identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر در زمان کار با ماشین لباسشویی فریجیدر دچار مشکل شده اید و نیاز به دریافت خدمات تخصصی در زمینه نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر دارید، بهتر است با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران به صورت کاملا تخصصی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در محل شما می نماید. به همین صورت اگر نیاز به دریافت خدمات تخصصی در زمینه تعمیر لباسشویی فریجیدر دارید می توانید فرم فوق کار پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟

تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی ماشین لباسشویی فریجیدر داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند فریجیدر علی الخصوص ماشین لباسشویی فریجیدر و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات ماشین لباسشویی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی فریجیدر استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ماشین لباسشویی فریجیدر افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی فریجیدر
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ماشین لباسشویی فریجیدر به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی فریجیدر
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی فریجیدر در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی فریجیدر است؟
آیا به منظور تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین لباسشویی فریجیدر با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر فریجیدر
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ماشین لباسشویی فریجیدر را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین لباسشویی فریجیدر از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ماشین لباسشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ماشین لباسشویی های فریجیدر رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

برند‌‌ ها

آشنایی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی فریجیدر

ممکن است در زمان کار با ماشین لباسشویی فریجیدر نیز مانند سایر لوازم برقی و خانگی دچار مشکل شده باشید. در ادامه شما را با رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی فریجیدر و همچنین نحوه تعمیر این دستگاه در محل آشنا خواهیم کرد:

علت نشتی آب در ماشین لباسشویی فریجیدر چیست؟
اصلی ترین علت نشتی آب از لباسشویی مرتبط با شلنگ های تخلیه آب می باشد. لازم به ذکر است که شیلنگ تخلیه در پشت لباسشویی تعبیه شده است. اطمینان حاصل کنید که انتهای شیلنگ تخلیه به شکل محکم درون تخلیه قرار گرفته باشد. نشتی آب از پشت دستگاه ممکن است ناشی از شیر ورودی آب باشد. لازم است اقدام به بررسی بدنه سوپاپ کنید تا دچار ترک خوردگی یا آسیب های دیگر نشده باشد. 

اگر نیاز به تعویض سوپاپ دارید، بهتر است با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر تماس بگیرید. چنانچه دستگاه شما بیش از حد پر شده باشد، برای فعال کردن سوئیچ فشار کافی ایجاد نخواهد داشت. در این شرایط لازم است هیدرواستات را بردارید و درون لوله را از نظر انسداد آن بررسی کنید. در غیر این صورت ممکن است کلید سطح آب دچار مشکل شده باشد که لازم است تعویض شود. 

علاوه بر آن لازم است اقدام به بررسی بست ها کنید و از محکم بودن آنها اطمینان حاصل کنید. چنانچه متوجه پارگی یا پوسیدگی درون شلنگ دستگاه شده اید، لازم است سریعا آن را تعویض کنید. اگر مشکل نشتی آب دستگاه رفع نشد بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در محل استفاده نمایید.

علت عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی فریجیدر چیست؟
در صورت معیوب شدن پمپ تخلیه دستگاه شما قادر به تخلیه آب نیست. در این شرایط لازم است اقدام به بررسی پمپ کنید و مطمئن شوید که جسم کوچک خارجی درون آن گیر نکرده باشد. بهتر است اقدام به بررسی پمپ تخلیه با استفاده از یک مولتی متر نموده و در صورت نیاز آن را حذف و یا جایگزین نمایید.
در صورت وجود انسداد، پارگی و یا خم شدن شلنگ تخلیه، دستگاه شما قادر به تخلیه آب دیگ نیست. لازم است اقدام به بررسی شلنگ تخلیه کنید و اطمینان حاصل کنید که آب آزادانه درون شلنگ در جریان است. ممکن است تسمه پمپ آب دچار شکستگی شده باشد.
در صورت وجود پارگی در این تسمه، آب از ماشین لباسشویی خارج نمی شود. اگر در این قسمت مشکلی ایجاد شده باشد، لازم است آن را تعویض کنید. چنانچه تسمه محرک درون دستگاه شما به اندازه کافی بسته و شکسته نشده باشد، دستگاه قادر به تخلیه نیست.
در این شرایط لازم است نکات ایمنی را جهت تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر بررسی کنید تا در زمان تعمیر دچار مشکل نشوید. در صورتی مه دستگاه شما قادر به تخلیه آب نیست، لازم است از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر استفاده کنید.

علت قطعی برق در ماشین لباسشویی فریجیدر چیست؟
در صورتی قطعی برق در لباسشویی فریجیدر، پیش از هرکاری بررسی نمایید که دو شاخه لباسشویی به شکل کامل داخل پریز برق قرار گرفته باشد. لازم است اقدام به بررسی فیوز خانه از نظر قطعی برق کنید. چنانچه مشکل قطعی برق دستگاه شما حل نشد، لازم است با تعمیرکار ماشین لباسشویی فریجیدر تماس نمایید

.لازم به ذکر است که چنانچه از دانش کافی برخوردار نیستید، اقدام به نعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر نکنید. چنانچه برق درون دستگاه شما قطع شده است و با بررسی موارد فوق مشکل دستگاه شما حل نشد، بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در تهران در تماس باشید.

علت خارج شدن صدای زیاد از ماشین لباسشویی فریجیدر چیست؟
اگر دستگاه شما بر روی سطح صاف قرار نداشته باشد، در زمان روشن بودن ماشین لباسشویی با خارج شدن صدای زیاد مواجه می شوید. لازم است پایه های ماشین لباسشویی را کمک پیچ های زیر تراز نمایید. گاهی ممکن است لباسشویی خود را بیش از حد استاندارد بارگیری نموده باشید.
لازم است با استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه خود؛ وزن استاندارد برای بارگیری را بررسی کنید. چنانچه لباس را در کل فضای مخزن به صورت یکنواخت پهن نکرده باشید، با صدای بلند دستگاه در زمان شست و شو مواجه خواهید شد.
در صورت باقی ماندن جسم خارجی در جیب لباس ها، در زمان شست و شو با صدای بلندی مواجه خواهید شد. پیش از قرار دادن لباس ها درون لباسشویی، لازم است اقدام به بررسی لباس ها کنید. همچنین لازم است اقدام به بررسی دقیق محیط های اطراف لباسشویی کنید.
در صورت تکیه دادن لباسشویی به دیوار یا جسم سخت نیز ممکن است در زمان چرخش وان با خارج شدن صدای تق تق مواجه شوید. لازم است فاصله استاندارد لباسشویی از دیوار و سایر و لوازم را نیز بررسی کنید. چنانچه مشکل خارج شدن صدای زیاد از دستگاه شما رفع نشد، لازم است به منظور رفع این مشکل از خدمات مجاز مرکز تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران کمک بگیرید.

علت باقی ماندن کف بر روی لباس ها پس از شست و شو در ماشین لباسشویی فریجیدر پیست؟
در صورت باقی ماندن کف بر روی لباس ها، لازم است اقدام به بررسی فشار آب کنید. همچنین مواد شوینده جهت شست و شوی ماشینی لازم است برخوردار از برچسب باشند. شوینده های دستی نیز در هنگام شست و شو کف زیادی تولید نموده و برای دستگاه شما مضر است. بنابراین اگر مشکل باقی ماندن کف در ماشین لباسشویی فریجیدر رفع نشد، بهتر است برای تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر با نمایندگی های مجاز تعمیرات در تهران تماس نمایید.

چرا زمان شست و شو در ماشین لباسشویی فریجیدر طولانی شده است؟
چنانچه فشار آب ورودی به دستگاه کم باشد، لباسشویی شما به منظور دریافت آب مقدار منتظر می ماند و به همین ترتیب موجب افزایش زمان شست و شو می شود. در صورت کم بودن میزان ولتاژ ورودی ماشین لباسشویی نیز زمان شست و شو برای کلیه برنامه ها افزایش می یابد.

گاهی وقات نیز به دلایلی نظیر سردی آب ورودی ممکن است با افزایش زمان بیشتری جهت گرم کردن آب مواجه شوید. اگر مشکل طولانی بودن زمان شست و شو دستگاه رفع نشد بهتر است از خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در روبراه سرویس استفاده نمایید.

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی فریجیدر چیست؟
چناچه در ماشین لباسشویی خود را بیش از حد لباس ریخته باشید، به دلیل وجود عدم تعادل درون دستگاه، دچار مشکل می شوید.
در صورت بروز مشکل تخلیه در لباسشویی فریجیدر ، دستگاه شما مانع از شروع فاز چرخش می شود. لازم است اقدام به بررسی پمپ و شلنگ تخلیه از نظر انسداد کنید. اگر نیاز به تعمیر تخصصی لباسشویی فریجیدر و رفع این مشکل دارید بهتر است با مرکز تعمیرات روبراه سرویس در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر حاضر می شود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ماشین لباسشویی فریجیدر در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات فریجیدر با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات فریجیدر:

 
تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. فریجیدر با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در تهران در انواع برند ها با مراجعه به لینک زیر

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی

پر فروش ترین قطعات ماشین لباسشویی

لباسشویی

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۱

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

طلق درب لباسشویی بوش

طلق درب لباسشویی بوش با کدفنی ۱۲۰۰۶۸۸۶

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۰

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۶۶۰۶۸۵

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

برد اصلی لباسشویی بوش

برد اصلی لباسشویی بوش با کد فنی ۱۱۰۲۵۹۳۲

۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو ( اورجینال )

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

لاستیک لباسشویی بوش آیدوز آنتی باکتریال چراغدار کد ۰۰۷۷۲۶۶۱

۳,۶۷۰,۰۰۰ تومان

زه بیرونی لباسشویی 7 کیلویی بوش

زه بیرونی درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۶۷۲۸۱۸

۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان

زه داخل درب لباسشویی بوش

زه داخل درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۳۶۶۱۱۳

تماس بگیرید

شیربرقی 3قلو آاگ AEG

شیربرقی ۳قلو آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

کلید پاور لباسشویی بکو

کلیدپاور لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۲۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو (اورجینال)

۵۵۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

هیدرواستات لباسشویی بکو،ال جی (اورجینال)

هیدرواستات لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره لباسشویی بکو

دستگیره لباسشویی بکو (اورجینال)

۱۹۰,۰۰۰ تومان

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس