتر است به منظور تعمیر و یا تعویض قطعات با نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در تماس باشید.

علت عدم آبگیری ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه دستگاه شما قادر به آبگیری نیست، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
باز نبودن شیرهای آب گرم و سرد درون دستگاه، وجود هرگونه سوراخ و یا پوسیدگی و یا نشتی بر روی شلنگ پر کننده، انسداد در شلنگ پر کننده که از برقراری جریان آب جلوگیری می کند و سالم نبودن شیر ورودی آب در بروز این مشکل مؤثر می باشد. اگر دستگاه شما قادر به آبگیری نیست، بهتر است از از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس کمک بگیرید.

علت از کار افتادن کلیدهای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه دستگاه شما دچار مشکل از کار افتادن کلید دارد، ه منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک لازم است اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
در صورت از کار افتادن کلیدهای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک ممکن است لازم باشد اقدام به تعمیر برد و تایمر دستگاه خود نمایید. اگر با بررسی موارد فوق، مشکل دستگاه حل نشد، می توانید از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک استفاده کنید.

علت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه درب دستگاه شما بسته نمی شود، بهتر است به منظور عیب و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
معیوب شدن قفل درب یا میکروسوییچ لباسشویی جنرال الکتریک موجب بسته نشدن کامل درب لباسشویی می شود. اگر مشکل بسته شدن کامل درب لباسشویی حل نشد، می توانید از خدمات تعمیر نمایندگی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در تهران استفاده کنید.

علت نشتی آب در اطراف ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه دستگاه شما با مشکل نشتی آب مواجه شده است، لازم است به منظور رفع مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
اگر لاستیک دور درب لباسشویی به مرور دچار پوسیدگی و یا پارگی شده باشد، با نشتی آب در اطراف درب مواجه خواهید شد. در این شرایط لازم است اقدام به تعویض لاستیک دور درب نمایید. علاوه بر آن لازم است شلنگ ورودی و تخلیه را از نظر وجود پیچ خوردگی، پارگی و یا انسداد بررسی نمایید.
سپس لازم است توزیع کننده مواد شوینده لباسشویی را به منظور وجود رسوبات که موجب انسداد آن شده باشند، بررسی نمایید. اگر دستگاه شما دچار نشتی شده است، تنها کافی است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در محل استفاده کنید.

علت نشت آب در قسمت پشتی و سمت لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
در صورتی که با نشت آب در دستگاه خود مواجه شده اید لازم است به منظور تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
در صورت استفاده از مواد شوینده به مقدار زیاد، درون ماشین لباسشویی با ایجاد کف بیش از حد درون دستگاه مواجه خواهید شد که موجب نشتی آب لباسشویی می شود. علاوه بر آن بررسی کنید که آیا از مواد شوینده اورجینال در لباسشویی خود استفاده می نمایید یا خیر. 

چرا که مواد شوینده دستی موجب تولید کف بسیار زیادی درون دستگاه می شود و در این شرایط لباسشویی شما قادر به تمیز کردن آن نیست. اگر مشکل نشت آب و رطوبت درون دستگاه حل نشد، بهتر است به منظور تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک با نمایندگی های معتبر در تماس باشید.

علت توقف نامنطم چرخه شست و شوی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه دستگاه شما به صورت نامنظم متوقف می شود، لازم است به منظور مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
در صورت عدم وجود تعادل در بارگذاری لباس ها در ماشین لباسشویی با اختلال در چرخه شست و شو مواجه خواهید شد. در زمان قرار دادن لباس ها درون دیگ بهتر است آنها را با دست باز نموده و در فضای دیگ به صورت متعادل پخش کنید. اگر مشکل توقف در چرخه شست و شو درون دستگاه شما حل نشد، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک استفاده کنید.

علت قفل شدن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه دستگاه شما دچار مشکل قفل شدن شده است، بهتر است به منظور رفع این مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
چنانچه اقدام به باز کردن درب لباسشویی پیش از توقف کامل فرآیند شست و شو کنید، درب دستگاه شما باز نخواهد شد. بنابراین لازم است تا اتمام فرآیند شست و شوی دستگاه منتظر بمانید.
علت لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
چنانچه دستگاه شما دچار مشکل لرزش بیش از حد شده است، لازم است به منظور برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اقداک به بررسی موارد زیر نمایید:
پیش از هرکاری لازم است بررسی کنید که لباسشویی شما بر روی سطح صافی قرار دارد یا خیر. اگر لازم است بهتر است با استفاده از پایه ها اقدام به تراز نمودن لباسشویی کنید. چرا که ممکن است کمک فنرهای دستگاه شما شده باشند. به منظور بررسی فنی کمک فنرها بهتر است با کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تماس باشید.
همچنین لازم است از سلامت بلبرینگ های دستگاه خود مطمئن شوید. در صورتی که لباسشویی شما با مشکل لرزش بیش از حد مواجه شده است، بهتر است از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل استفاده کنید.

علت سرریز شدن آب درون وان ماشین لباسشویی جنرال الکتریک سرریز چیست؟
چنانچه دستگاه شما با مشکل سرریز شدن آب مواجه شده است، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
رایج ترین عوامل سرریز شدن آب شامل شل شدن و یا افتادگی شلنگ متصل به سوئیچ کنترل سطح آب می باشد. لازم است اقدام به بررسی دقیق اتصالات مرتبط به شلنگ کنید. همچنین ممکن است سوئیچ کنترل سطح آب معیوب شده باشد. 

در صورتی که فرمان قطع آب ورودی صادر نشود نیز از دستگاه آب سرریز خواهد کرد. معیوب شدن تایمر ماشین لباسشویی نیز از عوامل دیگر پر شدن آب درون وان لباسشویی می باشد. چنانچه مشکل دستگاه شما رفع نشد، بهتر است به منظور عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک استفاده کنید.

علت از کار افتادن خشک کن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟
در صورت از کار افتادن خشک کن دستگاه، بهتر است جهت عیب یابی و تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
گاهی ممکن است شلنگ تخلیه دچار انسداد شده باشد، بنابراین بهتر است با دقت آن را بررسی کنید. علاوه بر آن بهتر است تنظیمات مناسب خشک کن را متناسب با جنس لباس ها به وسیله راهنمای فارسی ماشین لباسشویی انتخاب کنید. اگر برنامه اشتباهی انتخاب کرده باشید، با اختلال در عملکرد خشک کن مواجه خواهید شد.
همچنین معیوب شدن قرقره موتور، تسمه و کلاچ دستگاه از عوامل مهم دیگری هستند که موجب از کار افتادن خشک کن می شوند. گاهی نیز ممکن است زبانه درب لباسشویی شکسته باشد. در صورت شکستگی این قطعه لازم است آن را تعویض کنید.
علاوه بر آن از سلامت فیوز حرارتی و ترموستات دستگاه خود مطمئن شوید. چنانچه در زمینه فنی از تجربه برخوردار نیستید، می توانید به منظور جلوگیری از بروز هرگونه آسیب به اتصالات داخلی دستگاه از خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس استفاده کنید.

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلات در زمان کار با دستگاه نچرخیدن دیگ است، که در ادامه به بررسی چگونگی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خواهیم پرداخت:
یکی از اصلی ترین عوامل نچرخیدن دیگ لباسشویی جنرال الکتریک افتادن تسمه داخل دستگاه است. معیوب شدن کاسه نمد هم ممکن است موجب نچرخیدن دیگ آبکش لباسشویی شود. خرابی بلبرینگ هم یکی از مهم ترین عوامل نچرخیدن دیگ آبکش لباسشویی جنرال الکتریک است.معیوب شدن دینام دستگاه هم ممکن است موجب نچرخیدن دیگ لباسشویی شما شود.
همچنین نیم سوز شدن موتور دستگاه هم می تواند عامل مهم دیگری در زمینه نچرخیدن دیگ لباسشویی جنرال الکتریک باشد. چنانچه موفق به رفع این مشکل در محل نیستید و یا دانش فنی کافی در زمینه رفع این مشکل ندارید بهتر است برای رفع عیب دستگاه با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تماس باشید.

چرا بدنه لباسشویی جنرال الکتریک برق دارد؟
یکی از مشکلات رایجی که موجب نگرانی خانواده ها می شود برق داشتن بدنه دستگاه می باشد، بنابراین چنانچه شما هم با این مشکل مواجه شده اید بهترا ست در این بخش با ما همراه باشید تا بتوانید اقدام به عیب یابی و رفع مشکل ماشین لباسشویی جنرال الکتریک باشید.
در صورت نیم سوز شدن موتور دستگاه و اتصال آن با بدنه ممکن است با مشکل برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک مواجه شوید. بروز هر گونه مشکل در سیم کشی دستگاه نیز می تواند یکی دیگر از مهم ترین عوامل برق داشتن بدنه دستگاه باشد. 

یکی از مهم ترین قطعات الکترونیکی درون لباسشویی مانند خازن پارازیت با بدنه نیز ممکن است دچار اتصالی شده باشند. چنانچه از دانش فنی کافی جهت رفع این مشکل برخوردار نیستید بهتر است اقدام به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در مرکز روبراه سرویس نمایید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک حاضر می شود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران ماشین لباسشویی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات جنرال الکتریک:

 

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. جنرال الکتریک برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در تهران در انواع برند ها با مراجعه به لینک زیر

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی

پر فروش ترین قطعات ماشین لباسشویی

لباسشویی

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۱

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

طلق درب لباسشویی بوش

طلق درب لباسشویی بوش با کدفنی ۱۲۰۰۶۸۸۶

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۰

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۶۶۰۶۸۵

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

برد اصلی لباسشویی بوش

برد اصلی لباسشویی بوش با کد فنی ۱۱۰۲۵۹۳۲

۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو ( اورجینال )

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

لاستیک لباسشویی بوش آیدوز آنتی باکتریال چراغدار کد ۰۰۷۷۲۶۶۱

۳,۶۷۰,۰۰۰ تومان

زه بیرونی لباسشویی 7 کیلویی بوش

زه بیرونی درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۶۷۲۸۱۸

۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان

زه داخل درب لباسشویی بوش

زه داخل درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۳۶۶۱۱۳

تماس بگیرید

شیربرقی 3قلو آاگ AEG

شیربرقی ۳قلو آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

کلید پاور لباسشویی بکو

کلیدپاور لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۲۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو (اورجینال)

۵۵۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

هیدرواستات لباسشویی بکو،ال جی (اورجینال)

هیدرواستات لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس